Kaverille yllätys

Anonyymi-ap

Me oltiin käyty usein alasti uimassa ja saunassa kaverin kanssa.
Kaverilla oli joskus vähän meinannut kulli keulimaan näissä tilanteissa.
Vaimoni kanssa puhuttiin jos kokeiltaisiin seuraavaa hommaa kun alastomuus ei tuntunut enää riittävän.
Päätettiin kokeilla kaverin kanssa kimppaseksiä kun kaveri oli usein nähnyt vaimoni paikat.
Kun olimme kaverin kanssa jälleen saunassa niin kysyin, mitä mieltä hän on kimppaseksistä?
Kaveri kertoi että olisivkiva joskus kokeilla mutta ei ole vielä ollut kimpassa kenenkään kanssa.
Kerroimme ettei mekään olla koskaan oltu mutta olisimme halukkaita kokeilemaan kimppaan, tässä vaiheessa kaverilla alkoi kalu nostamaan päätä.
Kysyimme haluaisiko hän olla meidän kanssa kimpassa vaimoa panemassa?
Kyllä hän halusi joten vaimo otti kullista kiinni ja alkoi hieromaan jolloin kaverikin uskalsi ottaa vaimoni rinnat käsittelyyn.
Vaatteet jäi saunalle kun menimme meidän sänkyyn ja kaveri pääsi panemaan vaimoani.
Oli tosi kiihoittavaa nähdä kun toinen mies panee mun vaimoani.
Tämän kerran jälkeen vaimoani ollaan pantu kimpassa tosi usein.
Olemme lapseton pari ja ensimmäinen kerta oli juhannus saunan yhteydessä.
Nämä pari kuukautta ollaan oltu 4yötä viikossa samassa sängyssä ja olimme lomalla 2 viikkoa mökillä kolmistaan.

6

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tosta on niin mukavan helppo siirtyy myös bi-seksiin niin kävi minulle vaimoa ei häiritse tykkää katsella kun tietää kohta itse saavansa kahta

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17977706h

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vaimo teki minulle yllätyksen.
      Meidän ensimmäinen kimppaseksi ja meidän hyvän ystävän kanssa.
      Kun oltiin riisuttu ja sängyssä niin vaimo otti kaverin kalusta kiinni kaksin käsin ja kalu suoraan suuhun.
      Tuli mieleen että tuo kalu ei ole ensi kertaa vaimoni suussa eikä pillussakaan

      • Anonyymi

        Sama meillä. Vaimo totesi kun sai kaverin kalun sisäänsä että tämä kyrpä on monesti etukäteen testattu ja hyväksi havaittu.


    • Anonyymi

      Kumpa mullaki olis moinen kaveri, olisi kiva että
      Olisi vakituinen pari kenen kanssa kimppaila hetero phjalta useita öitä viikossa🥰.

      • Anonyymi

        Me mietittiin pitkään ja juteltiin mieheni kans sa yhdestä ystävästämme mukaan kimppaan kun ei riittänyt rohkeus.
        Sitten kun saatiin kysyttyä häntä mukaan niin hänkin kertoi ajatelleensa minua seksuaalisesti mutta ei ole uskaltanut kertoa meille halustaan.
        Nyt olemme olleet usein kimpassa ja kaverilla on lupa käydä luonani vaikka mieheni ei olisi kotonakaan.


    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe