Mites persut,ajatteko ihmiset kadulle asumaan niinkuin idolinne trump?
Persut vie ihmisiltä viimesijaisen dosiaaliturvan
23
289
Vastaukset
- Anonyymi
ei suomessa voi asua kadulla !
- Anonyymi
Vähät ne siitä välittävät, huomaahan sen jo päätöksistä mitä ovat valmistelleet ja hyväksyneet, siitä palkkaa saaneet kiitokseksi. Kovia ovat nykypäättäjät heikkoja vastaan.
- Anonyymi
Taikaseinä suljetaan. Kaduille tulee kuolemanpartiot.
- Anonyymi
Taikaseinät ovat työssäkäyville kuolemaksi - taloudellisesti. Miksi työssäkäyvän on velvollisuus elättää lusmuja ?
- Anonyymi
EU ssa on määritelty vähimmäistoimeentulorajat.
Jo edellisen hallituksen aikana Suomi sai huomautuksia niiden rikkomisesta.
Mutta kun suomalaisten pahe on elää liian "vieraskoreasti", elikkä kaikille tänne tuleville sosiaaliturvapakolaisille syötetään köyhille suomalaisille tarkoitetut varat.- Anonyymi
EU;n on sitten syytä lähettää myös siihen vähimmäismääräänsä rahat. Minä sitä en maksa millekaan työtävieroksuville.
- Anonyymi
Uiiiiik,
Uikuti uikuti uik uik,
Demarit uikuttaaa uiiiikk,
Uikuti uik dosiaaliturva uiiiik,
Rasisti natsi uikuti uiiik.
Uik uik perdu persu uikuti uik,
Uikuti uik vitt. kun uikututtaa uiiiik,
Uik uik köh - Anonyymi
En ole kuullut tälläisestä turvasta mistä aloittaja kertoo?
- Anonyymi
Eikö siitä ole puhuttu persuaviisissa öyhötyksen lomassa?
- Anonyymi
Mikszsi minun velvollisuuteni on elättää sinua ? Ilman että kukaan saa edes pyytää, vaatia sinua ottamaan vastuu omasta elämästäsi, edes yrittää sitä.
- Anonyymi
a.yahya kirjoitti:
Se on kirjattu perustuslakiin.
Eikä varmasti ole !
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varmasti ole !
Suomen perustuslaki (731/1999, 19 §)
"Oikeus sosiaaliturvaan
Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.
Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoimeentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.
Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu.
Julkisen vallan tehtävänä on edistää jokaisen oikeutta asuntoon ja tukea asumisen omatoimista järjestämistä."
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731- Anonyymi
a.yahya kirjoitti:
"Oikeus sosiaaliturvaan
Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.
Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoimeentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.
Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu.
Julkisen vallan tehtävänä on edistää jokaisen oikeutta asuntoon ja tukea asumisen omatoimista järjestämistä."
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731Minun velvollisuuteni se ei ole, edelleenkään.
- Anonyymi
a.yahya kirjoitti:
"Oikeus sosiaaliturvaan
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731Tuossa muuten ei puhuta mitään rahan antamisesta vastikeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa muuten ei puhuta mitään rahan antamisesta vastikeetta.
Eikä muuten minkään muunkaan tarjoamisesta vastikeetta.
- Anonyymi
Yritämme nukkua hieman ennen lepoon pääsyä, haittaakse.
- Anonyymi
Ahkerimmat, itsensä työllä elättävät, joutuvat jo ennen ylösnousua aktivoitumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahkerimmat, itsensä työllä elättävät, joutuvat jo ennen ylösnousua aktivoitumaan.
Voi hyvänen aika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika!
Sanoppa älä muuta. Suomalaisella duunarilla ei ole aikaa makoiluun. Meidän pitää elättää loisiva yläluokka, afrikkalaiset, eteläeurooppalaiset jne. jne.
- Anonyymi
Niinhän siinä käy mutta viisveisaavat koska asia ei koske itseään, ainakaan vielä.
- Anonyymi
Temmataanko persuhallituksen tappamat taivaaseen? Se olis ainoa toivo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653