Erektion puute

Anonyymi-ap

En ole enää kyennyt yhdyntään naiset kanssa, kun penikseni pysyy lähes velttona, senkin vain hetken. Onko minun nyt vain paras alkaa totutella toisen miehen penikseen.

13

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sevaan niin on olet sitten loppuikäs homona

    • Anonyymi

      Niin, onko miesten kanssa tilanne sitten parempi eli kykenet yhdyntään naimalla miestä anukseen?
      Vai oletatko miesten kanssa "lerppana" kaikki on paremmin?
      Useimmat homo/bi miehet nsutyii muös seisovast kullista!
      Mutta on myös miehiä joille naiminen on pääasia joten löysempi kulli ei juuri haittaa!?
      Naidessa muutenkin perää antavan kulli ei yleensä ole erektiossa juurikin aktissa!

      Itsellä samaa ongelmaa, mutta ihan homona kaikkineen! Vaikea löytää kumppania ( aikuisia miehiä 50-75 v.) joille kaverin kulli ei olisi toisen persoonaa tärkeämpi juttu!?

      • Anonyymi

        Kun olen siinä kokematon, en tiedä saisinko erektion.Ei ainakaan olisi suorituspaineita vaikka penikseni olisi velttona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen siinä kokematon, en tiedä saisinko erektion.Ei ainakaan olisi suorituspaineita vaikka penikseni olisi velttona.

        Jaa, oletko tosiaan suhteessa naiseen ja miettinyt jopa haaveillut tästä vaihtoehdosta mies sukupuoliseen?
        Uskon jos kiinnostus herää itse henkilöön jonka kohtaa, eikä odota heti aktin mahdollisuutta kaikkineen sen "paineen" ja jännityksen ohella.
        Vaan deittaa eli treffaa ensin ja juttelee tutustuu hissukseen ajan kanssa. Tapaa uudelleen kun sopii, on yhteydessä jne. Ja jos samalla eroottinen kiinnostus herää sen myötä voi tapahtua "ihmeitä" osapuolten kesken.
        Saako kysyä minkä tyyppinen mies olet yms. aikamies ikää vai miten?
        Missäpäin maata elät ja haaveilet jos ajatuksesi oli kuten ilmaisit edellä miespuolisen suuntaan?
        ;o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, oletko tosiaan suhteessa naiseen ja miettinyt jopa haaveillut tästä vaihtoehdosta mies sukupuoliseen?
        Uskon jos kiinnostus herää itse henkilöön jonka kohtaa, eikä odota heti aktin mahdollisuutta kaikkineen sen "paineen" ja jännityksen ohella.
        Vaan deittaa eli treffaa ensin ja juttelee tutustuu hissukseen ajan kanssa. Tapaa uudelleen kun sopii, on yhteydessä jne. Ja jos samalla eroottinen kiinnostus herää sen myötä voi tapahtua "ihmeitä" osapuolten kesken.
        Saako kysyä minkä tyyppinen mies olet yms. aikamies ikää vai miten?
        Missäpäin maata elät ja haaveilet jos ajatuksesi oli kuten ilmaisit edellä miespuolisen suuntaan?
        ;o)

        Minulla se olisi enempi vain fyysistä, ja uteliaisuutta .alistumista. toisen haluille.
        Se olisi sopivaa kun penikseni on veltto. Keskisuomi olen vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla se olisi enempi vain fyysistä, ja uteliaisuutta .alistumista. toisen haluille.
        Se olisi sopivaa kun penikseni on veltto. Keskisuomi olen vapaa

        Ok, onnea ja menestystä etsinnässä. Ehkä joku saa tästä vinkin sinne suuntaan ja toteuttaa haaveesi, tästä rohkaistuneena.
        🤗🫡


    • Saatko aamuerektion?

      • Anonyymi

        ⁶harvoin voi vähän jäykistyä,yleensä veltto. yhdyntä naisen ei onnistu,parempi siis seksi joka ei vaadi minulta erektiota..


      • Anonyymi kirjoitti:

        ⁶harvoin voi vähän jäykistyä,yleensä veltto. yhdyntä naisen ei onnistu,parempi siis seksi joka ei vaadi minulta erektiota..

        Suosittelisin lääkärissä käyntiä. Voisin kuvitella aamuerektion puutteen kertovan jotain fyysistä olevan.


      • Onko se enää tarpeellista?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Onko se enää tarpeellista?

        Ei ole oikein haluakaan etsiä naisseuraa,jo tuota ikääkin,enkä tahtoisi vain apukeinoin onnistua. Ehkä impotenttinäkin jokin seksionnistuu.


    • Anonyymi

      Pippelini pysyy ja roikkuu velttona, siksi minulla on miesten välistä seksiä nykyisin.
      Imen munaa, nielen spermaa ja olen nussittavana. alistun toisen miehen haluille ja tarpeitten tyydyttämiseen.
      Tehtäväni on palvella miestä. olen miesten panopuu, pano-reikä-raimo

    • Anonyymi

      Mene laboratorioon ja mittauta hormooni tasot sieltä löytyy vika useasti

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3124
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2313
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      120
      1772
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1421
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1289
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1279
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1246
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1084
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      229
      979
    Aihe