Turistihovi
Liikenne ja melu häiritsi.Samoin kuumuus.Huoneessa oli +29 vaikka huoneen nurkassa ilmanvaihtokone jäähdytyskone huusi kuin tuomiopäivän pasuuna.
Menimme aamupalalle kello 8,15 ja siellä ei ollut leikkeleitä,juustoa,puuromaitoa.Kuusi suolakurkun siivua oli ja paprikaa.Ei tiennyt,mikä on laksootitonta ja gluteenitonta.Mistään ei tiennyt,mistä saisi henkilön,joka oli tuonut lisää.Hotellissa oli paljon työmiehiä,jotla tietenkin olivat syöneet ja ottaneet mukaansa jo heti kuuden jälkeen.Mutta me lomalaiset emme tuota tienneet,että olisimme tulleet silloin.Hotelli li kuluneen näköinen vaikka jotain oli kyllä fiksattu.Varasimme huoneet siksi,että hintaan sisältyi aamupala.Kuitenkin meidän piti mennä aamupalalle ABC:lle,kun nälkä oli,Tuli vaan mieleen että onkohan remonttimiehet oleet venäläisiä?Vain torakat puuttui.
Hinta ja laatu ei kohdannut.
Hinta ja laatu ei kohtaa..ei sovellu lomalaiselle,joka haluaa mennä valmiiseen pöytään.
Turistihovi
Anonyymi-ap
3
436
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelitko tosissaan että kyseessä olisi joku viiden tähden hotelli?johan sen nimikin ja hinta taso kertoo
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981851o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Turistihovi ja Abc. Olet luulet olevasi Turkissa All-Inclusive hotellissa, mutta herännyt Turistihovissa nälkäisenä? Luulen, että tuo viikko meni sinula "sumussa"!
Ole onnellinen, sillä sinua olisi Turkissa kohdeltu paljon huonommin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856