Törkeää että 82-vuotias vanhus ei päässyt katsomaan ottelua kotikaupungissaan kun ei ollut istumapaikkoja! Missä on nuorten tervejalkaisten kohteliaat tavat?
https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000009797140.html
Paavo Lipposelle ei annettu istumapaikkaa otteluun
313
5767
Vastaukset
- Anonyymi
No hänhän on demari.
- Anonyymi
Onko?
Ilmankos Paavon kaasuputkessa on vuoto... - Anonyymi
Onks tää joku vihreiden vaalimainos!?
- Anonyymi
Onko täällä kuvia Putinin homoleikeistä?
- Anonyymi
Ja vielä Venäjämielinen Putinin sotaa ihaileva turhake.
Lipponen on kyllä täysin turha ihminen, ihailee vaan Putinin sotimista. - Anonyymi
Paavo on istunut nuorempana että jaksaa vanhana seistä,turha luulla että pääsee joka paikkaan ihan Paavona aina,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo on istunut nuorempana että jaksaa vanhana seistä,turha luulla että pääsee joka paikkaan ihan Paavona aina,
?
- - Kenen pallille se ois istunut ?
?
? - Anonyymi
Jep. Hyvä hyvä
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17982118Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuopiossa ei ole ketään vanhusta jätetty ilman istumapaikkaa. Ei tarvitse mennä sinne katsomoon ehdontahdon notkumaan.
- Anonyymi
Noi eläke demarit notkuu nykyään joka paikassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...lisätuloja yrittävät vaikka väkisin kusettamalla muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo.hyi sinua ja hallitustasi.paavo on demarien demari.oikee kuningas.rötösherra numero kolme
- Anonyymi
Toverit on syytä jättää ilman istumapaikkaa, muutoin ne istuu siinä aina, vetelää sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkepersut ei edes elä eläkeikään asti koska kuolevat nuorempana alkoholin aiheuttamiin haittoihin.
- Anonyymi
Kuopiossa järjestetään piereskelyn SM-kisat! Kyllä kuopiolaiset osaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkepersut ei edes elä eläkeikään asti koska kuolevat nuorempana alkoholin aiheuttamiin haittoihin.
Olen 75 vuotias ylpeä persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...lisätuloja yrittävät vaikka väkisin kusettamalla muita.
Sopeutumiseläkkeellä on varaa palkata palvelija/autonkuljettaja kantamaan pilkkijakkaraa mulana että herra pääsee istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno asia ja minä nuorempi hieman. Vasurit luikku joutilaat vaan valitttaa:)
Ole ylpeä,sillä olet rakentanut maatamme. Mutta nämä muut vasemmisto ja vihreän punaiset,ISÄ SUOLEJE SUOMEAMME PAHALTA ! On rukoukseni.
- Anonyymi
Näin kävi myös aikoinaa Mauno Koivistolle ratikassa, seisomaan joutui.
- Anonyymi
Mutta Erkki Tuomioja ei joutunut parturiin.
Meni itse. - Anonyymi
Olin kerran ratikassa, missä keski-ikäinen mies karjaisi nuorelle tytölle: "Ylös siitä anna vanhemmallesi paikka."
Tyttö singahti pystyyn ja mies istui siihen ja sanoi "Jos ei tuon ikäinen jaksa seistä, on hänen paikkansa sairaalassa."
Mies ei ollut Mauno. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kerran ratikassa, missä keski-ikäinen mies karjaisi nuorelle tytölle: "Ylös siitä anna vanhemmallesi paikka."
Tyttö singahti pystyyn ja mies istui siihen ja sanoi "Jos ei tuon ikäinen jaksa seistä, on hänen paikkansa sairaalassa."
Mies ei ollut Mauno.Jaaha, Paavo ratikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Erkki Tuomioja ei joutunut parturiin.
Meni itse.Olis leikkauttanu samalla lettinsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ollut Mauno.minä näin taas tapauksen T-baanassa kerran kun nuori kolli otti paikan vanhuksen edestä ainoan vapaan paikan,vanhus tuumasi kollille että,istu sinä nuoremmuuttasi niin jaksat sitten vanhana seistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, Paavo ratikassa.
Jaaha, Puavo ratikassa.
- Anonyymi
kyllä se on moitittavaa käytöstä, ettei anna vanhemmille istuinta
- Anonyymi
Näin kävi myös aikoinaa Mauno Koivistolle ratikassa, seisomaan joutui.
Ja toi somalit neuvostoliitosta Suomeen,kun ei uskaltanut vastustaa Neuvoliiton painostusta ja mitä nyt tapahtuu Koiviston paskan jälkeen?
Ilman Koivistoa SDP,ei Suomessa olisi somaleita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ollut Mauno.Ompa typerää käytöstä äijjältä!
- Anonyymi
"Täältä tulee demari putininpalvoja! Palvelkaa mua! PALVELKAA MUA!"
- Anonyymi
Miksi sen lempi nimi on Mooses. Jeesus pelastaa.
- Anonyymi
Ei se putinia palvonut, vaan putin oli liero ja hämäsi ja tuuditti kaikki uskomaan valoisampaan tulevaisuuteen. Samaan erehtyy nyt vihervasemmisto. Maahanmuutto on pinkkiä unelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sen lempi nimi on Mooses. Jeesus pelastaa.
Läski-Mooses se on.
- Anonyymi
Niinistö meni zekkaa lätkää Stadissa... ei ollu paikkaa... Se meni istuu rappusille katsomossa...ihmiset tarjos sille omaa paikkaansaa...Ei vaihtanut...Nyt oli et Lipposella oli tarjottu liput "tavallisten" ihmisten paikoille. Eli juuri demareiden ydinäänestäjien katsomoon...EI KELVANNUT...Vaan pitää niinku p'äästä POIS jotta olisi ARVOISTENSA JOUKOSSA...Niinhän se vei pois vappusatasen...jota kipeästi köyhät duunaritki olis kaivannut...Ja Lipposen törkein juttu : ELÄKEINDEXIN ...poisti...Köyhiin duunareihin seki koski eninten..ITTELLÄ isot rahat ku lobbas VENÄLÄISTEN kaasuputkia... Eli kyl se Lopponen DEMAREIDEN kans on kaukana duunareista..oma tasku kullan kallis...Ja ei kelvannut istua "kansan" kesakuudessa
- Anonyymi
persut nyt muutenkin tuhoaa suomen eläke-kansaa, että nuo kommentit ei ole ihme...
ja sitten vielä ihmetellään jos mamut ei kunnioita suomen kansaa, kun oma kansakaan ei edes kunnioita vanhempaa väestöä...
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut nyt muutenkin tuhoaa suomen eläke-kansaa, että nuo kommentit ei ole ihme...
ja sitten vielä ihmetellään jos mamut ei kunnioita suomen kansaa, kun oma kansakaan ei edes kunnioita vanhempaa väestöä...
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan...Kyllä joo ois tuokin saanut olla ihan pois politiikasta kun vei suomen EUhun maksajaksi ja venäjän ystävä ja stasin listoilla on ollut. Kävelly aina tavallissen kansan yli akkansakin jätti nuoremman pyrkyrin takia jolle hommas työpaikat oli opettajana ennen kuin paveli sen eduskuntaan veti omaksi äänetorvekseen kommunis oikeen punaisena hehkuen.
- Anonyymi
Taidat sekoittaa yhtä ja toista. Mm. Lipposen ja Rinteen.
Mutta demarit eivät ehkä ole niin tarkkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan...Paavo voi hyvinkin olla stasin perskärpänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan...Kukas se aikanaan nappas eläkeindexin veks?? Olisko ollut itse Paavo Lipponen, demarikääkkäpaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo voi hyvinkin olla stasin perskärpänen?
Lipponen, Halonen ,makasiinirotta, Sorsa ovat ainakin maanpettureita, niitä vallankumous sosialisteja ja Liikanen.
Sdp kannatus loppuu jos lista saataisiin demokratian mukaisesti julkiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se aikanaan nappas eläkeindexin veks?? Olisko ollut itse Paavo Lipponen, demarikääkkäpaska.
paavo leikkas indeksit pois,joutaa seisomaan mokoma luuseripaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan...Kaasuputkiasiamies pavel lippotsenko ei ole ollut huippupoliitikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo voi hyvinkin olla stasin perskärpänen?
Paavon persiissä on kärpäsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitollisia saisivat olla kun entinen pääministeri ja huippupoliitikko viitsii moista pallonperässä lönkyttelyä tulla katsomaan...Mamut😂😂👎🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paavo leikkas indeksit pois,joutaa seisomaan mokoma luuseripaska.
Isolla eläkkeellä oleva Putlerin kaasuputki mies.Puavo.
- Anonyymi
Kuopiolaiset on Juntteja! Siitä se johtuu, Hah! Ei Jyväskylässä olisi tällaista tapahtunut.
- Anonyymi
Eikä Kälviällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Kälviällä.
Missä on Kälviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Kälviä?
Hesassa
- Anonyymi
Paavo on sentään rkp n nederdahl palkinnolla åalkittu putinisti
- Anonyymi
Paavo oli tyytyväinen kotikatsomoon.
Ei tuo ollut järjestäjän vika. Paavo itse ei ilmoittanut tulostaan ajoissa.- Anonyymi
Röyhkeä mennä ja hengailla missä milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialisti Lipponen käveli vain sairaalaan ja sydän leikkaus tehtiin heti.
Näin toimii punainen toveri diktaattori suomessa.
Tavallinen kansalainen odottelee vuosia !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten persut tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialisti Lipponen käveli vain sairaalaan ja sydän leikkaus tehtiin heti.
Näin toimii punainen toveri diktaattori suomessa.
Tavallinen kansalainen odottelee vuosia !!Porvari Orpo meni julkiselle puolelle ja sai sydänleikkauksen heti. Minkä vuoksi muuten meni vaikka hehkuttaa sitä yksityistä puolta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvari Orpo meni julkiselle puolelle ja sai sydänleikkauksen heti. Minkä vuoksi muuten meni vaikka hehkuttaa sitä yksityistä puolta ?
Niinpä ja nythän se miljonääri Maskun Topi Sukarikin on siirtynyt hoidattumaan itseään Turun yliopistolliseen sairaalaan. Kertoi itse haastattelussa. Aikaisemmin kävi yksityisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvari Orpo meni julkiselle puolelle ja sai sydänleikkauksen heti. Minkä vuoksi muuten meni vaikka hehkuttaa sitä yksityistä puolta ?
Miksi nuo kansankynttelit,poliitikot on noin helvetin heikkoja terveytestään.joutuvat 50 vuoden jälkeen sydän ja verisuonien putkitus leikkauksiin.Vastaus ylenmääräinen kansan varojen käyttö syömiseen,juomiseen ja taxien,bisnesluokan lentojen käyttöön.Liikunta olematonta.Ainoastaan käytetään leuka lihaksia paskan jauhamiseen.
- Anonyymi
Miksi olisi pitänyt antaa, tarpeeksi vahinkoa jo muutenkin saanut aikaan.
- Anonyymi
Potkupallo on Suomessa ihme puuhastelua. Katsojia joitain satoja per peli.
Paavon kelpuuttamat penkit oli varmaan täynnä ja loput sateen kastelemia. Pissistulehdus siitä olis seurannu. Ihan hyvä näin, tuskin mitään missasi.- Anonyymi
Tietenkin olisit voinut lukea artikkelinkin. Tässä tapauksessa ottelua katsoi 4300 katsojaa ja kaikki 2700 istumapaikkaa oli täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin olisit voinut lukea artikkelinkin. Tässä tapauksessa ottelua katsoi 4300 katsojaa ja kaikki 2700 istumapaikkaa oli täynnä.
2700 eläke demaria paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2700 eläke demaria paikalla.
Remareita ne oli.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä hänelle olisi pitänyt antaa istumapaikan? Kun kerran istumapaikat on myyty loppuun niin sitten ne on myyty loppuun. Paavo on vain yksi asiakas muiden joukossa eikä hän ansaitse erityiskohtelua.
- Anonyymi
Hah sentään kyseessä maamme paras pääministeri! Ja Kuopion oma poika. Olisi luullut katsomohenkilökunnalla pelisilmää ja antaneet Paavolle jonkun terveen nuoren pojanklopin istumapaikan ja poitsulle rahat takaisin.
- Anonyymi
Paavo istui Hallituksessa ja Pääministerinä jo ihan tarpeeksi.
Hänen puhetahdillaan hän ehti sanoa Lippuluukulla: "Haluaisin is...
...tumapaikan kuuluessa oltiin jo melkein erätauolla ja Paavo palautettiin kotiin. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah sentään kyseessä maamme paras pääministeri! Ja Kuopion oma poika. Olisi luullut katsomohenkilökunnalla pelisilmää ja antaneet Paavolle jonkun terveen nuoren pojanklopin istumapaikan ja poitsulle rahat takaisin.
Ihan sama. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla ja tuo pojankloppi voi rauhassa kieltäytyä antamasta paikkaa kenellekään. Itse ainakin haistattaisin katsomohenkilökunnalle pitkät ja kieltäytyisin antamasta paikkaani. En arvosta Paavo Lipposta sen korkeammalle kuin ketään muutakaan.
Paavo Lipponen on vain yksi asiakas muiden joukossa eikä yhtään mitään muuta. Hänellä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Paavo ole nuori pojankloppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla ja tuo pojankloppi voi rauhassa kieltäytyä antamasta paikkaa kenellekään. Itse ainakin haistattaisin katsomohenkilökunnalle pitkät ja kieltäytyisin antamasta paikkaani. En arvosta Paavo Lipposta sen korkeammalle kuin ketään muutakaan.
Paavo Lipponen on vain yksi asiakas muiden joukossa eikä yhtään mitään muuta. Hänellä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään.Lisään... Ja samoin on Sauli Niinistön kohdallakin. Jos paikat ovat katsomossa täynnä niin edes Suomen presidentti ei saa paikkaa. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla eikä mikään raha tai valta anna mitään etuoikeutta.
- Anonyymi
Tottakai pitää antaa..onhansa sentään Puten frendi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Ja samoin on Sauli Niinistön kohdallakin. Jos paikat ovat katsomossa täynnä niin edes Suomen presidentti ei saa paikkaa. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla eikä mikään raha tai valta anna mitään etuoikeutta.
SAULI istui rappusilla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäloppu äijä, eikä moraalia saati rehellisyyttä ole elämän aikana kertynyt keskossikiönkään vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Lipponen on vain yksi asiakas muiden joukossa eikä yhtään mitään muuta. Hänellä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään.Totta, Suomi ei ole kaasuputki-Venäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä-paavo voisi jatkossa katsella pelejä Pietarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos pää ja kädet jo tutisee kivasti...Parkinson etenee väkisin.
- Anonyymi
Mooses vai ? Jeesus kuitenkin sovitti synnit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus nousi kuolleista
- Anonyymi
Demarisiat kuvittelee olevansa Jumalasta seuraavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Ja samoin on Sauli Niinistön kohdallakin. Jos paikat ovat katsomossa täynnä niin edes Suomen presidentti ei saa paikkaa. Kaikkia pitää kohdella samalla tavalla eikä mikään raha tai valta anna mitään etuoikeutta.
EI hän ole ollut suomen resitentti enää pitkään aikaan vaan usaan vasalli ja perpuolija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Paavon peliputken sitten korvaa samppanjalasien kilinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "kannqta" täällä alkaa kiihottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dementoitunut vanha demaripaska luulee olevansa vielä pm. "Kun MINÄ tulen paikalle, MINULLE LÖYTYY PAIKKA". Vanha dementoitunut demaripaska on taantunut.
- Anonyymi
Miksei Paavo kuljeta puutarhatuolia mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossuilla on vähintään joka viikko jotain valitettavaa terveyskeskuksessa.
Ylipainoisia paskamahoja kuten diktaattori toveri Lipponen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä terve ole ollut koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras pääministeri osais varmaan varata istumapaikan ajoissa itse,ei toisten tarvii kärsiä hänen mokistaan.Poitsu tuli katsomaan peliä eikä palvelemaan jotain kalkkis Lipposta.
- Anonyymi
Kyllä Lipponen osaa itse lipun varata lippunsa verkosta tai hänen vuosikymmeniä nuorempi eukkonsa, ei tarvitse erityiskohtelua. Ja ei se ole mikään vanhus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratiassa ei toimi niin. Onko aihe kovinkin outo ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan eivät ole. Ensin on vasemmisto ja pahnanpohjalla ovat persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dementoitunut vanha demaripaska luulee olevansa vielä pm. "Kun MINÄ tulen paikalle, MINULLE LÖYTYY PAIKKA". Vanha dementoitunut demaripaska on taantunut.
Vaan persut eivät dementoidu koska kuolevat päihteisiin ennen sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "kannqta" täällä alkaa kiihottuu.
Nuolin kainaloni tänään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän olisi toimittu kuin Kremlissä.Eihän meillä pitäisi olla diktatuuria,henkilöpalvontaa.Vai pitäisikö olla demareiden mielestä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos pää ja kädet jo tutisee kivasti...Parkinson etenee väkisin.
Paavon ja Putinin kättely olisi yhtä jumalatonta tärinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo istui Hallituksessa ja Pääministerinä jo ihan tarpeeksi.
Hänen puhetahdillaan hän ehti sanoa Lippuluukulla: "Haluaisin is...
...tumapaikan kuuluessa oltiin jo melkein erätauolla ja Paavo palautettiin kotiin. :)Paavo istui piereskellen ja röhähdellen.
- Anonyymi
>>Lipponen työskenteli Suomen pääministerinä vuosina 1995–2003. Hän on toiminut myös eduskunnan puhemiehenä.>>
Samanlainen kohtalo tulee olemaan Suomen pääministerinä vuosina 2019-2023 toimineella Sanna Marinilla.
Ei Sannakaan enää 15 vuoden kuluttua pääse minnekään Pradan tai Guccin muotinäytöksiin, muuta kuin seisomapaikoille Messukeskukseen katselemaan.- Anonyymi
Niin kun ulkonäkö lähtee, kaikki lähtee. Nyt häntä palvovat toimittajat vaihtavat silloin kadulla puolta vastaan tulleessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun ulkonäkö lähtee, kaikki lähtee. Nyt häntä palvovat toimittajat vaihtavat silloin kadulla puolta vastaan tulleessaan.
Sannalta siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannalta siis
Ja JauhoSanna(sd) jatkaa nylkyttämistä Zelensky vaihtunut parturiksi.
- Anonyymi
Se tuolileikki kun tuoleissa onkin narut eikä yleisön nykiessä kukaan saa.
- Anonyymi
Paavo multiin maan. Laitettakoon istuma-asentoon.
- Anonyymi
Ei tule ikävä kaasulobbaria.
- Anonyymi
Pönttö-Paavo päästelee.
- Anonyymi
Venäjällä ei olisi tätä ongelmaa ollut, heh.
Lipponen olisi ollut hyvä demarien ehdokas Presidentiksi vuonna 2000. No ei hän tainnut olla ehdokkaana. Tarkoitin siis, että hyvä pressakin. Ei pelkkä ehdokas.
En ymmärrä mistä ne sen Halosen siihen oikein löysivät? :( - Anonyymi
Uliuliuli
- Anonyymi
>>Lipponen olisi ollut hyvä demarien ehdokas Presidentiksi vuonna 2000.
En ymmärrä mistä ne sen Halosen siihen oikein löysivät? :( >>
Et taida muistaa historiaa sen vertaa, että tuohon aikaan Lipponen oli ollut pääministerinä 5 vuotta, ja istui jakkarallaan edellenkin, vielä 3 vuoden ajan.
Lipposella oli erittäin paljon todellista poliittista valtaa niin Suomessa kuin etenkin Suomen EU-asioista päätettäessä. Lipponen halusi viedä Suomen kaikkiin EU-ytimiin mukaan, ja tähän kuului myös Euro.
Olisi ollut silkkaa typeryyttä luopua tuollaisesta vallasta, ja ottaa tilalle seremeoniallinen Linnan kättelijän presidentinrooli.- Anonyymi
No enpä muistanut historiaa sen vertaa, myönnän. :) Mutta muistan äänestäneeni silloin vaaleissa Halosta. :( Se oli virhe. Esko Aho olisi ollut parempi Presidentti.
- Anonyymi
Sanna ja Paavo antoivat 7 miljardia koronaflunssaan eulle, mikä on vastoin perustuslakia.
Marin ja Lipponen ovat rikollisia joita yhdistää toveriliike sdp. - Anonyymi
Paavo oli tarkka Suomen maineesta ollessaan ministerinä.Hänestä oli suuri häpeä Suomen ottaa vastaan Euun, ruokapaketteja jaettavaksi ,asunnottomille nälkää näkeville kansalaisille.
- Anonyymi
Eikö paskan plörähdystä laitettukaan kunniapaikalle haisemaan? Voi voi.
- Anonyymi
Eikö verentahrimilla kaasurahoilla edes istumapaikkaa irronnut?
Olisiko aika vähän jo pohtia elämänvalintojaan?- Anonyymi
Löytyyköhän Paavon nimi Tiitisen listalta?
- Anonyymi
Enpä tiedä, ehkä kaikki eivät osaa arvostaa Venäjän vakoojaa. Isänmaallisiakin vielä on.
- Anonyymi
DEMARI LIPPONEN VENÄJÄN MIELISTELIÄ NUOLEKSIA ISTUKOON KAASUPUTKEN PÄÄLLÄ JA ONHAN UKOLLA AIKAA SEISOO VAIKKA MAILMAN TAPPIIN. VAI VIELÄ ISTUMAPAIKKA SAATANA.
- Anonyymi
Se on ihan oikein kuopiolaiselle, että joutuu seisomaan. Kuopiolaiset ovat Suomen tyhmintä väkeä. Jos Ukraina häviää, se johtuu kuopiolaisista.
- Anonyymi
ei kyllä Stadilaiset on niitä tyhmimpiä...katsopas Juhana Vartiaista ja Anni Sinnetännemäkeä, he ovat kuin vajakkeja. Ja katutyöt osoittaa jo sen, kaikki väylät katuremontissa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kyllä Stadilaiset on niitä tyhmimpiä...katsopas Juhana Vartiaista ja Anni Sinnetännemäkeä, he ovat kuin vajakkeja. Ja katutyöt osoittaa jo sen, kaikki väylät katuremontissa yhtä aikaa.
Vihermätä SinneTänneTonnemäen toimesta jopa Stadin viheralueet hakataan maan tasalle kuten tapahtuu Keskuspuistossa ja kohta Vihdintien varrella Etelä-Haagassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi että autoilu loppuis Hesasta.Kun kadulla istujat eivät saaneet autoilua loppumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihermätä SinneTänneTonnemäen toimesta jopa Stadin viheralueet hakataan maan tasalle kuten tapahtuu Keskuspuistossa ja kohta Vihdintien varrella Etelä-Haagassa.
Sinne Tänne Jonnemäki.
- Anonyymi
Jos paavokka on niin pahasti potkipallia vaille, niin minä voin tulla potkimaan palleille vaikka koko päiväksi.
- Anonyymi
nyky ajan ihmisillä ole esikuvia, joista muodostuisi arvopohja nuodenmille,
- Anonyymi
Kauankos se putininpalvelija aikoo viellä tallustella maan pinnalla haisemassa?
Kuohuviini kun ei vuotta pidempään säily. Ei voi siksi pitää valmiina kylmässä.
Täytyy vain toivoa, että sattuu sopivasti, niin pääsee poksauttamaan putelin. - Anonyymi
tasarvon vuoksi feministit ohjataan aina seisomapaikoille
- Anonyymi
Eipähän liikenen täältä myötätuntoja tuommoiselle sdp lipposelle. Tässä aikaansaannoksiaan:
Lähetekeskustelu
TÄYSISTUNTO
7. TOUKOKUUTA 2002 Liisa Hyssälän (kesk) puheenvuorossa mm:
"Kun Lipposen ensimmäinen hallitus tuli virkaansa, se ensi töikseen romutti kansanvakuutusjärjestelmiä, joista tässä on kysymys, ja toinen, kakkoshallitus, jatkoi tätä samaa linjaa. Pahin virhe oli tämä kansaneläkkeen pohjaosan poisto, mutta samaan kansanvakuutusjärjestelmäasiaan liittyivät myöskin sairausvakuutuspäivärahan pienin päiväraha, kansaneläkkeen lapsikorotusten poistot, puolisolisä, hautausavustus elikkä kansanvakuutusjärjestelmät, joiden periaate on ollut se, että kaikki maksavat ja kaikki myöskin saavat etuutta."
Lipponen se vaan leikkasi eläkeläisiltä romutti kansanvakuutusjärjestelmän!- Anonyymi
Siis käytätkö ihan vakavissasi mv-"lehteä" tiedon lähteenä? Siis vakavissasi? Kyse on venäjän sponsoroimasta valeuutissivustosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis käytätkö ihan vakavissasi mv-"lehteä" tiedon lähteenä? Siis vakavissasi? Kyse on venäjän sponsoroimasta valeuutissivustosta.
Jos vaivaannut katsomaan, kirjoituksessa ilmenee, että ko. asia on otettu Satakunnan Kansa lehden haastattelusta 21,2,1998.
LISÄKSI: UUDESSA SUOMESSA 24,8,2013 olleesta Seppo Hauta-ahon kirjoituksesta.
Tarkoitatko että sekin on venäjän sponsoroima valeuutissivusto, mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
- Anonyymi
NÄIN SDP TOIMII,VAIKKA KERTOVAT OLEVANSA KÖYHIEN ASIALLA.Puheet on toista kuin teot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko tosiaan lähes "hermoromahduksen", jos näet linki mv-lehteen`? Hysteerisenä poistamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinun on kerrottava, mikä tuossa kirjoituksessa on valetta? Jos et siihen kykene, älä poista uutista. Syytät siis alunperin Satakunnan Kansan julkaisemaa uutista venäjän sponsoroimaksi valesivustoksi, niinkö?
- Anonyymi
Jos Paavo olisi sanonut olevansa Homo, niin varmasti istumapaikka olisi järjestynyt.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004126635.html
Kirjoituksessa sanitaan mm:
"EU:n elintarvikevirasto Suomeen, Italialle ruokakulttuurivirasto
Maatalousministeri Koskinen: "Erittäin merkittävä asia"
ps://www.is.fi/kotimaa/art-2000000266967.html
Kirjoituksessa sanotaan mm:- "Berlusconi halusi vain auttaa kollegaansa ja tarjota hyvän mainospalan vaalien aattona, italialaisviranomainen sanoo IS:lle."
No, missäs se elintarvikevirasto nyt on? Siellähän se Parmassa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004126635.html
Kirjoituksessa sanitaan mm:
"EU:n elintarvikevirasto Suomeen, Italialle ruokakulttuurivirasto
Maatalousministeri Koskinen: "Erittäin merkittävä asia"
ps://www.is.fi/kotimaa/art-2000000266967.html
Kirjoituksessa sanotaan mm:- "Berlusconi halusi vain auttaa kollegaansa ja tarjota hyvän mainospalan vaalien aattona, italialaisviranomainen sanoo IS:lle."
No, missäs se elintarvikevirasto nyt on? Siellähän se Parmassa...Tekevälle sattuu... Tässä oikea linkki:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000266967.html
Pelkkää katteetonta puhetta oli paavolta... - Anonyymi
Olisi Paavolle ollu istumapaikka mutta kun ei kärsi istua,kaasuputki vähän aralla päällä,rispaantunu.......
- Anonyymi
Vassarin paikka on istua räkäisellä lattialla, olisi pitänyt miettiä aiemmin kun lobbasi ryzzän kaasuputkea ja veti hillot välistä.
- Anonyymi
Olisi kyll voetu istuttaa samantien katapulttiin ja komiassa kaaressa lennättää Valkeiseen.
- Anonyymi
Putinin kavereille on huonosti paikkoja nykyään vapaana.
- Anonyymi
Osallinen joukkosurmiin ja tuhontaan. Kuuluu Nürnbergiin köydenpätkää narisuttamaan.
- Anonyymi
Niinistö joutaa Naton päämajan lattioita kiillottamaan.
- Anonyymi
Niinistö ym maanpetturit joutuvat vastuuseen rikoksistaan .Hirmuista on joutua elävän Jumalan eteen tuomittuna,vaikka hirmuista se on muillekin.
- Anonyymi
Kaikille sama kohtelu.
- Anonyymi
Olikohan Päivi kotona vai muualla kun Paavo oli jalkapalloa katsomassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden elämät on ison ikäero vuoksi päivin sanoin "eriytyneet".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden elämät on ison ikäero vuoksi päivin sanoin "eriytyneet".
Paavo istuu eikä vieläkään ole oppinut puhumaan ja Päivi käy pantavana ikäisensä luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivi seisotti jotain muuta sillä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo istuu eikä vieläkään ole oppinut puhumaan ja Päivi käy pantavana ikäisensä luona.
Paavo istuu lattialla ja paskoo vaippaan. Päivi vaihtaa vaipat ja käy pantavava ikäistensä luona.
- Anonyymi
Paavon venäläinen lypsykone on kuulemma sammunut.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009123045.html - Anonyymi
" Paavo Lipponen sai idean Venäjältä Saksaan vedettävistä putkista
jo 1990-luvulla. Hän ja nimekkäät demarit Saksasta ja Suomesta
lobbasivat putkia vuosien ajan."
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009043726.html
Useat kulttuuripuolen ihmiset ovat jo useasti ehdottaneet, että Paavo Lipponen luovuttaisi valtaosan, tai rahasummat kokonaan noista verikaasurahoista saamistaan palkkioista Ukrainan lasten sairaaloille. - Anonyymi
"ettets te tiedä kuka mä olen? Moskovassa minulle ei olisi käynyt näin!"
- Anonyymi
Ei se tarvi mitään istumapaikkaa se saa seistä se ukeli hahaaa
- Anonyymi
Lipponen joutaa seisomaankin. Istumapaikkoja tarvitaan nuoremmille.
- Anonyymi
Asia on niin, että kansan kyykyttäjille ei voi mitään niin kauan kuin ollaan ministeriä, mutta ne ajat on ohi.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Mitään apua ei tule antaa niille, jotka
ovat virassaan olleet kansalaista vastaan.
Seisköön bussissa, seisköön otteluissa, älköön kukaan avatko ovia saati luoko lumia pihasta vaikka maksettaisi. Älköön kukaan hymyä suoko vaan tympeän katseen, että tietää ettei menneitä unohdeta koskaan.
Etuilujen aika on ohi. Nyt etuilee muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on niin, että kansan kyykyttäjille ei voi mitään niin kauan kuin ollaan ministeriä, mutta ne ajat on ohi.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Mitään apua ei tule antaa niille, jotka
ovat virassaan olleet kansalaista vastaan.
Seisköön bussissa, seisköön otteluissa, älköön kukaan avatko ovia saati luoko lumia pihasta vaikka maksettaisi. Älköön kukaan hymyä suoko vaan tympeän katseen, että tietää ettei menneitä unohdeta koskaan.
Etuilujen aika on ohi. Nyt etuilee muut.Juuri niin.
- Anonyymi
Paavo on freudenthalilainen , sai Freudenthal mitalin. Että silleen!
Suomenruotsalainen Axel Olof Freudenthal harrasti rotuoppeja ja uskoi suomalaisten alempiarvoisuuteen. - Anonyymi
Olisi ostanut itselleen oman aition eikä ruikuttaisi.
- Anonyymi
Täys roistO,ja kusipää koko mies.Saamme kiittää ylikorkeita sähkönhintoja Paavo Lipposta.
- Anonyymi
Paavohan asuu Töölössä, miksi hän mene Kuopioon seisomaan?
- Anonyymi
Kuppa ei siis olekaan lähtenyt töölöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuppa ei siis olekaan lähtenyt töölöstä?
Loistavasti huomioitu :D
- Anonyymi
Paavo vois mennä henkiseen isänmaahansa Venäjään katsomaan otteluita niin pääsis katsomaan samaan aitioon parhaan kaverinsa Putinin kanssa! :)
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Ja demarikollega, setafemakko, medvedevin ystävätär Tavja Havonen messiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja demarikollega, setafemakko, medvedevin ystävätär Tavja Havonen messiin.
Joo kyl tolla porukalla jo hyvät ryhmäseksi-sessiot saa aikaan! 👍🏻
- Anonyymi
Demarit eivät arvosta vanhempia ihmisiä.
- Anonyymi
Jauhosannaa,sd, ja silloista parasta ystäväänsä Illua siteeraten boomerit ittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhosannaa,sd, ja silloista parasta ystäväänsä Illua siteeraten boomerit ittuun.
"Boom boom boomeri. Boomeri on retardi..."
Paavokos tuossa on ollut mielessä?
- Anonyymi
Kaasuputki Paavo ei ole ilmeisesti kovin suosittu omassa kotikaupungissaan….
- Anonyymi
Ei, kun sillä vuotaa jo kaasuputki
- Anonyymi
Paavo kääri itselleen isot kaasuputkirahat joita hautoo pörssissä miljooniksi.
Moni rikollinen ja ilkeä ukko
- Anonyymi
Lipponen on Neandertal-palkintonsa ansainnut.
- Anonyymi
Jos ei ole ollut kuin orsipaikkoja?
- Anonyymi
Mooseksella(sd) seisoo vai seisooko sittenkään?
Päkä(sd) tietää. - Anonyymi
Rollaattori ja pyörätuoli mukaan ensi kerralla.
- Anonyymi
Puavoa vissiin hieman harmittaa kun urheilukatsomoissa ei olekaan erillisiä puoluekirjasuojatyöpaikkoja?
- Anonyymi
OTTAKOON DEMARI LIPPONEN TAITTO PILKKI JAKKARAN MUKAANSA MATKOILLE JA KUN TÖLIKÄSSÄ KORTTEERAA SIINÄ VIERESSÄ TÖLIKÄN PALLOKENTTÄ JA MARININ KORTTEERI YHESSÄ OVAT DEMARI HÖRHÖJÄ.
Putkipaavon pitäisi toki istua, mutta Sörkassa.
- Anonyymi
Mitä sää Paavo siellä seisot, mäne kotiisi !
- Anonyymi
Paavon olisi kuulunut suorittaa aktiivista katumista kuulumisestaan Tiitisen listalle
- Anonyymi
Voi kauheaa😂
- Anonyymi
Oliko sitoutunut tapahtuman arvomaailmaan? Reilua että kuitenkin käännytettiin portilta eikä tultu katsomosta ulos raahaamaan.
- Anonyymi
Punaisen natsitoveriliikkeen ex johtaja Lipponen ja uusi johtaja Antti Aadolf lintmann johtavat joukkojaan kohti sosialismin iettä. Heil, heil heil huutaa toverit!!
- Anonyymi
Minkäs mahtaa jos ei oo istumapaikkaa vapaana, niin sitten ei ole. Ei kai kenellekään istumapaikan maksaneelle voida sanoa, että lähe menee toinen tarvii sun paikan. Lipposen olisi pitänyt ostaa lippu istumapaikalle etukäteen, niin ei tarttis känistä.
- Anonyymi
Se on jo dementoitunut ja elää pm-kauttaan. Luulee, että pm:nä voi talloa jonkun, kuka on lippunsa maksanut. Ei tuollaista saisi enää irti päästää.
- Anonyymi
Boomeri Lipponen, ota coolimmin...!
tv. Sanna - Anonyymi
Putleri ei enää takaa jakkaraa.
- Anonyymi
Miksi koko kunniattoman elämänsä toisten elättämänä eläneelle pääsyliputtomalle lipposelle olisi vielä jonkun omilla rahoillaan istumapaikkansa maksaneen luovuttaa paikkansa? Punikkien röyhkeys on rajaton.
- Anonyymi
Lipponen oli toinen niistä kahdesta johtomiehestä jotka runnasivat valheilla ja petoksella Suomen EMUun ja siis Eurotalouden alamaiseksi.
Se toinen koijari on nyt presidenttinä, Niinistö.- Anonyymi
Molemmat lähetettävä venäjälle.
- Anonyymi
Kun Kaasuputki-Paavo kuolee, hän tulee saamaan valtiolliset hautajaiset.
Hautajaisissa järjestetään pienimuotoinen mutta näyttävä sotilasparaati Punaiselle torille.
Paavon kauniisti ortodoksisin koristein koristeltu arkku kujetetaan Kremlin, ja lasketaan Kremlin muurissa olevaan hautaholviinsa. - Anonyymi
Eikö edes Venäjän kaasuputkiyhtiön Vip-katsomossa sijaa löytynyt?
- Anonyymi
Ei Lipponen taida haluta kansan syvien rivien sekaan istumaan. Oli kuitenkin 90-luvulla vetämässä maata uusliberalistisen opein suosta. Ja siinä menossa jäi moni jalkoihin. Sitten pisti vielä rahoiksi "konsultoimalla" venäjää. Monessa mukana.
- Anonyymi
Ihan näin demarien kannattajana sanoisin, että lentäköön Sperputkineen hornaan.
Minä en kannattanut. - Anonyymi
Lipponen olis jo aikoinaan pitäny teloittaa. Venäjän kytkökset sen vahvistaa. Samalla kun rikollisia poliiseja teloitetaan täytäntöönpanolla voisi vanhan ukon laittaa hautaan, Supon rikollisten viereen
- Anonyymi
Ihan näin ensinuuhkaisulta, tuntuu siltä, että sinusta demokraattinen ja vapaa Suomi on jollain tavalla paska paikka asua.. :D
Eihän sun suku nimi ole Wahlroos? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näin ensinuuhkaisulta, tuntuu siltä, että sinusta demokraattinen ja vapaa Suomi on jollain tavalla paska paikka asua.. :D
Eihän sun suku nimi ole Wahlroos?Kuinka monia kymmeniätuhansia Suomen rikollisjärjestö poliisin härinnän ja vainoamisen uhreja löytyy jo maasta? On aika tullut kostaa ja kunnolla!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun suku nimi ole Wahlroos?Sdp on ja oli rikollinen poliittinen liike.
Varoituksena Lipponen ja haloska kuuluvat sota oikeuteen Venäjän tovereiden pyöräilystä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun suku nimi ole Wahlroos?Suomiko demokratia? sosialismin ja kommunismin sekainen paskaläjä, jonka asukkaista yli 60% pitäisi teloittaa välittömästi. Ilmastokin kiittäisi kun teistä täysin hyödyttömistä punikeista laskettaisiin ilmat pihalle ja poistettaisi kuluttamasta maapallon varoja.
- Anonyymi
Etkö tiedä kuka minä olen,,,,,, minulle ensin, minulle sitten,, minä, minä, minä, mä mä mä,, minulle lisää, minä ensin, jne,,, aito demari 🤑😂.
- Anonyymi
Varmasti nahkurin orsilla olis ollut tilaa.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005644512.html
Lipposen ajan suuruudenhulluutta tuokin. Ja rahaa paloi.
- Anonyymi
Aikoinaan Lipponen oletti ja oli varma, että hänet valitaan Eu- komissaariksi.
Vaan eipä valittu.
Kostoksi hyppäsi venäläisten puolelle, johtamaan kaasuputki firmaa.
Onneksi ei valittu eu- komissaariksi.
On meinaan ollut aina tuonne itään päin kallellaan.
Vaikka on antanut ymmärtää, että demokraatti olisi.
Kaikki eu,n tiedot olisi vuotanut Kremliin.
Hänenkin nimi löytyy Stasin listoilta.
Kuten Ex- presidentti Tarja Halosen.
Tuomiojan Erkkiä unohtamatta.
Suuria CCCP,n ja DDR,n ystäviä.
Suunnittelivat samanlaista järjestelmää Suomeen. - Anonyymi
lipposen oma käytös se vasta törkeetä olihi vallankahvassa
- Anonyymi
Paavot Lipponen Arhinmäki ja Väyrynen on syytä lahjoittaa Ugandan nälkäänäkeville. Vaikka onhan heilläkin omat inhimilliset rajansa.
- Anonyymi
Toivomme että Lipposelle löytyy makuupaikka.
- Anonyymi
Vieläkö tuokin klöntti elää? Tuhlaa maapallon rajallisia happivaroja.
- Anonyymi
Hietaniemestä löytyy mukava paikka makailuun.
- Anonyymi
Lipponen on kusipääkommari!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/07/22/paavo-lipponen-sosialismin-asialla - Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa! Olisi hakenut apua Kiinan Keisarilta, jota aikoinaan kehui ystäväkseen.
- Anonyymi
Jos Kristinuskossa on mitään perää, niin murhamiehet voivat odottaa palavansa Helvetin tulessa.
- Anonyymi
Menisi Moskovaan niin saisi kunniapaikan.
- Anonyymi
Jos paikat oli ostettu ja maksettu viimeistä tuolia myöten, niin ihan OK.
Olisi hankkinut liput ajoissa.
Hän itse tyytyi tilanteeseen, asiasta paasaavat sivulliset. Puuttuisi vielä, että lippunsa maksaneet syyllistettäisiin siihen, että eivät antaneet paikkaansa Paavolle. - Anonyymi
Miksi Lipponen ei muuta sinne ihailemaansa Kuopioon.
- Anonyymi
Savolaiset on omituinen ihmisrotu. He ovat kuin muslimit ja venäläiset. Eräs savolainen entinen kollega sanoi, että jokaisen aidon savolaisen on tehtävä vuosittain pyhiinvaellusmatka Kuopioon.
- Anonyymi
Sdp puhkaistaan vielä ,rikollinen mätäpaise Suomessa, sosialisti vihreitä rikollisia koko porukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiset on omituinen ihmisrotu. He ovat kuin muslimit ja venäläiset. Eräs savolainen entinen kollega sanoi, että jokaisen aidon savolaisen on tehtävä vuosittain pyhiinvaellusmatka Kuopioon.
Minä tien usseimman pyhhiinvaellusmatkan kuukauvessa aina Kuopijoon vaekka asun meleko vieressä,on ihan pakko kun pittää piästä torille juiloomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa järjestetään piereskelyn SM-kisat.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään väärää tapahtunut aivan oikein
- Anonyymi
Pitää oikein ängetä itsensä sisään etkö tiedä kuka oon böö
- Anonyymi
Oliko joku käskenyt mennä sinne itseään tyrkyttämään
- Anonyymi
Putki Paavo on 6% bööööööö eli Ääliö ja sen kansa vaaleissa huomasi!
- Anonyymi
Ihan oikein Paavolle
- Anonyymi
Paavo on istunut venäjän kaasuputken päällä joten hänelle Remmiä takaluukkuun.
- Anonyymi
Hahhahhaa, demaripaska ei tarvi istumapaikkoja. Liian moni muistaa tuon.äijän touhut. Se äijä ei mitään istumapaikkoja tarvi eikä sen tartte enää ihmisiä tulla kiusaamaan. Helvetin hyvä, että kääpä sai sitä, mitä taviksetkin saa.
- Anonyymi
Mä en tolle vihervassari-,maanpetturi- änkyrälle ois antanut edes pääsyä koko otteluun, edes seisomapaikalle.
- Anonyymi
Eivät halunneet Putinin marionettia pilaamaan tunnelmaa?
- Anonyymi
koko tapaus on ikävä muistutus siitä, että tuokin täällä vielä heiluu.
Ei ole Piru vielä hakenut omaansa pois.- Anonyymi
Oli aikoinaan presidenttiehdokkaana sai komeat 3 % -yksikköä kannatusta
- Anonyymi
Etuilee sairaaloissa, niin ei kuole normiikäisenä!
- Anonyymi
Suomen kansan 1990- luvun pelastajalle ei kiitosta katkeralta puolihöperöltä kansalta näköjään nykyaikana enää heru. Olisipa pæstänyt Soomen Argentiinan tielle kun niin kovin lähellä se oli silloin tosiasiassa talousromahdus totaalisesti. Kiittämättömyys on maailman palkka.
- Anonyymi
Juuri niin. Demareiden kannatus oli 27-28 % Lipposen aikana. Nyt ei olla lähelläkään.
- Anonyymi
Ilman lippua jäi myös Lipponen, joka Savon Sanomien mukaan joutui kääntymään Keskuskentän portilta tyhjin käsin.
Ei täysin pidä istumalihaspaikkaansa .
Paikalla oli Putinin edustaja ja täytti Lipposen taskut kaasuputkiavustuksella
ja kädet olivat sen takia tyhjät taskut pullottivat ilman pulloakin - Anonyymi
Marin kyllä tietää, että Lipposelle on jo oma paikka valmiina odottamassa 🤣
- Anonyymi
Aivan oma, tietynlainen paikka.
🔥🔥🔥😈🔥🔥🔥 - Anonyymi
Eikös jätkän pitäisi olla jo saattohoidossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi pitää kuulustella stasi-kytkennöistään ja mahdollista maanpetoksistaan ne ei saa jäädä maton alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piru saattajaksi!
- Anonyymi
Paavo on kyykyttänyt kansaa joutaa seisomaan.
- Anonyymi
Eiköhän Lipponen ole istunut jo tarpeeksi tuohon ikään.
- Anonyymi
Putkimies pysyköön kotonaan.
- Anonyymi
Paavo pelasti Suomen.
- Anonyymi
"Suomen kansan 1990- luvun pelastajalle ei kiitosta katkeralta
puolihöperöltä kansalta näköjään nykyaikana enää heru."
Lipponen ei pelastanut Suomea 1990-luvun lamassa, eikä Sanna Marin pelastanut Suomea 2020-2021 Covid-pandemiakriisissä.
Lipposen aikana tapahtunut hyvä talouskasvu ja viennin koheneminen olivat yksinomaan 1991 tehdyn 12% devalvaation ja 1992 alkaneen markan kellutuksen ansiota. Suomi sai 40% suuruisen kilpailuedun kaikkiin samnoilal markkinoilla toimineisiin. Lipposen ei tarvinnut tehdä muuta kuin katsella sivusta.
Päämiinisteri Sanna Marin selviytyi Covidista viidestä Pohjoismaasta toiseksi huonoiten. Vain Ruotsissa oli 100.000 asukasta kohden enemmän kuolemia kuin Suomessa. Sekä Tanskassa että Norjassa ja Islannissa oli kaikissa huomattavasti vähemmän.
Sanna Marin ei siis mitenkään pelastanut Suomea, tai ollut muuten erityisen kyvykäs tuona pandemian aikana. Ei vaikka tätä asiaa tuodaan kovasti Marinin kansainvälisissä CV:issä esille. - Anonyymi
Änkyrä lipponen ei tarvi mitään muuta kuin pysyy hiljaa ja murjottaa peräkamarissaan.
- Anonyymi
Karmea äijä, haukkui pätkä-Maurin peruukkia. Niin veti kuin oravalle.
- Anonyymi
Pavel Lipposella on pahoja pidätysvaikeuksia. Siitä se paha haju johtuu.
- Anonyymi
Paavo on syntynyt Pellossa, ei ole kuopiolainen.
- Anonyymi
Käyttäytyy muutenkin kuin pellosssa
- Anonyymi
Kuopion lyseon ylpeitä poikia, kasvoi siinä torin kulmalla.
- Anonyymi
Möö-möö olisi saanut istua jos olisi lunastanut istumapaikkalipun. Onhan se nyt yhtä helvettiä, että urheilutapahtuman katsomotkin pitää alistaa sosialismille. Eikö kaasuputkesta herunut sitä vertaa ruplia, että olisi saanut ostettua lipun kuten muukin köyhälistö, joka oli matsia katsomaan mennyt?
Pisteet järjestyksenvalvojille. - Anonyymi
Mitä törkeää siinä on? Jos on maksanut istumapaikkansa niin ei sitä ole tarvetta kenellekään luovuttaa sen vuoksi, että tämä on hieman vanhempi. Istua saa kyllä jos on lipun ostanut. T. katsoja kyseisestä ottelusta, 79 v.
- Anonyymi
Olisi mennyt pummilla sisään
- Anonyymi
Lipukka ja Marikka pilaavat Suomen maineen.
- Anonyymi
Eikö Paavo ole uppopallomiehiä? Sinne olisi sekaan mahtunut altaaseen.
- Anonyymi
Paavo olis hyvä pohjapuolustaja,koko pelinajaksi korin päälle istumaan.
- Anonyymi
Jos istumapaikat on jo myyty niin ne on myyty.
- Anonyymi
Kremlissä on tilaa.
- Anonyymi
On annettava asetus joka määrää yleisötilaisuuksista että kaikissa yleisötapahtumissa on oltava paikka varattuna entiselle pääministerille ja eduskunnan puhemiehelle Paavo Lipposelle siltä varalta että hän haluaisi tulla seuraamaan tapahtumaa.
Samaan tapaan kuin hänelle oli varattu työhuone eduskuntatalossa hänen jäätyään eläkkeelle parlamentaarikon työstä. Työhuone sekä kaksi avustajaa olivat Lipposelle tarpeen hänen kirjalliselle työlleen jonka tulos on toistaiseksi: "Muistelmat, osa 1".
Toimiessaan eduskunnan puhemiehenä, Lipponen vaati koko hänen työhuoneensa käytävän suljetuksi toimittajilata ja muilta sivullisilta.
Suuren politiikan johtajan muiston kunnioittaminen olisi siis aloitettava jo hänen elinaikanaan että hän ehtisi itse nauttia vaatimastaan kunnioituksesta. - Anonyymi
Ei ole törkeää. Ryssien pelle.
Huijannut itselleen järkyttävät rahat ryssien kanssa vehtaillessa. Jätti perheensä sen kammottavan akan takia. Sitä saa mitä tilaa. Ei mitään kunnioitusta tätä tyyppiä kohtaan. Voi mennä vaikka ryssiin katselemaan jos sieltä löytyisi istumapaikka. - Anonyymi
Menköön ryssiin katteleen istumapaikkoja. Sieltähän ne tämän ukon rahat on tulleet muutenkin
- Anonyymi
Lipponen oli jätkä joka vei suomen valuutan Euroon ilman äänestystä ja nyt on koko Suomi veloissa.
- Anonyymi
Apurina oli eräs Sauli Niinistö joka on nyt presidenttinä.
- Anonyymi
Normi Tsadilainen ryssien mielistelijä yritti oikeiden suomalaisten joukkoon.
Taktinen lataus vaan Senaatintorille niin pääsee kotiryssistä eron.- Anonyymi
Vuan ihan Kuopijon poeekia tuppaa olemaan, niinkuin Spedekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuan ihan Kuopijon poeekia tuppaa olemaan, niinkuin Spedekin.
Pönttö-Paavo on aika spede.
- Anonyymi
Olisi kai tuolta sivusta voinut jollain jakkaralla katsella, jos kerran katsomoon ei mahtunut.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2828555 - Anonyymi
Lipposelle on varattu erityinen paikka.
Marin tietää kertoa siitä lisää. - Anonyymi
Saa mennä istumaan sinne Prigozkinin viereen.
TOIMIKAA!- Anonyymi
Kokki istuu nyt helevetissä,tuli yhtäkkiä kuumat oltavat.
- Anonyymi
Kaikki kotirussat pitää kiehauttaa ensin, ennen nauttimista.
- Anonyymi
Susille kelpaa myös raaka liha.
- Anonyymi
Ei se venäjän trolli tarvitse istumapaikkaa, seisokoon. Niinhän paavokin vedätti suomen kansaa!
- Anonyymi
Mitä tuollainen seniili istumapaikalla tekee, tuskin jalkapallosta mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Aika perusteellinen analyysi suomen ja suomalaisten "rakastamasta isä aurinkoisesta" ja sosialistidemokratiasta jossa vain harvoilla ja valituilla oli puheoikeus ikäänkuin Kremlissä. Toisinajattelua ei sallittu. Kyllä kansa muistaa !
- Anonyymi
Joo ei tarttenu istumapaikaa on istunu ihan tarpeeksi aikanaan ! Mellasti eläkeindeksit😬 ! Vielä näitä kumarrella!
- Anonyymi
Ei mitään erityskohtelua paavo pesusienelle. Ostakoon ajoissa istumapaikkalippunsa, tai jääköö hoitolaitokseensa. Prkl
- Anonyymi
tuskin näkee enää kentälle saakka
- Anonyymi
Ei ollu seurue muistanna ottoo vaippoja mukaansa ja siksi koko kööri ohjattiin pois haisemasta ihmistenilmoilta!
Hyvä järkkärit, ettette alkaneet poistamaan ihmisiä penkeistä ja tekemään tilaa, kuten narsistit olettaisivat järkkäreiden tekevän!
Paska-Paavo on jo kupannut yhteiskunnalta aivan liikaa, saatananan kommarisosialistidiktaattori!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/07/22/paavo-lipponen-sosialismin-asialla - Anonyymi
Hyvä niin , riski äijä seisoskelee .
- Anonyymi
Eikö putki-Paavolle ollut penkkiä? Sveitsin tilillä olisi ollut Putin-mania lipunhinnaksi!
- Anonyymi
Eipä ollut lippuakaan tiedättekö kuka minä olen Paavolla.
- Anonyymi
Muuttakoon Venäjälle seuraamaan sikäläistä dopingurheilua.
- Anonyymi
Puten jääkiekkojoukkueessa on taas vapaita paikkoja suomettuneile HÖNÖILLE
- Anonyymi
Tuli liian vaatimattomasti paikalle. Olisi pitänyt pyyhältää mustalla autolla ja kuljettaja kyselemään. Murina päälle.
- Anonyymi
Ei annettu? Luitko uutista ollenkaan? Istumapaikkaliput olivat myyty loppuun! Totta kai olisi annettu jos olisi ollut lippuja jäljellä!
- Anonyymi
Taisi luulla että omaa jotakin erityisoikeuksia.
- Anonyymi
Ei lainkaan. Istumapaikat oli myyty loppuun. Jutusta sai käsityksen, että Lipponen seurueineen aikoi paikalle ilman lippujen ostamista. Siis ilmeisesti sisäänpääsy suhteilla. Ei voi odottaa, että joku istumapaikastaan maksanut luovuttaisi paikkansa vieraalle ihmiselle ilmaiseksi. Ostotarjouksen lipuista voi aina tietysti tehdä.
- Anonyymi
Isänmaan pettureille ei pidä antaa istumapaikkaa.
- Anonyymi
Eikös sillä ole rollaattori mihin nojata?
- Anonyymi
Olis ostanu Ruutu+ sovelluksen ja katsonut pelin sieltä. Mitähän Päivi näkee siinä miehessä, ei pysty edes tyydyttämään enää Päiviä.
Päivillä onkin dildo. - Anonyymi
Oho, olipa tökerösti toimittu, jos noin todella oli päässyt tapahtumaan. Aina voi oppia ja toimia seuraavalla kerralla paremmin. Toki Paavo on vielä sen verran hyvässä kunnossa, että voi lähteä vaikka pois tilaisuudesta, jos ei saa istumapaikkaa. Eli hän varmasti toimi niin kuin itsensä kannalta parhaaksi näki. Hienoa, jos jaksoi silti seurata seisten. Voimia!
- Anonyymi
KaasuputkiLipponen joutui seisomaan kun kaikki pelkäsivät Paavon omankin kaasuputken räjähdystä. Vasemmistohan on perinteisesti itämielinen.
- Anonyymi
Demukka valehtelee kun huulet liikkuu.
- Anonyymi
Kai tuolla olisi varaa ostaa lippu.
- Anonyymi
Eikö Gazpromilla muka ollut aitiota?
- Anonyymi
Putinin rötösherra suomesta .
- Anonyymi
sen minkä taakseen jättää edestä löytää ,,,perus viisaus meille kaikille....👍
- Anonyymi
Honkanummella on makuupaikkoja vapaana...
- Anonyymi
Hyvä,kunnon kaasuputki kommari jaksaa seisoa ja jos ei jaksa niin slaavilaiseen kyykyyn vaan Paavo ..!
- Anonyymi
Oikein ja varmaan Paavo luuli pääsevänsa ilmaiseksi matsiin.Ei ole ilmaista lounasta,joku sen aina maksaa.Ei tainnut olla maksettua lippua,sen takia ei päässyt istumaan.Ja en minäkään antaisi paikkaani ,jos olisin siitä maksanut,varsinkaan jollekin vitun lipposelle!
- Anonyymi
Paavolla on varaa ostaa otteluun istumapaikkakin.
- Anonyymi
Valtterti ei päässyt bussiin Paavo ei päässyt matsiin.
Voi näitä syrjittyjä. - Anonyymi
Oliko edes ostanut päsylippua tai istumapaikkaa,? En sano missä, mutta hänelle sopivampi paikka löytysi varmarmaan jostain muualta.
- Anonyymi
Menkööt sinne nahkurin orsille istumaan Paavo.
- Anonyymi
KuPS ei elä tätä päivää kun siellä , näin luulen, ei ole VIP-katsomoa. Siellä seistään kentän toisessa päässä rinteessä kuin maakuntasarjan ottelussa pikkukaupungissa 1960-luvulla. Miten voi KuPS tuoda tuollaiselle "stadionille" ulkomaisen seuran?
- Anonyymi
Mitään etuoikeuksia mulkerolle. Jos on täynnä niin on täynnä joten painukoon vtuun
- Anonyymi
Paavo voi mennä istumaan Juice Baariin....
Tjaah…harmi hänelle.. ..Microsoftin perustajajäsen Paul Allen oli kova koripallofani. ..oli unohtanut uusia aitiovarauksen ja olisi joutunut rahvaan seurassa katsomaan.. ..osti koko joukkueen ja stadionin.. :p ..raha ratkaisee.. :p
- Anonyymi
Lipponen voi käydä venäjällä kattomassa otteluita....
- Anonyymi
Eikö paavo lipponen oo vieläkään murhattu? Luulis Venäjälle työskentelevän tulevan ennemin murhatuksi kuin kaikki supossa työskentelevät rikolliset
- Anonyymi
Sitä olen minäkin ihmetellyt,ja ihmettelen miksei pääministerimme ole jo murhattu.
Luin jostakin profetian,jossa sanottiin,että joku ampuu sitä keskelle otsaa.Ilahduin siitä profetiasta.
- Anonyymi
Vaikka on tehnyt virheitä ja ollut itään päin kallellaan niin ei siitä nyt tarvitse ikuisesti pitää vihaa.
Näyttäkää minulle sellainen poliitikko joka ei ole tehnyt virheitä tai olut itään kallellaan. - Anonyymi
Suomen pelastaja Lipponen oli 1990-luvulla ei Niinistö.
- Anonyymi
mitäs ees päästi ton loisen sinne
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136