mitä? Kun kirjoitan, että ei Lenin lahjoittanut Suomen itsenäisyyttä vaan totesi, että oman menestyksen kannalta Suomi ja suomalaset olivat liian kova vastus ja valistunut ja olisi kapina esimerkillään yhdistänyt kaikki Venäjän vähemistökansat kapinaan Leniniä vastaan.
Päin vastoin Medvedev, Lenin oli suurmies ja totesi, mikä on mahdollista ja mikä ei. Stalin yritti korja Lenin "virheen" ja miten siinä kävi? Joutuivat painumaan takaisin torvisoittokuntineen. Mukana silloin oli myös paljon pakotetuja ukrainalaisia varsinaisten venäläisten piilotelelssa bungereissa juoden vodkaa rukoileen, että ei vaan thusnat pääse tänne. Ja olishan ne sinne pääseet, jos marsalka oisi sallinut.
Medvedistä ei voi kirjoittaa tälle palstalle. Kaikki viestit poistetaan. Aika erikoista, vai
Anonyymi-ap
1
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284