Ostinpa punaiset ulkohousut, jos sillä saisi jonkun miehen huomion.
NOBODYYYYY WANTS MEEEEEEEEEEE?
Punaisilla housuilla...
40
479
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kaikki etsimään punahousuisia, ne on vieläkin sinkkuja. :D
- Anonyymi
Laita vielä mustat toppakuomat jalkaasi, se lisää taatusti miesten kiinnostusta.
- Anonyymi
Ja ehdottomasti eläinaiheinen paita, se on MUST HAVE! Ja väri on tietenkin.........jännitys tiiivistyy......mikä se on.... no.....kerron sen nyyyyyyyyyyyyt...VAALEANSININEN!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehdottomasti eläinaiheinen paita, se on MUST HAVE! Ja väri on tietenkin.........jännitys tiiivistyy......mikä se on.... no.....kerron sen nyyyyyyyyyyyyt...VAALEANSININEN!!!!!!!!!!
oiii ihanaa,missä tämä ihana daami on???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oiii ihanaa,missä tämä ihana daami on???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
juuri minun unelmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Anonyymi
Japanin lippu
- Anonyymi
Minkälaiset housut? Onpa söpöä :)
- Anonyymi
No ulkohousut, etkö osaa lukea???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ulkohousut, etkö osaa lukea???
No anteeks vaan, niitäkin on monenlaisia. Hauskaa päivää, tolla asenteella et miestä tule saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anteeks vaan, niitäkin on monenlaisia. Hauskaa päivää, tolla asenteella et miestä tule saamaan.
Kyllä varmasti saa kun on noin tomera
- Anonyymi
Punainen väri kyllä herättää huomion...vai pitäiskö sun sittenkin vaihtaa väri oranssiin tai keltaiseen??
- Anonyymi
*PIM*
Katse osui peppuun.
M35 - Anonyymi
Houmout tykkää punaisista ja muista kirkkaista väreistä. Signaalit.
- Anonyymi
Hei, sinä punahousuinen, joka olet työpaikkani lähellä.
Voitko ystävällisesti lopettaa sen moikkaamisen?
Ei kiinnosta!Mitä kohtaa et tajua tuosta?
Karseeta katottavaa, kun tuulilasi täynnä ihranaamaa.
-seitsemänsataakolme- Anonyymi
Hah hah...tää oli hyvä ,..tuulilasi täynnä ihranaamaa....hulvatonta ja osanottoni.
Ei ole helppoa sullakaan.
Pitäiskö sun kiertää jotain muuta kautta duuniin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah...tää oli hyvä ,..tuulilasi täynnä ihranaamaa....hulvatonta ja osanottoni.
Ei ole helppoa sullakaan.
Pitäiskö sun kiertää jotain muuta kautta duuniin?Vakavasti olen sitä kuule harkinnut!
Pitäisköhän kysyä pomolta "*****/**********lisää", kun tuollaisia epätoivoisia vanhoja piikoja näkyy!!!
Eikös ne siivoojatkin saa ykä-lisää, kun yrjöjä siivoaa, niin semmoinen sitten, kiitos. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavasti olen sitä kuule harkinnut!
Pitäisköhän kysyä pomolta "*****/**********lisää", kun tuollaisia epätoivoisia vanhoja piikoja näkyy!!!
Eikös ne siivoojatkin saa ykä-lisää, kun yrjöjä siivoaa, niin semmoinen sitten, kiitos. :DOnko aloittajamiehellä taas hermoromahus menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittajamiehellä taas hermoromahus menossa?
Ketjun aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Mulla on tänään sellaiset maastokuvioiset "white trash" pöksyt. Tuo pepun muodot hyvin esille. Kai ilkeen niillä tuossa lähikaupassa käydä🤣 kotipöksyt ja en ikinä julkisesti niitä pitäisi tuolla muualla. Ne vaan on niin mukavat jalassa.
- Anonyymi
Kyl niil ilkee. Mul on vaa verkkarit.
- Anonyymi
Tiedänkin nuo housut. Sopii hyvin sulle, kieltämättä.... tuntuisi sylissä hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkin nuo housut. Sopii hyvin sulle, kieltämättä.... tuntuisi sylissä hyvältä.
Ei voi olla mulle, koska en käytä niitä julkisesti. Virheostos oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla mulle, koska en käytä niitä julkisesti. Virheostos oli.
Eikä ollut. Hyvät on.
- Anonyymi
Saiskohan niitä buusia omalla painatuksella mitä vaatefetisistimies olet mieltä? Joku oma statement ois aika kiva
- Anonyymi
No niissä ei menkkatahrat näy!
- Anonyymi
Onko sulla naisena esiintyvä mies AP joku fiksaatio myös kuukautisia kohtaan?
- Anonyymi
Ketään ei varmaan mies kiinnosta mihin sinä ruhosi verhoat🥱
- Anonyymi
Aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Sopii sulle, seinänaapuri.
- Anonyymi
Taasko tämä hokeminen alkaa, menisit välillä jollekin kaverille kylään.
- Anonyymi
Propsit ap:lle viittauksesta Portisheadin lyriikoihin! 👍🏼
- Anonyymi
Kuka Nainen käyttää jotain housuja?
Ei.- Anonyymi
Kyllä mulla on monesti ihan housut ja paita
- Anonyymi
Ilman housuja vois olla vientiä.
Kyllä. Tyttö jonka koipi-reidet on housunlahkeissa ei ole markkinoilla. Tyttö jonka yllä on minihame on markkinoilla. Tätäkin faktaa vastaan mummelit jaksavat aina kaakattaa.
- Anonyymi
EMMÄ USKO, ETTÄ SE VAIKUTTAA, PUNAINEN VÄRI HULLUN VÄRI.
- Anonyymi
Eikö se ollut tämä https://youtu.be/jHre7cdUyaI?si=nBj7VGOvWAlNr0Lr
- Anonyymi
Miksi sinä huorraat täällä niin paljon? Arvostaisit itseäsi edes vähän.
- Anonyymi
Ulkohousut? Oot siis päiväkodissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516