Tyytyväiset dacistit viettävät stressitöntä viikonloppua kun autoasiat ovat mallillaan. Dacistit ovat siinä mielessä viisaita etteivät ole laittaneet viimeisiä lateja autoon vaan voivat keskittyä oleelliseen eli elämästä nauttimiseen. Kommentteja.
Dacistin viikonloppu
16
288
Vastaukset
- Anonyymi
EU ensirekisteröinneissä eniten myyty ei sähköauto. Kyllä se kertoo, että asiat on kunnossa.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa. Ilmeisesti varoittelu i ovat menneet kuuroille korville ja EUssa porukka ostaa pää märkänä Daciaa. Onneksi Suomessa tilanne on se että VW-konserni myy eniten autoja enkä ihmettele tätä asiaa. Aageen tuotteet ovat hyviä, ellei parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa. Ilmeisesti varoittelu i ovat menneet kuuroille korville ja EUssa porukka ostaa pää märkänä Daciaa. Onneksi Suomessa tilanne on se että VW-konserni myy eniten autoja enkä ihmettele tätä asiaa. Aageen tuotteet ovat hyviä, ellei parhaita.
Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa........Lopeta jo tuo höpöttäminen, tuota olet höpötellut jo v..t..ukseen asti . Ei se ihme ole että se menee kuuroille korville kun muutkin tietää jotain autoista vieläpä sinua enemmän. Mitä pirun tietoa sulla on edes kyseisestä Daciasta,ja kun sitä ei ole niin olet väärä ihminen kommentoimaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa........Lopeta jo tuo höpöttäminen, tuota olet höpötellut jo v..t..ukseen asti . Ei se ihme ole että se menee kuuroille korville kun muutkin tietää jotain autoista vieläpä sinua enemmän. Mitä pirun tietoa sulla on edes kyseisestä Daciasta,ja kun sitä ei ole niin olet väärä ihminen kommentoimaan !
Tää on just tätä........Kun Daciaa myydään nin niitä ei tarvitse kauttarantain) ostaa satojatuhansia autoja takaisin kuten VW joutui ostamaan Amerikasta . Taisivat olla silloin jo täynnä koronaa , ja sitä näkyy vieläkin VAG.n autojen takaluukuissa ja lokasuojan kanteissa. Tuo on sitä kurjuuden maksimointia P Pasasen sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Voit ihan vapaasti varoitella ostamasta Daciaa. Jos joku uskoo, se on hänen asiansa, minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Voit ihan vapaasti varoitella ostamasta Daciaa. Jos joku uskoo, se on hänen asiansa, minä en.
Tää on just tätä. Työnnetään ennemmin pää niin sanotusti pensaaseen kuin uskotaan alan asiantuntijaa. Miulla on vuosikymmenten kokemus autoista ja olen päätynyt siihen lopputulemaan että VW AGn mallistosta löytyy jokaiselle sopiva auto. Usko nyt ja vaihda Dacia kunnon autoon jos siitä vielä näiden varoittelujen jälkeen saat kunnon hyvityksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Työnnetään ennemmin pää niin sanotusti pensaaseen kuin uskotaan alan asiantuntijaa. Miulla on vuosikymmenten kokemus autoista ja olen päätynyt siihen lopputulemaan että VW AGn mallistosta löytyy jokaiselle sopiva auto. Usko nyt ja vaihda Dacia kunnon autoon jos siitä vielä näiden varoittelujen jälkeen saat kunnon hyvityksen.
En vaihda Dusteriani toistaiseksi, koska se on kunnon auto. Kakkosautoni on VW, jonka laatuun olen pettynyt. Sen 2.4 dieselmoottori on hyvä, mutta ruostuminen on runsasta.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17979545W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sähköautojen hinnat tippuu nyt vauhdilla, joka kuukausi useampi valmistaja ilmoittaa uusista alennuksista. Dacia on ainoa järkevä polttomoottori auto tässä vaiheessa kun sähkikset alkaa olla kohta halvempia tehdä kuin polttomoottoriautot.
- Anonyymi
Kyl se on niin että pulinat pois, kansa on puhunut. VW AGn autoja ostetaan moninkertaisesti verrattuna Daciaan. Katsastustilastokin sen sanoo, Dacia on häntäpään auto. Kommentteja.
- Anonyymi
Katsopa EU myyntitilastot. Dacia eniten myyty polttomoottoriauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa EU myyntitilastot. Dacia eniten myyty polttomoottoriauto.
Pikkuautoista myös Renault Cliokin myy enemmän !!
- Anonyymi
Tää on just tätä. Katsotaan vain yksittäisiä automalleja ja niiden myyntejä. Kyllähän volkkarikonserni myy rajusti enemmän kuin Dacia.
- Anonyymi
Kun sinä puhut VW konsernista niin Silloin puhutaan myös Renault konsernista, ei ainoastaan Dacia
- Anonyymi
Tää on just tätä. Katsotaan vain yksittäisiä automalleja ......Taas kaartelet kauttarantain lähellä vesirajoja
- Anonyymi
TÄÄ ON JUST TÄTÄ. Ketä sedät ostaa käteisellä Dacioita. EUssa Ketät ostaa pää märkänä Daciaa. Mut mie joudun ajamaan ruosteisella vokkelolla. Niin, miettikää sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844