Moikka kaikille! Minulla on pakonomainen tarve keskittyä sydämen sykkeeseen, pakko varmistua siitä että se varmasti lyö. Tämä on tosi raastavaa. Tunnen sydämeni 24/7. Pahinta on nukkumaanmenot.... Vinkkejä?
Tsemppiä kaikille ocd kanssa kamppaileville!
Pakonomainen sydämen sykkeen tarkkailu
5
818
Vastaukset
- Anonyymi
Jos näet, kuulet, tunnet ja liikut, sydän lyö varmasti. Ei siitä sen enempää tarvitse huolehtia. Kun sydän lakkaa lyömästä, sinua ei enää ole.
Jos sydämessäsi on jokin vika, joka aiheuttaa vaarallisia rytmihäiriöitä, saat sydämen tahdistimen. Se asennetaan sairaalassa. - Anonyymi
Tää alko vuosi sitten kun mulla oli ketipinor 200mg. Joka ilta olin ihan paniikkikohtauksen partaalla että sydän pysähtyy koska se vaikutti niin rajusti sydämen lyönteihin, ne tuntu jotenkin erilaiselta. Nyt olen lopettanut ketipinorin ja sama jatkuu! Olen todella epätoivoinen loppuuko tämä ikinä...
- Anonyymi
No mitä verenpainemittari sanoo?Stressaaminen voi nostaa sykettä jopa sataan.Jollain oli joku propbral käytössä niin se alensi sitä pamppailua.Ehkäpä lääkärin pakeille,ei tosta tarvi kärsiä.
- Anonyymi
100/65 paineet. Joo täytyy mennä ku ei tää helpota :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061