Esteticline Hukanhauta

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Arvosteluja ei löydy kun vain muutamia ja paikka ollut jo toiminnassa vuodesta 2017 😅 Ja nykyajan mukaisesti somet käyty kattomassa joista ei niistäkään saa oikein kuvaa että käykö siellä edes ketään, ja jos ei käy niin onko siihen sitten syykin.

11

3014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä paikka on mene vain rohkeasti.

• Anonyymi

Minä olen kerran käynä erkinpellityksessä, van lähin pois kun eksä tuli vauhilla ja minä hyppäsin Nissaniin ja ajoin karkuun kaikkien ylpyröiden kautta, enkä ehtiny ees kakkia puottamaan ja menin piiloon bogoliittien näköhormistoon.

• Anonyymi

Muakin kiinnostaa tää paikka ja nimeomaan karvanpoisto laserilla, ei oikein löydy infoa

• Anonyymi

Ootko ap käynyt?

• Anonyymi

Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅

Typeriä nuo sinun emoijit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeriä nuo sinun emoijit.

Typerä tuo sinun kommentt👻👻👽👽😭😭☹️🤠🤯🤯🤓😱😧😨😰😱😭😭😱😣🖕

• Anonyymi

Käyn säännöllisesti, ammattitaitoinen ja osaava henkolökunta. On laitettu botoxia, tehty täyteaine hoitoa ja mesoterapiaa ja voin suositella.

• Anonyymi

Paikasta ei oikein löydy suomenkielistä palautetta, kun käyttäjät venäläisiä kuten henkilökuntakin. Huono suomi ja kielimuuri aiheuttaa kommunikaatio-ongelmia; s-postikyselyihin ei saa vastauksia ja viesti ei muutenkaan kulje vaivattomasti ja virheittä.
      Omalle kohdalle sattui lääkärin väärinymmärrys ja toimenpiteeseen kuuluva, lopputuloksen onnistumisen kannalta olennainen, kontrollikäynti jäi puuttumaan.
      En tuntenut oloani luottavaiseksi ja rennoksi.

Paikan muita edullisemmat hinnat voivat houkutella, mutta se mikä puuttuu hinnasta on luotettavuus täyteen palveluun.

• Anonyymi00012

Päivi Ymez ei taida olla tietoinen että hänen mies Mu. Pettää häntä.

• Anonyymi00013

huippupaikka

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76