Nainen. Mehän kaikki tiedämme että yleisesti ottaen naiset pelkäävät kaikenlaisia hyönteisiä. Sillä on nimikin, entomofobia. Mutta heips arvon leidit, olen keksinyt Leijonan luola-tasoisen kuningasidean kyseisen ongelman ratkaisemiseen. Pelosta pääsee eroon kun kohtaa sen pelkonsa kohteen.
Elikkäs: Satun omaamaan erään vanhan, kurttuisen sekä useissa väkevissä liemissä uitetun limaisen toukan 🐛. Se ei pure ja on yleensä aran oloinen ihmisten ilmoilla. Sen luontainen kuriositeetti on koholla ja se tykkää rapsuttelusta. Uskon että tykkäisitte toisistanne jos sopisimme miitin keskenämme 😗. Ps. Kyllä. Tähän pisteeseen sosiaalinen elämäni on ajautunut 😊. Kaksimielisiä vitsejä jne. Tämän siitä saa kun seuraa millaisia juttuja palstalla liikkuu. Saa vaikutteita. (On mun huumori estottomana muutenkin tämän suuntaista).
Pelko ohjaa sinua
10
242
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ohjaa erittäin kova kunnianhimo eteenpäin.
Voi…😅😂 mä pelkään käärmeitä enemmän kuin hyönteisiä.
- Anonyymi
Kuinkas se toukan isäntä? Kuinkahan on toukkaansa kouluttanut? Onko arvaamattomuutta ehkä tai yllättävää arkuutta?
- Anonyymi
Tai ylivilkkautta ja karkailua?
- Anonyymi
Kaksimieliset vitsit on justiinsa parhaita! Ei sille voi mitään, että toiset tykkää sipuleista ja toiset... seipäästä. 😄
Tähän en taas laita sitä emojia- Anonyymi
😮💨 oon täysin kyllästynyt kaksmielisyyteen.
Mut tästä on tullut hyvä ajanviete. Itse en ole koskaan ollut taipuvainen levottomaan käytökseen. Tai jos olen niin se loppunut jo aikoja sitten. Pyrin ajattelemaan sivistyneesti ja kauniisti.
- Anonyymi
No en kärsi kyseisestä fobiasta, että ei ole tarvetta myöskään hoidoille.
- Anonyymi
Allegorisesti juttusi ovat tyhmiä.
- Anonyymi
Ois kysymys, kuinka limainen se toukka on?
Ja ei kai aina kuitenkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763063Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2321950- 661916
- 701621
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51368Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391244MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165907- 64896