Dacistin viikonloppu

Anonyymi-ap

Tyytyväiset dacistit viettävät stressitöntä viikonloppua kun autoasiat ovat mallillaan. Dacistit ovat siinä mielessä viisaita etteivät ole laittaneet viimeisiä lateja autoon vaan voivat keskittyä oleelliseen eli elämästä nauttimiseen. Kommentteja.

16

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EU ensirekisteröinneissä eniten myyty ei sähköauto. Kyllä se kertoo, että asiat on kunnossa.

• Anonyymi

Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa. Ilmeisesti varoittelu i ovat menneet kuuroille korville ja EUssa porukka ostaa pää märkänä Daciaa. Onneksi Suomessa tilanne on se että VW-konserni myy eniten autoja enkä ihmettele tätä asiaa. Aageen tuotteet ovat hyviä, ellei parhaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa. Ilmeisesti varoittelu i ovat menneet kuuroille korville ja EUssa porukka ostaa pää märkänä Daciaa. Onneksi Suomessa tilanne on se että VW-konserni myy eniten autoja enkä ihmettele tätä asiaa. Aageen tuotteet ovat hyviä, ellei parhaita.

Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa........Lopeta jo tuo höpöttäminen, tuota olet höpötellut jo v..t..ukseen asti . Ei se ihme ole että se menee kuuroille korville kun muutkin tietää jotain autoista vieläpä sinua enemmän. Mitä pirun tietoa sulla on edes kyseisestä Daciasta,ja kun sitä ei ole niin olet väärä ihminen kommentoimaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Olen vähän kautta rantain varoitellut ostamasta Daciaa........Lopeta jo tuo höpöttäminen, tuota olet höpötellut jo v..t..ukseen asti . Ei se ihme ole että se menee kuuroille korville kun muutkin tietää jotain autoista vieläpä sinua enemmän. Mitä pirun tietoa sulla on edes kyseisestä Daciasta,ja kun sitä ei ole niin olet väärä ihminen kommentoimaan !

Tää on just tätä........Kun Daciaa myydään nin niitä ei tarvitse kauttarantain) ostaa satojatuhansia autoja takaisin kuten VW joutui ostamaan Amerikasta . Taisivat olla silloin jo täynnä koronaa , ja sitä näkyy vieläkin VAG.n autojen takaluukuissa ja lokasuojan kanteissa. Tuo on sitä kurjuuden maksimointia P Pasasen sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Voit ihan vapaasti varoitella ostamasta Daciaa. Jos joku uskoo, se on hänen asiansa, minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Voit ihan vapaasti varoitella ostamasta Daciaa. Jos joku uskoo, se on hänen asiansa, minä en.

Tää on just tätä. Työnnetään ennemmin pää niin sanotusti pensaaseen kuin uskotaan alan asiantuntijaa. Miulla on vuosikymmenten kokemus autoista ja olen päätynyt siihen lopputulemaan että VW AGn mallistosta löytyy jokaiselle sopiva auto. Usko nyt ja vaihda Dacia kunnon autoon jos siitä vielä näiden varoittelujen jälkeen saat kunnon hyvityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Työnnetään ennemmin pää niin sanotusti pensaaseen kuin uskotaan alan asiantuntijaa. Miulla on vuosikymmenten kokemus autoista ja olen päätynyt siihen lopputulemaan että VW AGn mallistosta löytyy jokaiselle sopiva auto. Usko nyt ja vaihda Dacia kunnon autoon jos siitä vielä näiden varoittelujen jälkeen saat kunnon hyvityksen.

En vaihda Dusteriani toistaiseksi, koska se on kunnon auto. Kakkosautoni on VW, jonka laatuun olen pettynyt. Sen 2.4 dieselmoottori on hyvä, mutta ruostuminen on runsasta.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17979545W

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sähköautojen hinnat tippuu nyt vauhdilla, joka kuukausi useampi valmistaja ilmoittaa uusista alennuksista. Dacia on ainoa järkevä polttomoottori auto tässä vaiheessa kun sähkikset alkaa olla kohta halvempia tehdä kuin polttomoottoriautot.

• Anonyymi

Kyl se on niin että pulinat pois, kansa on puhunut. VW AGn autoja ostetaan moninkertaisesti verrattuna Daciaan. Katsastustilastokin sen sanoo, Dacia on häntäpään auto. Kommentteja.

• Anonyymi

Katsopa EU myyntitilastot. Dacia eniten myyty polttomoottoriauto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsopa EU myyntitilastot. Dacia eniten myyty polttomoottoriauto.

Pikkuautoista myös Renault Cliokin myy enemmän !!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Katsotaan vain yksittäisiä automalleja ja niiden myyntejä. Kyllähän volkkarikonserni myy rajusti enemmän kuin Dacia.

• Anonyymi

Kun sinä puhut VW konsernista niin Silloin puhutaan myös Renault konsernista, ei ainoastaan Dacia

• Anonyymi

Tää on just tätä. Katsotaan vain yksittäisiä automalleja ......Taas kaartelet kauttarantain lähellä vesirajoja

• Anonyymi

TÄÄ ON JUST TÄTÄ. Ketä sedät ostaa käteisellä Dacioita. EUssa Ketät ostaa pää märkänä Daciaa. Mut mie joudun ajamaan ruosteisella vokkelolla. Niin, miettikää sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      171
      3931
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3119
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2155
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      23
      2133
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      55
      1935
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1341
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1270
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1058
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      768
    Aihe