Itsensäpaljastaja muna kädessä

Anonyymi-ap

Onko muita paljastelijoita, jotka ovat nyt lähdössä näyttämään kyrpäänsä naisille. Itselläni on kikkeli kovana ja menossa olen.

21

1701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään rannalle...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi

Itselläni on vähän löysän oloiset uikkarit, joista välillä luiskahtaa puolijäykkä kullini ulos. Saan siirrettyä kaluni uikkareiden sisään helposti, mutta silti sivusta näkyy kullini ja kivekseni.

• Anonyymi

Missäpäin näkisi tänään jonkun runkkaavan pk seudulla?

• Anonyymi

Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.

Niuvanniemen drive In kaistalla tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin sää mää ja bää olet siellä. Ethän sä niuvnniemeltä pidemmälle pääsekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää.

• Anonyymi

Kerro millaisille naisille onnistuit näyttämään ja millaisia olivat naisten reaktiot. Onnistuitko viemään näytön loppuhuipennukseen saakka. Todella kiihottavaa, luulen että monia kiinnostaa tietää kokemuksistasi.

• Anonyymi

Spedelläe pyllistin ja pieraisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedelläe pyllistin ja pieraisin

Ja sitten spede tuikkas sua kuivana kakkoseesi. Mitäs pyllistelit ja piereskelit.

• Anonyymi

Autossa halukkaille miehille.JKL/ymp

• Anonyymi

Itsellä sama harrastus , odotan jo kevättä kun kelit lämpiää
      niin voi taas olla ulkona paljastamassa ja runkkaamassa. On kyllä tavattoman kiihottavaa.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Oletko lauennut jonkun katsellessa.

• Anonyymi

Älä odota vaan tee se jo tänään!

Keli on just passeli että pysyy jäykkänä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen muutaman kerran autossa parkkiksella M65v jkl

• Anonyymi

Nähtäiskö hangossa kesällä. Vaimo on aina avoimena

• Anonyymi

Nyt on sellainen olo, että on taas lähdettävä kyrpää ulkoiluttamaan. Ulkona on kova pakkanen, mutta silti menen tuonne ulos ja runkkailen jossain kadun varrella jäykkää kyrpääni naisia odotellen. Pidän myös kivekset ulkona, kun näytän naiselle koko paketin. Vaikka on kylmä ilma, silti kyrpäni jäykistyy äärimmilleen, kun nainen näkee punaisena törröttävän jäykän kullini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä laukesin kahden nuoren naisen edessä, kun olin kadulla runkkaamassa kaluani.
        Naiset tulivat baarista ja oli siis ilta, kun näkivät minut siinä kadulla kalu paljaana. Oletin , että naiset kävelevät ohi, ehkä vilkaisevat hiukan ja ei muuta. Runkkailin siis kaluani ja toivoin, että he katsoisivat. No, he pysähtyivät kadun toisella puolella ja katsoivat minua. Jotain huudahtivat ja hetken kuluttua lähtivät tulemaan kohti. Ajattelin hetken , että nyt on paras paeta, mutta en kuitenkaan sitä tehnyt, koska olin äärimmäisen kiihottunut ja muita ihmisiä ei näkynyt.
        Naiset tulivat siihen lähelle ja kehuivat kaluani sekä kyselivät kiihottaako minua mulkun esittely. Vastasin, että kiihottaa helvetisti näyttää tuollaisille misuille munaa.
        Naiset sitten kehottivat runkkaamaan spermat ulos. Sen tein ja naiset olivat suorastaan innoissaan, kun punanuppinen terskani sylki nesteet kaaressa kadulle. Sen jälkeen en jäänyt paikalle ja naisetkin jatkoivat matkaansa.
        Tuskinpa olisivat selvin päin jääneet katselemaan.
        Oli ainoa kerta, kun näin on tapahtunut ja olen sentään sadoille naisille kyrpääni paljastellut.

• Anonyymi

Kukaan ei halua nähdä teidän pieniä kikkeleitä, tuollaiset pitäisi hakata sairaalaan.

• Anonyymi

Mene kukka kauppaan ja anna miesten hoitaa nää tuhmemmat puuhat. Laita se kukka hattu päähän kun kaupungilla kuljet pelle.

• Anonyymi

Jännittävää😌 Ois kiva jos kertoisit näyttöreissuistasi...onnistuiko näyttö, millaisesta tilanteesta pidät. Kiihottaa tuollainen harrastus😌

Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2261
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1752
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1373
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      369
      1183
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      336
      1128
    Aihe