Itsensäpaljastaja muna kädessä

Anonyymi-ap

Onko muita paljastelijoita, jotka ovat nyt lähdössä näyttämään kyrpäänsä naisille. Itselläni on kikkeli kovana ja menossa olen.

18

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään rannalle...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi

Itselläni on vähän löysän oloiset uikkarit, joista välillä luiskahtaa puolijäykkä kullini ulos. Saan siirrettyä kaluni uikkareiden sisään helposti, mutta silti sivusta näkyy kullini ja kivekseni.

• Anonyymi

Missäpäin näkisi tänään jonkun runkkaavan pk seudulla?

• Anonyymi

Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.

Niuvanniemen drive In kaistalla tietenkin

• Anonyymi

Kerro millaisille naisille onnistuit näyttämään ja millaisia olivat naisten reaktiot. Onnistuitko viemään näytön loppuhuipennukseen saakka. Todella kiihottavaa, luulen että monia kiinnostaa tietää kokemuksistasi.

• Anonyymi

Spedelläe pyllistin ja pieraisin

• Anonyymi

Autossa halukkaille miehille.JKL/ymp

• Anonyymi

Itsellä sama harrastus , odotan jo kevättä kun kelit lämpiää
      niin voi taas olla ulkona paljastamassa ja runkkaamassa. On kyllä tavattoman kiihottavaa.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Oletko lauennut jonkun katsellessa.

• Anonyymi

Älä odota vaan tee se jo tänään!

Keli on just passeli että pysyy jäykkänä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen muutaman kerran autossa parkkiksella M65v jkl

• Anonyymi

Nähtäiskö hangossa kesällä. Vaimo on aina avoimena

• Anonyymi

Nyt on sellainen olo, että on taas lähdettävä kyrpää ulkoiluttamaan. Ulkona on kova pakkanen, mutta silti menen tuonne ulos ja runkkailen jossain kadun varrella jäykkää kyrpääni naisia odotellen. Pidän myös kivekset ulkona, kun näytän naiselle koko paketin. Vaikka on kylmä ilma, silti kyrpäni jäykistyy äärimmilleen, kun nainen näkee punaisena törröttävän jäykän kullini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä laukesin kahden nuoren naisen edessä, kun olin kadulla runkkaamassa kaluani.
        Naiset tulivat baarista ja oli siis ilta, kun näkivät minut siinä kadulla kalu paljaana. Oletin , että naiset kävelevät ohi, ehkä vilkaisevat hiukan ja ei muuta. Runkkailin siis kaluani ja toivoin, että he katsoisivat. No, he pysähtyivät kadun toisella puolella ja katsoivat minua. Jotain huudahtivat ja hetken kuluttua lähtivät tulemaan kohti. Ajattelin hetken , että nyt on paras paeta, mutta en kuitenkaan sitä tehnyt, koska olin äärimmäisen kiihottunut ja muita ihmisiä ei näkynyt.
        Naiset tulivat siihen lähelle ja kehuivat kaluani sekä kyselivät kiihottaako minua mulkun esittely. Vastasin, että kiihottaa helvetisti näyttää tuollaisille misuille munaa.
        Naiset sitten kehottivat runkkaamaan spermat ulos. Sen tein ja naiset olivat suorastaan innoissaan, kun punanuppinen terskani sylki nesteet kaaressa kadulle. Sen jälkeen en jäänyt paikalle ja naisetkin jatkoivat matkaansa.
        Tuskinpa olisivat selvin päin jääneet katselemaan.
        Oli ainoa kerta, kun näin on tapahtunut ja olen sentään sadoille naisille kyrpääni paljastellut.

• Anonyymi

Kukaan ei halua nähdä teidän pieniä kikkeleitä, tuollaiset pitäisi hakata sairaalaan.

• Anonyymi

Mene kukka kauppaan ja anna miesten hoitaa nää tuhmemmat puuhat. Laita se kukka hattu päähän kun kaupungilla kuljet pelle.

• Anonyymi

Jännittävää😌 Ois kiva jos kertoisit näyttöreissuistasi...onnistuiko näyttö, millaisesta tilanteesta pidät. Kiihottaa tuollainen harrastus😌

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5430
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      163
      1877
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      158
      1519
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1314
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      24
      1201
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1135
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1088
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1033
    9. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      42
      968
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      885
    Aihe