Psykoterapiastako apua?

Anonyymi-ap

Olen nyt puolen vuoden ajan käynyt kerran viikossa psykoterapiassa kun lääkäri näki aiheelliseksi. Taustalla (diagnooseina) toistuva masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko, ja joku muu ahdistushäiriö taitaa olla, näistä kärsinyt lähes koko ikäni. Lisäksi omana epäilyksenä skitsoidi persoonallisuushäiriö ja/tai asperger, näistä ei ole mitään diagnoosia eikä lääkärit ole mitään maininnut mutta nettitesteissä melkeimpä jokainen rasti osuu omalle kohdalle.
Olen tässä nyt puolen vuoden aikana ihmetellyt että miten tuosta terapiasta voisi edes käytännössä olla apua. Terapeutilla ei koskaan ole oikein mihinkään mitään sanottavaa ja jos on niin tulee niin ympäripyöreitä latteuksia että oksat pois. Käytännössä mitään neuvoja, ohjeita tai uusia näkökulmia jota en omassa päässäni osaisi keksiä en ole häneltä saanut ongelmiini. Esimerkkinä vaikka että kerron terapeutilleni miten töissä/koulussa käynti on ollut minulle AINA lähes ylitsepääsemättömän vaikeaa ahdistushäiriöiden / masennuksen takia. Terapeutti tähän voivottelee jotain ja toteaa että täytyy vain siedättyä. Tähän kysyn yleensä että kauanko tässä sitten täytyy vielä siedättyä kun nämä oireet on jatkuneet läpi kouluvuosien ja useiden työpaikkojen. Tässä vaiheessa terapeutti vaihtaa jo aihetta. Vastausta en ole tähän päivään mennessä saanut. Tämä vain yksi esimerkki mutta näitä olisi lukemattomia.
Onko tässä nyt vain sattunut huono mäihä terapeutin suhteen vai onko se aina tällaista? Tämä oli ainoa joka vastasi kyselyyni vapaan terapiapaikan perään.

55

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa, ettei ole hyvä terapeutti.

    • Anonyymi

      Joo monessa paikassa puhutaan tuosta siedättymisestä. Itse olen koko ikäni tehnyt töitä, mennyt ahdistaviin tilanteisiin ja oppinut kyllä esim. esiintymistä. Silti päivittäin kaikki ahdistaa hirveästi ja olen uupunut. Tällä hetkellä en saa edes nukuttua ja tuntuu, että koko elämä on vaan tätä paskaa päivästä toiseen.
      Mulle sattui väärä terapeutti myös. Hän jutteli latteuksia ja joka kerta puhuttiin siitä että miten olen nukkunut jne. Annoin palautettakin, mutta mikään ei muuttunut eikä mielestään toiminut huonosti eli jäi fiilis, että olin vaan huono asiakas.

      • Anonyymi

        Oletko tuon jälkeen käynyt vielä muilla palveluntarjoajilla vai menikö maku kokonaan touhuun? Itseä alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään kun tuohon on omaakin rahaa joutunut laittamaan, ja mennyt hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuon jälkeen käynyt vielä muilla palveluntarjoajilla vai menikö maku kokonaan touhuun? Itseä alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään kun tuohon on omaakin rahaa joutunut laittamaan, ja mennyt hukkaan.

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        Kuinka sinun tietojasi kukaan voi nähdä, sillä henkilökunnan pitää kirjata itsensä sisään nimellään jos katsoo ja se. Joska ei sinua hoida ei voi mennä sisälle katselemaan mitään, jos menis niin kaksi vuotta linnaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinun tietojasi kukaan voi nähdä, sillä henkilökunnan pitää kirjata itsensä sisään nimellään jos katsoo ja se. Joska ei sinua hoida ei voi mennä sisälle katselemaan mitään, jos menis niin kaksi vuotta linnaa

        Etkö siis ole lukenut näistä potilastietojen varastamisista ja kiristyksestä mitään, vai ihanko piruilet vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        Yleisesti taas kommentoin, että terapeutti ei voi olla se henkilö joka hyppää ihmisen kanssa paniikki junaan.

        Eikä terapeutti valitettavasti ole mikään tietoturva ammattilainen joka voisi opastaa ihmiselle niitä prosesseja joilla vaikka velan ottaminen omiin nimiin estetään.

        Niiden ohjeiden antamisessa on jopa iltalehdet kunnostautuneet listaamalla, niitä "mekaanisia" työvaiheitä, minkä läpi tietomurron uhri on valitettavavasti joutunut hyppelemään.

        Sekin on ikävää, että meidän hyvinvointi valtiossa ei ole ollut sellaista uhri apu/ päivystys tahoa, joka olisi kokonaisvaltaisesti voinut asiassa autta, mutta se ei ole terapeutin vika.

        PS. Olithan tietoinen, että mikäli haluat korvauksia tietomurron aiheuttamista kustannuksista, joudut hakemaan niitä itse.
        https://yle.fi/a/74-20045632


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        Terapeutti miettii omia asioitaan palkkaansa ja perhettään sen 45 minuuttia minkä hän per potilas ottaa vastaan tekee kaavan mukaan muistiin panot ja laskee laskutilla kk palkkansa se on vain ammatti mutta ikävää on se negatiivinen asenne apua hakevia kohtaan että olet hullu tyhmä kun haet apua vaan et saa itse elämääsi hoidettua.Koska rahan takia työtä tehdään niin voit tehdä itsekin.Terapeutti maksaa asunto osakettaan sinun ja Kelan rahoilla kiitos nyt vaan mutta myös sairaaloissa kk palkka juoksee niin potilaiden rahoilla ne työpaikat on rahoitettu potilas maksuilla lääkärit on elänyt opintotuella ja ostanut asunnon.Elämä on taistelua älä siis väsy taistelemaan muut pitää tätä kilpailuna joten yritä päästä jotenkin kiinni elämään.Jätä huumeet aloita ulkoilu ota koira pyydä joku kaveriksi.Pelkotilat on usein tullut jonkun uskonnon lahkon kautta noituuden on syytetty väärin tuomittu syyttömiä vääristelty tai joku muu uskonto syyttää tai uhkailee sekä kuten tiedämme laittaa saatanalle kuten lestadiolaiset.Älä mene mihinkään lahkolaiset mukana ikinä.Älä lue niiden textejä älä ota vastaan syytöksiä tai demonisoi jotain tavaroita tai anna heille yhtään mitään.Usein lahkot käyttäytyy kuin rikolliset varkaat.Jos olet saanut sairaslomaa hullun nimellä se on ikävää ihmisten alaspainamista ilkeyttä on myös paljon han joku uskontolahkoinen työpaikkakiusannut muita väärillä syytöksillä. Mustamaalaamalla saa aikaan työpaikoilla pahaa jälkeä myös lavastamalla muita syyllisyyttä seksi omiin tekoihin.Seksuaalinen ahdistelu on myös työssä yleistä häirintään liittyy työrauhan hautarauhan kodin rauhan rikkominen usein muu maa taustaa.Opiskelu rauhan rikkominen on yksi kiusanteon muoto ja väärentely.Uskontolahko ulkomaalaisia on käynyt vuokra asunnoissa muka levittämässä uskontoa sitten vaatimassa antamaan heille vuokra asunto käyttöön ja huonekalut lopulta ne on varastettu.Lahkoina esiintyy rikollisia. Älkää antako mitään muka avustuksiin kun niistä suurin osa on ammattihuijauksia rikollisia.He toimivat ryhmiä vaikka voi vaikuttaa että vain pari kolme heitä olisi.Ette anna yhtäkään teidän maksamaa tavaraa laukkua silitysrautaa imuria ne pyytää pääsyä asuntoon viedäkseen tavarat.Yhtäkään vaatetta ette anna.Huijaukset varastelu on aivan ryöstöä.Matto voi lähteä lattiasta tuoli taulu korut matkalaukku noin vain tai uhri herää ollut huumattuna pari päivää tavarat viety. Jopa verhoja lakanoita viety kun muka uskontolahkoinen on käynyt pyytämässä yöksi yöllä varastanut.Vaativat antamaan rahaa on eri uskontoja heidän lehtiä muu uskontojen amuletteja pudoteltu postilaatikkoon on uhkailtu on syljetty ovilla ja kohtelu on tätä myös työpaikoilla sekä potilaita kohtaan riippuen uskonnosta.Ette ole vaino harhaisia yhtään jos oviin ilmestyy sylkeä hennaa tai muuta ja tavaroita katoilee.Parasta ottaa kuvia tavaroistaan ja ottaa kotivakuutus.Pitää kiinni pankkikorteista ja piilossa.Kaulassa voi pitää puseron alla pientä pussukkaa tai rahapussi missä on suoja kortille ettei niitä voi lukea viivakoodin lukijalla.Älä ikinä näytä tunnuslukuja missään edes myyjille kameroille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinun tietojasi kukaan voi nähdä, sillä henkilökunnan pitää kirjata itsensä sisään nimellään jos katsoo ja se. Joska ei sinua hoida ei voi mennä sisälle katselemaan mitään, jos menis niin kaksi vuotta linnaa

        Kuulkaas nyt hoitajat hakkeroi koneet tiedot ja kun he niitä sinne kirjaa he myös näkee ne siellä mitä on ennen kirjattu sekä kunnon hakkerit avaa sivut helposti myös kun tietää tunnukset mutta nehän voi ohittaa aina sekä jos tunnukset on jäänyt koneen muistiin omassa koneessa muut näkee sivut jos koneesi on auki.Tietoja kaivaa sekä puhelin vastaajat että hoitajat lääkärit kela ja kuka tahansa on töissä siellä toimistolla samoin on pankkien työntekijät sun tilillä.Niitäkin on monia.Verottaja myös on ja tyhmintä ikinä on keksintö käyttää pankkitunnuksia muissa kuin pankki asioissa siinä on jo pankki sun tiedoissa ja päinvastoin. Kyllä ihmisellä saa olla oma yksityisyys ja säästö sekä terveys asiat erityisesti ei sille kuulu jonkun toisen eturauhas syöpä tai masennus tai syylän poisto eikä edes flunssa se on lääkärin ja potilaan asia ei sun.Ei yleensä tarvi toisten asioita vahtia kytätä juoruta sehän on ilkeyttä.Pahuutta.Ei sairaaloiden tehtävä ole mikään juoru vaan auttaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis ole lukenut näistä potilastietojen varastamisista ja kiristyksestä mitään, vai ihanko piruilet vaan?

        Justiin kun se ihminen on kokenut jonkun shokin trauman menetyksen väkivallan ja hän käy terapiassa lääkärillä tai on työpaikka kiusattu hakee keskustelu lääke tai muuta apua on hoidettavia sairauksia NIIN KUULUUKO SE SINULLE ? EI KUULU ihmisillä on omia huolia murheita eikä ne kuulu muille.Sorkkimalla muiden asioita haluat vahingoittaa apua hakevia pidät vitsinä toisten ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti taas kommentoin, että terapeutti ei voi olla se henkilö joka hyppää ihmisen kanssa paniikki junaan.

        Eikä terapeutti valitettavasti ole mikään tietoturva ammattilainen joka voisi opastaa ihmiselle niitä prosesseja joilla vaikka velan ottaminen omiin nimiin estetään.

        Niiden ohjeiden antamisessa on jopa iltalehdet kunnostautuneet listaamalla, niitä "mekaanisia" työvaiheitä, minkä läpi tietomurron uhri on valitettavavasti joutunut hyppelemään.

        Sekin on ikävää, että meidän hyvinvointi valtiossa ei ole ollut sellaista uhri apu/ päivystys tahoa, joka olisi kokonaisvaltaisesti voinut asiassa autta, mutta se ei ole terapeutin vika.

        PS. Olithan tietoinen, että mikäli haluat korvauksia tietomurron aiheuttamista kustannuksista, joudut hakemaan niitä itse.
        https://yle.fi/a/74-20045632

        Terapautti on vain ihminen eikä voi auttaa muuten kuin kuuntelemalla tai neuvomalla tekemään itse asialle jotain.Monelta puuttuu ystävä jonka kanssa jakaa huolia tai jakaa asioita. Rikoksen uhrit on usein myös niitä terapiaa tarvitsevia että se paha teko tulee käsiteltyä ja usein rikollinen syyttää uhria myös.Sen päälle on uskontorikolliset.


      • Anonyymi

        Kokeillaan Jeesus juttua pahaa tehneillä on ahdistus lukee uudessa testamentissa ja me kaikki teemme sekä hyvää että pahaa.Usein itseämme kohtaan pahaa myös.Uhreilla on masennus useimmin se johtuu siitä että omat suunnitelmat ikäänkuin pilattiin siinä.Eli kuten Jeesus sanoo rakkaus peittää syntien paljouden eli kaiken pahuuden keskellä voit nostaa katseesi häneen joka antaa toivon meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        Pitää erottaa omat synnit teot hyvät pahat muiden tekemistä niin saa rauhan sielulleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        No otetaan nyt esille esimerkkinä uskontolahkoissa syytetään niin terapiassa pitäisi saada sielunrauha vääristä.syytöksistä ja oikaista väärinkäsitykset eikä niin että niitä tulee lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinun tietojasi kukaan voi nähdä, sillä henkilökunnan pitää kirjata itsensä sisään nimellään jos katsoo ja se. Joska ei sinua hoida ei voi mennä sisälle katselemaan mitään, jos menis niin kaksi vuotta linnaa

        Siivoojat lukee potilastietoja koneet on auki


      • Anonyymi

        Nukkuminenhan on edellytys siihen että ihminen voi paremmin diagnoosinsa kanssa , siksi kyselevät. Kunnon lepo auttaa aivojen toimintaa päivän aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinun tietojasi kukaan voi nähdä, sillä henkilökunnan pitää kirjata itsensä sisään nimellään jos katsoo ja se. Joska ei sinua hoida ei voi mennä sisälle katselemaan mitään, jos menis niin kaksi vuotta linnaa

        Mikä idea on laittaa puhelin yhtiön tietoliikenteessä labravastaukset puhelimiin mistä ei kukaan potilas edes ymmärrä mitään itse mutta kaikkien vapaasti luettavaksi kuin sähkikset kuin textarit kaikki mitä laitat tänne jää nettiin kaikki mitä googlata jää muistiin kaikki mitä sähköisesti textaat jää ja sähköpostit ja puhelimen viestit luuletteko ettei ne näy operaattoreilla työntekijöille ??? Terveyden huollon yritysten sivujen tekijöille ne näkyy tietysti tiedonsiirto näkyy ja tekniikalle operaattoreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti taas kommentoin, että terapeutti ei voi olla se henkilö joka hyppää ihmisen kanssa paniikki junaan.

        Eikä terapeutti valitettavasti ole mikään tietoturva ammattilainen joka voisi opastaa ihmiselle niitä prosesseja joilla vaikka velan ottaminen omiin nimiin estetään.

        Niiden ohjeiden antamisessa on jopa iltalehdet kunnostautuneet listaamalla, niitä "mekaanisia" työvaiheitä, minkä läpi tietomurron uhri on valitettavavasti joutunut hyppelemään.

        Sekin on ikävää, että meidän hyvinvointi valtiossa ei ole ollut sellaista uhri apu/ päivystys tahoa, joka olisi kokonaisvaltaisesti voinut asiassa autta, mutta se ei ole terapeutin vika.

        PS. Olithan tietoinen, että mikäli haluat korvauksia tietomurron aiheuttamista kustannuksista, joudut hakemaan niitä itse.
        https://yle.fi/a/74-20045632

        Paniikki ja pelkotilat on uhreille yleisiä myös niillä jotka katsoo kauhuleffoja tai on tehnyt väärin omatunto kolkuttaa kannattaa hoitaa pois asiat mitkä vaivaa ja palauttaa varastetut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        En usko että terapeutit vähättelee mitenkään toisen vointia, usein se on vaan oman itseluottamuksen puutetta kun tuntee että joku vähättelee.
        Sittenhän voi olla niinkin että eräillä terapeutilla on kirjatietoa liikaa päässä jota sitten sovittavat hoitoon joka ei välttämättä sovi joka ihmisille. Usein juuri valmistuneet terapeutit tekevät niin
        Minulla on yksi ystävä joka on terapeuti, hän on sanonut että tänään hän olisi voinut auttaa potilasta ihan toisella tavalla Se kun nuorena , siis hekin oppivat , siis juuri työ opettaa heitäkin, ihan kun on kaikissa töissä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeillaan Jeesus juttua pahaa tehneillä on ahdistus lukee uudessa testamentissa ja me kaikki teemme sekä hyvää että pahaa.Usein itseämme kohtaan pahaa myös.Uhreilla on masennus useimmin se johtuu siitä että omat suunnitelmat ikäänkuin pilattiin siinä.Eli kuten Jeesus sanoo rakkaus peittää syntien paljouden eli kaiken pahuuden keskellä voit nostaa katseesi häneen joka antaa toivon meille.

        No ei nyt oikein ole uskonnot näissä asioissa asioita jotka mitenkään aittavatihmistä jotka voivat huonosti, usein menee ojasta allikkoon näiden juttujen kanssa silloin kun ihminen tarvitsee apua vaivoihinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt hoitajat hakkeroi koneet tiedot ja kun he niitä sinne kirjaa he myös näkee ne siellä mitä on ennen kirjattu sekä kunnon hakkerit avaa sivut helposti myös kun tietää tunnukset mutta nehän voi ohittaa aina sekä jos tunnukset on jäänyt koneen muistiin omassa koneessa muut näkee sivut jos koneesi on auki.Tietoja kaivaa sekä puhelin vastaajat että hoitajat lääkärit kela ja kuka tahansa on töissä siellä toimistolla samoin on pankkien työntekijät sun tilillä.Niitäkin on monia.Verottaja myös on ja tyhmintä ikinä on keksintö käyttää pankkitunnuksia muissa kuin pankki asioissa siinä on jo pankki sun tiedoissa ja päinvastoin. Kyllä ihmisellä saa olla oma yksityisyys ja säästö sekä terveys asiat erityisesti ei sille kuulu jonkun toisen eturauhas syöpä tai masennus tai syylän poisto eikä edes flunssa se on lääkärin ja potilaan asia ei sun.Ei yleensä tarvi toisten asioita vahtia kytätä juoruta sehän on ilkeyttä.Pahuutta.Ei sairaaloiden tehtävä ole mikään juoru vaan auttaminen.

        Jospa me nyt sovittaisiin niin että sinä pidät huolen siitä että et haksahda sosiaaliseen huijaukseen ja annat ammattilaisten hoitaa kaikki muu tietoturva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti taas kommentoin, että terapeutti ei voi olla se henkilö joka hyppää ihmisen kanssa paniikki junaan.

        Eikä terapeutti valitettavasti ole mikään tietoturva ammattilainen joka voisi opastaa ihmiselle niitä prosesseja joilla vaikka velan ottaminen omiin nimiin estetään.

        Niiden ohjeiden antamisessa on jopa iltalehdet kunnostautuneet listaamalla, niitä "mekaanisia" työvaiheitä, minkä läpi tietomurron uhri on valitettavavasti joutunut hyppelemään.

        Sekin on ikävää, että meidän hyvinvointi valtiossa ei ole ollut sellaista uhri apu/ päivystys tahoa, joka olisi kokonaisvaltaisesti voinut asiassa autta, mutta se ei ole terapeutin vika.

        PS. Olithan tietoinen, että mikäli haluat korvauksia tietomurron aiheuttamista kustannuksista, joudut hakemaan niitä itse.
        https://yle.fi/a/74-20045632

        On eri asia kuunnella ja eri asia vähätellä. Käytännön asiat osaan kyllä itsekin hoitaa, mutta ammattilaiselta odottaa henkistä tukea kriisissä, mutta se näemmä sinustakin liikaa odotettu.
        Korvauksia on ihan turha hakea ja käyttää esim. asianajajaan rahaa, koska niitä korvauksia ei tule koskaan kuitenkaan saamaan.
        Ps. Olen ihan syyttäjältä saanut kirjeen em. asiasta enkä ole ylen tietojen varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojat lukee potilastietoja koneet on auki

        Monessako paikassa se sieki olet ollu siivoomassa, kun tämän tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutti miettii omia asioitaan palkkaansa ja perhettään sen 45 minuuttia minkä hän per potilas ottaa vastaan tekee kaavan mukaan muistiin panot ja laskee laskutilla kk palkkansa se on vain ammatti mutta ikävää on se negatiivinen asenne apua hakevia kohtaan että olet hullu tyhmä kun haet apua vaan et saa itse elämääsi hoidettua.Koska rahan takia työtä tehdään niin voit tehdä itsekin.Terapeutti maksaa asunto osakettaan sinun ja Kelan rahoilla kiitos nyt vaan mutta myös sairaaloissa kk palkka juoksee niin potilaiden rahoilla ne työpaikat on rahoitettu potilas maksuilla lääkärit on elänyt opintotuella ja ostanut asunnon.Elämä on taistelua älä siis väsy taistelemaan muut pitää tätä kilpailuna joten yritä päästä jotenkin kiinni elämään.Jätä huumeet aloita ulkoilu ota koira pyydä joku kaveriksi.Pelkotilat on usein tullut jonkun uskonnon lahkon kautta noituuden on syytetty väärin tuomittu syyttömiä vääristelty tai joku muu uskonto syyttää tai uhkailee sekä kuten tiedämme laittaa saatanalle kuten lestadiolaiset.Älä mene mihinkään lahkolaiset mukana ikinä.Älä lue niiden textejä älä ota vastaan syytöksiä tai demonisoi jotain tavaroita tai anna heille yhtään mitään.Usein lahkot käyttäytyy kuin rikolliset varkaat.Jos olet saanut sairaslomaa hullun nimellä se on ikävää ihmisten alaspainamista ilkeyttä on myös paljon han joku uskontolahkoinen työpaikkakiusannut muita väärillä syytöksillä. Mustamaalaamalla saa aikaan työpaikoilla pahaa jälkeä myös lavastamalla muita syyllisyyttä seksi omiin tekoihin.Seksuaalinen ahdistelu on myös työssä yleistä häirintään liittyy työrauhan hautarauhan kodin rauhan rikkominen usein muu maa taustaa.Opiskelu rauhan rikkominen on yksi kiusanteon muoto ja väärentely.Uskontolahko ulkomaalaisia on käynyt vuokra asunnoissa muka levittämässä uskontoa sitten vaatimassa antamaan heille vuokra asunto käyttöön ja huonekalut lopulta ne on varastettu.Lahkoina esiintyy rikollisia. Älkää antako mitään muka avustuksiin kun niistä suurin osa on ammattihuijauksia rikollisia.He toimivat ryhmiä vaikka voi vaikuttaa että vain pari kolme heitä olisi.Ette anna yhtäkään teidän maksamaa tavaraa laukkua silitysrautaa imuria ne pyytää pääsyä asuntoon viedäkseen tavarat.Yhtäkään vaatetta ette anna.Huijaukset varastelu on aivan ryöstöä.Matto voi lähteä lattiasta tuoli taulu korut matkalaukku noin vain tai uhri herää ollut huumattuna pari päivää tavarat viety. Jopa verhoja lakanoita viety kun muka uskontolahkoinen on käynyt pyytämässä yöksi yöllä varastanut.Vaativat antamaan rahaa on eri uskontoja heidän lehtiä muu uskontojen amuletteja pudoteltu postilaatikkoon on uhkailtu on syljetty ovilla ja kohtelu on tätä myös työpaikoilla sekä potilaita kohtaan riippuen uskonnosta.Ette ole vaino harhaisia yhtään jos oviin ilmestyy sylkeä hennaa tai muuta ja tavaroita katoilee.Parasta ottaa kuvia tavaroistaan ja ottaa kotivakuutus.Pitää kiinni pankkikorteista ja piilossa.Kaulassa voi pitää puseron alla pientä pussukkaa tai rahapussi missä on suoja kortille ettei niitä voi lukea viivakoodin lukijalla.Älä ikinä näytä tunnuslukuja missään edes myyjille kameroille.

        Eiköhän se ole joskus ihan hyväkin, että jostain joutuu maksamaan, niin säilyy se oma moti siihen terapiaan. Eikä sinne mennä vaan vuosikymmeniksi lörpöttelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lyhytterapiassa sen jälkeen ja oli paljon parempi kokemus. Mitään tukea en tältä kelan terapeutilta saanut vaikeissa hetkissä. Kun esim. Vastaamo casen yhteydessä panikoin, että mitä kaikkia potilastietojani voi putkahtaa tuttujen ja tuntemattomien eteen luettavaksi niin sain tältä terapeutilta pelkkää vähättelyä huolieni suhteen.

        On se kun ihminen hakee vaivoilleen apua saa aina pettyä kun tulee naamariin vaan kaiken maailman latteuksia, ei mitään henkevää keskustelua , ei syvällistä . Et kohtaa ihmistä siellä psykot. vastaanotoilla vaan esimerkin miten on suorittanut kaikki sääteiset tutkinnot päästääkseen rahastamaan mukavasti löllötellen masentuneita yms uusavuttomia liikaa ajattelevia ihmisiä. Oman etusi vuoksi voit napsia lääkkeitä joita kokeeks terapeuttiska määrää jotta pääset masennuksestas ja sitten voit pikkuhiljaa kun selviit lääketokkurasta alkaa ajattelemaan omilla aivoillas enempi ja sääliä sitä terapeuttia ja ottaa startin parempaan elämääsi ja antaa piu paut koko terapeutti kunnalle ja kokeilla pienin askelin uutta elämääsi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kun ihminen hakee vaivoilleen apua saa aina pettyä kun tulee naamariin vaan kaiken maailman latteuksia, ei mitään henkevää keskustelua , ei syvällistä . Et kohtaa ihmistä siellä psykot. vastaanotoilla vaan esimerkin miten on suorittanut kaikki sääteiset tutkinnot päästääkseen rahastamaan mukavasti löllötellen masentuneita yms uusavuttomia liikaa ajattelevia ihmisiä. Oman etusi vuoksi voit napsia lääkkeitä joita kokeeks terapeuttiska määrää jotta pääset masennuksestas ja sitten voit pikkuhiljaa kun selviit lääketokkurasta alkaa ajattelemaan omilla aivoillas enempi ja sääliä sitä terapeuttia ja ottaa startin parempaan elämääsi ja antaa piu paut koko terapeutti kunnalle ja kokeilla pienin askelin uutta elämääsi .

        Onko uhriutuminen ilmasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis ole lukenut näistä potilastietojen varastamisista ja kiristyksestä mitään, vai ihanko piruilet vaan?

        Vaikka varastamisia ja kiristämisiä on sattunut, ja varmaan tulee sattumaan tulevaisuudessakin, niin se ei tarkoita, että juuri sinun/minun tiedot joutuisivat vääriin käsiin.
        Ahdistavaahan se on, jos mielessään pyörittelee tuollaisia epäilyksiä.
        Loppujen lopuksi lähes kaikki on mahdollista, silti on vain elettävä eteenpäin, ja mitä vähemmän pohdiskelee ei niin tärkeitä asioita, on se eläminen helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojat lukee potilastietoja koneet on auki

        Ei se ihan noin ole.


    • Anonyymi

      Epäilen, että se on aina tällaista. Kammottavaa touhua.

      • Anonyymi

        Itse olen ollut viisi vuotta yksin läheisteni kuoltua Enkä tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut viisi vuotta yksin läheisteni kuoltua Enkä tiedä mitä tehdä.

        Miksi olet jäänyt yksin ? Omasta tahdosta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet jäänyt yksin ? Omasta tahdosta ?

        Tervetuloa Turkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut viisi vuotta yksin läheisteni kuoltua Enkä tiedä mitä tehdä.

        Niin yksin kun jää pitää yrittää jaksaa hoitaa ne arki asiat ja laskea rahoja päivittäin sekä siivoilla ja pestä pyykkiä että pysyy liikkeellä eikä jää sänkyyn suremaan vaan suree siinä puuhatessa.Raitis ilma kun liikkuu auttaa verenkierto paranee ja ajatukset lepää.Musiikki kuten meillä kuunnellaan joulumusiikkia hyvän mielen musiikkina taustalla soimassa tai sinfoniaa niin toiset kuuntelee muuten radiokanavia tai pitää päällä että on ääniä.Koira undulaatit on kivoja puuhastelu seuralaisia silloin tapaa muita kun käy lenkillä koiran kanssa.Höyrypääksi tulee yksin monet puhuu ääneen laulaa ääneen kutoo sukkia ja toiset menee kutoma kerhoihin kalastus tai jumppaan.Hiihtäminen on kiva harrastus.Uiminen.Veneily soutaminen ja kun meiltä uskontolahko vei monot kaapista hiihtäminen jäi mutta toivotaan että varas on saanut hiihtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut viisi vuotta yksin läheisteni kuoltua Enkä tiedä mitä tehdä.

        Juuri se onkin vaikeaa kun jää yksin olemaan läheisten kuoltua. Uusi elämä ja sen kaikki uudet asiat ottavat aikaa ennen kun tottuu, ja suru reunustaa tietysti elämää kuolintapausten jälkeen .
        Ajan kanssa siihen yksinäisyyteenkin tottuu , mikään asia elämässä ei muutu yhtä äkkiä vaan aikaa tarvitsee uusi elämä ilman omaista .
        Sinun pitäisi saada jokin uusi ihminen tutuksesi jotenkin jonka kanssa voisit keskustella asioista , tiedän että se on vaikeaa , koska yksinäisyys tekee ihmisen usein araksi hakemaan
        Uusia ihmisiä elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yksin kun jää pitää yrittää jaksaa hoitaa ne arki asiat ja laskea rahoja päivittäin sekä siivoilla ja pestä pyykkiä että pysyy liikkeellä eikä jää sänkyyn suremaan vaan suree siinä puuhatessa.Raitis ilma kun liikkuu auttaa verenkierto paranee ja ajatukset lepää.Musiikki kuten meillä kuunnellaan joulumusiikkia hyvän mielen musiikkina taustalla soimassa tai sinfoniaa niin toiset kuuntelee muuten radiokanavia tai pitää päällä että on ääniä.Koira undulaatit on kivoja puuhastelu seuralaisia silloin tapaa muita kun käy lenkillä koiran kanssa.Höyrypääksi tulee yksin monet puhuu ääneen laulaa ääneen kutoo sukkia ja toiset menee kutoma kerhoihin kalastus tai jumppaan.Hiihtäminen on kiva harrastus.Uiminen.Veneily soutaminen ja kun meiltä uskontolahko vei monot kaapista hiihtäminen jäi mutta toivotaan että varas on saanut hiihtää.

        Tietäisitpä kuinka paljon minulla on töitä... liikaa yhdelle ihmiselle!


    • Anonyymi

      Noin yleisesti ottaen, niin terapeutti ei ole mikään hypnotioija, joka jotenkin pamauttaisi ajatukset oikeaan uomaan, vaan hän on enempi peili, jolla ihminen itse voi työstää omaa ajatusmaailmaansa ja elämäänsä.

      Jot itsellä ei ole kykyä, halua jne... saada itseään terapialla kuntoon, niin eihän se tule tapahtumaan.

      Toki todettakoon, että se voi olla vaikeaa että löytää oikeanlaisen terapian, lukuisten terapiamuotojen joukosta, mikä toimii itselle, ja kyllä, joskus joutuu myös etsimään terapeuttia jonka kanssa henkilökemiat toimii.

      • Anonyymi

        Kyllä se on enemmän kuin seinä jolta ei saa mitään vastineeksi kun sille puhuu


      • Anonyymi

        Ihan niin paraneminen lähtee omasta itsestä, ei mitenkään että terapeutti jotenkin
        Hux fluxs saisi kenenkään normi kuntoon.
        Itse on tultava terapiassa oivaltamaan oma olotilaansa kuten se on . Silloin alkaa paraneminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on enemmän kuin seinä jolta ei saa mitään vastineeksi kun sille puhuu

        Koira varkaille tiedoksi paha teko kostautuu karma ja Mooses koira koirasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on enemmän kuin seinä jolta ei saa mitään vastineeksi kun sille puhuu

        Terapeutit miettii muita asioita mutta koittakaa lopettaa ryöstely ja ilkeys sekä kiusaaminen. Työpaikka kiusaajat on myös lähiöissä kiusaajia


    • Anonyymi

      Tunnetko silloin kun olet siellä terapiassa että olet ihan normaali siellä ?
      Moni sanoo että tuntevat itsensä ihan normaaliksi juuri sen ajan kun ovat terapiassa

      • Anonyymi

        Terapautilla tuntee kaikki olevansa väärällä tiellä surkeita ja eksyneitä sekä hajallaan olevia petettyjä.


    • Anonyymi

      Terapeutti haluaa hoitaa tässä ja nyt siksi ei kuuntele vanhoja asioita, hän haluaa että kun olet aukaissut nykyisen solmun elämässäsi niin ne vanhatkin aukeavat ihan itsestään. Mielestäni hän tekee hyvää työtä . Kuunte tarkoin mitä hän ehdottaa, sillä kun saat katkaistua huonon olis nyt, niin ne vanhat asiakkaan eivät enää vaikuta negatiivisesti. Tarkoitus on että paranet.
      Kaikille ei sovi edes puheet vanhoista asioista sillä se mitä on tapahtunut ennen on tapahtunut, sitä ei voi muuttaa, mutta nyky tilanteesi voi muuttaa

      • Anonyymi

        Terapeutit käsittää kaikki väärin rahasta han mitä sanot ääneen se kääntää sen omituiseksi tai toiseksi totuus heistä on mitä heidän omassa päässä liikkuu.


      • Anonyymi

        No eihän terapeutit sua hoida vaan omaa talouttaan mutta leikisti kuuntelee sinua että saa purkaa paineet ulos. Voit puhua myös vaikka puulle tai koiralle häntä heiluu hän ymmärsi eikö niin.Kaikilla ihmisillä on murheita on hyviä on pahoja asioita kyllä parasta on opetella puolustautumaan rosvoja vastaan.


    • Anonyymi

      aivot tarvitsee olivi ja kalaöljä paljo kun hoitaa sairautta .

      • Anonyymi

        Noidat hoitaa ajatuksen siirrolla reikihoitahat energialla kaikki yhtä samaa humpuukia.


      • Anonyymi

        Ihmisten syyttäminen jollain asioilla uskonnoissa mitä on tapahtunut vuosikymmenet sitten on väärin ellei kyseessä ole ryöstö murha raiskaus väkivalta ja murhan salaaminen jne.Rikokset pitää selvittää mutta muu syyttely on sairasta koska kaikki ihmiset tekee erilaisia virheitä vaikka ei tahtoisi.


    • Anonyymi

      Kemikaalit aivoissa tuskin parantaa vie loputkin pimeäksi.

      • Anonyymi

        Mikään sähkö ei paranna sun aivoja se yhtä samaa huuhaata kuin kuumakivi hoito tai energia hoidot meditaatiota tai hieronta.Sielun vaivat on hengellisiä tunteita kun suutut se on tunne hengessä eikö niin ei se ole aivoissa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään sähkö ei paranna sun aivoja se yhtä samaa huuhaata kuin kuumakivi hoito tai energia hoidot meditaatiota tai hieronta.Sielun vaivat on hengellisiä tunteita kun suutut se on tunne hengessä eikö niin ei se ole aivoissa !!!

        Älytöntä käydä kiusaamaan jotain yksittäistä ihmistä !!! Eihän ihmiset hae apua saadakseen tuhat diagnoosia jostain muka häiriöistä vaan tiettyyn tilanteeseen useimmin. On vaikeita eroja on muuta mitään tekemistä millään lapsuudella ei ole näiden kanssa hukkaan heitettyä opetusta ja ajan haaskausta !! Joku lyö sua päähän kadulla saat shokin menet terapiaan niin siellä aletaan selvittää oliko sulla vaikea SULLA VÄKIVALLAN UHRILLA vaikea lapsuus KUN TE OLETTE KAIKKI TYHMIÄ TÄYNNÄ VÄÄRYYTTÄ TÄSSÄKIN.


    • Anonyymi

      Joo, no aspergerhan on pysyvä tila eikä mikään häiriö tai väärä tietoisuuden tila. Että siinä siiten olisi opittava tulemaan toimeen itsenään ja jonkin verran sopeutumaan ympäröivän haasteisiin. Käyttäytymään ja puhumaan kuten toivoa sopii. Näyttelemään sitä neuronormaalia auttavasti. Ettei masentuisi ja ahdistuisi ylettömästi. Tai outokummailemaan liikoja piittaamatta reaktioista.

      Anna tuo sille terapeutilla tai terapoi ittes tykönäs.


      https://www.researchgate.net/publication/232486677_Better_strangers_Using_the_relationship_in_psychotherapy_for_adult_patients_with_Asperger_Syndrome

      • Anonyymi

        Sulla toi egosentrinen maailmankuva niin oltava tarpeeksi jämpti et muut pysyy sitä paremmin radoillaan.


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että aloittajan kannattaisi vaihtaa terapeuttia. Jos on puoli vuotta ollut terapiassa eikä se ole vieläkään vaikuttanut millään lailla, niin ei kannata tuhlata enempää aikaa kyseiseen ammattilaiseen.

    • Anonyymi

      Suosittelen lopettamaan lääkkeet, ne tuhoavat ainekset hyvään elämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe