Mistä fantasioitte kun ?

Anonyymi-ap

Mistä fantasioitte kun runkkaatte? itse haaveilen vaimon siskon tytöstä .

87

4669

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kehtaa edes sanoa mistä sukulais tytöstä fantasion,niin pientä ja sievää...

      • Anonyymi

        ...ja ikä on?


      • Anonyymi

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.

        Täällä myös.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179800014

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Poikien tuppipippeleistä fantasioin. Sellaisista nuorista karvattomiata runkkari pojista.

    • Anonyymi

      Naisystäväni parasta kaveria/ parinvaihtoa missä jän olisi mukana.
      Olisi ihana nähdä vieras kyrpä oman naiseni sisällä ja naida samalla hänen parasta ystäväänsä.
      Joka kerta kun runkkaan tuolle niin laukean hyvin nopeasti

      • Anonyymi

        Mä kans vaimon ystävää katselen kyrpä kovana,rehevä nainen,järkyttävät rinnat,ja rivo suustaan. Vaimo kerran pikku pöhnässä avautui,heillä oli ollut vähän tyttöseksiä saunassa.Kuvittelen kuinka panisin isoa ystävää ja he vaimon kanssa leikkisivät tyttöjen kesken,rivoa ja kiihottavaa


    • Anonyymi

      Naisen märästä pillusta tiesikkö että tuo ny kaikkineen mun mielestä on melkolailla sairasta että vaimos siskontytöstä haaveilet onko hän edes täysi-ikäinen

      • Anonyymi

        Ei kai fantasioiminen ole rikos. Itse runkatessa kuvittelen runkkaavani siskon pojan kanssa. Hän on täysi-ikäinen ja tiedän että on ainakin bi jos ei h.


    • Anonyymi

      Siitä kun vaimo on käynyt nussimassa useamman kerran erään isokullisen miehen kanssa hotellissa.

    • Anonyymi

      Mä olin parin vaimon leikkipoikana viime kesänä. Ekalla kimppakeralla vaimo oli kontillaan sängyllä ja mies pyysi panemaan vaimoaan. Juttu meni ihan tuhertamiseksi, niinpä mies tuli vaimonsa viereen ja levitti naisen pieniä pakaroita ja työnsi sormen rauvan pimpsaan ja levitteli sen somasti auki. Sellainen pieni viiva. Toisella kädellään hän otti minua kalusta kiinni ja osoitti sen oikeaan paikkaan ja sinne meni kalu ja... siemenet ja mun poikuus.

    • Anonyymi
    • Vaimo saa vierasta

    • Anonyymi

      Anopista. Anopilla on suuret rinnat kokoa 90E ja isot turpeat nännit. Runsas karvoitus alapäässä persvakoa myöten. Perse on pyöreä ja kookas. Alushousut kokoa 48. Anoppi on 59-vuotias, minä 25-vuotias.

    • Anonyymi

      Miniää

    • Anonyymi
    • Muistelen sitä, kun menetin neitsyyteni shemalelle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      30 vuotiaasta vaimostani naimassa jonkun vanhan rikkaan miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Vaimon kymmenen vuotta nuoremmasta siskosta.
      Siitä miten vaimoni ei olisi kotona ja sisko tulisi toiselta paikkakunnalta meille kylään. Illalla joisimme viiniä ja kun viini aiheuttaisi pienen humalan, ehdottaisin, että menisimme saunaan. Saunassa näkisin vaimoni siskon alasti. Olen nähnyt hänet bikineissä ja kun hän oli laiturilla kyykyssä, katseeni kiinnittyi hänen jalkoväliin ja huomasin, että hänellä on paljon pulleampi pillu kuin vaimolleni.
      Saunassa alaston sisko aiheuttaisi minulla munan seisomisen, jonka hän huomaisi.
      Lopulta pääsisin kokemaan vaimoni siskon täydellisen pillun.

    • Anonyymi

      Aika usein naapurissa asuvasta naisesta fantasoin että minulla on minun naisten seksikkäät alusvaatteet päällä kun nussin häntä analiin ja lopuksi hän ime minun posliini kulli ja laukaisen spermat hänen kasvoille ja suuhun.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Fantasoin usein 83v leski anopistani, se tietääkin sen kun olen sille joskus kertonut että haluisin tuottaa sille vielä nautintoja elämään, usein käydessäni koskettelemme salaa toisiamme, se jättää minulle juuri päällään olleet pikkuhousut vessaan odottamaan kun tietää että tykkään salaa runkatessa tuoksutella anopin tuoksuja ja laueta niihin, ihana anoppi!

      • Anonyymi

        Reilu 65v. anoppi täälläkin mielessä ja joka kerta laukean ihan kiimassa.
        Mielikuvissani anoppi on voihkinut jo pitkän aikaa.


    • Anonyymi

      kaverin suuresta kullista jonka saunassa näin miltä tuntuis pepussa ja kuinka suureks imemällä sen sais

    • Anonyymi

      Minö fanatasioin naapurisani asuvaan ji yli 70 vuotiasta herrassmiehestä joka kovin tykkää poijista selnaisista 20-30 vuotiaista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fantasioin setämiehen isosta kullista suussani.

      T. Ville 18v

      • Anonyymi

        Tykkään myös setämiehenä pojista joilla kiimaa ja intoa saada munaa siinä sellainen selväpeli että seksi on tavoite ja halua ja kiima.


    • Anonyymi

      Setämiehenä voisin sua imettää isolla ja runsaan lastinkin saat lopuksi palkaksi jos jaksat lutkuttaa tarpeeksi kauan. Tykkään niin tuon ikäisistä pojista.

    • Anonyymi

      Vaimon sisko on kans haaveena

    • Anonyymi

      että vaimo tulisi kotiin ravintolaillan jälkeen ja istuisi spermatun pillun kasvoilleni, sanoisi että runkkaa nyt minä sain jo oikeaa kyrpää.
      näitä haaveillen saan paljon kovemman orkun kun naidessa, harmi ettei vaimo suostu toteuttamaan tätä fantasiaa

    • Anonyymi

      Alakerran eronneesta naisesta. Olen ottanut kuivaushuoneesta hänen valkoiset sloggi max alushousunsa ja runkkaan niihin. Ei kestä kauankaan kun xxl sloggit ovat tahmena. Näin hänet viikolla ja ihmetteli kuka on vienyt hänen alushousunsa kuivaushuoneesta. Myötäili häntä ja sanon että on se ihmeellistä.

    • Anonyymi

      Mulla on yks entinen naispuolinen kaveri jonka kanssa juteltiin paljon asioita ja hän tiesi että mietin hänestä. Ikäero yli 10v.

      Mutta monesti ajatukset kuitenkin hajoaa eikä mielessä ole enää kukaan.

    • Anonyymi

      Julkkiksista. Nytkin katselen Jutta Urpilaisen kuvia.

    • Anonyymi

      Teineistä, kaksin tai kimpassa.

    • Anonyymi

      Mutsin ihanista rinnoista pitsiliiveissä ja hänen karvakolmiostaan.

    • naapurin isotissistä blondia ja vaimon veljen tytärtä miettiessä kulliin tulee eloa

    • nyt kenzie reeves tyyppisistä

    • Naapurin tytöstä ja sen poikaystävästä

    • Anonyymi

      Tytärpuolestani ja hänen poika ystävästään,pojalla järjettömän kokoinen kyrpä..

      • Anonyymi

        Olisi kihottavaa katsella kun poika panee tytärpuoltani mahti kyrvällä..


    • Anonyymi

      Kummitytön pystyistä rinnoista ja tiukasta takapuolesta. Nytkin on kyrpä kovana ja runkkaan

      • Anonyymi

        Kiva😊


    • Anonyymi

      Nyt haaveilen seksistä oman puolisoni kanssa.tänään hyvä mahis päästä naimaan,ei varmaan kauaa kestä kun on yli kaksi viikkoa edellisestä panosta,enkä oo ees runkannut.kunnon lastit siis tiedossa☺️

    • Anonyymi

      Vanhemman naisen karvaisesta pillusta.

      • Anonyymi

        Vanhemmalla naisella mitään pillua ole, se on vittu. Pikkutytöillä se pillu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmalla naisella mitään pillua ole, se on vittu. Pikkutytöillä se pillu on.

        Pikkutytöillä on pimppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmalla naisella mitään pillua ole, se on vittu. Pikkutytöillä se pillu on.

        Vittu ei ole kuin viiden lapsen äidillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu ei ole kuin viiden lapsen äidillä.

        Mikä sitten on kuuden lapsen äidillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu ei ole kuin viiden lapsen äidillä.

        "Vittu ei ole kuin viiden lapsen äidillä."

        Myös hänellä, mutta kaikilla naisilla.

        Vain vittu on riittävän hienostunut sana nimeämään naisen kauneimman, siitäkin huolimatta, että sanaa on pyritty vetämään lokaan. Se on laina upeasta viikinkikielestä, fornnordiskan, tuhannen vuoden takaa. Nykyruotsissa sen edustus on muodossa fittan.

        Upea sana. Kultivoidun naisen ihanin ja kaunein on juuri vittu. Les femmes sont adorables, et l'idéal d'une femme est le vittu, le con. 🌹👀


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Karvanen pillu kiihottaa ja vielä kun pääsis nuoleen.

    • Anonyymi

      70v. anopista. Olen nähnyt hänet alasti, kun hän tuli saunasta ja himoitsen häntä aivan tolkuttomasti...

      • Anonyymi

        Samoin,saman ikäistä anoppia katsellut alasti kyrpä kovana,onko suuret rinnat ja rehevä perse❓Mun anopilla ihan järkyttävät nännit,niitä katselen aina kiimaisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,saman ikäistä anoppia katsellut alasti kyrpä kovana,onko suuret rinnat ja rehevä perse❓Mun anopilla ihan järkyttävät nännit,niitä katselen aina kiimaisena

        Kyllä! Juuri tuollainen! Aah, saispa seksiä jpku päivä...


    • Anonyymi

      Jutta Urpilaisesta

    • Anonyymi

      Heinolan sedästä! 🥰

      Fantasioin jörniväni setää perseeseen.

    • Anonyymi

      Että joku mies kattelis viereisestä autosta kun runkkaan jossain parkissa. M64v. 014 alue

    • Anonyymi

      Fantasioin anoppini nussimisesta. En edes runkkaa muille kuin anopille. Anopin karvainen pillu ja isot rinnat kiihottavat niin paljon. Jonain päivänä vielä toteutan fantasiani ja nussin anoppia oikeasti ja ruiskutan valtavan spermalastin anopin karvaiseen pilluun.

    • Anonyymi

      Siitä että painetaan kimpassa Janna Hurmerintaa. Kunnon kohtelu, tuplaa ja kaikkea muuta 🤪

    • Anonyymi

      Olen 71v ukkomies ja usein runkatessani haaveilen vaimoni siskosta 76v rouvasta,hänen isoista roikkuvista rinnoista,kiihoittavasta perseestä,vahvoista reisistä.Olen mökillä haistellut salaa hänen pikkareita.Hänellä on niin kiimaiset vanhan naisen muodot,Katselen usein hänen valokuvia.

    • Anonyymi

      Iso tissisestä ja rehevä perseisestä anopistani. Anopilla on muhkea sopivan karvainen pillu.
      Fantasioideni kohde ollut jo vuosia ja satoja sperma lasteja lentänyt ajatellen anoppia - tänään viimeksi .

      • Anonyymi

        Juuri näin,niinkuin sanoin,oman anopin järkyttävät nännit saa kyrvän nousemaan,anoppi näyttelee rintoja tahallaan kun kuivailee pitkään rintoja🥰Kerran kikatteli ja kysyi tykkääkö vävy mun tisseistä,nosti tissejään ja hieroi nännejään,multa putosi pyyhe,ja anoppi hihkasi kiva kulli sulla,kyrpä jäykistyi heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin,niinkuin sanoin,oman anopin järkyttävät nännit saa kyrvän nousemaan,anoppi näyttelee rintoja tahallaan kun kuivailee pitkään rintoja🥰Kerran kikatteli ja kysyi tykkääkö vävy mun tisseistä,nosti tissejään ja hieroi nännejään,multa putosi pyyhe,ja anoppi hihkasi kiva kulli sulla,kyrpä jäykistyi heti

        En ole vuosien saatossa kun kerran nähnyt anoppini alasti, mutta sen näkymän kanssa on tullut runkattua ka paljon.
        Anoppi oli alasti selkä minuun päin, kun olin ovella ja ei tiennyt siitä. Kumartui ottamaan pyykkikorista vaatteita ja siinä oli koko ihana iso perse pyllistettynä nähtävillä ja tumma karvainen muhkea pillu reisien välissä isoine häpyhuulineen. Oli kiihottavin näky mitä olen koskaan nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vuosien saatossa kun kerran nähnyt anoppini alasti, mutta sen näkymän kanssa on tullut runkattua ka paljon.
        Anoppi oli alasti selkä minuun päin, kun olin ovella ja ei tiennyt siitä. Kumartui ottamaan pyykkikorista vaatteita ja siinä oli koko ihana iso perse pyllistettynä nähtävillä ja tumma karvainen muhkea pillu reisien välissä isoine häpyhuulineen. Oli kiihottavin näky mitä olen koskaan nähnyt.

        Juuri näin,anoppi ja suuri perse alasti,häpyhuulet vilkkuu,oon itse runkannut samoille näkymille,mun anoppi on kyllä posliini,oon ajatellut kukahan ne on ajanut,anopin naapurissa asuu kyllä lesbopariskunta,ja hän viettää siellä paljon aikaa,kukaties....


    • Milloin fantasioin tutuista, ystävien vaimoista, ystävien tyttäristä, sukulaisista, julkimoista… ehkä nykyään eniten kaverin tyttäristä

    • Anonyymi

      Oletko kertonut asiasta vaimollesi että olet hänen kanssaan vain sen takia kun odotat hänen siskon tytön aikuistumista

    • Anonyymi

      Että sais nuolla ja panna varattua naista.

    • Anonyymi

      Minulla on alkanut pyöriä mielessä että olisin sidottuna sänkyyn ja joku toinen mies hivelisi, hieroisi, runkkaisi ja ottaisi suihin todella hitaasti edeten. Luulen että loppuhuipennus olisi jotain todella ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Vaikka et olisi sidottuna niin orkku toisen miehen suuhun on taivaallinen.
        Oikeastaan neljä huipennusta vieraan miehen kanssa, eka on kun saa paljastaa seisovan kalun, toinen huipennus kun mies sitä koskettaa ja alkaa runkkaamaan tai imemään ja neljäs on orkku. Tätä mielikuvaa kirjoittaessa alkoi seisomaan.


    • Anonyymi

      Omasta siskostani

    • Anonyymi

      11v pojantytöstä.

      • Anonyymi

        Nyt on tuhmaa...


      • Anonyymi

        Fantasiassa varmaan joillakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasiassa varmaan joillakin..

        Kyllähän 16v neitsyt olis kiva korkata ja opettaa panon salat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän 16v neitsyt olis kiva korkata ja opettaa panon salat.

        Kalvon puhkaisu mieleen ja kiljahdus kun puhkee, jatkaa siitä rauhallista panoa samalla suutelis pieniä rintoja ja hyväilis nuorta ihoa. Saisi tytön nauttii kyrvästä saisi lopuksi naida pimpin auki kunnolla, orgasmi kun tytöltä alkais panis kovempaa saisi spermat upottaa yhtä aikaisessa orgasmissa.


    • Anonyymi

      Haavelien että olisin anopin alla nuolemassa pillua ja isokullinen mies panisi häntä samalla takaapäin. Laukeaisi syvälle anoppi nousisi istumaan ja valuttaisi kaikki spermat suuhuni.

    • Anonyymi

      Fantasiasi on olla lukossa vaimoni käskystä. Vaimo nöyryyttäisi minua avautumalla pikkuhiljaa sydänystävälleen. Kertoisi millainen runkkari olen ja kuinka olin jäänyt kiinni hänelle pikkareiden haistelusta. Posket punaisena kuuntelisin heidän juttelua ja ystävä kyselisi lisää minusta. Vaimo nykäisisi housuni nilkkoihin ja näyttäisi lukkossa olevan pelini ystävälleen. Kertoisi kuinka pieni se on ja sellainen minuutin muna joka laukeaa heti kun pikkuisen vilauttaa. Ystävä kyselisi koska vaimoni on antanut minun laueta. Vaimo sanoisi että pariviikkoa sitten ja varmaan kovat paineet jo on. Vaimo kysyi haluaako ystävä nähdä kun mieheni runkkaa. Ystävä kysyi että tekeekö miehesi sen meidän nähden. Vaimo kertoo että tekee tai saa olla lukossa kuukauden vähintään vielä. Vaimo ottaa lukon pois, hakee pyykkikorista likaiset pikkarit ja sanoo että näytä nyt meille mistä pikkurunkkari tykkää. Alan haistelemaan pikkareita ja pikkuhiljaa runkkaamaan naisten edessä. Laukean melkein heti ja vaimo laittaa nuolemaan spermat lattialta.

    • Anonyymi

      Haaveilen anopista mitä tytärpuoleni poikaystävä panis,pojalla ihan järkyttävän kokoinen kyrpä,olis rivoa katsella kun 70+ anoppi saa nuorta suurta kyrpää,ja nuolla anoppia

    • Anonyymi

      Ihanaa ois olla sukkiksissa ja toisen miehen kanssa..

    • Anonyymi

      Haaveilen että isäpuoleni veli panisi likkakaveriani ja itse saisin katsella heitä salaa , tämä tapahtuisi autossa jossain metsätien varressa tai isäpuoleni veljen kesämökillä .

    • Anonyymi

      Kenestä milloinkin se on näitä poikamiehen etuja

    Ketjusta on poistettu 370 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe