Islam opettaa että kaikki maailman ihmiset syntyvät muslimeiksi. Se tarkoittaa että kaikilla ihmisillä on syntyessään luonnostaan usko yhteen Jumalaan. Ihminen on syntyessään puhdas ja vilpitön. Vanhemmat kasvattavat lapsen ja tekevät hänestä esim. kristityn, juutalaisen, monijumalaisen tai ateistin. Kun ihminen sitten kasvaa aikuiseksi on hän itse vastuussa siitä, jatkaako hän todistamaan uskontoa mikä on hänen luontoa vastaan vai valitseeko hän sen uskonnon, johon hänet on luotu.
Kaikki syntyvät muslimeina
Anonyymi-ap
3
197
Vastaukset
Koraanissa selostaa tätä tarkemmin jakeessa 7:172. Jakeessa Jumala käski kaikkia sieluja todistamaan ennen syntymäänsä, että Jumala on heidän Herransa. Ihmiset vastaavat todistavansa Jumalan olevan Herra ja Jumala selittää tehneensä tämän siksi, jotta kukaan ei voisi ylösnousemuksen päivänä väittää olleensa tietämätön Jumalasta ja siitä, että on todistanut Jumalan olevan ihmisten Herra.
- Anonyymi
Silpojat ja kiduttamalla lihansa teurastavat eivät ainakaan ole Ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891