Jos vuosi tai yli niin unohda jo ihmeessä. Ei teitä ole tulossa.
Milloin viimeksi olet nähnyt henkilön kenelle täällä kirjoitat?
85
2058
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäkuussa naisen. Tän päivän jälkeen en tuu enää palstalle ikävöimään.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17980340G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
26.5 näin. Se niin ihana katse ja hymy kummittelee vieläkin 💔
- Anonyymi
Kenellä niin ihana katse ja hymy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä niin ihana katse ja hymy?
Yks JV. Vaikea unohtaa.
- Anonyymi
Tässä kuussa näin. Hän tuskin näki minua silloin.
- Anonyymi
Miksei nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei nähnyt?
Olin kävellen liikkeellä ja hän kulki pyörällä kymmenien metrien päästä etupuoleltani.
- Anonyymi
Perjantaina näin hänet rakkaan viimeksi.
- Anonyymi
Ja lisään vieä: Hänelläkin(mies) oli ihana katse ja hymy :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vieä: Hänelläkin(mies) oli ihana katse ja hymy :)
Missä näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte?
Siellä molemmille tutussa paikassa :)
- Anonyymi
Viime yönä unissani. Olo kävi kankeaksi...
- Anonyymi
Kangistutko. Etkös aika lötkö ole.
- Anonyymi
Ennen juhannusta viimeksi.
- Anonyymi
Samoin. Mutta huomattavasti pidempi aika on siitä kun näimme kahden kesken.
- Anonyymi
Son kuule niin että ei voi estää jos kirjoittelevat. Ei tuo itteä haittaa harvoin käy kirjoottamassa.
- Anonyymi
Toukokuussa
- Anonyymi
Ai niin jo, jos treffeillä käy tai joku henkilö kiinnostuu, niin jumalauta mikä raivo iskee. Vaikka ovat niin ihania ja osaavat rakastaa, parempia kaikessa. Jos täältä joku henkilö tarttuisi mukaan niin jumalauta se olisi varmaan taas teho-osasto reissu edessä. Vähintään. Koska varmasti olisin iskenyt varatun, raiskannut tai noitunut, valehdellut persoonani ja oikeasti rakastavat heitä. En olisi kertonut kaikkea tai jotain vastaavaa. Vähintään mitä pitäisi tehdä olisi syödä varmuudeksi psyykelääkettä maksuksi Kosja kuitenkin hyötyisin.
- Anonyymi
En kirjoittele hänelle enää muutenkaan eli et saanut pahaa mieltä aikaan.
- Anonyymi
Miksi et kirjoittele?
- Anonyymi
Torstaina!
- Anonyymi
Missäs näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs näit?
Siellä missä aina eli harrastuksen parissa. Mutta ensi viikolla ei nähdä kun lähden reissuun.
- Anonyymi
Viime tammikuussa näin.
- Anonyymi
Samoin,liikaa aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin,liikaa aikaa.
Elättelen toiveita, että tulevana syksynä satuttais samaan paikkaan ja näkisin hänet. Sit joutuis pidättelemään halujaan käydä häneen käsiksi saman tien. Siinä sit kanki kovana yrittäis heittää jotain "hyvää päivää kirvesvartta" -tason small talkia. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elättelen toiveita, että tulevana syksynä satuttais samaan paikkaan ja näkisin hänet. Sit joutuis pidättelemään halujaan käydä häneen käsiksi saman tien. Siinä sit kanki kovana yrittäis heittää jotain "hyvää päivää kirvesvartta" -tason small talkia. :D
Meinaatko potkaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko potkaista?
Ennemminkin pokata. Hän vaan taitaa olla vaikeasti pokattavissa. Mutta niinhän ne on aina arvokkaimmat asiat vaikeimpia saavuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko potkaista?
En sentään
- Anonyymi
Helmikuu se oli. Alkupuolta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko potkaista?
Työnnät ja heität?
- Anonyymi
Kesäkuun alussa. Ei meidän suhde ole sellainen, että näkemättömyydestä voisi mitään päätellä. Muusta voi kyllä.
- Anonyymi
Taisi olla vähän yli kuukausi sitten. Hän ei ollut huomaavinaankaan minua...
- Anonyymi
Tai sitten ei vaan huomannut. Itse olen vähän sellainen etten aina tajua ympäristöä katsella.
- Anonyymi
4.6.2023🥰
- Anonyymi
Mulla seuraava päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla seuraava päivä.
Muistan kyllä, että joku näin kommentoi viimeksikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyllä, että joku näin kommentoi viimeksikin!
Ai jaa, itse en muista. Saatoin olla minäkin.
- Anonyymi
Perjantaina näin. En tosin enää juurikaan tänne kirjoittele. Välillä käyn nopeasti kääntymässä.
- Anonyymi
En ikinä
- Anonyymi
Awww, mulla on sama. Ja oon niin tunteisssa, että jos olisin yhtään heikompi niin hirvittäisi 😊
- Anonyymi
Siitä on 10 vuotta
- Anonyymi
Oletpa sinnikäs. No, ei tuo niin paha aika ole.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
En kirjoita täällä kenellekään, ihan yleisesti kerron vain ja puran ajatuksiani.
- Anonyymi
Te-laitostenhuumoria. Töitä ei ole tulossa jatkossakaan.
- Anonyymi
Ihanan naisen kanssa koin mukavan hetken vajaa kuukausi sitten.
- Anonyymi
Tänään❤️
- Anonyymi
Lauantaina.
- Anonyymi
Missä nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
Tossa tiellä minkä varrella molemmat asutaan
- Anonyymi
Siitä on ehkä 40 vuotta!
- Anonyymi
Ja pakkomielle yhä? Mee hoitoon…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pakkomielle yhä? Mee hoitoon…
Niin ehkä toiset vaan aloittaa jo taaperona ym, olihan sulla semantiikkaa taas
- Anonyymi
Olet kuin Isä raukkani. Elämä jäi elämättä täysillä, hän on vieläkin kiinni Äidissä tunteen tasolla. Erosivat yli 40v.sitten.Surullista. Hyvin surullista. Tunteille ei voi mitään.
- Anonyymi
Muutama viikko vielä, niin siitä on vuosi. Ja kyllä tiedän, ei meitä ole tulossa. Koko ajan yritän otteeni kaipuusta irroittaa..
- Anonyymi
Kaipasin joskus täällä ihmistä, jota en nähnyt yli vuoteen silloin, en tiennyt hänestä oikeastaan mitään eikä ollut mitään yhteyttä silloin. Nyt ollaan taas oltu tekemisissä, tiedän hänestä vaikka mitä, ollaan tutustuttu. Vuosi ei ole ollenkaan pitkä aika näissä asioissa. Olkaa kärsivällisiä.
- Anonyymi
Tämä on kiva kuulla. :)
- Anonyymi
Olipa "rohkaiseva " viesti. Kyllä aika pitkiäkin aikoja ihmiset ovat kaivanneet ja lopulta jopa päätyneet yhteen.
- Anonyymi
Ei täältä kukaan päädy yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin päätyä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin päätyä kyllä.
Ajatella voit mutta et päädy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella voit mutta et päädy.
😂 Voi sinua surkeaa pientä yksinäistä olentoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta juu, ettei palstan varaan voi mitään rakentaa tai jättää rakentamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täältä päädykään. Mutta voit päätyä yhteen sen kanssa jota kaipaan täällä. SUurinosa kaivatuistahan ei ole täällä kuin haaveissamme.
- Anonyymi
Maaliskuussa pääsiäisenä
- Anonyymi
Se oli 29.7. Erosimme sellaisissa merkeissä, että jäin fiilikseen, et mua ei kaivattu. Noh, ehkä jonkun päälaen tai selän olen nähnyt sen jälkeen vilaukselta.
Enpä taas laita emojia. - Anonyymi
Joka päivä nään vilaukselta. Hän ehkä näkee minut myös. Olemme saamattomia kumpikin, näköjään. Jos olisin tuo mies tekisin aloitteen edes kaveripohjalta. Tämä alkaa tuntuu friikiltä. Todella kummallista.
En ikinä tee aloitetta miehiin päin millään motivaatiolla, olen vanhanaikainen nainen.... Putkimiehelle soittaminen on jo ärsyttävää😉- Anonyymi
En osaa edes kuvitella miltä se tuntuisi, jos näkisin kaivattuani joka päivä...
- Anonyymi
Jep jep pari kk sitten (hyvin kalasteltu ap) ja tuntuu kahdelta vuodelta, ja ajanlasku alkoi heti saman tien viime näkemisestä. Että onko kivaa, ei ole.
- Anonyymi
Pe, töissä, vieressä.
- Anonyymi
Minkä näkönen kaivattu hukassa? Mietin vaan kun näin perjantaina yhden silmälasipäisen blondin naisen, jonka oon useasti huomannut tuijottelevan minua ja hän oli töissä.
- Anonyymi
En kirjoittele täällä kenellekään. Tiedän, että kaipaamani ihminen ei ole täällä. Olen täällä vain ulvomassa kaipuutani. Näin hänet viimeksi noin kuukausi sitten.
- Anonyymi
Minäkin näin mun ihastuksen kohteen noin kk sitten...
- Anonyymi
Upeimmat raskauskuvat näet somesta.
- Anonyymi
2007 sanoi käyn pikaisesti tossa kioskilla ostamassa tupakkaa. Ei enää palannut.
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten yhteisen tavoitteen vuoksi
- Anonyymi
Lauantaina
- Anonyymi
Tänään♡
- Anonyymi
💜💜💜💜
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
En ole nähnyt häntä livenä enkä edes kuvassa. Kuitenkin on tunteita muodostunut.
Joo, hullua, mutta totta. - Anonyymi
Helmikuussa. Olisi tehnyt mieli juosta karkuun, mutta päädyin sitten kohtaamaan. Aika ylöspäin jouduin katsomaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892