Mun on päästettävä

Anonyymi-ap

Susta irti ja hyväksyttävä ettet halua.
Se on mun elämän kipein asia ettet sä halunnutkaan mua.
En oo ikinä koskaan elämässäni halunnut jotain ihmistä elämääni näin paljon.
Mutten saa sua en vaikka eroaisin mikä on siksi aivan turhaa.
Mitä kaikkea ihanaa olis elämä voinut tarjota sun kanssa.

122

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kaikkea ihanaa olis voinut elämä tarjota sun kanssa. Sitä voi vaan haaveilla kun ei uskalla sanoa sitä toiselle.🥺🥺🥺🥺

• Anonyymi

Miksi et uskalla sanoa??? Minä rakastan häntä ja aion kyllä tehdä sen selväksi, kun seuraavan kerran näemme irl. Vaikka tunne olisi yksipuoleinen. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et uskalla sanoa??? Minä rakastan häntä ja aion kyllä tehdä sen selväksi, kun seuraavan kerran näemme irl. Vaikka tunne olisi yksipuoleinen. ❤️

Tiedät ettei se ole yksipuolinen. Mutta kun en näe sinua koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät ettei se ole yksipuolinen. Mutta kun en näe sinua koskaan.

Haluan kuolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kuolla.

Älä puhu tuollaista.

• Anonyymi

Lienee sun ongelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka voit rakastaa häntä jos et edes tunne häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle se on ainakin mysteeri et rakastuin. Mutta tunnen meidän yhteisen harrastuksen kautta hänet. Sitä kautta tietty mielikuva tullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienee sun ongelma

Ainoo asia kommentti tämä! Muut on aivan naurettavaa paskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi vuotta tunnettu.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17979367n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hyvä näin. Viimeinkin tajusit!

• Anonyymi

Niin sulla on ollut tämä sydämenasia ja vuosien vedätys menossa ja jotenkin olet saanut puhuttua tämän makaaberin härkkimisesi legiimiksi. Toisilla se vaan pokkaa piisaa ja vissiin nöyristelijöitäkin kun täti tomera käärii vähä hihoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla on ollut tämä sydämenasia ja vuosien vedätys menossa ja jotenkin olet saanut puhuttua tämän makaaberin härkkimisesi legiimiksi. Toisilla se vaan pokkaa piisaa ja vissiin nöyristelijöitäkin kun täti tomera käärii vähä hihoja

Miten noin huonot tarinat voi edes mennä läpi ja miten joku seitsemän leivän uuni sanelee muille miten suhtautua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten noin huonot tarinat voi edes mennä läpi ja miten joku seitsemän leivän uuni sanelee muille miten suhtautua

Kamalaa kielenkäyttöä eihän ne muutkaan koskaan

• Anonyymi

Niin mun pitäis tajuta se. Mutta mikset sinä päästä minusta irti että minä pääsen sinusta irti?

• Anonyymi

Elämä on irtipäästämistä ja se vapauttaa lopulta kun ei ole mihinkään kiintynyt.

• Anonyymi

Et ole päästänyt irti... päästä minusta irti että minäkin pääsen sinusta. Joudun kohta ottamaan eron sen takia että rakastan sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole päästänyt irti... päästä minusta irti että minäkin pääsen sinusta. Joudun kohta ottamaan eron sen takia että rakastan sinua.

Minä en ole etsimäsi henkilö. En tiedä kuka olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun sitte ottaa kun oikeesti jo rakastat toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun sitte ottaa kun oikeesti jo rakastat toista.

Sanoisin ihan samat sanat miehelle.

• Anonyymi

Miksi et päästä irti.. luulen koko ajan että haluat mut kun luen sitä mitä musta tiedät.

• Anonyymi

Keskity avioliittosi. En ala sellaisiin suhteisiin varatun kanssa. Olet ihana ihminen, mutta varattu.

• Anonyymi

Tiedän sen ettet halua mitään kun olen varattu.
        Olen yrittänyt jo sanoa toiselle asioista. Mutta hän parantaa käytöstään koko ajan siitä hyvästä.

• Anonyymi

Miten voin keskittyä kun olet koko ajan läsnä minulle. Et päästä minua.. Enkä minä pysty päästämään sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen ettet halua mitään kun olen varattu.
        Olen yrittänyt jo sanoa toiselle asioista. Mutta hän parantaa käytöstään koko ajan siitä hyvästä.

Olet onnekas, jos puolisosi haluaa panostaa suhteeseenne ja pitää sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voin keskittyä kun olet koko ajan läsnä minulle. Et päästä minua.. Enkä minä pysty päästämään sinua.

Ehkä ei ole tarkoituskaan kummankaa päästä irti toidistaan jos tuolta tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei ole tarkoituskaan kummankaa päästä irti toidistaan jos tuolta tuntuu.

Niin mitä sitten pitäis tehdä? Sano hyvä vastaus. Olen sanonut jo oman toiveeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mitä sitten pitäis tehdä? Sano hyvä vastaus. Olen sanonut jo oman toiveeni

Varmaan pitäis erota ja mennä yhteen sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan pitäis erota ja mennä yhteen sen jälkeen.

Mun on pakko saada puhua sun kanssa oikeasti. Mun elämään nää on niin isoja asioita ettet sinä ymmärrä. Vaikka kuinka sua rakastaisin niin mulle nämä on valtavia asioita elämässä.. ehkä sulle helpompia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet onnekas, jos puolisosi haluaa panostaa suhteeseenne ja pitää sinut.

Nykyinen aviolitto

pilattu ja häväisty jo.

• Anonyymi

Aina pitää sanoa ääneen hyvät ihmiset! Vain siten voi jokainen jatkaa eteenpäin ja käsitellä mahdollisen menetyksen sekä käsitellä sen.

Peura

• Anonyymi

Peurat laitetaan lihoiksi. Haittaeläin.

• Anonyymi

Siinäkään ei ole muuta tarkoitusta erossa että voisin vapaasti sinua tavata..
      En halua muita. En voi rakastua muihin. Ei tule ketään vastaan. En usko siihen ikinä.

• Anonyymi

Lopeta ensiksi täällä haaveilu ja eroa ja laitat asiasi kuntoon sen jälkeen vasta uudet kuviot.

• Anonyymi

Mikset sanonut oikeassa elämässä et olet kiinnostunut.. mikset sanonut. Et ymmärrä millaisen elämänmuutoksen olen valmis tekemään sinun takiasi.

• Anonyymi

Kuvitteleks sinä AP-mies nyt vastaavasi jollekin varatulle naiselle jota olet kuukausitolkulla täällä herjannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sanonut oikeassa elämässä et olet kiinnostunut.. mikset sanonut. Et ymmärrä millaisen elämänmuutoksen olen valmis tekemään sinun takiasi.

En halua olla liiton rikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rikkonut jo. Jos myönnät mulle että rakastat ja haluat mut. Teen päätökseni. Sitä ei tarvitse muiden tietää vielä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sitä tarkoitakkaan että sinä olet liiton rikkoja.
        Jos rakastutaan ulkopolisiin niin eiköhän se silloin kerro jo että siinä olemassa olevassa liitossa on jotain pahasti vialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sitä tarkoitakkaan että sinä olet liiton rikkoja.
        Jos rakastutaan ulkopolisiin niin eiköhän se silloin kerro jo että siinä olemassa olevassa liitossa on jotain pahasti vialla.

Tiedän sen. Jos hän olisi viime vuoden puolella kysynyt rohkeammin niin en olisi epäillyt hetkeäkään. Yritin unohtaa hänet kun tilanne meni parempaan suuntaan mutta sama peli jatkui ja en pysty olemaan hänestä erossa. Luulin et hä on varattu. Siksi oma varatuneisuus myös.
        Olen rakastunut järjen vastaisesti. Joka solu vaan pakottaa ajattelemaan että olet oikea minulle. Silti järki sanoo että semi hyvä liitto mitä turhaa erota ja yksinkään jäädä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet rikkonut jo. Jos myönnät mulle että rakastat ja haluat mut. Teen päätökseni. Sitä ei tarvitse muiden tietää vielä...

Kuinka voi voisi rakastaa jotain jotakuta josta ei tiedä yhtään mitään ja jota ei tunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka voi voisi rakastaa jotain jotakuta josta ei tiedä yhtään mitään ja jota ei tunne

Yksi iso mysteeri. Rakastua toiseen pienien tapaamisten ja katseiden kautta. Ja tämä harhapalsta. Kai täälläkin on jotain sekavaa tutustumista saanut.
        Se mitä sinua tunnen niin siihen olen rakastunut.. kyllä me sen verran tiedetään toisiamme. Vaikka se hyvin vähäistä onkin. Nyt toki näiden vaiheiden kautta tunnet minut läpikotaisin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oothan ennenkin sen tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pettämällä alkaa, se pettämällä loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen. Jos hän olisi viime vuoden puolella kysynyt rohkeammin niin en olisi epäillyt hetkeäkään. Yritin unohtaa hänet kun tilanne meni parempaan suuntaan mutta sama peli jatkui ja en pysty olemaan hänestä erossa. Luulin et hä on varattu. Siksi oma varatuneisuus myös.
        Olen rakastunut järjen vastaisesti. Joka solu vaan pakottaa ajattelemaan että olet oikea minulle. Silti järki sanoo että semi hyvä liitto mitä turhaa erota ja yksinkään jäädä.

Semihyväksi ne kaikki suhteet lopulta arkipäiväistyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän tässä ole jo kertonut tarpeeksi miten asiat todellisuudessa ovat ja myös minun pitää miettiä haluanko jatkaa kanssasi jos tämä oikea rakkautesi ei natsaisikaan ja olisit tehnytkin pahan virheen.
        Luettuani sinun juttujasi täältä enemmän niin tajuan millainen sika oletkaan ja miten helppoa sinun on ollut valehdella kaikesta niin minun ei tosiaankaan tarvitse enää miettiä haluanko olla kaltaisesi ihmisen kanssa.
        Kuinka voisin edes rakastaa sinua enää? Teit sen ainoan ja kaikista pahimman asian minulle mitä en olisi koskaan sinusta uskonut.
        Älä ihmettele jos jonain päivänä en enää palaa kotiin.

• Anonyymi

Hohheli heijaa. Ei pidä erota kenenkään muun takia, itsensä takia pelkästään. Jollei lähde ajatus ja toteutus itestä, omista tarpeista ja lähtökohtasesti oman elämän muuttamisesta, ollaan heikoilla jäillä. Jos pakko olla joku vetelemässä niistä jäistä aina.

• Anonyymi

Niin olen tässä. Rakastunut sinuun ja en koe järkeä erota kun et minua halunnut ja tiedä ettet päästä minusta irti.
        Olen ihan hukassa itseni kanssa. Palstahöyryissä ja harhoissani.
        Sekoitat tahalleen päätäni kun et itsekään pysty minua jättämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen tässä. Rakastunut sinuun ja en koe järkeä erota kun et minua halunnut ja tiedä ettet päästä minusta irti.
        Olen ihan hukassa itseni kanssa. Palstahöyryissä ja harhoissani.
        Sekoitat tahalleen päätäni kun et itsekään pysty minua jättämään.

Ai, enpä tienny kenenkään rakastavan mua noin. Sekottanet nyt pahemman kerran henkilöitä.

• Anonyymi

Ihan siks voi erota jos rakkaus on loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan siks voi erota jos rakkaus on loppu.

Nämä on isoja asioita minulle. Mulle ero ei ole ollut koskaan vaihtoehto. Tiedät sen. Elämäni ensimmäinen kerta että olen vakavissani asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on isoja asioita minulle. Mulle ero ei ole ollut koskaan vaihtoehto. Tiedät sen. Elämäni ensimmäinen kerta että olen vakavissani asiasta.

Eipä ne erot helppoja ole. En itsekkään ole ajatellut sen olevan vaihtoehto. Mutta tähän on tultu eikä siihen syypäitä ole ulkopuoliset vaan ihan muut syyt.
        Voit miettiä kumpi ihminen on sinulle sellainen jota ilman et voi elää. Sanoisin että keskustelu on avain moneen asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne erot helppoja ole. En itsekkään ole ajatellut sen olevan vaihtoehto. Mutta tähän on tultu eikä siihen syypäitä ole ulkopuoliset vaan ihan muut syyt.
        Voit miettiä kumpi ihminen on sinulle sellainen jota ilman et voi elää. Sanoisin että keskustelu on avain moneen asiaan.

Sinä olet todellisuudessa minut halunnut unohtaa. Se on todellisuus mitä vastasit. Tiedän että täällä suollat sitä pakkomielletäsi minuun koko ajan. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin unohtaa sinut ja kääntää katse muihin. Kipeää se tekee kun on niin rakastunut ollut. Siksi sotken ajatuksiani täällä. Ettei tarvitse kohdata sitä kipua mutta se on pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ootko miettinyt loppuun asti jokapuoketa.
        Koska tässä maassa on erotaan hätiköydyti ja sitte
        aletaan itkeä exäm perään kun se tulinen ihastusrälkuhiuma on ohi eikä kestä kun puoli vuotta ja sitte oliski niin kiva olla sen tutun ja turvallisen exän kans
        jolla on jo ehkä uus ja sä et pääse takas koska ei huvittanut etsiä uutta teidän kahden välisestä suhteesta vaan se uusi piti etsiä muualta ...
        Millä palauttaisit kipinän teille .?
        Millä rakastuisit tai istuisit häneen uudelleen jonka kanssa haluat elämäsi jakaa?
        Kannattaa miettiä todella ..
        Varsinkin jos kumallakaan on lapsia
        Tai sitä että olisiko sun tunnesekoilu sulle
        taloudellisesti järkevää?
        Entäs muu arki sen uuden kanssa ?
        Toimiiko?
        Kuinka paljon oot hönennelle kertonut että mitä uutta kaipaat suhteeseen ja mitä ootte kokeileet
        tehdä?
        Vai onko oikea ongelma se perus ei oo keskustelu ja kommunikointi yhteyttä tai halua ...
        Tai muuten vaan oot AP ihastunut ihastumisen tai rakastumisen tunteeseen etkö omaa mitää osaamista sitoutuneeseen ja kestävään rakkauteen..
        Haluat roihua roihun perään et rakkaushormoni huumaa sinut . Olet koukussa rakkauden aivokemiasn ja sen vuoksi vaivannäkö ja halu olla yhdessä ei riitä...
        Se vähä sempinen lapsi haluu uuden lelun tai tikkari homma..
        Miten olis se aikuisempi tapa rakastaa eikö
        Joka inahduksesta eroaminen ..
        Naurattaa kun kaikki anom alustat huutaa sitä ero sanas joka ongelmaan
        Nettiaka on tuhonnut sosiaalisen vaivanäön halun täysin. .
        Mieto dub tilannetta oikeasti kiitos
        Ja edusta niitä vähäisiä ihmisiä jotka pysyy uskollisena.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tiedän.

• Anonyymi

Olisin unohtanut sinut ja keskittynyt muihin mutta päätit katsoa niin rakastaen että sait pään sekaisin.
      Nyt olen tässä tilanteessa etten voi uudestaan kysyä että miksi katsoit niin rakastaen minua. Olet kummallinen nainen sinä ruskea silmäinen blondi 🤭

• Anonyymi

Voihan se alkaa käyttää erivärisiä piilareita ja peruukkia, jos sulle vaihtelua tarvitaan.

• Anonyymi

Noin tulee paljon väärinkäsityksiä, puhukaa IRL asiat selviksi.

• Anonyymi

Olet vain seonnut nyt. Kolmen vuoden päästä sinua vaan kaduttaisi.

• Anonyymi

Tosi on. Joka suhteessa omat hyvät ja huonot puolet. Samaa peruselämää jokaisen ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Nyt mä päästän sut irti
      En jaksa enää että tuhlaan elämäni tähän.
      Mun on kohdattava ne sydänsurut ei oo vaihtoehtoa vaikka varmaan kohta taas sua kaipailen. Miksi kaikki on niin vaikeaa. Miksi en kohtaa rakastani miksi hän ei antanut mahdollisuutta. Miten voisin nähdä hänet. Auttakaa joku? T. Epätoivoinen joka ei jaksa kovin kauan 🥺

• Anonyymi

Onnea epätoivoosi epätoivoinen yleensä tekee epätoivoisia valintoja ja näin lopulta päätyy pilaamaan elämänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea epätoivoosi epätoivoinen yleensä tekee epätoivoisia valintoja ja näin lopulta päätyy pilaamaan elämänsä

Olipa susta apua.. weird. 🍑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pilannut elämänsä jo.

• Anonyymi

Hemmetti soikoon sinä olet PARISUHTEESSA!

• Anonyymi

Mitä sitten yritit varattua. Tämän sait aikaan.
        En ota eroa jos en pääse sinuun tutustaan. Tämäkö on sinun tahto ettemme voi tavata ja puhua asioista niin kauan kuin olen varattu?

• Anonyymi

Empä olekkaan läl läl lää saisin tehdä ihan just mit huvittaa naisten suhteen mu ei hirviäst kiinnosta kun tähän ikään ja kokemukseen saanu pettyä ihan riittävästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota eroa jos en pääse sinuun tutustaan. Tämäkö on sinun tahto ettemme voi tavata ja puhua asioista niin kauan kuin olen varattu?

Niin varmaan oisko sun kannattanu kysyä häneltä suoraan ja tiesiks yleensä pettämällä alkaneet suhteet päättyy siihi pettämiseen joka tapauksessa et ei maksa vaivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä olekkaan läl läl lää saisin tehdä ihan just mit huvittaa naisten suhteen mu ei hirviäst kiinnosta kun tähän ikään ja kokemukseen saanu pettyä ihan riittävästi

Kai se on sama tilanne. Ei huvita kenen kanssa vaan aloittaa yhtään mitään. Siksi ei huvita erota ihan huvikseen vaan...
        Tietää senkin ettei parisuhteiden muodostaminen ole kaiken huuman jälkeen mitään yksinkertaista. Mutta jotain kemiaa meillä on mikä ei anna rauhaa. Jos ei olisi niin unohtaisin sinut välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan oisko sun kannattanu kysyä häneltä suoraan ja tiesiks yleensä pettämällä alkaneet suhteet päättyy siihi pettämiseen joka tapauksessa et ei maksa vaivaa

Tiedän tasan että pettäminen on ruminta mitä voi tehdä. Ei kukaan haluaisi siihen tilanteeseen. En ole pettäjä luonteeltani. Mutta eihän tämä suhde ole kunnossa jos rakastun ja kiinnostunut muista. Se on selvää. Odotan vain että sinä vahvistaisit minulle sen oikeassa elämässä että olet kiinnostunut. Sen jälkeen ehkä pystyn alkaa tekemään päätöksiäni mutta sanoin että ne on niin suuria minulle ettet sinä ymmärrä.
        Olen silti aina ollut uskollinen. Sinä olet ensimmäinen joka on varastanut minun sydämeni josta päätin jo alusta alkaen etten päästä irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin varattua? En edes vastannut siihen viestiisi. En muuten yrittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuka sinulle vastaa, niin kuvittelet hänen olevan tuo kohteesi. Olet todella syvällä palstaharhoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se on sama tilanne. Ei huvita kenen kanssa vaan aloittaa yhtään mitään. Siksi ei huvita erota ihan huvikseen vaan...
        Tietää senkin ettei parisuhteiden muodostaminen ole kaiken huuman jälkeen mitään yksinkertaista. Mutta jotain kemiaa meillä on mikä ei anna rauhaa. Jos ei olisi niin unohtaisin sinut välittömästi.

Kun aivokemia tasoittuu, kyllästyt tähän uuteenkin.

• Anonyymi

En ole. Muutan Ranskaan.

• Anonyymi

Sinä elät onnellisen elämän siitä huolimatta tai sen ansiosta. You'll see.

• Anonyymi

En ota vastuulleni toisen eroa. Jos olet joskus vapaa niin katsotaan sitten.

• Anonyymi

Olet koko ajan pyörittänyt minua vaikka olen varattu.. nyt olen tässä tilanteessa että rakastuin sinuun varattuna. Et ota vastuulle toisen eroa..
        Eihän se sinun vastuulle jääkään. Ainoa minkä minä haluan tietää on se
        , että oletko sinä valmis tapaamaan minua vaikka olen parisuhteessa vielä jotta voimme keskustella asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet koko ajan pyörittänyt minua vaikka olen varattu.. nyt olen tässä tilanteessa että rakastuin sinuun varattuna. Et ota vastuulle toisen eroa..
        , että oletko sinä valmis tapaamaan minua vaikka olen parisuhteessa vielä jotta voimme keskustella asiat.

Olet edes varma, kenen kanssa täällä juttelet,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet edes varma, kenen kanssa täällä juttelet,

Ehkä olen.. älä jaksa nyt. Haluan että vastaat

• Anonyymi

Eihän kenenkään toisen ero ole tietenkään sinun vastuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy suoraan oikeassa elämässä ja puhu asiat suoraan. Ettet vain olisi maalannut hänestä mielestäsi ihanbe ihmistä ja todellisuus on muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olen.. älä jaksa nyt. Haluan että vastaat

Kirjoittaja vaihtui siinä jo. Sinulle jokainen voi olla hän. Et suodata yhtään mitään pois. Selvittele nyt päätäsi ensin. Olet oikeasti sekaisin. Monet tämä palsta sotkee. Ehkä rakastuit palstaan etkä minuun ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kenenkään toisen ero ole tietenkään sinun vastuulla.

Hän on sanonut, ei halua erota jos ei saa minua. Täällä monta kertaa. Se ero olisi vastuullani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja vaihtui siinä jo. Sinulle jokainen voi olla hän. Et suodata yhtään mitään pois. Selvittele nyt päätäsi ensin. Olet oikeasti sekaisin. Monet tämä palsta sotkee. Ehkä rakastuit palstaan etkä minuun ollenkaan.

Teet tahalleen elämästäni helvettiä. Tiedän että sut pitää unohtaa. Mutta latelet elämästäni koko ajan täällä asioita mikä saa mut tänne takaisin. Menen kyllä vähän sekaisin mutta paljon tiedänkin.
        Rakastuin mihin rakastuin. Siihen ihmiseen jota en enää todellisuudessa kohtaan. Voitko sinäkin jo vihdoin päästää minusta irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suostu tapaamaan parisuhteessa olevaa naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität siis saada sinun tulevan eron syyn vieritettyä kolmannelle osapuolelle kun et itse kehtaa erota. Tapa tuokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität siis saada sinun tulevan eron syyn vieritettyä kolmannelle osapuolelle kun et itse kehtaa erota. Tapa tuokin.

Tapa se tämäkin on lueskella miehen mielikuvituskeskustelua ja kommentoida jollain agendalla kakaa kasaan riipien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa se tämäkin on lueskella miehen mielikuvituskeskustelua ja kommentoida jollain agendalla kakaa kasaan riipien

Mitäpä kukaan kakaasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet tahalleen elämästäni helvettiä. Tiedän että sut pitää unohtaa. Mutta latelet elämästäni koko ajan täällä asioita mikä saa mut tänne takaisin. Menen kyllä vähän sekaisin mutta paljon tiedänkin.
        Rakastuin mihin rakastuin. Siihen ihmiseen jota en enää todellisuudessa kohtaan. Voitko sinäkin jo vihdoin päästää minusta irti

Paskanmarjat sä oot vain palstariipuvainen
        Suolje suomi24 kk äläkä tule sinä aikana kertaakaan sivulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se katselee jo uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielisairasta. Tällaisten alkujen jälkeen ei mitään suhdetta käteen jää. Sen eron entisestä saa. Siinä kaikki.

• Anonyymi

Harmi kun et aikasemmin sanot että on sinulle noin tärkeä.

• Anonyymi

Mikä tärkeää? Harmihan tämä meidän koko tarina on. Täällä palstalla kaks keskenkasvuista yrittää lievittää rakkauden tuskaansa.
        Molemmat kaipaa ja sinä olet tiennyt että olen varattu alusta alkaen.
        Haluan vastauksia. Rakastan sua ihan mielipuolisesti. Olen jo kaiken tämän vuoksi sekaisin rakkaudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tärkeää? Harmihan tämä meidän koko tarina on. Täällä palstalla kaks keskenkasvuista yrittää lievittää rakkauden tuskaansa.
        Molemmat kaipaa ja sinä olet tiennyt että olen varattu alusta alkaen.
        Haluan vastauksia. Rakastan sua ihan mielipuolisesti. Olen jo kaiken tämän vuoksi sekaisin rakkaudesta.

Oot sekasin, kun kuvittelet täällä koko sjan puhuvasi kohteesi kanssa

• Anonyymi

Toki täällä on 5 miljoonaa muutakin. Ihme osumaa tietty, hakuammuntaa

• Anonyymi

Elämä on tarjonnut kaikkea sitä mitä edes odottanut ja siihen kuuluu kaikki mitä koskaan toisen kanssa olisi voinut ikinä olla. En luovu siitä mitä olen saanut, koska ei ole syytä.

• Anonyymi

Jos rakastat enemmän materiaa ja sitä puolisoasi niin ei silloin pidäkkään erota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rakastat enemmän materiaa ja sitä puolisoasi niin ei silloin pidäkkään erota.

Ei puhuttu mistään materiasta ja sitä juurikaan ollutkaa. Kaikki on suhteellista, rikas elämä kuitenkin ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan yhdessä luotu tämä kaikki elämään. Nyt on tilanne että on mahdollisuutta moneen. Ei ole todellakaan aina ollut. Ja rakkauttakin on mutta epävarmuutta on edelleen paljon. Kun kääntää katseen tulevaan tässä niin ajatus on etten halua enää kokea kaikkea sitä mitä olen kokenut. Sitä miten on kohdeltu ja loukattu. Se olisi syy lähteä.. mutta niin monta syytä miksi ei lähtisi.
        Ja sitten tämä rakastuminen sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhuttu mistään materiasta ja sitä juurikaan ollutkaa. Kaikki on suhteellista, rikas elämä kuitenkin ollut.

Mutta mikään ei riitä. Lisää pappa haluaa.

• Anonyymi

Mä oon täysin vapaa Puuhastelen mitä kunaki mikäki päiviiv huppaa. Ihanaa.

• Anonyymi

Kaksinnainti onkin rumaa. Jos miehesi sinut vielä huolii niin pysy siellä vaan.

• Anonyymi

Jätän ihan tosi myös minut rauhaan. Ei ole kiva lukea omaa elämää täältä koko ajan. Olet pakkomielteisesti minussa kiinni. Siksi minunkin on vaikea irrottautua sinusta. Vaikka sehän on tarkoitus.. uuvuttaa minut että päädyn eroon.
        Hyväksyttävä tosi asia on unohtaa sinut. En näe sinua oikeasti enää. Enkä tule ottamaan yhteyttä.
        Flirttailen muille jos haluan. Itsepähän teit tämän myös itsellesi. Sen vapauden suon itselleni.. jos minulle osoitetaan kiinnostusta. Johtaa se mihin johtaa. Rakastuminen sinuun on ollut tuhoisaa

• Anonyymi

Typerää tulla sanomaan mitää kun ei tiedä toisten suhteen tilannetta.
        En tiedä miks pitäisi pysyä yhdessä jos haluaa erota.

En sano että olen aloittajan kaipaama ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää tulla sanomaan mitää kun ei tiedä toisten suhteen tilannetta.
        En tiedä miks pitäisi pysyä yhdessä jos haluaa erota.

En sano että olen aloittajan kaipaama ihminen.

Jaa.

• Anonyymi

Juttele vaan ihmeessä mies itsesi kanssa näitä askarrattuttavia asioita niin ei tule ongelmia. Naisten uhkailijat ei ole hyvässä huudossa paitsi marginaalitapausten mielestä mikään mielipaha ei ole liian pieni tunteiden ilmaisemiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttele vaan ihmeessä mies itsesi kanssa näitä askarrattuttavia asioita niin ei tule ongelmia. Naisten uhkailijat ei ole hyvässä huudossa paitsi marginaalitapausten mielestä mikään mielipaha ei ole liian pieni tunteiden ilmaisemiseen

Esim sinä synnyit ja vaikutat siellä jossain et kenenkään elämään yhhyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätän ihan tosi myös minut rauhaan. Ei ole kiva lukea omaa elämää täältä koko ajan. Olet pakkomielteisesti minussa kiinni. Siksi minunkin on vaikea irrottautua sinusta. Vaikka sehän on tarkoitus.. uuvuttaa minut että päädyn eroon.
        Hyväksyttävä tosi asia on unohtaa sinut. En näe sinua oikeasti enää. Enkä tule ottamaan yhteyttä.
        Flirttailen muille jos haluan. Itsepähän teit tämän myös itsellesi. Sen vapauden suon itselleni.. jos minulle osoitetaan kiinnostusta. Johtaa se mihin johtaa. Rakastuminen sinuun on ollut tuhoisaa

Nyt äkkiä pois sivustolta
        Koska tekstintin lukutaito on hukassa
        Et voi tunnistaa tai omia anom palstan kirjoitusta .
        Sinun on saatava tuomoinen älytön kuvittelu ja tekstiin heitäytyminen kuriin ...
        Sivusta

• Anonyymi

Sinun on purettava välisemme silta ettet voi muuta kuin mennä eteenpäin. Ei ollut noin miten sanot. Mutta Kun lähdet minuun väsyneenä, päästän sinut varovasti sanomatta sanaakaan. Ajattelen jatkuvasti tätä jokea jossain, kun vesi liikkuu todella nopeasti. Ja ihmiset vedessä, yrittävät pitää kiinni toisistaan, pitävät kiinni niin lujasti kuin pystyvät, mutta loppujen lopuksi se on aivan liikaa. Virtaus on liian voimakas, ja täytyy päästää irti, ajautua erilleen.

• Anonyymi

Ei tarvi muuta että pidät netin kiinni kuukauden ja pysyt poissa suomi24 sen kuukauden .

• Anonyymi

Asiat on yksinkertaisempia kuin uskokaan. Sitä pitää kiinni kunnes huomaa ettei ole enää mitään mistä pitää kiinni. Se kaikki on luisunut otteesta huomaamatta omia aikojaan. Ja voi hellittää mikä ei ole yhtään hullumpi tunne sekään.

• Anonyymi

Minulla on rankka viikonloppu takana naapureiden takia joten purkaan pahan olon tähän nyt.
      "Kaikkea ei saa mitä haluaa.
      En saanut minäkään ja aikaa kului toista kymmentä vuotta haikaillen ,onneksi aika teki tehtävänsä enkä huolisi ikinä enään häntä.
      Nyt onkin ollut Toukokuusta lähtien uus ihastus.
      Sekin kuivuu varmaan kasaan tämän väsymyksen vuoksu minkä rakkaat naapurit aiheuttaa,kaikki elää vain öisin ja yks eläkeläin möykkää sitte päivät ....ei pääse poiskaan enkä vielä haluakkaan ,sillä ihastuksen kohde asuu ihan lähellä.Katon sen kortin eka.

• Anonyymi

Voisko aloittaa tämän ketjun uudelleen?Liian pitkä selata.

• Anonyymi

No itsehän sä sanoit ja sait mun tunteet katoamaan ja muutenkin ton sun pelleilyn takia tule yhtään mitään olisit aikuinen ja normaali niin tuliskin jotain turhaa pyydetty et ikinä muutu paremmaksi ihmiseksi

• Anonyymi

Olin oikeasti suhun rakastanut.
      Käytit mua vaan hyväksesi. En olis uskonut.

• Anonyymi

No sinähän et mua halunnu niin kirjjoitit ollaan sit erillään

• Anonyymi

Olisin halunnut mutta loukkasit mua.
        Olin siihen oikeaan ihmiseen rakastunut. Mutta minä en ollut sinulle mitään muuta kuin yksi hyväksikäytön kohde.
        Niin paha olla tästä kaikesta.

• Anonyymi

Mistäpä tuon tietee, jonniin muuta kuin kuitenniin niitä lapsia,

• Anonyymi

Juurikin niitä...

• Anonyymi

Sähän se ite et halunnut mua ole sitten yksin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6406
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4021
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3355
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2750
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      618
      1340
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      743
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      63
      728
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      719
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      718
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      709
    Aihe