Miksi lesbot miellyttää minua?

Anonyymi-ap

Olen yli viisikymppinen mies.
Olen elämäni aikana hyvin usein huomannut että ihastun jonkun naisen ulkonäköön, kasvojen piirteisiin, olemuksen yms niin aina on ko. naiset lesboja tai ainakin bi.
Näin on varsinkin julkkisnaisten kohdalla. On myös useita tapauksia omassa elämässäni ollut niin että ihastun naiseen joka osoittautuu lesboksi.
Nämä naiset ovat lesboja jotka ovat hyvin naisellisen näköisiä.

5

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulehan Perta/Jorma/Pekka, sulla on mahikset binaikkosiin tietysti, mutta ei lesboihin. Jätän muuten sulle biit, multa saavat olla rauhassa.;)

• Anonyymi

Ehkä tykästyt näihin viileisiin femme kaunottariin, koska et saa tippakaan vastakaikua ja alkukantainen metsästysviettisi herää. Niin kierolta kuin se kuulostaakin. Näin meidän kaikkien täytyy saada nenilleen välillä😉

• Anonyymi

En kaipaa vastakaikua näiltä jotka minua miellyttää. Kerroin vain minkä tyyppiset naiset viehättää minua

• Anonyymi

Tai ehkä maskuliiniset bi/lesbot puhuttelevat jotain puolta sinusta. Ehkä sulla on vielä jotain löytämättä seksuaalisuudessasi.

• Anonyymi

Siis ei maskuliinisen naiset viehättää vaan ne lesbot jotka ovat hyvin naisellisia, siroja ja pukeutuvat tyylikkäästi.
        Miesmäiset naiset eivät kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"

Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      2135
    2. Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...

...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru
      Maailman menoa
      415
      1191
    3. No joko susta on nainen tullut johtaja

Kun sä olet opiskellut niin paljon, ja olet niin terävä?
      Ikävä
      74
      1015
    4. En ole kiinnostunut sinusta ikävä

Ikämies, olet ilmaa luuseri olet.
      Ikävä
      73
      905
    5. Hyvästi, vaalea nainen

Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si
      Ikävä
      35
      801
    6. Lempinimi kaivatulle

Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä
      Ikävä
      36
      798
    7. Pystytkö puhumaan seksistä?

Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista
      Sinkut
      107
      758
    8. Martinan ruukavalio

Voi hyvää päivää taas, mitä tekstiä picukissa. -ohjeilla, jotka voita vaikka lopun ikää. -kesto 6viikkoa, voit kuin jatk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      702
    9. Olenko tehnyt sulle jotain

Ikävää?
      Ikävä
      23
      687
    10. Oikeastaan rakastuneena

On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään
      Ikävä
      52
      678
    Aihe