Pitäkäämme pieni hiljainen hetki.
Tossubaarin Tintti on kuollut :(
11
440
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeasti ? Pitääkö paikkansa.. ?
- Anonyymi
Kyllä, 21.8.2023. Jos ei Suomen, niin ainakin Nokian positiivisin henkilö oli. Aina jaksoi hymyillä ja olla ystävällinen, vaikka asiakkaat ei aina sitä ollut. Muistan jo 1970 luvulta mettä selliltä. Käytiin koskenmäestä siä tankkaamassa mopot, kun Tintti oli siä. R.I.P. Ihana Tintti.
Peku
- Anonyymi
Jep. Valitettavasti tämä ikävä uutinen on totta. . .
- Anonyymi
Kevyet mullat paratiisissä!😢
- Anonyymi
Jumalan siunausta hänelle..
- Anonyymi
kevyt mullat Tintille oli aikanaan mettäsehellillä ja sotanvirassa duuniissa positiivinen persoona oli suuri kunnioitus tintille
- Anonyymi
En tunne miestä
- Anonyymi
Et ole siis Nokialainen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole siis Nokialainen...
Etenkään en juoppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenkään en juoppo
Pitääkö tähänkin juttuun tulla kommentoimaan tyhmiä? Osoittaa todella olevansa moukkamainen.
Osaatko ees hävetä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tähänkin juttuun tulla kommentoimaan tyhmiä? Osoittaa todella olevansa moukkamainen.
Osaatko ees hävetä?Häpeän, että olen raitis. Mutta sinä olet tyypillinen nokialainen epäkohtelias tollo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182