Mitä helvettiä on tapahtunut bmw harman kardonille? Nyt on jokin alennustila? Kövin hedinillä herttoniemessä ajamassa auton. Odotin että on sitä perinteistä HK laatua että tuntee että nyt on hieno soitin. Tämä soitin on niin naurettava ettei sellasta olisi pitönyt autoon laittaa varsinkaan lisävarusteeksi. Ihan perus stereona menisi. Mutta jotka ostaa 70-75 tonnin auton ei varmasti hyväksy autoon noin luokattoman paskaa laitetta.
IX1 oli muuten ihan ok vaikka ajettavuus ei ole missään tilanteessa hyvä ja nautittava kuten vaikka 3 sarjassa. 3 sarjassa myös HK soitin on hyvä. IX mallissa HK soitin on järkyttävän hyvä ja sen päällähän on vielä hinnastossa se hieno BW soitin.
Minulla jäi auto ostamatta ja ostin mersun.
IX1 harman/kardon soitin luokattoman surkea
Anonyymi-ap
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17978346v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848