Onpassive on jonkinlainen ennätys. Se on ollut toiminnassa jo kuusi vuotta mutta sillä ei ole VIELÄKÄÄN myytäviä tuotteita tai liikevaihtoa.
Niin, ja se väittää että sillä on tuhat työntekijää eri puolilla maapalloa. Jos nyt ajatellaan että kunkin kuukausipalkka on vaatimaton tuhat euroa kuussa, se tekee miljoona euroa palkkakuluja kuukaudessa, 12 miljoonaa vuodessa ja häkellyttävät 72 miljoonaa kuudessa vuodessa. Ja unohdetaan kaikki sivukulut ja kiinteät kustannukset ja sanotaan että kyllä Ash Mufarehilta on palanut ainakin 100 miljoonaa tähän harjoitukseen.
Jos Ashilla on laittaa 100 miljoonaa tällaiseen, hänellä pitäisi olla varallisuutta huomattavasti enemmän ja sen pitäisi näkyä joissain tilastoissa. Mutta Ash Mufarehia ei kuitenkaan näy eikä kuulu missään.
Ja Onpassivella on kuulemma kaksi datacentteriäkin, lojuvat käyttämättöminä aivan kuin työntekijätkin, joilla ei ole kuuteen vuoteen ollut mitään tekemistä.
Onko jossain jotain hämärää ja pitääkö tässä tarinassa mikään paikkaansa?
Onpassive: kuusi vuotta toimintaa eikä vieläkään liikevaihtoa
2
336
Vastaukset 2
- Anonyymi
MIksi negatiiviset kommentit yritetään vaientaa? Eikö onpassive kestä minkäänlaista kritiikkiä? Tämähän on kuin uskonlahko jossa kyselijät vaiennetaan.
- Anonyymi
Jo on! Kuusi vuotta "toiminnassa" ja silti lahkouskovaiset hurraavat. Eikö kuusi vuotta odotusta jo riitä? Eikö mene jakeluun ettei mitään automaattista tienaamista ja tuotteita ikinä tule?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494