Muita tyttöilijöitä?

Anonyymi-ap

Onko täällä muita jotka tykkäävät pukeutua naisten alusvaatteisiin ja muihinkin nätteihin ja seksikkäisiin vaatteisiin?
Rakastan laittaa päälleni silikonirinnat ja pukeutua kiiltäviin ja liukkaisiin mustiin stringeihin ja rintaliiveihin ja pukea näiden päälle pinkint ja tiukat treenileggingsit sävyyn ja tyyliin sopivilla treenirintaliiveillä ja lähteä ulos yöllä kävelemään.
Ihana tunne, kun rinnat pomppivat aidon tuntuisesti ja peppu näyttää seksikkäältä leggingseissä.

94

4127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On, Erkki Tuomioja.

      • Anonyymi

        Nyt ei kysytty sinun fantasioidesi kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kysytty sinun fantasioidesi kohdetta.

        Luuletko, että Eki on jonkun fantasian kohde (lisäksesi)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että Eki on jonkun fantasian kohde (lisäksesi)?

        Usko nyt jo, että nyt ei ole kyse sinun fantasiastasi tee vaikka uusi ketju häntä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt jo, että nyt ei ole kyse sinun fantasiastasi tee vaikka uusi ketju häntä varten.

        Usko jo, että vain sinulla on fantasioita Ekiä kohden.


    • Anonyymi

      Mä suosin mustaa,rintaliivit täytteillä,stayupit mustat,upea koristeinen korsetti kiimaisempiin iltoihin ja tietenkin yli 10cm koroilla olevat korkkarit kruunaa asusteen.
      Nahkainen tai muuten tiukka minihame yleensä päällä kun vietän tyttöiltaa.

      • Anonyymi

        Missä päin voisi nähdä sut nahka hameessa voisi olla aika kiihottva M37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin voisi nähdä sut nahka hameessa voisi olla aika kiihottva M37

        Kouvolan seudulla.


      • Anonyymi

        Olisko mahdollista nähdä sut nahka minihameessa ja rintsikoissa M29 asun kouvolassa


      • Anonyymi

        Pitäisitkö nahkamiehen kosketuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisitkö nahkamiehen kosketuksesta?

        Pitäisin tosi paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisin tosi paljon

        Kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mahdollista nähdä sut nahka minihameessa ja rintsikoissa M29 asun kouvolassa

        Mitä sulla mielessä,jos näät mut nahkahameessa. Olisko paikka luonnossa vai sulla mestaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sulla mielessä,jos näät mut nahkahameessa. Olisko paikka luonnossa vai sulla mestaa?

        On kyllä paikka olisi mukavaa vaikka antaa sulle suuseksiä ja jos haluat niin muutakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä paikka olisi mukavaa vaikka antaa sulle suuseksiä ja jos haluat niin muutakin

        Joo,suklaata ja jätskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä paikka olisi mukavaa vaikka antaa sulle suuseksiä ja jos haluat niin muutakin

        Ei mahdoton ajatus.jos vanhempi sulle kelpaa,mä jo 59.
        Voisin myös ottaa sulta suihin ja halutessasi muutakin.
        Pitää miettiä kuin tavataan jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdoton ajatus.jos vanhempi sulle kelpaa,mä jo 59.
        Voisin myös ottaa sulta suihin ja halutessasi muutakin.
        Pitää miettiä kuin tavataan jos kiinnostaa.

        Kelpaa kyllä ja saat kyllä ottaa suihin missä voitaisiin tavata M29


      • Anonyymi

        Vau haluan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mahdollista nähdä sut nahka minihameessa ja rintsikoissa M29 asun kouvolassa

        Tykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisitkö nahkamiehen kosketuksesta?

        Tykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva

        Se olis kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sulla mielessä,jos näät mut nahkahameessa. Olisko paikka luonnossa vai sulla mestaa?

        Mulla paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla paikka

        On paikka


      • Anonyymi

        Kun kiinnostusta näyttäis olevan,jatketaan...mun pitää varmaan hommata uus nahkaminihame,entinen meni paskaksi.
        m59..nyt 60.
        Olisko haluja ?


    • Anonyymi

      Jokaisen miehen pitäisi edes kerran kokeilla miltä mekko ja hame tuntuvat yllä. Ihan hiton paljon mukavemmat kuin housut.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Siihen vielä stayupit ja korkkarit,nii vot!


    • Anonyymi

      Löytyykö täältä tyttölijää jolta 41v mies saisi ottaa suihin

      • Anonyymi

        Löytyy


    • Anonyymi

      Lahdesta löytyy😘

      • Anonyymi

        Olisko sulla joku ilta aikaa imisin suo loppuun asti ja kiinstisiko suo panna muo kunnolla M41 olisi mahtavaa saada kunnolla munaa pitkästäaikaa


      • millainen tyttö lahdesta löytyy


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        millainen tyttö lahdesta löytyy

        50v salaa tyttöilevä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        50v salaa tyttöilevä!

        kuin myös


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        kuin myös

        Saako jotenki suhun yhteyttä?


      • kalewirauta kirjoitti:

        kuin myös

        tällä nimellä esim persikassa ja g mailissa


    • Anonyymi

      Tänään punaset pitsipöksyt kalliolla...aurinkoo...

      • Anonyymi

        Missä päin pöksyt näkyy. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin pöksyt näkyy. ukm61

        Pieksämäen seudulla...tänään on hyvä keli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäen seudulla...tänään on hyvä keli...

        Oisko tänään pitsipöksy ja posliini pippeli kalliolla...


    • Kyllä kiinnostaa. Mikäli Espoossa on moisia ihnuuksia, niin yv, nimimerkille ja siitä puristeleen pakaroita.

      • Anonyymi

        Ei ikävä kyllä sillä suunnalla....


      • Anonyymi

        Aika läheltä espoota löytyy mitä haluaisit tehdä minulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika läheltä espoota löytyy mitä haluaisit tehdä minulle?

        kamikatsaunalahtifi - selviää enemmän


    • Anonyymi

      Kun pukeudun naiseksi niin en ole enää hetero.

    • Anonyymi

      JOS TOLLANEN KIINNOSTAA, SUOSITTELEN SOITTAMAAN 112, SIELTÄ SAA VARMAAN AMMATTIAPUA.

    • Anonyymi
    • Olisi todellakin ihanaa jutella jonkun kanssa joka tykkää samanlaisista jutuista. Itse tykkään ihanista asuista. Olisi ihanaa olla jonkun piika tai orja tai vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Rakastan hameita, mekkoja, essuja ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olen melkoisen alistuva ja Varsinais-Suomessa. Nettikiva olisi myös ihanaa...

      • Unohtui vielä että jos tykkäät jutella niin kik-nimeni on huivijamekko.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Unohtui vielä että jos tykkäät jutella niin kik-nimeni on huivijamekko.

        Laitoin sulle KiK viestii, kun osu ajatukset aika yksiin omien kanssa. Mun Kik nimi TvStar69


      • Anonyymi

        Samoista pidäni mutta sejuran löytyminen oli vaikeaa. Pitää olla rohkeutta molemmilla. Kiva olisi tutustua uuteen pukeut,ujaan . Monet meistä on alistujia muttei sesioissa pieni roolien vaihto haittaa. Asutkin on tärkeä tekijä, itse pidän aidoista kauppojen naiztenasuits enkä seksikaupan hepenistä.


    • Anonyymi
    • Paa juttuu kamik(at)saunalahti.fi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täältä löytyy yksi. Itse tykkään erityisesti kireistä ja niukoista latex/kumi/pvc ja uima-asuista, mutta muitakin löytyy. Nyt oli huikea kesä käydä iltasin uimassa uimapuku päällä ja muutenki viettää aikaa.

    • Anonyymi

      Olen tässä naisten yöpaita päällä ja pkkuhousut jalassa tosi seksikään näköinen alkoi seisomaan heti.

    • Anonyymi

      Nykyään käytän enemmän naisten kuin miesten vaatteita. Alusasut on saumattomampia ja mukavia. Slimfit strech naisten farkut taas mukavia päällä ja istuvia jalassa.

      • Anonyymi

        Jotku naistenvaatteet vaan on mukavimpia kuin vastaavat miesten. Kotioloissa itelläkin varmaan enemmän naisten kuin miesten vaatteita käytössä.


    • Anonyymi

      Ihon myötäiset wetlook leggarit ja pvc ym naisten tosi tiukat housut. Bootsit nahkatakki huivit vyöt korut. Ihanaa pukea ne päälle ja kävellä parkkipaikoilla ja levähdys alueilla.

    • Anonyymi

      Löytyykö täältä Herraa CD:lle vailla kurin palautusta

    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­ek­­­si­tea­tteri ava­­utuu Suome­­en! Kutsu­­mme kai­kk­i. Il­­mo­­ittautum­ine­­­n ry­hmä­ämm­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/N3j8T1

    • Anonyymi

      Olisko lähellä hml-tre shemale, cd-tyttöö ?
      Olis 40v mies joka haluais imee ja panna "tyttöö"

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • aah laitan itse myös silikonitissit , peruukin ja nahka vaatteita päälleni , mitä tiukempia sitä kiihoittavempia

    • Anonyymi

      En oikeastaan pidä tyttöilystä. En saa kiksejä pukeutuessani tyttöjen vaatteisiin.
      Poikaystäväni mieliksi sen teen. Hän meikkaa ja kampaa minut todella ammattitaidolla.
      Sitten käymme kävelemässä ja hänen kavereillaan kylässä.

    • Anonyymi

      Uu­­­si s­eksi­­­teatteri ava­utu­u Su­omeen! Ku­­tsumme kai­­­kk­­i­­. Il­­mo­­­it­­­tau­­tum­­ine­n ry­hmä­­­ämme tä­­äl­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/G7v5I1

    • Anonyymi

      HYI SAATANA

      • Anonyymi

        Vitsi mikä hönö. Valvoo öitään pääsee kirjoittaan tuon. Johan olet luuseri reppana.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tekorintojen heiluminen on kiihottavaa.

    • Anonyymi
    • Tykkään. Olen pukeutunut teini-ikäisestä asti. Se tunne, kun oli ensimmäisiä kertoja satiinirintsikat ja satiinipikkarit yllä . Jos silloin olisi ollut netti ja seuranhaku mahdollisuus, olisin varmasti hakenut poika/mies seuraa. Ihania muistoja noilta ajoilta.

    • Anonyymi

      Olen ihan nuoresta kiihottunut kun pukeudun naisten vaatteisiin , niitä on kertynyt vuosien varrella melko paljon. Lähes päivittäin käytän varsinkin rintaliivit ja sukkanauha vyö +sukat
      Minulla on myös silikoonirinnat rintaliiveihin jotka ostin Lohjan erotiikkakaupasta joka ei ole enää valitettavasti auki , saisi kyllä jatkaa toimintansa . Oli niin hyvää palvelua.
      M 64 CD 💃

      • Moi missä oot? Mun kik on huovijamekko


    • Anonyymi

      Ooh on ihanaa pukeutua naisten seksikkäisiin alusasuihin ja kireisiin mekkoihin,korkkareihin ym!Satiinin sileys iholla,stringit,sukkanauhat,nylonsukat,pvc mekot,saappaat..Kun löytyis nainen sopiva nauttimaan TV:smokingdoll

    • Anonyymi

      Vau veisin sun syvälle metsään

    • Anonyymi
    • Mä tykkään kans pukeutua naisten asuihin. On ollut myös kiva kuulla miten ne sopivat hoikkaan vartalooni. Nautin olla pelkkänä ottavana osapuolena. 43v K-S

      • Anonyymi

        Kyllä ne ovat niin ihanat, kelpais kiikutella. t.ukm61


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­­tis­­­sa! Meitä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/E3n7I3

    • Anonyymi

      Minä myös pukeudun päivittäin mustat stayupit sukkanauhaliivit vintage malliset rintsikat tekorinnat minihame Kiva olla naiseksi pukeutuneena

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­tsumme sinu­­­t kä­ymään u­­­udess­­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/B9d3H0

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä todella pidän tyttöilystä. Aloitin jo varsin nuorena äitini alusasujen kansa leikkimään. siitä hommasta jäin kyllä kiinni ja pelkäsin kauheasti, mutta äitini olikin ymmärtävä nainen ja sain häneltä paljon asuja joita pidin pitkään. Myöhemmin kävi ilmi että serkkupoikani oli samaa maata ja vuosien aikana olemme tyttöilleet useasti yhdessä. On se vaan niin rentouttavaa pukea itsensä kokonaan naiseksi.

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i s­­­ek­si­­­tea­­­tteri ava­­utu­­u Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­kk­­i­­. Ilmo­­­it­tau­­­tum­ine­­­n ry­­hmä­ämm­e tä­äl­lä 👉 http://aepgcorp.com/H/G4t9N4

    • Anonyymi

      Kiimainen cd 52 hki vailla seuraa

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­ts­umme sinut käym­­­ään u­ude­­ssa chatis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/M6i6N6

    • Anonyymi

      Oon 39v jätkä, ja pidän tyttöilystä. Oon muutenki suurimmalta osin naisellinen ja tykkään jätkistäki eli oon bi. Onhan sitä saanu kuulla jossain kommenttia että oon nainen mun elekielen ja puheäänen perusteella, mut oon nykyään ihan sinut tän asian kanssa ja mua ei haittaa vaikka se, et mun puheääniki on feminiininen sävyiltään. Tykkään pukea itelleni usein rintsikat, ja oloni on jotenki itsevarmempi naisten vaatteissa. T: "nuori nainen" Hämeestä :D

    • Anonyymi

      Hei! Ku­ts­­um­­me sinu­­t käym­­ään u­­ude­ss­­a cha­­tissa! Mei­tä on yli miljoona! 👉 http://aram-us.com/H/N5g8W5

    • Anonyymi

      tyttöily on kiimasta varsinkin jos on kaveri

    Ketjusta on poistettu 188 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe