Mahdotonta ymmärtää tätä pakkoa.
Miksi ruotsi ei voi olla valinnainen ja miksi sitä ei poisteta kaikista tutkintovaatimuksista
18
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdotonta ymmärtää
- Anonyymi
pakkoruotsi on sairas ja terveen järjen vastainen systeemi.
- Anonyymi
Rkp tunkee aina hallitukseen koska sille on numero 1 pitää ruotsin kielen etuoikeudet voimassa. Siksi se suostuu lähes kaikkeen , nyt on kiukutellut ja heiluttanut hallitusta vasemmiston kanssa. Jos tämä hallitus kaatuu ja uusi saadaan aikaan ilman rkp tä , pakkoruotsi poistuu varmasti ainakin vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Onneton RKP!
- Anonyymi
Ruotsit pois!
- Anonyymi
Kuitenkin itse ajat pakkoenglantia.
Mahdoton ymmärtää. - Anonyymi
RKP vain vaatii...
- Anonyymi
Miksi englanti ei voisi olla vapaaehtoista?
- Anonyymi
Voi sinua, oletko ajatellut hankkia ammattiapua, kun näet Höglundeja kaikkialla, paskoenglannittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua, oletko ajatellut hankkia ammattiapua, kun näet Höglundeja kaikkialla, paskoenglannittaja?
Olit kuka tahansa, niin tarvitset ammattiapua.
- Anonyymi
Olen kyllä ihmetellyt tätä menoa.
- Anonyymi
Pakollinen ruotsinkieli on joku torpparien aikainen jäänne, aika päästä eroon.
- Anonyymi
Järjetön pakko
- Anonyymi
Poistettavahan se ruotsi on
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221