Jahans Dacistit, tähän on tultu

Anonyymi-ap

Tää on just tätä. Kurjuuden maksimointia. Miehet ajaa Dacialla ja salaa haaveilevat oikeasta länsiautosta. No minä voin kertoa että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja siksi ajelenkin volkkarilla. Das auto on über suosittu eikä ihme. Tekniikka toimii, tsi-moottorissa riittää puhtia, DSG-plootu vaihtaa vaihteita sujuvasti. Tällaisesta teknologiasta Dacistit näkevät vain märkiä unia. Kyllähän se on niin että ostaa kerralla kunnon auton ja jättää suosiolla Daciat kauppaan pölyä keräämään. Kommentteja.

24

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko todellakin noin vaikea tunnustaa, että Dacia on hyvä ja käyttökelpoinen auto? Itse olen yli 50 vuotta autoillut enkä fanita mitään merkkejä.

      • Anonyymi

        Köyhien perseenliikutin se on. Käyttökelpoinen on oikea sana sitä kuvaamaan kyllä, mutta useimmat eivät tyydy siihen näkkäriin ilman päällysteitä.


    • Anonyymi

      Vai märkiä unia. ...........VW omistaja kun herää aamunkoitossa niin märkä uni merkitsee että hän on hiestä märkä . Unessa hällä on kummitellut hajonnut automaattilaatikko,rallattava nokkaketju, sitte hän on nähnyt unta että moottoriöljyn valmistus on lopetettu ukrainan sodan takia kun kaikki öljy on myyty sinne panssarivaunuihin. Tuohon oli vielä edellispäivän tapahtumatkin syynä kun hän näki takaluukussa pois lonkoilevaa maalia. Että ei se aidan sillä puolella ole häävin vihreää ruoho, se on kuin teräsharjan piikkejä jotka on ruosteessa ,niin tykkäsivät Amerikkalaisetkin ,käskivät viedä kaikki eristetylle aluelle odottamaan oikeaa tuomiota

    • Anonyymi

      Olen aika varma että jos VW.n omistaja menee Daciaa ostamaan ja sanoo että hänellä on tällainen vaihtokärry auto niin Dacian liikkeessä sanotaan suoraan että saat maksaa tuntikorvauksen siitä ajasta kun testaamme autosi onko se enää vaihtokelpoinen

    • Anonyymi

      Miten uskallat ajella kauttarantain merivedessä kun muutenkin pellit ovat jo ruosteessa

    • Anonyymi

      Dacia Sandero on ollut tänä vuonna Euroopan toiseksi ostetuin auto. Siihen ei pääse, ellei tuote ole hintansa arvoinen. Hyvä auto kohtuullisella hinnalla. Se ykkönen on Tesla model Y, kalliimpi, mutta monen mielestä hintansa arvoinen.

    • Anonyymi

      Teslan nyt vielä jotenkin ymmärtää mutta että Sandero toiseksi eniten myyty. Huh huh.

    • Anonyymi

      Aloittajalle vielä että lopeta hyvänsään moinen höpöttely ennen kuin joudut hankkimaan sydän tahdistimen kun sinulta näyttää loppuvan faktat !!

    • Anonyymi

      Aloituksesta saa sellaisen vaikutelman, että aloittaja käy kirjastossa lukemassa autolehtiä ja haaveilee omasta autosta.

      • Anonyymi

        Heheheheheee. Repesin tähän viiltävän tieteelliseen analyysiin. Hihihihihiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheheheheee. Repesin tähän viiltävän tieteelliseen analyysiin. Hihihihihiii

        Varsin osuva kuvaus aloittajasta.


      • Anonyymi

        Oikeasti kuvittelet että joku haaveilee daciasta? Huutonaurua!


    • Anonyymi

      Sanoisin jopa niin että Dacistit ovat viisaita ihmisiä. Eihän kaikilla ole varaa kunnon autoon. Ehkäpä siitä syystä moni on päätynyt Daciaan.

      • Anonyymi

        Tuokin on aika ovelaa että he joilla on varaa kunnon autoon niin takuun jälkeisinä vuosina tullaan usein huomaamaan että suurella rahalla saadaan myös todellisia rahaavieviä ongelmia. Esimerkki tämäkin että jonotetaan sokeana jo ensivuonna tulevaa uutta mallia ennakkotilauksena vaikka autosta ei ole minkäänlaista penikkatauti kokemusta joka yleensä selviää vasta parin vuoden myynnin jälkeen . No eivät ne kuitenkaan onneksi kuluta minun rahoja !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on aika ovelaa että he joilla on varaa kunnon autoon niin takuun jälkeisinä vuosina tullaan usein huomaamaan että suurella rahalla saadaan myös todellisia rahaavieviä ongelmia. Esimerkki tämäkin että jonotetaan sokeana jo ensivuonna tulevaa uutta mallia ennakkotilauksena vaikka autosta ei ole minkäänlaista penikkatauti kokemusta joka yleensä selviää vasta parin vuoden myynnin jälkeen . No eivät ne kuitenkaan onneksi kuluta minun rahoja !!

        Jahas. Mistä tulevasta autosta puhut niin voidaan käydä syvällisempää keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Mistä tulevasta autosta puhut niin voidaan käydä syvällisempää keskustelua.

        Noniin. Kyllä se siitä, meille sanottiin. Taisi mennä jauhot suuhun kun ei vastausta heru.


    • Anonyymi

      Viime vuoden yhdeksään ensimmäiseen kuukauden verrattuna sekä VW että Škoda ovat tulleet tänä vuonna roimasti alamäkeä..........Tässä on tietoa VW. menestyksestä kun myynti sakkaa. On kuulunut huhuja että VW ei ole pystynyt toimittamaan autojaan kaikkiin maihin tarpeeksi kun Garret lähetti heille lastin Turboja tulemaan avolava lastina niin huonolla tuurilla laatikot eivät olleet tiiviitä ja tuuli pääsi kiertämään laatikoitten sisällä ja turbot lähtivät pyörimään kuivana ylikierroksilla ja suurin osa niistä oli hirttänyt kiinni kun ne tulivat Stutgarttiin .

    • Anonyymi

      DSG-plootu vaihtaa vaihteita sujuvasti.::: vain määrä aikaisesti, Daffikin vaihtoi vaihteita luotettavammin ja halvemmalla

    • Anonyymi

      suurin osa niistä oli hirttänyt kiinni kun ne tulivat Stutgarttiin ......................Tää on just tätä , josta olen kauttarantain varoitellut !

    • Anonyymi

      Jokohan lie VW konerni kirjoittanut sopimuksen Dacian licenssivalmistuksesta. Silloin VW.hen tulis ruosteettomat korit ja kunnon moottorit jotka ei vaadi öljykanisteria mukaan matkalle ja myynti pääsisi heilläkin nousuun !

      • Anonyymi

        Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun Dacian pelastamiseksi. TÄÄ ON JUST TÄTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun Dacian pelastamiseksi. TÄÄ ON JUST TÄTÄ

        Tiedä vaikka VW ottaa oppia Mersulta ja rupeaa ostamaan Renautilta terveempiä moottoreita eikä enää tarvitse edes vääristellä pakokaasu arvojakaan ja . saattaa vielä aueta myös Amerikan markkinat. Sitten kai ne voivat rakentaa taloja sinne tuomitulle entiselle VW autojen hylkypaikalle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun Dacian pelastamiseksi. TÄÄ ON JUST TÄTÄ

        Jahans. Tää on tätä. Nyt pyydetään jo volkkarikonsernia apuun.....Puhut kuin Putin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe