Saako Karjala olutta lasipullossa enää mistään?
Karjala-olut lasipullossa
6
4690
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa hartwall lopetti valmistuksen
- Anonyymi
Mistä tiedät? Muuallakin levitetään tämmöstä tornaria mutta jäänyt epäselväksi missä näin sanottu? Kauhea älämölö oli sillon lehdistössäkin kun Olvi katosi tutuista suomipulloista. Mutta nyt kun homma kokonaan kuolemassa, ei kuulu ei mitään.
Tämän vuoden ykkösjuomaa, ananaslonkeroa olen nähnyt useamman kerran sellaisessa perinteisessä ruskeassa suomipullossa. Joten kyllä niitä vielä kiertoon lasketaan. Minulla on niitä pulloja todella paljon varastossa. Pitäskö laskea kiertoon? Jos menee vain jaffalan juutalaisten varastoon eikä tavallisen ihmisen käyttöön niin en sitä tee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Muuallakin levitetään tämmöstä tornaria mutta jäänyt epäselväksi missä näin sanottu? Kauhea älämölö oli sillon lehdistössäkin kun Olvi katosi tutuista suomipulloista. Mutta nyt kun homma kokonaan kuolemassa, ei kuulu ei mitään.
Tämän vuoden ykkösjuomaa, ananaslonkeroa olen nähnyt useamman kerran sellaisessa perinteisessä ruskeassa suomipullossa. Joten kyllä niitä vielä kiertoon lasketaan. Minulla on niitä pulloja todella paljon varastossa. Pitäskö laskea kiertoon? Jos menee vain jaffalan juutalaisten varastoon eikä tavallisen ihmisen käyttöön niin en sitä teeEi se tiedäkään. Hartwalli itse ilmoittaa tällä hetkellä Karjalasta ao. vaihtoehdot.
Tuotepakkaukset:
0,33 l lasipullo
0,5 l tölkki 6-pack
0,568 l tölkki
0,33 l tölkki (6-pack, 8-pack, 18-pack, 24-pack)
20 l astia
30 l astia
suurtankki
- Anonyymi
Karhua saa. Maistuukin paremmalta.
- Anonyymi
Saa. Tokmannilta, irto pottuna tai korillisen
- Anonyymi
Pottu on ollut täällä päin palttiarallaa vajaa litra, etelämpänä enemmänkin, muttei koskaan pinttiä vähempää. Standardi kaljapullo on Suomessa lähimpänä Brysselin demipinttiä (338,6 mL). Noin potun kokoisia litran lasisia kaljapulloja oli ainakin vielä 90-luvulla. Niissä oli muovinen kierrekorkki.
https://www.sizes.com/units/pot.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483