Raskaaksi parinvaihdossa.

Anonyymi-ap

Oletteko tai onko joku tullut?

47

2781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monikin varmaan tullut tietämättään, sattuuhan sitä.

    • Anonyymi

      Vaimo harrasti suojaamatonta seksiä lomallamme Ruotsissa 16 v. pojan kanssa. Työkaverin poika, ja niin siinä vain kävi, että ensin oli kuukautiset myöhässä. Sitten testi näytti positiivista. Meillä oli yksi 2 v. lapsi ennestään ja vaimo ei halunnut aborttia. Sovimme, että unohdetaan tuo asia, lapsi on meidän.

      • Anonyymi

        Varmaankin fiksu ratkaisu, jos miehellesi se sopi. Meillä oli hiukan samanlainen tilanne. Perhejuhlissa harrastin seksiä huomattavasti itseäni nuoremman pojan kanssa salaa ranta-saunalla. Tulin raskaaksi ja mieheni ei hyväksynyt lapsen pitämistä. Mutta niin aika vain taittoi jäykingmänkin niskan. Nykyisin he ovat kuin isä ja poika ainakin. Toinen lapsi on tulossa ja nyt isyys on 100 % varma. Joskus tuo tapahtunut asia vaivaa mieltä, mutta kun katselen miestäni leikkimässä tuon toisen miehen siittämän lapsen kanssa, olen kiitollinen, että mieheni hyväksyi asian, eikä siitä ole paljoa puhuttu. Mieheni on joskus heittänyt vitsinä, "saunapojasta" ja kysellyt tekikö takaapäin seisaaltaan vai lauteilla maaten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin fiksu ratkaisu, jos miehellesi se sopi. Meillä oli hiukan samanlainen tilanne. Perhejuhlissa harrastin seksiä huomattavasti itseäni nuoremman pojan kanssa salaa ranta-saunalla. Tulin raskaaksi ja mieheni ei hyväksynyt lapsen pitämistä. Mutta niin aika vain taittoi jäykingmänkin niskan. Nykyisin he ovat kuin isä ja poika ainakin. Toinen lapsi on tulossa ja nyt isyys on 100 % varma. Joskus tuo tapahtunut asia vaivaa mieltä, mutta kun katselen miestäni leikkimässä tuon toisen miehen siittämän lapsen kanssa, olen kiitollinen, että mieheni hyväksyi asian, eikä siitä ole paljoa puhuttu. Mieheni on joskus heittänyt vitsinä, "saunapojasta" ja kysellyt tekikö takaapäin seisaaltaan vai lauteilla maaten ?

        Meille kävi ihan täsmälleen noin. Kesäpaikalla oli sukujuhlat, saunassa poika lupasi vetää pois, mutta huomasin syksyllä että olin raskaana ja tiesin heti kenen lasta odotin. Mitään muita oireita ei ollut ollut kuin että vaatteet alkoivat kiristää ja sitten en saanut enää vaatteita kiinni. Mielestäni jopa kuukautiset olivat olleet vain niukanlaiset. En ollut seurannut kiertoani pitkään aikaan, koska miehenkin kanssa seksiä oli ollut vain keväällä ja kaikki siis tuli täytenä yllätyksenä. Odotin ja toivoin pari viikkoa mutta sitten kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan aloin epäillä että olen raskaana kesäpojalle. Testin tulos oli kova järkytys ja isästä ei ollut epäilystäkään. Miehenikin tiesi sen ettei voinut olla lapsen isä koska oli ehtinyt jo valittamaan puutettaan. Olin pari viikkoa paniikissa ennenkuin kerroin ensin pojalle ja sitten oli pakko kertoa miehelleni mitä olin puutteessa antanut tapahtua. Mies järkyttyi. Mieheni asetti jopa ultimaatumin että se on joko abortti tai ero ja että saan selvittää sotkuni itse. Mies alkoi jo etsimään uutta asuntoa itselleen ja kävi katsomassakin niitä. Minä olin täydessä paniikissa. Pelkäsin että mies paljastaa kaiken muillekin. Jostain syystä kun raskaus jatkui, mies ei hankkinutkaan asuntoa. Välit olivat kylmät ja kun yritin puhua, mies vaati koko ajan että saisi aikaa ajatella. Mies jutteli jopa pojalle, mutta ei minulle. Emme tuohon aikaan pystyneet keskustelemaan mistään. Vasta sitten kun vauva tuli kotiin, mies alkoi kiintyä uudelleen, ensin vauvaan ja myöhemmin myös minuun ja pyysi jopa anteeksi ettei antanut mahdollisuutta puhua. Pojan kanssa oli mieheni tehnyt asian selväksi että mieheni olisi isä ja poika jatkaisi vain elämäänsä eteenpäin. Vieläkin kun mies kysyy tarkemmin mitä tapahtui tai jopa halaillessa vitsailee siitä mitä olen hänelle kertonut, pelkään että hän yrittää testata tai etsiä jotain epämiellyttävää mistä suuttua, mutta mies on nykyään lapselleni isä ja on sanonut useaan otteeseen jättäneensä tapahtuman menneeseen ja katsoo kuulemma tulevaisuuteen isänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille kävi ihan täsmälleen noin. Kesäpaikalla oli sukujuhlat, saunassa poika lupasi vetää pois, mutta huomasin syksyllä että olin raskaana ja tiesin heti kenen lasta odotin. Mitään muita oireita ei ollut ollut kuin että vaatteet alkoivat kiristää ja sitten en saanut enää vaatteita kiinni. Mielestäni jopa kuukautiset olivat olleet vain niukanlaiset. En ollut seurannut kiertoani pitkään aikaan, koska miehenkin kanssa seksiä oli ollut vain keväällä ja kaikki siis tuli täytenä yllätyksenä. Odotin ja toivoin pari viikkoa mutta sitten kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan aloin epäillä että olen raskaana kesäpojalle. Testin tulos oli kova järkytys ja isästä ei ollut epäilystäkään. Miehenikin tiesi sen ettei voinut olla lapsen isä koska oli ehtinyt jo valittamaan puutettaan. Olin pari viikkoa paniikissa ennenkuin kerroin ensin pojalle ja sitten oli pakko kertoa miehelleni mitä olin puutteessa antanut tapahtua. Mies järkyttyi. Mieheni asetti jopa ultimaatumin että se on joko abortti tai ero ja että saan selvittää sotkuni itse. Mies alkoi jo etsimään uutta asuntoa itselleen ja kävi katsomassakin niitä. Minä olin täydessä paniikissa. Pelkäsin että mies paljastaa kaiken muillekin. Jostain syystä kun raskaus jatkui, mies ei hankkinutkaan asuntoa. Välit olivat kylmät ja kun yritin puhua, mies vaati koko ajan että saisi aikaa ajatella. Mies jutteli jopa pojalle, mutta ei minulle. Emme tuohon aikaan pystyneet keskustelemaan mistään. Vasta sitten kun vauva tuli kotiin, mies alkoi kiintyä uudelleen, ensin vauvaan ja myöhemmin myös minuun ja pyysi jopa anteeksi ettei antanut mahdollisuutta puhua. Pojan kanssa oli mieheni tehnyt asian selväksi että mieheni olisi isä ja poika jatkaisi vain elämäänsä eteenpäin. Vieläkin kun mies kysyy tarkemmin mitä tapahtui tai jopa halaillessa vitsailee siitä mitä olen hänelle kertonut, pelkään että hän yrittää testata tai etsiä jotain epämiellyttävää mistä suuttua, mutta mies on nykyään lapselleni isä ja on sanonut useaan otteeseen jättäneensä tapahtuman menneeseen ja katsoo kuulemma tulevaisuuteen isänä.

        Eikös tässä ole kyse vieraalle antamisesta eikä kimppakivasta...? Tiukka tilanne kieltämättä tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tässä ole kyse vieraalle antamisesta eikä kimppakivasta...? Tiukka tilanne kieltämättä tämäkin.

        Siis joo on. Vastasin vain edeltävään kommenttiin. Peruslähtökohta oli se että meillä oli ollut miehen kanssa kovat kiireet jo pitkään, eikä siihen mahtunut seksiä ja kun seksittömyyttä oli ollut niin pitkään niin sen edeltävän kevään aikana jopa toisen koskettaminenkin kävi jotenkin vaikeammaksi. En ollut suunnitellut mitään sellaista ja enhän minä sieltä juhlista miehelleni soittanut sopiakseni kimppakivasta, vaan olimme keskustelleet jo useasti aiemmin ja ajattelin että minulla on täysi lupa jota ei olisi tarvinnut uusia. Halusin toisen ihmisen kosketusta ja sytyin ihan pienimmistäkin silmäilyistä tai hipaisuista ja kun meille kolmaspyörä ei ollut tuntematon käsite, olimme ehdottaneet vierasta toisillemme ja tilaisuus siihen tuli vasta noissa juhlissa. Ellen olisi tullut raskaaksi, tuollaista myrskyä vesilasissa ei olisi pelkästä seksistä aiheutunut. Mielestäni en pettänyt, enkä pettänytkään, mutta mies ilmeisesti ajatteli että olen mennyt ja paukahtanut rakastumaan toiseen mieheen kun tulin raskaaksi. Myöhemmin mies lauhtui ja on sanonut ylireagoineensa ja pyytänyt anteeksi ettei antanut minulle tilaisuutta puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin fiksu ratkaisu, jos miehellesi se sopi. Meillä oli hiukan samanlainen tilanne. Perhejuhlissa harrastin seksiä huomattavasti itseäni nuoremman pojan kanssa salaa ranta-saunalla. Tulin raskaaksi ja mieheni ei hyväksynyt lapsen pitämistä. Mutta niin aika vain taittoi jäykingmänkin niskan. Nykyisin he ovat kuin isä ja poika ainakin. Toinen lapsi on tulossa ja nyt isyys on 100 % varma. Joskus tuo tapahtunut asia vaivaa mieltä, mutta kun katselen miestäni leikkimässä tuon toisen miehen siittämän lapsen kanssa, olen kiitollinen, että mieheni hyväksyi asian, eikä siitä ole paljoa puhuttu. Mieheni on joskus heittänyt vitsinä, "saunapojasta" ja kysellyt tekikö takaapäin seisaaltaan vai lauteilla maaten ?

        Miten saunapoika teki sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saunapoika teki sen?

        Meille meinasi käydä vahinko kun vaimo ratsasti vieraan miehen päällä, sai orgasmin eikä huomannut että lasti lähti mieheltä samaan aikaan liikkeelle. Kaikki meni sisään, ehkäisyä ei ollut mutta selvisin säikähdyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo on. Vastasin vain edeltävään kommenttiin. Peruslähtökohta oli se että meillä oli ollut miehen kanssa kovat kiireet jo pitkään, eikä siihen mahtunut seksiä ja kun seksittömyyttä oli ollut niin pitkään niin sen edeltävän kevään aikana jopa toisen koskettaminenkin kävi jotenkin vaikeammaksi. En ollut suunnitellut mitään sellaista ja enhän minä sieltä juhlista miehelleni soittanut sopiakseni kimppakivasta, vaan olimme keskustelleet jo useasti aiemmin ja ajattelin että minulla on täysi lupa jota ei olisi tarvinnut uusia. Halusin toisen ihmisen kosketusta ja sytyin ihan pienimmistäkin silmäilyistä tai hipaisuista ja kun meille kolmaspyörä ei ollut tuntematon käsite, olimme ehdottaneet vierasta toisillemme ja tilaisuus siihen tuli vasta noissa juhlissa. Ellen olisi tullut raskaaksi, tuollaista myrskyä vesilasissa ei olisi pelkästä seksistä aiheutunut. Mielestäni en pettänyt, enkä pettänytkään, mutta mies ilmeisesti ajatteli että olen mennyt ja paukahtanut rakastumaan toiseen mieheen kun tulin raskaaksi. Myöhemmin mies lauhtui ja on sanonut ylireagoineensa ja pyytänyt anteeksi ettei antanut minulle tilaisuutta puhua.

        Onko teillä muita lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä muita lapsia?

        Meillä on kaikenkaikkiaan kaksi. Vanhempi, sitten tuo yllätys ja olemme puhuneet ja puuhanneetkin kolmannen suhteen mutta alamme olla kohta myöhässä sen kanssa ja tämä aika maailmallakin on tuottanut sen verran huolta että vauvakuume on painettava ehkä lopullisesti syrjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikenkaikkiaan kaksi. Vanhempi, sitten tuo yllätys ja olemme puhuneet ja puuhanneetkin kolmannen suhteen mutta alamme olla kohta myöhässä sen kanssa ja tämä aika maailmallakin on tuottanut sen verran huolta että vauvakuume on painettava ehkä lopullisesti syrjään.

        Hyvä että teillä vedetään yhtä köyttä ja vielä samaan suuntaan! Kaiken jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikenkaikkiaan kaksi. Vanhempi, sitten tuo yllätys ja olemme puhuneet ja puuhanneetkin kolmannen suhteen mutta alamme olla kohta myöhässä sen kanssa ja tämä aika maailmallakin on tuottanut sen verran huolta että vauvakuume on painettava ehkä lopullisesti syrjään.

        Kestäisikö miehesi sitä, jos tulisit vielä raskaaksi toiselle miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikenkaikkiaan kaksi. Vanhempi, sitten tuo yllätys ja olemme puhuneet ja puuhanneetkin kolmannen suhteen mutta alamme olla kohta myöhässä sen kanssa ja tämä aika maailmallakin on tuottanut sen verran huolta että vauvakuume on painettava ehkä lopullisesti syrjään.

        Onko miehesi osoittanut koskaan aisurin piirteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaikenkaikkiaan kaksi. Vanhempi, sitten tuo yllätys ja olemme puhuneet ja puuhanneetkin kolmannen suhteen mutta alamme olla kohta myöhässä sen kanssa ja tämä aika maailmallakin on tuottanut sen verran huolta että vauvakuume on painettava ehkä lopullisesti syrjään.

        Oletteko harrastaneet kimppaa miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestäisikö miehesi sitä, jos tulisit vielä raskaaksi toiselle miehelle?

        Lyhyesti mietittynä, uskoisin että kestäisi. Olen ymmärtänyt ettei hänelle ole tärkeäintä se että hän olisi biologinen isä kun olemme suunnittelleet lapsen hankintaa tai oikeammin kun olemme aikaisemmin fantasioineet raskaaksi tulemisesta. Mutta sekin on vähän fifty sixsty, koska eihän kukaan mainostaisi sitä jos haluaisi itse olla isä. Sehän on tavallaan päivänselvää. Ennemminkin mainostettaisiin sitä jos hän haluaisi ehdottomasti jonkun toisen miehen lapsen isäksi. Mutta tähän siis liittyy myös hänen puheensa seksin aikana silloin kun hän on fantasioinut että hänen ystävänsä saattaisi minut raskaaksi, tai kun hän ottaa esiin pojan ja minun seksin ja kyselee siitä miten tulin raskaaksi itseään kiihottaakseen. Hänen ystävänsä siittäjänä on ollut hänelle ihan varteenotettava vaihtoehto aiemmin. Tällä hetkellä hänen ystävänsä kuitenkin elää suhteessa ja ystävä on ollut poissa kimppakuvioistamme jo ennen raskaaksi tuloa, mikä itseasiassa selittää myös ennen raskaaksituloa olleen pitkäaikaisen puutostilanteen. Jos saisin itse valita lapselle isän, se olisi joko mieheni tai poika. Miehen ystävä olisi hyvä vaihtoehto, mutta hän ei ole saatavilla enää.

        Mieheni reaktio riippuisi varmaan paljon myös siitä millä tavalla tulisin raskaaksi. Jos pettäisin häntä toisen kanssa taas ja yllättäisin hänet, hän saattaisi suhtautua hyvin eri tavalla kuin jos me ottaisimme asian esiin mahdollisuutena. Lopullista vastausta en osaa arvioida. Pojan ottaminen esiin mahdollisuutena on myös aika tulenarkaa vaikka poika on tarjolla ja halukas ja vaikka mieheni on ajoittain seksissä kiihottunut ajatellessaan meitä rakastelemassa. Minä en kuitenkaan pysty seksin aikana vapautumaan täysin että uskaltaisin paljastaa fantasioitani ja toiveitani hänen suhteen ja se vaatisi paljon uskallusta kysyä että voiko poika tehdä meille lapsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko harrastaneet kimppaa miehesi kanssa?

        Miehelläni on aisurin piirteitä ja kimppailut ovat lähteneet miehen fantasioista ja se oli hyvin pitkään puhetta ja fantasiointia johon minä kasvoin mukaan. Meillä on miehen ystävän kanssa joitakin kokemuksia kimpasta mutta niitä ei olla sovittu vaan jostain illanvietosta on asiat jatkuneet omalla painollaan eteenpäin. Noiden sessioiden jälkeen mieheni ystävä on yrittänyt innokkaasti vietellä minua ja olen muutaman kerran suostunutkin harrastamaan kahdestaan seksiä hänen kanssaan mutta nyt hän ei ole enää saatavilla. En hauku miestäni tuhkamunaksi tai vastaavaksi kimpan aikana mutta mieheni pitää siitä että seksiä harrastaessa kehun hänelle toista miestä ja osoitan että pidän tuosta toisesta miehestä häntä enemmän ja että toinen mies on kyvykkäämpi ja kaikkea tuollaista. Seksin aikana pystyn vapautumaan tuolla tavalla hänen ystävänsä suhteen, mutta en pojasta vaikka mies ihan itse tuo häntä itse esiin fantasioihin ajoittain. Mieheni kanssa meidän pitäisi hankkia jonkinlainen ulkopuolinen erotuomari joka saisi korjattua tuon juovan mikä pojan suhteen on vielä olemassa.

        Miehellä on myös sellaisia toiveita että yrittäisin vietellä muita hänen ystävistään tai omista miespuolisista ystävistäni ja että harrastaisin seksiä heidän kanssaan. Nuo ovat hänen fantasioitaan ja silloin tällöin sepitän häntä varten jotain. Mieheni kiihottuu äärimmilleen esimerkiksi jos sepitän hänelle kuinka joku hänen ystävistään muka pyysi minua hotelliin rakastelemaan ja siis käytännössä pettämään miestäni. Kun kerron miehelle siitä kuinka paljon tuo ystävän ehdotus kiihotti minua ja kuinka olisin paljon mieluummin halunnut rakastella hänen ystävänsä kanssa kuin tulla kotiin hänen luokseen, mieheni käy kuumana. Riippuen tilanteesta voin kiristää tunnelmaa tai esittää jotain kevyempää. Olen esimerkiksi mieheni halatessa ilmoittanut yhtäkkiä että hänen ystävänsä on pyytänyt minua avopuolisokseen ja jättämään mieheni. Sitten esitän että olen pettynyt mieheeni ja harkitsen eroa ja taas vien häntä kohti seksiä, kehumalla kuinka hänen ystävänsä on paljon parempi rakastelemaan ja tunnustaen kuinka suhteemme alussa jouduin näyttelemään orgasmeja kun mieheni ei saanut niitä minulle annettua edes nuolemalla ja että seksi hänen ystävänsä kanssa oli kuin taivaanlahja. Muistivihossani on yhteisiltä vuosilta aika paljon ideoita ja ajatuksia kirjoitettu ylös joita poimin esimerkiksi työpäivän aikana ja keksin miehelleni jonkinlaisen yllätyksen. Saatan esimerkiksi pukea jotakin seksikästä ylleni ja sitten tehdä ikäänkuin lähtöä hänen ystävän luokse, mutta lopulta me kuitenkin harrastamme seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti mietittynä, uskoisin että kestäisi. Olen ymmärtänyt ettei hänelle ole tärkeäintä se että hän olisi biologinen isä kun olemme suunnittelleet lapsen hankintaa tai oikeammin kun olemme aikaisemmin fantasioineet raskaaksi tulemisesta. Mutta sekin on vähän fifty sixsty, koska eihän kukaan mainostaisi sitä jos haluaisi itse olla isä. Sehän on tavallaan päivänselvää. Ennemminkin mainostettaisiin sitä jos hän haluaisi ehdottomasti jonkun toisen miehen lapsen isäksi. Mutta tähän siis liittyy myös hänen puheensa seksin aikana silloin kun hän on fantasioinut että hänen ystävänsä saattaisi minut raskaaksi, tai kun hän ottaa esiin pojan ja minun seksin ja kyselee siitä miten tulin raskaaksi itseään kiihottaakseen. Hänen ystävänsä siittäjänä on ollut hänelle ihan varteenotettava vaihtoehto aiemmin. Tällä hetkellä hänen ystävänsä kuitenkin elää suhteessa ja ystävä on ollut poissa kimppakuvioistamme jo ennen raskaaksi tuloa, mikä itseasiassa selittää myös ennen raskaaksituloa olleen pitkäaikaisen puutostilanteen. Jos saisin itse valita lapselle isän, se olisi joko mieheni tai poika. Miehen ystävä olisi hyvä vaihtoehto, mutta hän ei ole saatavilla enää.

        Mieheni reaktio riippuisi varmaan paljon myös siitä millä tavalla tulisin raskaaksi. Jos pettäisin häntä toisen kanssa taas ja yllättäisin hänet, hän saattaisi suhtautua hyvin eri tavalla kuin jos me ottaisimme asian esiin mahdollisuutena. Lopullista vastausta en osaa arvioida. Pojan ottaminen esiin mahdollisuutena on myös aika tulenarkaa vaikka poika on tarjolla ja halukas ja vaikka mieheni on ajoittain seksissä kiihottunut ajatellessaan meitä rakastelemassa. Minä en kuitenkaan pysty seksin aikana vapautumaan täysin että uskaltaisin paljastaa fantasioitani ja toiveitani hänen suhteen ja se vaatisi paljon uskallusta kysyä että voiko poika tehdä meille lapsen.

        Onko poika suvun piiristä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko poika suvun piiristä?

        Kyllä hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on.

        Mikä hänessä vetoaa sinuun seksuaalisesti? Onhan hän vahvasti sinun mielessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä vetoaa sinuun seksuaalisesti? Onhan hän vahvasti sinun mielessäsi.

        En osaa tuollaista eritellä ja vastaan että kaikki. Innokkuus ainakin innostaa minuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa tuollaista eritellä ja vastaan että kaikki. Innokkuus ainakin innostaa minuakin.

        Onko ollut myöhemmin lähellä, että olisit antautunut hänelle? Jos, niin millaisessa tilanteessa?
        Kiitos, että olet eritellyt tilannettasi näin selkeästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut myöhemmin lähellä, että olisit antautunut hänelle? Jos, niin millaisessa tilanteessa?
        Kiitos, että olet eritellyt tilannettasi näin selkeästi!

        Raskaana ollessa kun tunsin olevani yksin ja kun poika halusi nähdä muutoksia mitä kehossani tapahtui. Silloin olin alastomana ja annoin katsoa vapaasti. Toisen vuoden aikana myös kun yhä tunsin olevani yksin ja arki vähän rauhoittui. Kaikki nuo kerrat salasin huolellisesti ja mitään ei tapahtunut vaikka poika oli valmis ja halukas ja itseään tyydytteli. En uskaltanut sekoittaa tilannetta enää entisestään vaikka nykyään ajatuksissa vähän harmittelen kun emme tehneet mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana ollessa kun tunsin olevani yksin ja kun poika halusi nähdä muutoksia mitä kehossani tapahtui. Silloin olin alastomana ja annoin katsoa vapaasti. Toisen vuoden aikana myös kun yhä tunsin olevani yksin ja arki vähän rauhoittui. Kaikki nuo kerrat salasin huolellisesti ja mitään ei tapahtunut vaikka poika oli valmis ja halukas ja itseään tyydytteli. En uskaltanut sekoittaa tilannetta enää entisestään vaikka nykyään ajatuksissa vähän harmittelen kun emme tehneet mitään.

        Montako vuotta poika on nyt osoittanut kiinnostusta sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vuotta poika on nyt osoittanut kiinnostusta sinuun?

        En viitsi ihan tarkkaan kertoa, mutta useamman vuoden jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi ihan tarkkaan kertoa, mutta useamman vuoden jo.

        Hän saa edelleen sisimpäsi värähtelemään. Onko muu suku tietoinen teidän suhteesta ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa edelleen sisimpäsi värähtelemään. Onko muu suku tietoinen teidän suhteesta ne?

        Ainoastaan mies tietää ja hän on usein mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan mies tietää ja hän on usein mielessäni.

        Eikö ole mitään konstia, jolla saisi miehesi suomaan sinulle ja pojalle yhteisiä hetkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mitään konstia, jolla saisi miehesi suomaan sinulle ja pojalle yhteisiä hetkiä?

        Venäläinen ruletti arpakuutiolla. Viisi numeroa miehelle, yksi pojalle. Arvotte seuraavan yhdynnän suorittajan tällä tavalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mitään konstia, jolla saisi miehesi suomaan sinulle ja pojalle yhteisiä hetkiä?

        Jos mies fantasioidessaan mainitsee pojan, niin voihan häneltä kysyä neutraalisti, että haluaako hän oikeasti sinun olevan paljon nuoremman kanssa?


    • Anonyymi

      Minä olen tullut raskaaksi kimpasta. Varmuudella en tiedä kenelle, koska olin kolmen miehen kanssa samana iltana, ehkäisyä ei käytetty.

    • Anonyymi

      • Ollaan aviopari N60v ja M63v.
      • Meidän kuopus on M35v hänen kummisetä 66v.
      • Kummisetä on minun eli miehen lapsuudenystävä jo alta kouluiän naapurin poika.
      • Vaimoni on ollut kimppanaisena meille 38-vuotta.
      • Alkuvuosina kuljettiin melkein aina ja jokapaikassa kolmistaan.
      • Kun tulimme kyliltä niin tulimme meille ja seksiä kimpassa vaimoni kanssa.
      • Vaimolla oli kierukka niin oltiin luottavaisia sen suhteen.
      • Kuitenkin noin parin vuoden jälkeen vaimoni kierukka petti ja naisemme oli raskaana.
      • Puhuimme tästä kolmistaan ja lopulta tultiin siihen tulokseen että pidämme lapsen ja minä olen isä lapselle ja kaveri tuli kummisedäksi.
      • Kimppaa meillä oli koko raskauden ajan ja palveltiin vaimoani kaikin tavoin.
      • Teimme myös kolmistaan päätöksen että kun olemme olleet kaikki osallisia raskauteen niin mitään isyystestiä ei tehdä koskaan ja minä olen isä pojalle ja kaverini on sylikummi.
      • Olemme edelleen kimpassa kolmistaan ja ilmeisesti olemme loppuelämämme kimppasuhteessa.
      • Paljon on tullut vietettyä aikaa samassa sängyssä.
      • 80 luvulla kimppaseksi oli tosi yleistä ja homma oli avoimempaa kuin nykyään.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut panijana kimppakivassa. Yksi rouva ja kolme miestä. Syljin vuorollani simenet naiseen, kahdesti. Eli rouva sai about kuusi kertaa vierasta siementä sisään. Kuulin myöhemmin että oli tullut sessiosta raskaaksi...

      • Anonyymi

        Oletko ollut vaimoani panemassa?
        Meillä oli kolme vierasta panemassa vaimoa paksuksi.
        Meillä ei ole mitään tietoa kuka on poikamme isä.
        Sen tiedämme että joku kolmesta on isä.


    • Anonyymi

      Moni pari haluaa lapsen hommata parinvaihdossa.

      • Anonyymi

        Mikäli aviopari ei itse voi saada lasta niin vieras mies siittämään on hyvä ratkaisu.
        Vieras mies tai kaveri olisi meidän valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli aviopari ei itse voi saada lasta niin vieras mies siittämään on hyvä ratkaisu.
        Vieras mies tai kaveri olisi meidän valinta.

        Vaimon kanssa keskusteltiin ja kysyin haluaisiko hän lapsen keino hedelmöityksellä vai vieraan tai ystävän panemaan, vaimoni valitsi tutun kaverin kanssa panemisen.
        Vaimoni valinnasta tuli meille kolmaspyörä vaikka ei vaimoa paksuksi haluta niin on kiva kimpassa panna ja nauttia kiimaisesta naisesta.


    • Anonyymi

      Vaimoni tuli raskaaksi ryhmäseksistä. Mieheni siittiöt olivat sellaisia , että raskauteni oli käytännössä mahdotonta, sanoi lääkäri. Emme halunneet mitään keinohedelmöitystä, emmekä myöskään tietää kuka olisi lapsemme isä. Sovimme, että vaimoni harrastaa suojaamatonta seksiä ilman ehkäisyä mahdollisimman monen miehen kanssa. Aloitimme toukokuun alusta ja jatkaisimme niin kauan , että vaimo tulisi raskaaksi. Muuta ehto oli, ei tupakoitsijat, tai humalaiset ja ikä alle 22 v. ( vaimo oli 35v.) Ensimmäisenviikon aikana oli 10 yhdyntää, toisella viikolla 14 yhdyntää, yleensä viikonloppuisin tanssipaikalta iskettyjä kavereita. Muutama potentiaalisen kuuloinen kaveri ei suostunut, kun halusi olla omalle vaimolle uskollinen. Festarikauden alettua kuukaudessa oli n. 50 yhdyntää ja sitten kuukautiset olivat myöhässä, mutta väärä hälyytys. Elokuussa lähdimme ruotsiin lomalle ja siellä vaimo harrasti seksiä ainakin 60 erikertaa osan leirialueella, ja sillä sitten onnistui. Mukava poika, äitinsä näköinen, isä ruotsalainen... todennäköisesti.

    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä ehkäisyttä ryhmäseksiä harrastavista sellaisia, jotka haluavat saada lapsia, eivätkä voi sitä keskenään saada. Onhan se paljon luonnollisempaa kuin keinohedelmöitys.
      Itse olen kuitenkin aina huolehtinut ehkäisystä ryhmäseksissä. Ihana kuitenkin saada vieraat spermat sisään, mutta kierukka estää raskaaksi tulon. Oma mies hoitanut siittämisen.

      • Anonyymi

        Ennen nettiä näissä piireissä oltiin aina tietoisia siitä onko joku pamahtanut paksuksi tai jos joku oli lapsenhankintamielellä liikkeellä. Ei siihen aikaan kenelläkään ollut varaa keinohedelmöityksiin kun koeputkilapsikin tuli vasta 70-luvun loppupuolella ja tekniikan käyttöönotossa Suomessakin kesti hetken. Oli paljon helpompaa hankkia lapset jonkun muun kanssa.

        Netti toi mukaan paljon myös uusia naamoja jotka suhtautui nyreästi siihen että joku tulisi raskaaksi parinvaihdossa eikä siitä täällä keskusteltu. Onneksi parinkymmenen vuoden jälkeen näyttää siltä että tilanne alkaa taas avautumaan eikä siihen suhtauduta enää niin vastahakoisesti ja täällä asiasta pystyy keskustelemaan.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo tuli raskaaksi vuoden vaihteen aikaan ja pieni mahdollisuus tuohon on. Yksi yhdyntä vieraan kanssa ilman ehkäisyä loppuun asti. Se oli ns. kolmen kimppa eli pettämisestä ei ole kyse.

    • Anonyymi

      Meillä kolme vieraalle. Lähiharrastajapiiristä tiedämme varmuudella kaksi ja toisesta kahdesta vahvat epäilykset. Nettituttuina 25 vuoden ajalta ainakin sen neljäkymmentä kun erinäisissä kissanristiäisissä oltu joko paksuna, tultu paksuksi tai jääty pois synnytyksen tai lasten takia. Aina näistä joku tiesi kertoa.

      Tuossa on sellainen mielenkiintoinen sukupolvi näkemys kun yli nelikymppiset vetelee surutta paljaalla ja tulee mitä tulee. Parikymppiset seikkailee kumien kanssa, pelkää raskautta ja tauteja ja ovat huolehtivaisia. Mutta annas olla kun kolmekymmentä lävähtää lasiin; sen jälkeen jää kumet pois ja tulee kiihko, suoranainen kiire ja vakkarit ilmestyy mukaan ja seuraavat kymmenen vuotta se kiire vain pahenee kunnes tulee lapsiluku täyteen.

      Onpa tullut vastaan alan harrastajanaisia jotka ovat olleet pettyneitä etteivät kimpoissa tajunneet yrittää ennenkuin oli liian myöhäistä. Joko oma värkki ei enää tuota lasta, tai sitten mies on häipynyt.

      Tässä vaan vinkkinä sitä harkitseville tai siitä kieltäytyville lapsettomille naisille, ja varoitus myös nuoremmille miehille, että yleensä nelikymppisten jälkeen miehelle tulee into tai kaipaus hankkia lapsi ja jos siihen mennessä lapsia ei oli tullut tehtyä, mies saattaa vaihtaa nuorempaan.

      • Anonyymi

        Yli nelikymppiset panevat paljaalla kun naisen raskaaksi tulon mahdollisuus on tuolloin luomusti jo olematon. Jos tautien riskiä ei ole voi yli nelikymppiset jo unohtaa kondomit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli nelikymppiset panevat paljaalla kun naisen raskaaksi tulon mahdollisuus on tuolloin luomusti jo olematon. Jos tautien riskiä ei ole voi yli nelikymppiset jo unohtaa kondomit.

        Kyllä sitä hieman yli nelikymppisellä voi pamahtaa siinä missä nuoremmillakin, mutta nelikymppisillä on yleensä elämä siinä pisteessä ettei se murene siitä jos yllätysvauva on tulossa.


    • Anonyymi

      Meillä on vaimon kierukka pitänyt vaikka ollaan ahkerasti lapsentekoa kimpassa vaimon kanssa harjoiteltu.
      Vaimoa ollaan pantu jopa kerran ollut kuusi miestä ja kaikki sai useamman kerran ja vaimo useita orgasmeja ja siemennyksiä.

      • Anonyymi

        Meillä on vaimon kierukka pitänyt vaikka vaimoa ollaan ahkerasti pantu kimpassa.
        Yhdellä tuttavallamme oli kierukka ilmeisesti jotenkin irronnut ja rouva paksuksi.
        Heidän lapsesta näkee että ei ole aviopuolison.
        Rouva oli saanut tummaa miestä ja kun eivät eronneet niin ilmeisesti oli kimpan tulosta.


    Ketjusta on poistettu 188 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe