Aloitan. Olen meinannut tappaa itseni tämän sivun kirjoitusten takia.
Kertokaa jotain itsestänne mitä muut eivät tiedä
216
2710
Vastaukset
- Anonyymi
Voitit.
- Anonyymi
Eräs ketä pidin kaverina haukkuikin kerran maan rakoon täällä kun yritin avautua pahasta olosta ja silloin tuli ajatus että heittäydyn bussin alle.
- Anonyymi
Vähän sama vika täällä.
- Anonyymi
Voisko enää turhempaa syytä olla?
- Anonyymi
Kyllä oma olemassaolo tuntuu aika turhalta kun saa koko ajan sontaa niskaan melkein kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oma olemassaolo tuntuu aika turhalta kun saa koko ajan sontaa niskaan melkein kaikkialla.
Pitää lakata kuuntelemasta toisten paskapuheita.
Sun täytyy alkaa arvostamaan itseäsi ihmisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää lakata kuuntelemasta toisten paskapuheita.
Sun täytyy alkaa arvostamaan itseäsi ihmisenä.Aika helppoa kun kaikki sylkee suorastaan päälle kokeile itse näissä kengissä ja tässä yksinäisyydessä et kestäs pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika helppoa kun kaikki sylkee suorastaan päälle kokeile itse näissä kengissä ja tässä yksinäisyydessä et kestäs pitkään
Oletkohan vuosikymmeniä netissä mellastanut mies ihan itse karsastamisesi eteen työt tehnyt ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan vuosikymmeniä netissä mellastanut mies ihan itse karsastamisesi eteen työt tehnyt ns?
En ole kuten sinä. En ole vuosikymmeniä asunut tällä tai muillakaan foorumeilla. 🤣
- Anonyymi
Minä olen nyt iäkkäänä tajunnut, miten tyhmä olen ollut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika helppoa kun kaikki sylkee suorastaan päälle kokeile itse näissä kengissä ja tässä yksinäisyydessä et kestäs pitkään
Sinä et voi sille mitään että voit huonosti, ja silloin jos yrittää selittää sitä jollekkin jota luulee ystäväksi ja toinen tyrmää , niin ei olo parane, vaan huononee.
Mutta kun ajattelet niin ettet voi muuttaa toisia ihmisiä , ainoastaan oma itseäsi , ole kiitollinen että näit mikä se ns kaveri oli miehiään .
Jokaiselle ihmisille näitä tuntemuksia tulee , että huomaakin yhtä äkkiä ettei ihminen josta pitää olekaan se mitä luulee hänen olevan.
Mutta että ajattelit tappaa itsesi pakkojen vuoksi niin EI ja EI , se ei toimi kuten itse ajattelet, ne jotka eivät välitä eläessään eivät tunne syyllisyyttä mitenkään jos toinen ottaa henkensä.
Joten aika etsiä uusia ystäviä , kyllä niitäkin on jotka ovat aitoja , ja tukevat toista silloin kun toinen tarvitsee tukea . Vaikka voi sekin ajatus tuntua mahdottomalta silloin kun voi huonosti, että etsisi uusia ihmisiä.
Mutta on monia netti sivuja joissa on ihmisiä jotka eivät muuta halua kun ystävää , en tiedä mitkä nimet sellaisilla sivuilla on , olen vaan kuullut nuorempien niistä puhuvan .
Äläkä anna itsesi vaipua masennukseen siksi että joku on ilkeä Ajattele että sellainen henkilö usein sattaa voida itse huonosti ja peittää sen olemalla ilkeä toista kohtaan .
Niitä on vanhempiakin ihmisiä jotka eivät edes voi keskustella asiallisesti vaan ovat ilkeitä toisillensa, niin että kai nämä luonteet ovat epäkypsiä ja ovat aitä koko elämänsä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletko itse myös aiheuttanut sontaa toisille. Siitähän tästä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö si jo vihdoin tajuta miettiä sitä omaa käytöstään vai oletko näitä tyypillisiä narsisteja että mussahan ei ole mitään vikaa kaikki vikahan on kaikissa muissa
Jotenkin vaikea keksiä sellaista asiaa. Onhan niitä toki, sellaisia juttuja mitä olen ihan tarkoituksella jättänyt kertomatta yhtään kellekään, sieltä löytyy melko törkeitäkin juttuja… ne tuli mieleen, mutta en aio niistä puhua mitään.
- Anonyymi
Kärsin mielenterveyshäiriöstä.
- Anonyymi
Kaikki sen muut nähnyt vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sen muut nähnyt vuosikymmeniä.
Ai oikein vuosikymmeniä olet kulkenut jonkun rinnalla myötäeläen ja tukien. Mene mustamaalaaja terapiaan ennen kun teet itselkesi jotain.- sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikein vuosikymmeniä olet kulkenut jonkun rinnalla myötäeläen ja tukien. Mene mustamaalaaja terapiaan ennen kun teet itselkesi jotain.- sivusta
Joskus muuten ”joku” taisi heittääkin ultimatumin, että jos minun juttuja ei uskota, niin…
- Anonyymi
Onko niin että olet mustamaalaaja ja esiinnyt toisena vaikka itse todellisuudessa kärsit siitä.
- Anonyymi
Onhan nää tylsiä, mut silti…
- Anonyymi
Sama juttu eka ajatus käynyt mielessä jo vuonna 2007,olin silloin 12 v
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen,olin siis itse itselleni auto onnettomuudessa
- Anonyymi
Mul on reikä sydämessä.
- Anonyymi
Kuka sen voisi täyttää?
- Anonyymi
Mullakin on ollut mutta se todettiin umpeutuneeksi kun täytin 5 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on ollut mutta se todettiin umpeutuneeksi kun täytin 5 vuotta!
Mulla todettiin aikuisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen voisi täyttää?
Rakas mies on saanut koko sydämeni.♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla todettiin aikuisena.
Oon sen verran nuori että tuollaiset asiat on tutkittu vauvalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas mies on saanut koko sydämeni.♡
kuin myös hän nainen
- Anonyymi
Mullaki oli lapsena joku häikkä, sivuääni. Piti mennä johonki kuvaukseen. Juoda valkoista pahaa litkua. Ei se sitä ollutkaan mitään. Sen huolen aisti. Kun oli noita nähnyt. Se valui itseen. Sellainen lasibambi sit kanttiinista huojennustaan. Muistutti aina tuosta. En tiedä oliko hyvä. Muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen voisi täyttää?
Sun siskos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen voisi täyttää?
Sun siskos.
- Anonyymi
No onneksi et ole sitä tehnyt. 🙏
Tykkään tanssimisesta ja laulamisesta. Ne ovat minun stressinpoistokeinoja ja rakkaita harrastuksia.- Anonyymi
ei ollut uutta, mä tiesin 😁🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ollut uutta, mä tiesin 😁🤩
Jaahas, hyvää iltaa vain tietäjälle. 🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, hyvää iltaa vain tietäjälle. 🤗😘
kiitos samoin ja hyvää yötä myös 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos samoin ja hyvää yötä myös 🤗
Kiitos. 😊
- Anonyymi
Rakastan nötköttiä
- Anonyymi
Voisin paljastaa jotain, jota täällä kirjoittelevat eivät haluaisi tunnustaa.
On tehnyt mieli tappaa joku kirjoittaja tällä sivulla olevan kirjoituksensa takia.
Ja tämän voi allekirjoittaa useampikin.- Anonyymi
Jaaha, juu juu 🤔 nettivinkin saumaa vissiin haeskelet, mutta haetko itselles?
- Anonyymi
Aina kun palstapedo näpyttää lapsiprovojaan niin tekee mieli laittaa harlikka hekat perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, juu juu 🤔 nettivinkin saumaa vissiin haeskelet, mutta haetko itselles?
Eikä rajoitu pelkästään ikävä osiolle, mutta näin on.
Ei tuo niin harvinainen ajatus ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä rajoitu pelkästään ikävä osiolle, mutta näin on.
Ei tuo niin harvinainen ajatus ole.No jos kerran oikeen useampi allekirjoittaa
- Anonyymi
Sekin on käynyt mielessä myös minulla t. Aloittaja
- Anonyymi
Tarkoitatko kirjoitusta, jonka otsikko on 7 pistettä tähtitaivaalla?
- Anonyymi
Näytä genitaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun palstapedo näpyttää lapsiprovojaan niin tekee mieli laittaa harlikka hekat perään
Nehän on jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne Miehet ovat jo jyvällä.
Odota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko kirjoitusta, jonka otsikko on 7 pistettä tähtitaivaalla?
7 kirjainta etunimi paskatähdellä.
- Anonyymi
Sinä itse mies oletettu täällä kirjoittelet näitä itsemurha juttuja, joten syytteleppä vain itseesi näistä jutuista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän on jo.
Pic or it did’nt happen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne Miehet ovat jo jyvällä.
Odota.Kunhan ajatusten/käsitysten/intressien ym kanssa risririitaan ajautuneet jyväjemmarit ei yrittäis ängetä laajemmalla skaalalla väliin, ettei vaan tietty pandoran lipas aukea. Toisilla kun on tuo moraali pyöreä nolla eikä rasitu polla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse mies oletettu täällä kirjoittelet näitä itsemurha juttuja, joten syytteleppä vain itseesi näistä jutuista!
Juuri näin se menee ja elämässään epäonnistuneet yrittää vierittää tätäkin tekstisettiä muiden niskaan yhtä säälittävää toimintaa sekin. Jakkara alta vaan jos ei projisointi ole helpottanut vuosien varrella yhtään, tyly IMHO
- Anonyymi
No ei kai sitä voi niin pitkälle ottaa itseensä että lähtis tappamaan jotakin hörhöä ja istuis sitten linnassa vuosikausia .
Itse myöskin tunnen suurta vastenmielisyyttä yhtä ihmistä kohtaa joka on aina netissä . Kirjoittelee ilkeitä ja loukkaavia kommentteja , aina samalle ihmiselle. Hänestä ei kukaan pidä edes, ja on kauan heilunut netissä piruilemassa. Eräskin netti ihminen sanoi että sellainen ilkimys on pilannut monessa ketjussa tunnelman kokonaan . Niin että on meillä kaikilla varmaan joku josta kerta kaikkiaan emme pidä .
Mutta ei kannata uhrata aikaansa vihaamalla , sillä se on ihan turhaa voi vaan todeta että ilkeillä ihmisillä ei ole asiat niinkuin pitäisi , siksi ovat ilkeitä.
Sillä tasapainoinen ihminen ei koskaan tunne halua olla ilkeä toista kohtaan - Anonyymi
Tarkoitat varmaan minua.
- Anonyymi
Olen harrastanut seksiä satojen miesten kanssa ja antanut satoja pakkeja sen jälkeen. Väitän muille etten voi rakastua/en ole koskaan rakastunut enkä halua parisuhdetta. Se on valetta, tunnen kaiken aivan liian kovaa enkä vain kestä enää ikinä sydänsuruja. Lenkkeilen, kuuntelen musaa, hukutan itseni töihin, olen syömättä ja rääkkään itseäni eri tavoin jne. jos meinaa ihastus iskeä. Muiden silmissä olen tunteeton lumppu, oikeasti olen vaan tosi sekaisin ja satutan eniten itseäni.
- Anonyymi
Vähän on turhan geneettinen tarina satusedällä ja loppua kohden lässähtää kunnolla. Tietysti jos yhtä erikoislaatuiset kuin sinä löytää näistä sävellyksistä jotain mitä avarassa päässään pyöritellä, niin kysyntään on vastattava miespuolisen huomiohorsman nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on turhan geneettinen tarina satusedällä ja loppua kohden lässähtää kunnolla. Tietysti jos yhtä erikoislaatuiset kuin sinä löytää näistä sävellyksistä jotain mitä avarassa päässään pyöritellä, niin kysyntään on vastattava miespuolisen huomiohorsman nääs
Niin tämä oli sinänsä kaksi eri koukkua sisältävä megapläjäys kun oli ensin se fyysinen ja sitten henkinen puoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä oli sinänsä kaksi eri koukkua sisältävä megapläjäys kun oli ensin se fyysinen ja sitten henkinen puoli
Leikatkaa letti, peskää korvienväliy ja menkää tekemään jotain järkevää
- Anonyymi
Taidat olla ihastukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ihan ”geneettinen”? No sekin vaikutin varmasti on…
Mä koin itsekin jonkilaisen valaistumisen tämän oksennuksen äärellä. Näin kai se on mennyt oikeasti, toistaiseksi. Varmaan olisi hyvä jotain lähteä muuttamaan, voi tulla muuten aika surulliset ja hiljaiset viimeiset vuosikymmenet.
-tunteeton lumppu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ihastukseni.
Nyt kun näin rehellisten ulostulojen äärellä ollaan, niin olenhan mä usein ollut se saavuttamaton ihastus. Mutta ehkä vaan sen saavuttamattomuuden takia? Kai mä itsekin pelkään että jos joku oikeasti tutustuisi, niin se hulluna oleminen loppuisi siihen. Oletko sä ihastunut vain siihen, että nainen on jotenkin erilainen ja vähän saavuttamaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun näin rehellisten ulostulojen äärellä ollaan, niin olenhan mä usein ollut se saavuttamaton ihastus. Mutta ehkä vaan sen saavuttamattomuuden takia? Kai mä itsekin pelkään että jos joku oikeasti tutustuisi, niin se hulluna oleminen loppuisi siihen. Oletko sä ihastunut vain siihen, että nainen on jotenkin erilainen ja vähän saavuttamaton?
Ei se nyt vain tuollaisista asioista ole kiinni. Kyllä siihen tarvitaan myös omiin silmiin miellyttävä ulkonäkö, jokin taito tai muu hänen oma juttunsa, joka tekee hänestä kiinnostavan, tiettyjä persoonallisuuden piirteitä, sama arvomaailma, samanlainen elämäntapa ainakin jossain määrin jne. Se on monen piirteen ja osatekijän summa, kun johonkin ihastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ihan ”geneettinen”? No sekin vaikutin varmasti on…
Mä koin itsekin jonkilaisen valaistumisen tämän oksennuksen äärellä. Näin kai se on mennyt oikeasti, toistaiseksi. Varmaan olisi hyvä jotain lähteä muuttamaan, voi tulla muuten aika surulliset ja hiljaiset viimeiset vuosikymmenet.
-tunteeton lumppu-Geneerinen piti kirjoittaa, mutta on se hyvä kun pääsit mies viisastelemaan, niin voidaan jatkaa juttua vaikka tuosta naisten psyykkisestä puolesta. Mikä tarve on nähdä ja kokea naiset tuollaisessa patologisessa riekale- valossa tai muuten käsittellistää jotain asioita tyyliin keittiötohtprin diagnostisin keinoin onko joku suuruusharha ottanut henkivallan vai onko itsetunto lattea kun on tarve hakea jotain hierarkista otetta tuntemattomaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt vain tuollaisista asioista ole kiinni. Kyllä siihen tarvitaan myös omiin silmiin miellyttävä ulkonäkö, jokin taito tai muu hänen oma juttunsa, joka tekee hänestä kiinnostavan, tiettyjä persoonallisuuden piirteitä, sama arvomaailma, samanlainen elämäntapa ainakin jossain määrin jne. Se on monen piirteen ja osatekijän summa, kun johonkin ihastuu.
Tiedätkö edes mikä on persoonallisuuden piirre naisilla? Taidat olla niitä henkisesti onttoja tapauksia, joiden mielestä niitä ei joko ole tai niitä on liikaa ym suhteellisuudentajun puutetta. Indikaattoriksi kelpaa mikä vain musiikkikappaleesta lähtien. =hoitoon
- Anonyymi
Ihan on mustamaalaamisen maku.
- Anonyymi
Olen kirjoittanut täällä monta vuotta.
- Anonyymi
Nukahdan juuri https://youtu.be/WxJbXXVPBsM
- Anonyymi
Kuraa
- Anonyymi
En tiedä mitä rakkaus on.
- Anonyymi
No se olisi ollut tyhmintä ikinä, tappaa itsensä tämän palstan juttujen takia.
Tämän palstan jutut tappavat muutenkin.
Ei kannata vaivautua.🧡- Anonyymi
Parempi ihan vaan nauraa jollekin oman elämänsä koviksille internetissä
- Anonyymi
Söin äsken jacky suklaavanukasta metukkaa iltapalaksi. Tunnen itseni todella aikuiseksi. 😂
- Anonyymi
Kerron salaisuuden, me ei oikeasti aikuistyta koskaan me vaan joudutaan näytteleen.Vahuudessa kun aivot rapistuu ensimmäisenä lähtee itsesäätely järjestelmä ja emme enään näyttele aikuista, olemme aitoja lapsia jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron salaisuuden, me ei oikeasti aikuistyta koskaan me vaan joudutaan näytteleen.Vahuudessa kun aivot rapistuu ensimmäisenä lähtee itsesäätely järjestelmä ja emme enään näyttele aikuista, olemme aitoja lapsia jälleen.
Mummuni sanoi minulle joskus, että hänestä tuntuu kuin hän olisi edelleen 16-vuotias. Keho vain rapistuu, mieli jää nuoreksi. Itsekin olen jämähtänyt johonkin reilu parikymppiseksi, siltä tuntuu. :)
- Anonyymi
ihkua.aika outo makupari. et kai vaan ole raskaana?
- Anonyymi
Tiedän tarpeeksi sellaista jota ei saisi tietää. Vaikenen ja esitän tyhmää
- Anonyymi
Hirveää. Ei hirveä.
- Anonyymi
Eli olet varmaan osa ongelmaa toisin sanoen, ei jatkoon
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä sitä pimeyttä ja pahuutta mikä mun sisällä on piilossa.
- Anonyymi
Jumala tietää. Siksi hän uhrasi itsensä Jeesuksessa sen pahan tähden, että voisit saada anteeksi uskomalla häneen.
- Anonyymi
Kyllä tietää. Se näkyy sinusta ulos.
- Anonyymi
Se paistaa Sinusta läpi riippumatta siitä, miten pukeudut tai puhut (sen vähän).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tietää. Siksi hän uhrasi itsensä Jeesuksessa sen pahan tähden, että voisit saada anteeksi uskomalla häneen.
no hän tietää. ja olen kyllä uskossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tietää. Se näkyy sinusta ulos.
ei näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se paistaa Sinusta läpi riippumatta siitä, miten pukeudut tai puhut (sen vähän).
mä en puhu vähän. enkä ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no hän tietää. ja olen kyllä uskossa.
Hyvä kuulla. Me kannetaan sitä synnin ruumista mukanamme. Olisihan minun pitänyt arvata että kun näet pahuutesi, että olet uskossa. Sen pahan tarkoitushan meissä on kuolla enemmän ja enemmän, kunnes siitä tulee täysin eloton, niin että lakkaamme palvelemasta syntiä. Täydellisyyteen pääsemme vasta kun saamme uudet, taivaalliset, ruumiit. Siunausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla. Me kannetaan sitä synnin ruumista mukanamme. Olisihan minun pitänyt arvata että kun näet pahuutesi, että olet uskossa. Sen pahan tarkoitushan meissä on kuolla enemmän ja enemmän, kunnes siitä tulee täysin eloton, niin että lakkaamme palvelemasta syntiä. Täydellisyyteen pääsemme vasta kun saamme uudet, taivaalliset, ruumiit. Siunausta.
Look out for the hihhuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en puhu vähän. enkä ole mies.
Kyllähän sinä olet, on to the next shit people
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko se uskokin piti taas tähän vetää mukaan .
Mielestäni sen varjolla ei tartte tuputtaa ihmisille omaa uskoaan .
Pitä ymmärtää että aikuiset ihmiset ovat itse jo tiensä valinneet , siksi ei tartte julistaa.
Miehen täti eläessään oli rasittava kun puhui jostain herrasta koko ajan ymmärtämättä että kaikilla ei ole sama elämän katsomus .
Uskoton ihan vaan jokaisen ihan henkilökohtainen asia . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko se uskokin piti taas tähän vetää mukaan .
Mielestäni sen varjolla ei tartte tuputtaa ihmisille omaa uskoaan .
Pitä ymmärtää että aikuiset ihmiset ovat itse jo tiensä valinneet , siksi ei tartte julistaa.
Miehen täti eläessään oli rasittava kun puhui jostain herrasta koko ajan ymmärtämättä että kaikilla ei ole sama elämän katsomus .
Uskoton ihan vaan jokaisen ihan henkilökohtainen asia .Älä sitten tuputa tuota omaa uskoasi.
- Anonyymi
Aika raskauttavia tarinoita. Älkää hyvät ihmiset lukeko näitä jos herkkyyttä on pinnassa. Ei suomen takia pidä alkaa miettimään ja kyseenalaistamaan omaa olemassa oloaan. Koskee koko somemaailmaa eikä vain tätä yhtä palstaa.
Voimia kaikille! Ihmisen pahuudella ei kyllä ole rajoja. Mutta muistakaa aina se, että nämä pashan suoltajat, he voivat niin huonosti itse, ha juuri siksi kirjoittavat pashtaa.- Anonyymi
Suomen= Somen
- Anonyymi
Entäpä jos some ja irl kohtaavat? Jos somessa ignoorataan, vihataan, maalitetaan, kiusataan ja jne ja se muuttuu samanlaiseksi irl:ssä? Mitä sitten kun Et pääse pakoon minnekkään noita juorukelloja ja muita pahan ilman lintuja ja stalkkereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos some ja irl kohtaavat? Jos somessa ignoorataan, vihataan, maalitetaan, kiusataan ja jne ja se muuttuu samanlaiseksi irl:ssä? Mitä sitten kun Et pääse pakoon minnekkään noita juorukelloja ja muita pahan ilman lintuja ja stalkkereita
Eli aloitaja ja mies maineesi on ilmeisesti kiirinyt, ihan yhtä lailla kuin sinun tekstiesi kautta epätoivoisesti maalittavien häviäjienkin, ne ei vaan itse oikein tiedosta sitä ja souvi alkaa ns sana kerrallaan uudestaan🤭
- Anonyymi
” Ei suomen takia pidä alkaa miettimään ja kyseenalaistamaan omaa olemassa oloaan.” Suomen laki takaa yksilönvapaudet, oikeudet ja kaikki. Jos tämä ei jostain syystä käy, niin lakikirjalla voi muksia itseään vaikka päähän🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aloitaja ja mies maineesi on ilmeisesti kiirinyt, ihan yhtä lailla kuin sinun tekstiesi kautta epätoivoisesti maalittavien häviäjienkin, ne ei vaan itse oikein tiedosta sitä ja souvi alkaa ns sana kerrallaan uudestaan🤭
Laitoit eilen ihan melkein samanlaisen tekstin. Vit... sä oot nolo tyyppi, omit täältä tekstejä aivan kuin muka tuntisit ventovieraita. Ei en ole Tuusulasta enkä vainoa lapsiasi tai sinua tai muitakaan. Hanki vaikka lääkitys tuohon psykoottisuuteesi. Tiedätkö sinä kusipää edes mitä on olla vainottu? Kun joku sinunkaltaisesi pikkutorakka alkaa levittämään pskAa pitkin kyliä "totuutena" ? Haluatko saman kohtalon? Pian saat sitä mitä tilaat.. anonyymiteettisi ei ole pian enää anonyymiä.
- Anonyymi
Tunteeni häneen on ehkä loppu. En tiedä sitä itsekään, mutta epäilen niin.
- Anonyymi
Jaha jaha. Jasså.
- Anonyymi
Rakastuin exään uudelleen
- Anonyymi
Exät ovat exiä syystä. Kuollut hevonen ei lähde käyntiin vaikka sitä kuinka yrittäisi potkia tai lämmitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exät ovat exiä syystä. Kuollut hevonen ei lähde käyntiin vaikka sitä kuinka yrittäisi potkia tai lämmitellä.
Huijasin se oli vain joku humalainen päähänpisto / mielenhäiriö
Enpä oikein keksi tähän mitään nyt... Voi olla että takki on tyhjä... Vatsan täydeltä sapuskaa... Ihanan raukeana... Onnellinen (minulle) uuden auton omistaja...
On vaan ollut parempi olo nyt jo pitemmän aikaa.- Anonyymi
Kyllä se on mies huomattu, että sinä näitä lupauksia kirjoittelet ja elämäsi suurin tragedia taitaa olla se, että herjaamisesi ei saa vastetta oikein mistään, vaan joudut lähinnä yksin mäykkäämään parin huomionkipeän jämän inistessä jotain omista luuloharhoista käsin
- Anonyymi
Ja heti missä muut ei niin tiedä.
- Anonyymi
Jaha jaha. Jasså.
- Anonyymi
Kylläpä näyttää älykkäältä, kun tyhmä maalittaja laittaa imagokakkulat nenulle
- Anonyymi
Just jå.
- Anonyymi
Just de
- Anonyymi
Muuta Ruåtsiin.
- Anonyymi
Ei jaksa t. Unelma sirpa leena 🤣
- Anonyymi
Ei ketään kiinnoztane
- Anonyymi
Sinua taitaa kiinnostaa ja elämääsi ainoa lohduntuoja on ajatus, että muka onnistuisit satuttamaan ja loukkamaan jotain infernaalisen kateuden kohdettasi ja kuvittelemaan hänet hetken itsetuhon partaalle, taidat olla aika loppu, etkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua taitaa kiinnostaa ja elämääsi ainoa lohduntuoja on ajatus, että muka onnistuisit satuttamaan ja loukkamaan jotain infernaalisen kateuden kohdettasi ja kuvittelemaan hänet hetken itsetuhon partaalle, taidat olla aika loppu, etkö?
Ja tosiaan jos yllyttää toista välillisesti ja kaukaa hakien itsetuhoisuuteen vain koska on demonien riivaama itse pahuus, on ansainnut kaiken pilkan ivan ja vastaavan, hurskastelijat voi repiä siitä vaikka kasmirpuseronsa
- Anonyymi
no tottakai kiinnosti.mitäs toinen urpo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tosiaan jos yllyttää toista välillisesti ja kaukaa hakien itsetuhoisuuteen vain koska on demonien riivaama itse pahuus, on ansainnut kaiken pilkan ivan ja vastaavan, hurskastelijat voi repiä siitä vaikka kasmirpuseronsa
Pitää olla isompi ihminen ja antaa sössöttäjien sössöttää rauhassa, ettei vaan tule paha mieli balleriinalla soittorasiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tottakai kiinnosti.mitäs toinen urpo?
Kiinnostaax suakin toi ätminjankkaaja anaalisoija? Mielenkiintone tapaus aika urpo vaik onha se vähä IhQ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaax suakin toi ätminjankkaaja anaalisoija? Mielenkiintone tapaus aika urpo vaik onha se vähä IhQ
We are the champions rest is trumpions
- Anonyymi
Pareidolia,en tiennyt aikaisemmin ilmiön nimeä. Minä olen lapsesta saakka nähnyt kasvoja joka puolella. Luonnossa,huonekaluissa ym. Sitten piirrellyt niitä vihkoon. Outoja,arvoituksellisia kasvoja,joskus ihmisten,joskus eläinten.
- Anonyymi
Minä myös , puisen kaapin ovessa kuviollisessa korkkimatossa. Ja monessa muussa asiassa mutta en ole edes ajatellut että ne vois piirtää.
Ensin ajattelin että olenko jotenkin pöhlö kun näen ja sitten kun tuli ystävätär kylään niin käskin hänen tuijottaa korkkimaton kuviota ja kertoa mitä hän näkee .hän sanoi että naisen kasvot , joten ei se varmaan niin harvinaista ole , mutta yritämpä minäkin piirtää jos osaan - Anonyymi
Noille on oma Facebook ryhmä missä jakavat näkemyksiään.
- Anonyymi
Se että puhuu tai kirjoittaa rumasti on tietysti oma valinta.Jokainen päättää sen itse. Tuleeko siitä sitten hyvä mieli,niin sitä vähän epäilen.
- Anonyymi
Rumaa rumalle ja nättiä nätille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumaa rumalle ja nättiä nätille
Only for juu
- Anonyymi
Älä suotta tuntemattomien vuoksi. Jos tuntuu pahalta, jos tuntuu, ettei ole enää tarkoitusta olla täällä, sulkee vain palstan. Keskittyy hyvään elämässä. Maahan jalkojen alla. Niin minä aion tehdä. Yhtenä päivänä vain kadota. Ilman sen kummempia seremonioita. Siihen on hyvä syy.
- Anonyymi
mikä syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä syy?
Luuletko haastattelevat jotain tuttua hlöä? Kannattaa ehkä jo herätä tähän päivään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä syy?
Syy on terveydellinen.
- Anonyymi
Minä olen pikku pioneeri
- Anonyymi
Noloa leikkiä aikuisilta ihmisiltä
- Anonyymi
eihä täs mitää noloa ole ku homma vaa toimii
- Anonyymi
Ja edelleen kysyn ketkä tällä saitilla auttaa irrottelemaan jotain silppua kontekstista irti, kuten persu porais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihä täs mitää noloa ole ku homma vaa toimii
Sinä ihan siis naurat niille tavallaan suoraan päin naamaa joille uskottelet tätä puppua. Satsaisin senioreihin sinuna entistä enemmän, ku kerran netissä lukoo niin uskottava se on, kun et pärjää ilman suitsutusta, niin muuta hiippakuntaa mulla olis yks just sulle räätälöity mielen päällä
- Anonyymi
Asuin israelissa ja oli pakko mennä armeijaan
- Anonyymi
ja mä asuin dubaissa
- Anonyymi
Mä asun puskassa ja teen graffitei puistonpenkkeihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun puskassa ja teen graffitei puistonpenkkeihin
Anarkismi on jees, kun seinää ei satu ja se on vain maalia kuka käskee maksaa siitä pesusta yli kaiken kohtuuden
- Anonyymi
Olen menettänyt itsetuntoni ja elämäniloni ja lopulta masentunut erään henkilön tänne ja toiselle palstalle kirjoittamien viestien takia. Tapahtui paljon muutakin rankkaa yhtä aikaa mutta ne viestit katkaisivat kamelin selän koska olin rakastunut tähän kirjoittajaan ja siksi haavoittuvassa asemassa häneen nähden. Jotkut tietävät näistä tapahtumista mutta kukaan ei tiedä seurauksien syvyyttä eikä saa koskaan tietääkään.
- Anonyymi
mitä sontaa toi nyt on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sontaa toi nyt on?
Keneltä sä luulet kyseleväsi? Hanki elämä, apua tee jo jotain itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä sä luulet kyseleväsi? Hanki elämä, apua tee jo jotain itsellesi
no sulta tietysti. juu kohta rupeen kyl synnyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sontaa toi nyt on?
Vastasin aloitukseen ja mulle on samantekevää mitä mieltä muut ovat vastauksestani. Se on totuus ja kaikki eivät kestä totuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin aloitukseen ja mulle on samantekevää mitä mieltä muut ovat vastauksestani. Se on totuus ja kaikki eivät kestä totuuksia.
juu ei kaikki kestäkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sulta tietysti. juu kohta rupeen kyl synnyttää
Kärsä varman näkyy jo, onnea lehtolapselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu ei kaikki kestäkää
Ei mummielest mies tässäkään höpinässäsi kyllä mitään ns punaista lankaa ollut
- Anonyymi
Elä kuitenkaan tapa.
tämä palsta on p.. askaa tuutin täydeltä, ihmiset joilla on paha olla, joilla on suhteissa muihin ihmisiin ongelmia, kirjottavat täällä ulos omaa p..askaa oloaan.
Jollain tasolla tätä on viihdyttävää seurata, välillä heittää jopa sekaan joku kommentti, mitä normielämässä en suustani ikinä päästäisi.
Maailma on täynnä mukavia ihmisiä, tänne nyt vaan hakeutuu ne joilla elämä resonoi. - Anonyymi
Meinasin tappaa itseni exän valheiden levittelyn takia.
- Anonyymi
Ihmiset puhuu. paljon ja suurelta osin tuubaa.
Eksät varsinkin.
Itse nykyisin nauran näille,
Tiedän olevani hengissä ja voimissani kun ympärillä juorutaan.
Minussa on yhä jotain mitä kadehtia. Mitä yrittää lytätä.
Susi nostaa nenänsä pystyyn ja haistaa ilmoja.
Niitähän pitelee. - Anonyymi
Minä en ole koskaan ymmärtänyt että aletaa saamaan tappo ajatuksia jos joku on valehdellut tai jopa jättänyt toisen.
Sehän on jonkinlainen unelma kostosta sitä ihmistä kohtaan. Mutta sellainen ihminen ei tunne syyllisyyttä mitenkään jos tapat itsesi , valehteljioilla on aina selitys itsensä pois vetämisestä hankalista asioista .
Mutta kun levittelee valheita niin laita se vastuuseen niistä,.
Ei kellään ole oikeutta levitellä toisesta pahaa sanaa kylälle
Katso seuraavan kerran kun valitset ihmisen vierellesi että on reilu eikä mikään poskisolisti
Ei minussa ole mitään kerrottavaa, ei ole luurankojakaan kaapeissa mitä kolisuttaa. Tylsä ihminen on neutraali. 🙂
- Anonyymi
Jossain vaiheessa kokeilin tuotakin.
Hajuton, mauton , väritön.
Mutta juorut eivät perustu oikeaan elämään, juoruilija ei halua nähdä sinua sellaisena kuin olet.
Syöt, juot, nukut ja valveilla ollessa elelet arkea.
Ihminen joka jostain syystä on kiinni sinussa, elämässäsi pahantahtoisesti, haluaa hehkutella.
Sinun normi elämästäsi saadaan äkkiä seiskalehden kamaa.
Kaikella on vastavoimansa.
Kun sinä voit hyvin, aina löytyy ihminen, jolle sinun hyvinvointisi tuottaa pahoinvointia.
Mitta sinällään, siinä että näyttäytyy mitättömänä, piilee suuri viisaus. - Anonyymi
Metsästän ped ofiileja ja palstalla ainakin yksi
- Anonyymi
Elämänsisältöä se tuokin tuo.
Jos nyt kuitenkin tästä ketjusta menisit v.. ittuun,
kokeile vaikka pattaya palstaa suomi24. sieltä löydät etsimääsi.- Anonyymi
No Jen. Mikäs noin kunniakkaassa harrastuksessa ärsyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Jen. Mikäs noin kunniakkaassa harrastuksessa ärsyttää?
Jaa mikä harrastus- suomikaksnelosen tulkkaus vai? En ny nii kunniallisesta tiiä…-sivusta
- Anonyymi
Eikös sieltä puhelimesta löydy AUTTAVA PUHELIN numeroa
ettei tänne yleiselle forumille tarvi tulla itkemään??? - Anonyymi
En tiedä kenen kanssa luulette kommunikoivanne, joku pedo/ mielenvikainen/ teidän läheinen.
Tuotan pettymyksen.
En ole mitään näistä.
Enkä varmaan kenenkään ikävöimäkään.
Mutta jollain tapaa vinksahtanut olen, kun kuitenkin täällä lueskelen ja asioita kommentoin.
Jonkin näköistä alkukantaista iloakin tästä saan. - Anonyymi
Kestääkö sulla pedo metsästäjä pää oikeasti, jos saat muutaman vihjeen.
Pelaavat tennistä ja pyöräilevät.
Viskisiepot. juomat ja niiden iät kätkevät alleen kaksoismerkityksen.
Ja tämä pattaya palsta. Erikoista juttua, kunnes tajuaa että koodikieltä.
Ole hyvä ja viimein se ihminen joka saa vastuuseen nämä saastasielut.- Anonyymi
Kumpi elin tässä sun fishinglinkissä mies o?
- Anonyymi
Älkää klikatko tuota edellistä. oma maksettu suojaus esti. vaarallisena sivustona.
- Anonyymi
No ei niit kande klikata oon painellu tahallaan noit joskus. Tuli mm keylogger eli semmone mikä seuraa kaiken mahollisen mitä googlaa jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei niit kande klikata oon painellu tahallaan noit joskus. Tuli mm keylogger eli semmone mikä seuraa kaiken mahollisen mitä googlaa jne
Niin se on vaan sitten kun se ei riitä esim sen kyyläämiseen mitä joku kirjoittaa kaiken olevaisen keskipisteessä, eli suomikaksnelosella, niin tarvii jo vähän sutkien vipuapua varsinkin jos oikea otanta ei miellytä tai tue
- Anonyymi
Tuolla kommentillani minä räjäytin pankin. Tulee aiheuttamaan kuohuntaa.
Ne ketkä metsästelee, saa saalista.
Mutta tuo ilmiö juurineen on syvällä, perusrakenteissa.
Rahalla saa.- Anonyymi
Menehän vaikka safarille jahtaamaan seeproja
- Anonyymi
Rakkauselämä kesti betonimurut.
- Anonyymi
Sinun suhteesi ei ole rakkautta. Betonimurut suljetussa ja vaietussa tilassa saa aikaan räjähdyksen. Niinkuin paise.
Tulee lentämään sinunkin silmille. - Anonyymi
Älä hajota niitä betoniporsaita dille .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hajota niitä betoniporsaita dille .
Ne on jo hajonnu. Tyhmä.
- Anonyymi
Älä seuraa tämän sivun sisältöä koska täällä on myrkyllisyyttä myös jos se tekee niin pahoinvoivan olon. Some aiheuttaa ihan tutkitusti pahoinvointia ja kun tällä palstalla on myös trolleja ja materiaalia mikä pitää osata suodattaa niin kannattaa pitää tauko somesta. Sen olen tehnyt itsekin kun en ole jaksanut trolleja ja omiinkin aloituksiini on tullut aina ilkeitä kommentteja myös.
- Anonyymi
Nautin vain kaurapuuroa.
- Anonyymi
Mitä tekee torakat kun valo osuu niihin?
- Anonyymi
Ne katoaa eikä uskalla enää kohdata kasvotusten kun on seläntakana jauhettu ultimaattista pskaa jo vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne katoaa eikä uskalla enää kohdata kasvotusten kun on seläntakana jauhettu ultimaattista pskaa jo vuosia
Lisään vielä et katosi nionkuin sinäkin 😅😅🤣
- Anonyymi
Juoksee nurkkaan piiloon?
- Anonyymi
Se joka puhuu totta, ei katoa.
voi uhkailla,
voi monin tavoin tehdä kaikkensa ettei totuus tule esiin.
Mutta sillä joka puhuu, totta ei ole enää mitään menetettävää.- Anonyymi
Onko tämä joku älä tutki meidän metodeja tyyppinen arvoituksellinen viestintä?
- Anonyymi
Ei tämä palsta mitään mutta se muu toiminta. Palstan voi sulkea, eikä pidä ottaa itseensä. Mutta se kaikki muu, sen takia joskus kerran tapoin itseni. Se kostautui kyllä, oli helppo yrittää tappaa sen jälkeen. Mutta piti pitää sairaat jutut pois täältä. Joten elämä on helpompaa kun niiden kynsistä ja "lautaselta" pääsee pois. Kaikesta voi selvitä. En olisi ikinä uskonut 5 vuotta sitten että olen nyt tässä, hyvässä ja pahassa. Eikä voi tietää mitä hyvää on tulossa jos ei elä. Jopa joukkohakkaamisesta voi päästä yli, jopa jos se tehdään omalle lapselle. Osittain väärien juttujen takia. Meidän perheessä se tehtiin kaikille. Pahimpiin sain itseni väliin. Niin se on ainakin mukavampi ajatella. Kaikesta voi selvitä. Elämä ja hyvä voittaa lopulta, mutta on vaan jaksettava siihen uskoa. Eikä menettää toivoa.
- Anonyymi
Mutta kyllä tämäkin palsta näihin vaikutti. Yhdet sekaisin menneet ihmiset ryhtyivät väittämään että kirjoittelen heistä ja kiusaan heitä. En ollut ikinä edes ollut tällä palstalla, kunnes sain työsähköpostiin viestejä ja sitten minut tänne tuotiin. Tai siis minä lähettelin viestejä jotka johti tänne. Tekivät virheen koska muistin vuosia sitten kun eräs Susanna näytti keskustelupalstoja humalassa ja puhui humalassa sekavia. Kysyi tiedänkö näistä sivuista, sanoin että en tiedä ja unohdin koko jutun. Tai sanoin että joo olen nähnyt sivustot mutta en käy. Puhui että luuli että joku kirjoitteli hänelle. Jotain samaa näköä ja muuta. Sitten löytyi täältä yhteys diplomi-insinööri exääni ja tuntui että minusta puhuttiin. Luulin että kuvittelin vaan ja annoin asioiden olla. En viitsinyt vastailla näin sekaisin oleviin kirjoituksiin, sitten jäin kirjoittamaan muutaman jutun. Hyvää vain. Sitten tapahtui lisää. Pääasiassa muualla. Yhteys näihin sivustoihin, enpä tiedä onko. Ehkä henkilöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä tämäkin palsta näihin vaikutti. Yhdet sekaisin menneet ihmiset ryhtyivät väittämään että kirjoittelen heistä ja kiusaan heitä. En ollut ikinä edes ollut tällä palstalla, kunnes sain työsähköpostiin viestejä ja sitten minut tänne tuotiin. Tai siis minä lähettelin viestejä jotka johti tänne. Tekivät virheen koska muistin vuosia sitten kun eräs Susanna näytti keskustelupalstoja humalassa ja puhui humalassa sekavia. Kysyi tiedänkö näistä sivuista, sanoin että en tiedä ja unohdin koko jutun. Tai sanoin että joo olen nähnyt sivustot mutta en käy. Puhui että luuli että joku kirjoitteli hänelle. Jotain samaa näköä ja muuta. Sitten löytyi täältä yhteys diplomi-insinööri exääni ja tuntui että minusta puhuttiin. Luulin että kuvittelin vaan ja annoin asioiden olla. En viitsinyt vastailla näin sekaisin oleviin kirjoituksiin, sitten jäin kirjoittamaan muutaman jutun. Hyvää vain. Sitten tapahtui lisää. Pääasiassa muualla. Yhteys näihin sivustoihin, enpä tiedä onko. Ehkä henkilöt.
Jätin exän hyvin nuorena toisen miehen takia, kuulin että sillä oli mennyt huonommin välillä ja että samaa sanoivat muista samassa paikassa opiskelleissa ja toisen kaupungin kaveripiiristä. Annoin asian olla. Sähköposti avasi silmäni ja tajusin että se mieshän vihaa minua vieläkin. Sitten toinen it henkilö töistä rupesi puhumaan samoista henkilöistä. Olen oikeasti aika traumatisoitunut sanasta it. Ajattelin että olin tulossa hulluksi kun mainitsin ongelmista ystävä naapurille, joja rupesi puhumaan että olisin mustasukkainen. Täh? Hän sekoitti exäni toiseen henkilöön. Ja hänet sekoitettiin minuun, kiinnostaa tietää miten. Kuulostaa hullulta. Siksi toivoisin että saisi jo unohtaa. Hirveää sotkua. Kamalaan vahinkoa usealle ja ihan oikeassa elämässä. Eikä kaikki liity minuun, tai en edes kuulu heidän tarinaan. Tämä palsta vain ruokkii mielikuvitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätin exän hyvin nuorena toisen miehen takia, kuulin että sillä oli mennyt huonommin välillä ja että samaa sanoivat muista samassa paikassa opiskelleissa ja toisen kaupungin kaveripiiristä. Annoin asian olla. Sähköposti avasi silmäni ja tajusin että se mieshän vihaa minua vieläkin. Sitten toinen it henkilö töistä rupesi puhumaan samoista henkilöistä. Olen oikeasti aika traumatisoitunut sanasta it. Ajattelin että olin tulossa hulluksi kun mainitsin ongelmista ystävä naapurille, joja rupesi puhumaan että olisin mustasukkainen. Täh? Hän sekoitti exäni toiseen henkilöön. Ja hänet sekoitettiin minuun, kiinnostaa tietää miten. Kuulostaa hullulta. Siksi toivoisin että saisi jo unohtaa. Hirveää sotkua. Kamalaan vahinkoa usealle ja ihan oikeassa elämässä. Eikä kaikki liity minuun, tai en edes kuulu heidän tarinaan. Tämä palsta vain ruokkii mielikuvitusta.
Eikä siinä vielä kaikki. Katselin tarkemmin noita asiakkaita, joille oli jotain kummaa tapahtunut. Ja kaikki on yrityksen nimen perusteella ollut täällä kiusattavana tai tappelemassa tai exän takia. Katsoin niiden toimipaikkoja ja niissä aiemmin toimineita yrityksiä ja kaikki oli konkurssissa. Eli jotain vanhaa kiusaa joka kumuloituu eteen päin. Saman tapaista kaikilla. Minun puolesta kaikki on ok, unohdettu ja toivottavasti elämä jatkuu kaikilla. Uskotaan huomiseen ❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Katselin tarkemmin noita asiakkaita, joille oli jotain kummaa tapahtunut. Ja kaikki on yrityksen nimen perusteella ollut täällä kiusattavana tai tappelemassa tai exän takia. Katsoin niiden toimipaikkoja ja niissä aiemmin toimineita yrityksiä ja kaikki oli konkurssissa. Eli jotain vanhaa kiusaa joka kumuloituu eteen päin. Saman tapaista kaikilla. Minun puolesta kaikki on ok, unohdettu ja toivottavasti elämä jatkuu kaikilla. Uskotaan huomiseen ❣️
Ne jotka uskoo kummituksiin niin tilatkaa paikkoihin puhdistuksia, voi olla entisiä yrittäjiä vielä läsnä tai huonoa energiaa. Kaikki jotka on ahdingon käynyt läpi tietää että silloin itsestään ei ympäristöön hyvää tipu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta todellakin ruokkii mielikuvitusta, senhän sinä mies tiedät, että kun vain pupeltaa mitä tahansa sekavaa ja livauttaa sanan ”mies” tekstin sekaan, niin siihen mietintämyssypäiden Hannu Karpo- revohkaan ei muuta nii tarvita
- Anonyymi
Olen voinut todella huonosti muutaman viime vuoden takia, muutaman kerran meinannut kävellä päin punaisia valoja. Kerran meni bussin rengas niin läheltä, että melkein olisi voinut tapahtua se pahin.
- Anonyymi
Meinasin pienenä kuolla ainakin kolme kertaa joten on sinänsä ihme että olen vielä täällä. Tai siis oikeastaan neljä. Ollut ahdas kurkku joten ruokaan meinannut tukehtua usemman kerran, sitten korkeassa kuumeessa sain jonkun kohtauksen, minua elvytettiin ja sitten vielä korvasta irtosi pala ja aika kova osuma ois ollut jos ois päähän kolahtanut se juttu. Että enkeleitä on ollut matkassa mukana 🤍
- Anonyymi
Itsemurhat pitää lopettaa. On oltava sen verran vittumainen ja katsottava loppuun asti, että mitä se elämä vielä tuo eteen. Ei oo mitään järkeä lopettaa itseään vaikka miten huonosti menisi. Eikä kyllä saa tappaa muitakaan. Ottakaa äkkilähtöjä eripuolille suomea asumaan. Pois vanhasta ympäristöstä. Sormi vain kartalle ja menoksi. Sosiaalihuollosta tukea uuden elämän aloittamiseen. Jokaisesta on vaikka mihin, kunhan vaan hiukan ryhdistäytyy. Anna armon käydä kohdallasi.
- Anonyymi
Itsemurhien ja ajatusten takana useinmiten jokin onneton elämä tai sattumus. Elämänitsessään on aina arvokasta. Kiireisenä kirppisfrikkinä, perheen isänä ja nyt isoisänä, eläkeläisenä ja entisenä pitkäaikaistyöttömänä, sydänvikaisena en ole kerennyt ajattelemaan turhia elämän päättymisen suhteen? Kyllä se päättyy aikanaan olkaa huoleti. Kaikella on aikansa ja paikkansa tässä universumissa.
- Anonyymi
Niin ja toiset, ne elämänhaluset otetaan liian aikaseen pois. Paradoksaalista.
- Anonyymi
Tabletin otin.
- Anonyymi
Olen syntynyt väärään kehoon.
- Anonyymi
Olen tumputellut naisten kuville joita himoan iältään 30-50v.
M46v- Anonyymi
Ain ihan kuville... ja useammankin. Melkoinen haaremi sulla siellä
- Anonyymi
Sama erään m-naisen suhteen...
- Anonyymi
Haluan p.... kuumaa miestä
Oöltään 60-70v.
Itse. 71v.- Anonyymi
Iältään
- Anonyymi
Menin höhlä ihastumaan ja nyt käyn sotaa itseäni vastaan että saisin tämän ihmisen mielestäni pois, puupää mikä puupää
- Anonyymi
Onpa harmi.
Mielenterveystalon sivuilla on omahoito-ohjelmia.
Apua voi myös saada riippuvuuksien hoitoon. - Anonyymi
Laita sille viestiä. Se auttaa monesti. Jos saa kylmän vastauksen niin helpottaa.
- Anonyymi
Mitä enemmän tutustun ihmisiin, sitä enemmän pidän eläimistä. En lue ihmistä eläimeksi. Eläimet eivät ole pahoja niistä syistä, mistä ihmiset ovat.
- Anonyymi
Tiedä ensi viikon lottonumerot ja sitä seuraavan ja .. Aika erikoista.
- Anonyymi
Tiedätkö milloin minulla on hammaslääkäri? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö milloin minulla on hammaslääkäri? ;)
Tiedän. Muista harjata kielekin. Hän arwostaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Muista harjata kielekin. Hän arwostaa :)
Vedän käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedän käteen.
Vedä munasi rusetille ja harjaa pärceesi
- Anonyymi
Onko Dubaissa armeijaa?
- Anonyymi
Onko Oulussa armeijaa? Tai Kuopiossa?
Harvoin kaupungit ylläpitävät armeijoita.
- Anonyymi
Otin piriä ja nyt paska olo. En etes tykkää sen tuomasta olosta,mut kun on parikymmentä vuotta aineita käyttänyt,niin suurinpiirtein kaikki menee.. oon pilannut itteni . Korvaus hoidossa ollut kolme vuotta ja onhan se siinä mielessä hyvä homma ettei tarvi heti aamusta rueta miettiin mistä rahaa ja mistä kamaa että jaksaa taas päivän. Se on vaan karkee totuus, että joskus narkki, aina narkki. Alkoholi ei kiinnosta ja joskus se vaan on jotenki toi pää tyhjennettävä. Mun elämässä on ollu tosi paljon paskaa,mutta myös tosi paljon ihania hetkiä. Yhden ainoan kerran,kun olin jo niin pohjalla,mietin vakavasti käveleväni junan alle. Onneksi en sitä tehnyt ja siitä kiitän edesmennyttä miestäni, Hän ymmärsi,kuunteli,auttoi ja rakasti. Ja kiitän ihanasta lapsistani. Jotain hyvää olen kuitenkin saanut aikaiseksi. En kaipaa sääliä,enkä kiitosta. Haluan vain elää loppuelämäni rauhassa ja jos välillä siltä tuntuu, että jotain pitää ottaa,suotakoon se minulle. Nimim.rautamimmi
- Anonyymi
Olen hetero nainen ja rakastunut vanhempaan naiseen.
- Anonyymi
Näin äkkiselttään en keksi mitään. Olen seurassa aika avomielinen ja puhelias vaikka saatan yksinollessa vaikuttaa vähän jöröltä. ;D
- Anonyymi
Olen työntänyt HK:n sinisen lenkin pyllyyni.
- Anonyymi
Minäpä työnsin kurkun se sattui hiukan ehkä tuntui jopa ikävältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä työnsin kurkun se sattui hiukan ehkä tuntui jopa ikävältä
Kurkku saattaa mennä kätki ja juuttua pyllyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkku saattaa mennä kätki ja juuttua pyllyyn.
No pitää kokeilla kaktusta shit
- Anonyymi
Yksi mies esitti hyvääkin ystävää ja todellisuudessa välitti kertomukseni eteenpäin ihmisille, jotka käyvät sotaa minua vastaan. Kun kerroin ahdistuksestani, sen tiesivät pian ihmiset toisissa kaupungeissakin. Kiitos kovasti J.K.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763063Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2321950- 661916
- 701621
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51368Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391244MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165907- 64896