Milloin haluat esitellä kumppanin perheelle yms.

Anonyymi-ap

Olemme seurustelleet noin puoli vuotta, mutta perheemme, sukulaiset ja ystävät eivät vielä ole nähneet kummankaan osapuolen kumppaneita. Tämä vähän häiritsee minua, koska en halua olla ns mikään salarakas, toki ymmärrän että ei nyt heti tarvitse esitellä perheelle. Miten teillä muilla on mennyt nämä jutut?

5

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttelen jo ekoista treffeistä lähipiirille, joten salassaolovaihetta ei ole ollenkaan. Tapailuvaiheessa en kuitenkaan varsinaisesti esittele, ellei sattumalta osu tilannetta kohdalle. Turha alkaa esittelemään ennen kuin tietää, että juttu jatkuu. Esittely sitten kun seurustellaan.

• Anonyymi

Kun ollaan seurusteltu mielellään sen puolen vuoden yli. En näe pointtia miks olis järkee esitellä porukoilleni jotain mikä ei ole vakaalla=sitoutuneella pohjalla.

• Anonyymi

Miul mennee sillee, jotta kumppanist ei puhuta eikä pukaheta. Mie laita kellarrii ain piiloo, jos vierait käypi. Ukkoloit mie kierrätä pitkin sukulaissii, jotta en jäis kiinni.

• Anonyymi

Normaalisti kun muutenkin kyläillään, niin onhan mulla kumppani mukana tai mun luona kotona, jos sukulaiset tulee käymään. Siinähän tutustuvat. Ja jos ei ole käyntiä, niin näkevät sitten somesta, kenen kanssa liikun. Toisilla treffeillä taidettiin jo nähdä jotain kavereita ohimennen ja vaihtaa pari sanaa. Yleensä noi asiat menee omalla painollaan. Jos tuntuu siltä, että on vaikea esitellä kumppania lähipiirille, niin sitten kannattaa miettiä, onko siihen hankaluuteen joku sellainen syy, että olis parempi vaan jatkaa eri suuntiin.

• Anonyymi

Entäpä jos oletkin oikeasti salarakas ja siksi sinua ei esitellä ettei toinen jäisi kiinni? Jotain outoa tuossa on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7594
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2466
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1962
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18