Turistihovi
Liikenne ja melu häiritsi.Samoin kuumuus.Huoneessa oli +29 vaikka huoneen nurkassa ilmanvaihtokone jäähdytyskone huusi kuin tuomiopäivän pasuuna.
Menimme aamupalalle kello 8,15 ja siellä ei ollut leikkeleitä,juustoa,puuromaitoa.Kuusi suolakurkun siivua oli ja paprikaa.Ei tiennyt,mikä on laksootitonta ja gluteenitonta.Mistään ei tiennyt,mistä saisi henkilön,joka oli tuonut lisää.Hotellissa oli paljon työmiehiä,jotla tietenkin olivat syöneet ja ottaneet mukaansa jo heti kuuden jälkeen.Mutta me lomalaiset emme tuota tienneet,että olisimme tulleet silloin.Hotelli li kuluneen näköinen vaikka jotain oli kyllä fiksattu.Varasimme huoneet siksi,että hintaan sisältyi aamupala.Kuitenkin meidän piti mennä aamupalalle ABC:lle,kun nälkä oli,Tuli vaan mieleen että onkohan remonttimiehet oleet venäläisiä?Vain torakat puuttui.
Hinta ja laatu ei kohdannut.
Hinta ja laatu ei kohtaa..ei sovellu lomalaiselle,joka haluaa mennä valmiiseen pöytään.
Turistihovi
Anonyymi-ap
3
456
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelitko tosissaan että kyseessä olisi joku viiden tähden hotelli?johan sen nimikin ja hinta taso kertoo
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981851o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Turistihovi ja Abc. Olet luulet olevasi Turkissa All-Inclusive hotellissa, mutta herännyt Turistihovissa nälkäisenä? Luulen, että tuo viikko meni sinula "sumussa"!
Ole onnellinen, sillä sinua olisi Turkissa kohdeltu paljon huonommin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749