Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Arvosteluja ei löydy kun vain muutamia ja paikka ollut jo toiminnassa vuodesta 2017 😅 Ja nykyajan mukaisesti somet käyty kattomassa joista ei niistäkään saa oikein kuvaa että käykö siellä edes ketään, ja jos ei käy niin onko siihen sitten syykin.
Esteticline Hukanhauta
11
3014
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä paikka on mene vain rohkeasti.
- Anonyymi
Minä olen kerran käynä erkinpellityksessä, van lähin pois kun eksä tuli vauhilla ja minä hyppäsin Nissaniin ja ajoin karkuun kaikkien ylpyröiden kautta, enkä ehtiny ees kakkia puottamaan ja menin piiloon bogoliittien näköhormistoon.
- Anonyymi
Muakin kiinnostaa tää paikka ja nimeomaan karvanpoisto laserilla, ei oikein löydy infoa
- Anonyymi
Ootko ap käynyt?
- Anonyymi
Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tullu käytyy kun ei löydy noita tietoja ja oma naama tulilinjalla 😅
Typeriä nuo sinun emoijit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typeriä nuo sinun emoijit.
Typerä tuo sinun kommentt👻👻👽👽😭😭☹️🤠🤯🤯🤓😱😧😨😰😱😭😭😱😣🖕
- Anonyymi
Käyn säännöllisesti, ammattitaitoinen ja osaava henkolökunta. On laitettu botoxia, tehty täyteaine hoitoa ja mesoterapiaa ja voin suositella.
- Anonyymi
Paikasta ei oikein löydy suomenkielistä palautetta, kun käyttäjät venäläisiä kuten henkilökuntakin. Huono suomi ja kielimuuri aiheuttaa kommunikaatio-ongelmia; s-postikyselyihin ei saa vastauksia ja viesti ei muutenkaan kulje vaivattomasti ja virheittä.
Omalle kohdalle sattui lääkärin väärinymmärrys ja toimenpiteeseen kuuluva, lopputuloksen onnistumisen kannalta olennainen, kontrollikäynti jäi puuttumaan.
En tuntenut oloani luottavaiseksi ja rennoksi.
Paikan muita edullisemmat hinnat voivat houkutella, mutta se mikä puuttuu hinnasta on luotettavuus täyteen palveluun. - Anonyymi00012
Päivi Ymez ei taida olla tietoinen että hänen mies Mu. Pettää häntä.
- Anonyymi00013
huippupaikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622