Vanha taistolaisen ja viher"terroristi" Haaviston suosio on jo lähtenyt uusien galluppien perusteella laskuun.
Nyt kun pelissä on kovia ei enää pelkkä homoväen ääni riitä.
SHOKKIKÄÄNNÖS: Pekka Haaviston pääsy toiselle kierrokselle ei olekaan varmaa
6
364
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrettävästi Haavisto on selkeästi seksuaalivähemmistöjen suosikki ja tuosta syytä ei niinkään selkeästi koko kansan presidentti.
- Anonyymi
Niin Haavisto on selkeästi seksuaalivähemmistöjen ehdokas .Herran toimitavat ja tausta saattaa olla liikaa monelle periteisesti asioihin suhtautuvalle ja kristillisiä arvoja kunnioittavalle .
Täytyy myöntää että mielikuva miehestä vastaanottamassa vieraita puolisona sukkahousuissa kulkeva karvasääri ei oikein istu omaan käsitykseen maan edustuksellisissa puitteissa muodostaen edustuksellista julkikuvaa ,vaan luo mielikuvan lähinnä valtakunnallisesta rappiosta. - Anonyymi
Kyllähän sen Presidentin tulis olla koko kansan Presidentti ja kaikkien myös niin miellettävä.
- Anonyymi
Haaviston kannatus on valtakunnallisesti korkeintaan 8 %.
- Anonyymi
Antakaa Pekan selittää.Kannatus putoaa ,mitä enemmän on äänessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705