Jahans Dacistit, tähän on tultu

Anonyymi-ap

Tää on just tätä. Kurjuuden maksimointia. Miehet ajaa Dacialla ja salaa haaveilevat oikeasta länsiautosta. No minä voin kertoa että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja siksi ajelenkin volkkarilla. Das auto on über suosittu eikä ihme. Tekniikka toimii, tsi-moottorissa riittää puhtia, DSG-plootu vaihtaa vaihteita sujuvasti. Tällaisesta teknologiasta Dacistit näkevät vain märkiä unia. Kyllähän se on niin että ostaa kerralla kunnon auton ja jättää suosiolla Daciat kauppaan pölyä keräämään. Kommentteja.

24

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko todellakin noin vaikea tunnustaa, että Dacia on hyvä ja käyttökelpoinen auto? Itse olen yli 50 vuotta autoillut enkä fanita mitään merkkejä.

• Anonyymi

Köyhien perseenliikutin se on. Käyttökelpoinen on oikea sana sitä kuvaamaan kyllä, mutta useimmat eivät tyydy siihen näkkäriin ilman päällysteitä.

• Anonyymi

Vai märkiä unia. ...........VW omistaja kun herää aamunkoitossa niin märkä uni merkitsee että hän on hiestä märkä . Unessa hällä on kummitellut hajonnut automaattilaatikko,rallattava nokkaketju, sitte hän on nähnyt unta että moottoriöljyn valmistus on lopetettu ukrainan sodan takia kun kaikki öljy on myyty sinne panssarivaunuihin. Tuohon oli vielä edellispäivän tapahtumatkin syynä kun hän näki takaluukussa pois lonkoilevaa maalia. Että ei se aidan sillä puolella ole häävin vihreää ruoho, se on kuin teräsharjan piikkejä jotka on ruosteessa ,niin tykkäsivät Amerikkalaisetkin ,käskivät viedä kaikki eristetylle aluelle odottamaan oikeaa tuomiota

• Anonyymi

Olen aika varma että jos VW.n omistaja menee Daciaa ostamaan ja sanoo että hänellä on tällainen vaihtokärry auto niin Dacian liikkeessä sanotaan suoraan että saat maksaa tuntikorvauksen siitä ajasta kun testaamme autosi onko se enää vaihtokelpoinen

• Anonyymi

Miten uskallat ajella kauttarantain merivedessä kun muutenkin pellit ovat jo ruosteessa

• Anonyymi

Dacia Sandero on ollut tänä vuonna Euroopan toiseksi ostetuin auto. Siihen ei pääse, ellei tuote ole hintansa arvoinen. Hyvä auto kohtuullisella hinnalla. Se ykkönen on Tesla model Y, kalliimpi, mutta monen mielestä hintansa arvoinen.

• Anonyymi

Teslan nyt vielä jotenkin ymmärtää mutta että Sandero toiseksi eniten myyty. Huh huh.

• Anonyymi

Aloittajalle vielä että lopeta hyvänsään moinen höpöttely ennen kuin joudut hankkimaan sydän tahdistimen kun sinulta näyttää loppuvan faktat !!

• Anonyymi

Aloituksesta saa sellaisen vaikutelman, että aloittaja käy kirjastossa lukemassa autolehtiä ja haaveilee omasta autosta.

• Anonyymi

Heheheheheee. Repesin tähän viiltävän tieteelliseen analyysiin. Hihihihihiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheheheheee. Repesin tähän viiltävän tieteelliseen analyysiin. Hihihihihiii

Varsin osuva kuvaus aloittajasta.

• Anonyymi

Oikeasti kuvittelet että joku haaveilee daciasta? Huutonaurua!

• Anonyymi

Sanoisin jopa niin että Dacistit ovat viisaita ihmisiä. Eihän kaikilla ole varaa kunnon autoon. Ehkäpä siitä syystä moni on päätynyt Daciaan.

• Anonyymi

Tuokin on aika ovelaa että he joilla on varaa kunnon autoon niin takuun jälkeisinä vuosina tullaan usein huomaamaan että suurella rahalla saadaan myös todellisia rahaavieviä ongelmia. Esimerkki tämäkin että jonotetaan sokeana jo ensivuonna tulevaa uutta mallia ennakkotilauksena vaikka autosta ei ole minkäänlaista penikkatauti kokemusta joka yleensä selviää vasta parin vuoden myynnin jälkeen . No eivät ne kuitenkaan onneksi kuluta minun rahoja !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on aika ovelaa että he joilla on varaa kunnon autoon niin takuun jälkeisinä vuosina tullaan usein huomaamaan että suurella rahalla saadaan myös todellisia rahaavieviä ongelmia. Esimerkki tämäkin että jonotetaan sokeana jo ensivuonna tulevaa uutta mallia ennakkotilauksena vaikka autosta ei ole minkäänlaista penikkatauti kokemusta joka yleensä selviää vasta parin vuoden myynnin jälkeen . No eivät ne kuitenkaan onneksi kuluta minun rahoja !!

Jahas. Mistä tulevasta autosta puhut niin voidaan käydä syvällisempää keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas. Mistä tulevasta autosta puhut niin voidaan käydä syvällisempää keskustelua.

Noniin. Kyllä se siitä, meille sanottiin. Taisi mennä jauhot suuhun kun ei vastausta heru.

• Anonyymi

Viime vuoden yhdeksään ensimmäiseen kuukauden verrattuna sekä VW että Škoda ovat tulleet tänä vuonna roimasti alamäkeä..........Tässä on tietoa VW. menestyksestä kun myynti sakkaa. On kuulunut huhuja että VW ei ole pystynyt toimittamaan autojaan kaikkiin maihin tarpeeksi kun Garret lähetti heille lastin Turboja tulemaan avolava lastina niin huonolla tuurilla laatikot eivät olleet tiiviitä ja tuuli pääsi kiertämään laatikoitten sisällä ja turbot lähtivät pyörimään kuivana ylikierroksilla ja suurin osa niistä oli hirttänyt kiinni kun ne tulivat Stutgarttiin .

• Anonyymi

DSG-plootu vaihtaa vaihteita sujuvasti.::: vain määrä aikaisesti, Daffikin vaihtoi vaihteita luotettavammin ja halvemmalla

• Anonyymi

suurin osa niistä oli hirttänyt kiinni kun ne tulivat Stutgarttiin ......................Tää on just tätä , josta olen kauttarantain varoitellut !

• Anonyymi

Jokohan lie VW konerni kirjoittanut sopimuksen Dacian licenssivalmistuksesta. Silloin VW.hen tulis ruosteettomat korit ja kunnon moottorit jotka ei vaadi öljykanisteria mukaan matkalle ja myynti pääsisi heilläkin nousuun !

• Anonyymi

Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun Dacian pelastamiseksi. TÄÄ ON JUST TÄTÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun Dacian pelastamiseksi. TÄÄ ON JUST TÄTÄ

Tiedä vaikka VW ottaa oppia Mersulta ja rupeaa ostamaan Renautilta terveempiä moottoreita eikä enää tarvitse edes vääristellä pakokaasu arvojakaan ja . saattaa vielä aueta myös Amerikan markkinat. Sitten kai ne voivat rakentaa taloja sinne tuomitulle entiselle VW autojen hylkypaikalle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun.....Puhut kuin Putin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      5989
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3686
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2891
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2548
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2351
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1905
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1848
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1580
    Aihe