tätini 70v on asunut luonani tämän kesän mutta nyt on alkanut häiritä tädin ilmeisesti harrastama masturbointi iltaisin, homma on joka iltainen ja varsin äänekäs, hän on tullut myös saunaan kutsumatta kanssani istunut ja venytellyt varsin estottomasti, pitäsköhän keskustella asiasta, onko muilla tämmöisiä kokemuksia?
täti kypsässä iässä 70v
9
2030
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siinä ihmettelet, pane ja nauti, voi olla hyväkin pano kun noin kiimassa on:)
- Anonyymi
Samaa mieltä.täti haluaa nussia,niin pane Nyt ihmeessä kun on tilaisuus
- Anonyymi
perskeles, olitta oikeessa, kovin oli kiimassa, oli eilen kunnon panot, kyllä vanhassa on vara parempi, tietäät mitä tahtoot, 👍
- Anonyymi
Tuollainentäti kun olisikin.
Kyllä toiset on onnekkaita, kun tuollaista tapahtuu - Anonyymi
Nussi vanhan emännän vittua
- Anonyymi
Vaimon täti samaa ikäluokkaa ja samanlainen toiminta häntä miellyttää. Tulee mielellään saunomaan minun ja vaimon kanssa samaan aikaan kun kohdalle sattuu.. Asuu nykyisin yksin ja olen huomannut kylppärissään sauvoja ja hieromalaitteen kylässä käydessämme. Selvästi elää puutteessa kun estoitta esittelee paikkojaan pestessään ja vilkasee ohimennen varustusanikin.
- Anonyymi
Nää mammat on niin kiihottavia,pikku vilautus ja kiinnostuneita kullista
- Anonyymi
kokeile iskeekö kiinni, anna vähän seisoa tädin nähden👍
- Anonyymi
Tätis kai haluaa sulta munaa mu se luokitellaan jo insestiksi mietippä ite mitä teet
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464