Itsensäpaljastaja muna kädessä

Anonyymi-ap

Onko muita paljastelijoita, jotka ovat nyt lähdössä näyttämään kyrpäänsä naisille. Itselläni on kikkeli kovana ja menossa olen.

16

1386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään rannalle...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

      • Anonyymi

        Itselläni on vähän löysän oloiset uikkarit, joista välillä luiskahtaa puolijäykkä kullini ulos. Saan siirrettyä kaluni uikkareiden sisään helposti, mutta silti sivusta näkyy kullini ja kivekseni.


    • Anonyymi

      Missäpäin näkisi tänään jonkun runkkaavan pk seudulla?

      • Anonyymi

        Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näytän vain naisille. Pääkaupunkiseudulla kyllä.

        Niuvanniemen drive In kaistalla tietenkin


    • Anonyymi

      Kerro millaisille naisille onnistuit näyttämään ja millaisia olivat naisten reaktiot. Onnistuitko viemään näytön loppuhuipennukseen saakka. Todella kiihottavaa, luulen että monia kiinnostaa tietää kokemuksistasi.

      • Anonyymi

        Spedelläe pyllistin ja pieraisin


    • Anonyymi

      Autossa halukkaille miehille.JKL/ymp

    • Anonyymi

      Itsellä sama harrastus , odotan jo kevättä kun kelit lämpiää
      niin voi taas olla ulkona paljastamassa ja runkkaamassa. On kyllä tavattoman kiihottavaa.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Oletko lauennut jonkun katsellessa.


      • Anonyymi

        Älä odota vaan tee se jo tänään!

        Keli on just passeli että pysyy jäykkänä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lauennut jonkun katsellessa.

        Olen muutaman kerran autossa parkkiksella M65v jkl


      • Anonyymi

        Nähtäiskö hangossa kesällä. Vaimo on aina avoimena


      • Anonyymi

        Nyt on sellainen olo, että on taas lähdettävä kyrpää ulkoiluttamaan. Ulkona on kova pakkanen, mutta silti menen tuonne ulos ja runkkailen jossain kadun varrella jäykkää kyrpääni naisia odotellen. Pidän myös kivekset ulkona, kun näytän naiselle koko paketin. Vaikka on kylmä ilma, silti kyrpäni jäykistyy äärimmilleen, kun nainen näkee punaisena törröttävän jäykän kullini.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua nähdä teidän pieniä kikkeleitä, tuollaiset pitäisi hakata sairaalaan.

      • Anonyymi

        Mene kukka kauppaan ja anna miesten hoitaa nää tuhmemmat puuhat. Laita se kukka hattu päähän kun kaupungilla kuljet pelle.


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe