Esteticline Hukanhauta

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Arvosteluja ei löydy kun vain muutamia ja paikka ollut jo toiminnassa vuodesta 2017 😅 Ja nykyajan mukaisesti somet käyty kattomassa joista ei niistäkään saa oikein kuvaa että käykö siellä edes ketään, ja jos ei käy niin onko siihen sitten syykin.

11

3043

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä paikka on mene vain rohkeasti.

• Anonyymi

Minä olen kerran käynä erkinpellityksessä, van lähin pois kun eksä tuli vauhilla ja minä hyppäsin Nissaniin ja ajoin karkuun kaikkien ylpyröiden kautta, enkä ehtiny ees kakkia puottamaan ja menin piiloon bogoliittien näköhormistoon.

• Anonyymi

Muakin kiinnostaa tää paikka ja nimeomaan karvanpoisto laserilla, ei oikein löydy infoa

• Anonyymi

Ootko ap käynyt?

• Anonyymi

Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅

Typeriä nuo sinun emoijit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeriä nuo sinun emoijit.

Typerä tuo sinun kommentt👻👻👽👽😭😭☹️🤠🤯🤯🤓😱😧😨😰😱😭😭😱😣🖕

• Anonyymi

Käyn säännöllisesti, ammattitaitoinen ja osaava henkolökunta. On laitettu botoxia, tehty täyteaine hoitoa ja mesoterapiaa ja voin suositella.

• Anonyymi

Paikasta ei oikein löydy suomenkielistä palautetta, kun käyttäjät venäläisiä kuten henkilökuntakin. Huono suomi ja kielimuuri aiheuttaa kommunikaatio-ongelmia; s-postikyselyihin ei saa vastauksia ja viesti ei muutenkaan kulje vaivattomasti ja virheittä.
      Omalle kohdalle sattui lääkärin väärinymmärrys ja toimenpiteeseen kuuluva, lopputuloksen onnistumisen kannalta olennainen, kontrollikäynti jäi puuttumaan.
      En tuntenut oloani luottavaiseksi ja rennoksi.

Paikan muita edullisemmat hinnat voivat houkutella, mutta se mikä puuttuu hinnasta on luotettavuus täyteen palveluun.

• Anonyymi00012

Päivi Ymez ei taida olla tietoinen että hänen mies Mu. Pettää häntä.

• Anonyymi00013

huippupaikka

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe