tätini 70v on asunut luonani tämän kesän mutta nyt on alkanut häiritä tädin ilmeisesti harrastama masturbointi iltaisin, homma on joka iltainen ja varsin äänekäs, hän on tullut myös saunaan kutsumatta kanssani istunut ja venytellyt varsin estottomasti, pitäsköhän keskustella asiasta, onko muilla tämmöisiä kokemuksia?
täti kypsässä iässä 70v
9
1829
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siinä ihmettelet, pane ja nauti, voi olla hyväkin pano kun noin kiimassa on:)
- Anonyymi
Samaa mieltä.täti haluaa nussia,niin pane Nyt ihmeessä kun on tilaisuus
- Anonyymi
perskeles, olitta oikeessa, kovin oli kiimassa, oli eilen kunnon panot, kyllä vanhassa on vara parempi, tietäät mitä tahtoot, 👍
- Anonyymi
Tuollainentäti kun olisikin.
Kyllä toiset on onnekkaita, kun tuollaista tapahtuu - Anonyymi
Nussi vanhan emännän vittua
- Anonyymi
Vaimon täti samaa ikäluokkaa ja samanlainen toiminta häntä miellyttää. Tulee mielellään saunomaan minun ja vaimon kanssa samaan aikaan kun kohdalle sattuu.. Asuu nykyisin yksin ja olen huomannut kylppärissään sauvoja ja hieromalaitteen kylässä käydessämme. Selvästi elää puutteessa kun estoitta esittelee paikkojaan pestessään ja vilkasee ohimennen varustusanikin.
- Anonyymi
Nää mammat on niin kiihottavia,pikku vilautus ja kiinnostuneita kullista
- Anonyymi
kokeile iskeekö kiinni, anna vähän seisoa tädin nähden👍
- Anonyymi
Tätis kai haluaa sulta munaa mu se luokitellaan jo insestiksi mietippä ite mitä teet
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848