Mukavaa viikkoa loman merkeissä 🙂
Lomailevalle henkilölle
30
418
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitoksia!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981315O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tack så mycket👱♀️
- Anonyymi
Ei ole loma mut tattista
- Anonyymi
Kuka mukavailee lomalaiselle?
- Anonyymi
Tunnari puuttuu.
Kiitos 🫶🏻
- Anonyymi
Tai oikeastaan mukavaa viikkoa myös kaikille muillekin ketkä lukee ja vastaa :D
ap - Anonyymi
Kiitos samoin sinulle.
- Anonyymi
M miehelle?
- Anonyymi
Kiitoksia :) Huomenaamulla reissuun.
- Anonyymi
Minne reissuun? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne reissuun? 🙂
Neljän päivän kaupunkilomareissu Keski-Eurooppaan. Pitää jossain käydä, että tuntuu, että on ollut lomalla. Takaisin jo perjantai-iltana.
- Anonyymi
Hänellä taitaa olla hyvä loma kun ei täällä ole. Hyvä juttu et muuta tekemistä 🙂
- Anonyymi
Kiitos sinulle. :) on ihan hyvä loma ei täälläkään kerennyt olla. Miten sinun viikko alkanut? Ja kivaa iltaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle. :) on ihan hyvä loma ei täälläkään kerennyt olla. Miten sinun viikko alkanut? Ja kivaa iltaa. :)
Tai onhan tuo jo yö. :D kivaa yötä. En tajua enää ajankulua. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän tää on alkanut :D pitäs kesän aikana tehdyt polttopuut kärrätä katokseen kohta niin illan tehnyt tilaa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai onhan tuo jo yö. :D kivaa yötä. En tajua enää ajankulua. :)
Mulle tää on viel iltaa :D Yö alkaa 00 mun ajatuksissa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän tää on alkanut :D pitäs kesän aikana tehdyt polttopuut kärrätä katokseen kohta niin illan tehnyt tilaa sinne.
Tykkäätkö paljon polttaa puita? Sauna tai nuotiota siis. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tää on viel iltaa :D Yö alkaa 00 mun ajatuksissa 🙂
Niin minullakin yleensä. :) yleensä yöihmiseksi kutsuisin itseäni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö paljon polttaa puita? Sauna tai nuotiota siis. :)
Takkaa on kiva polttaa syksyllä :D Saunakin on ihan kiva, kyllä se pari kertaa viikkoon lämpiää 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takkaa on kiva polttaa syksyllä :D Saunakin on ihan kiva, kyllä se pari kertaa viikkoon lämpiää 🙂
Rakensitko itse vai oliko jo valmiina? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakensitko itse vai oliko jo valmiina? :)
Takan? Oli valmiina. Saunaa piti kunnostaa ja puille piti tehdä kunnon katos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että on sitten sellainen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin joskus kun saan miehiltä katseita että joku varmaan tunnistaa minut. :D jokin sellainen olo kun kovin aina katsovat. Vaikka tiedän ettei se sinä ole tai kukaan muukaan tuttu mutta silti. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä nyt. :) menen nukkumaan. Luen aamulla nuo vastaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin joskus kun saan miehiltä katseita että joku varmaan tunnistaa minut. :D jokin sellainen olo kun kovin aina katsovat. Vaikka tiedän ettei se sinä ole tai kukaan muukaan tuttu mutta silti. :D
Saattaa tunnistaa, mutta enempi luulen että ihmiset katsoo kiinnostavia ihmisiä. :D Öitä
Kiitos. 👑
- Anonyymi
Kiitos, viimeinen lomaviikko pyörähti käyntiin. Kelit ainakin suosii🌞
- Anonyymi
Taasko se mies lomailee? Jotain rajaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906