Ajattelin vain tiedottaa, jos joku ei tiedä, että seuraavasta nettikaupasta saa erittäin hyviä villapaitoja, koska ovat siviilikäyttöön muutettuja armeijan villapaitoja, ovat näin erittäin lämpimiä (100 % villaa) ja kestäviä, löytyy monessa värisssä, O- V-kauluksella ja ennen kaikkea villapaidoissa on polyesteripaikat olkapäissä ja hartioissa, mikä tuo sen kestävyyden. Tosin nettikauppa on Britanniassa, joten jos paidan hinta on kaupassa luokkaa 50 £, niin lopullinen hinta on luokkaa 100 €, koska hintaan tulee ALV 24 % + toimituskulut.
https://outdoorknitwear.com/en/
Täältä saa hyviä villapaitoja.
Anonyymi-ap
3
440
Vastaukset
- Anonyymi
Njaa, Prismasta ja Citymarketist saa jopa ihan sopiviakin puoleen hintaan joita ei tarvi palautella minnnekään montaa kertaa. Takuukin on voimassa.
- Anonyymi
Eikä haise kuin eläin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874331
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581