edellytä pakkoruotsia - pohjoismaalaiset osaa enkkua ehkä jopa paremmin kuin jenkit itse, joilla lukutaito on matalampaa tasoa.
Ruottalaisille voi turvata viralliset palvelut ilman koko maan pakkoruotsia ja pohjoismaalaisuus ei
18
195
Vastaukset
- Anonyymi
On selvää, mitä kieltä Matti käyttää Ruotsissa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981024J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
1 §
Kansalliskielet
Suomen kansalliskielet ovat suomi ja ruotsi.- Anonyymi
Ja ruotsinkieliset voivat palvella toisiaan, käyttää tulkkeja, jos pakko.
Ei muutaman prosentin vähemmistö voi vaatia palvelua muilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutaman prosentin vähemmistö voi vaatia palvelua muilta.Kun maan kansalliskielet ovat suomi ja ruotsi, niin tietenkin voi vaatia palvelua kummalla kielellä tahansa. Itsekin voit, jos niin haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun maan kansalliskielet ovat suomi ja ruotsi, niin tietenkin voi vaatia palvelua kummalla kielellä tahansa. Itsekin voit, jos niin haluat.
Kohtuuttomia ei voi vaatia.
Ei voi vaatia pakkoruotsia muilta.
Ei 4% voi leikkiä olevansa 50%. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutaman prosentin vähemmistö voi vaatia palvelua muilta.Palvellaanko tulkkien avulla maan virallisten kielten puhujia missään päin maailmaa ? Ei taideta tehdä joten tämä on taas aktiivin omia houreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtuuttomia ei voi vaatia.
Ei voi vaatia pakkoruotsia muilta.
Ei 4% voi leikkiä olevansa 50%.Palveletko sinä 24/7 ruotsinkielisiä ja pyydetäänkö sinua tekemään näin, vaikket osaa ruotsia?
Jospa vastaisit tähän, niin katsotaan sitten, onko elämäsi kohtuuttoman vaikeaa "pakkoruotsin" takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvellaanko tulkkien avulla maan virallisten kielten puhujia missään päin maailmaa ? Ei taideta tehdä joten tämä on taas aktiivin omia houreita.
Kyllä, jollei omankielisiä palvelijoita ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jollei omankielisiä palvelijoita ole.
Ei palvella. Tulkit on tarkoitettu maahanmuuttajille, joilla ei ole minkään kotimaisen kielen taitoa. Näin toimitaan kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palvella. Tulkit on tarkoitettu maahanmuuttajille, joilla ei ole minkään kotimaisen kielen taitoa. Näin toimitaan kaikkialla.
Jos vähemmistö ei kykene itse hoitamaan palvelujaan, joko tulkit kelpaavat tai opettelevat muiden kanssa yhteisen kielen.
- Anonyymi
Suomen kansalliskieli on suomen kieli.
Ei mikään muu kieli.
- Anonyymi
Selvä se
- Anonyymi
Ei enää pakkoruotsia
- Anonyymi
Kaikki voisi olla paremmin ilman pakkoruotsia
- Anonyymi
Järjen kanssa, ilman pakkoa
- Anonyymi
Hyvä huomio: pohjoismaalaiset osaa enkkua ehkä jopa paremmin kuin jenkit itse, joilla lukutaito on matalampaa tasoa.
- Anonyymi
Niinpä, palvelupakkoruotsi rasismia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600