Nainen, tulisitko mukaan katselemaan videoita ja ehkä jopa kokeilemaan glory holea?
Olen vanhempi luotettava mies 54v.
Keltaiseen Ruusuun
21
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Viinilasillisen jälkeen rohkenisin varmaan kokeilee. N 43v
- Anonyymi
Hyvä ,voidaan aluksi käydä ottamassa parikin lasia:)
M54 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ,voidaan aluksi käydä ottamassa parikin lasia:)
M54Kuullut ystävien juttuja paikasta tiedä onko kaikki totta. N 43v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut ystävien juttuja paikasta tiedä onko kaikki totta. N 43v
Nyt olis tilaisuus tarkistaa,pitääkö jutut paikkansa.
M54 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olis tilaisuus tarkistaa,pitääkö jutut paikkansa.
M54Glory holea kokeilleet kuulema ihana. N 43v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Glory holea kokeilleet kuulema ihana. N 43v
Olisitko espoossa päin kyselee espoon mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän mennä kokeilemaan N43 ?
Kopissa voit aluksi vain katsella videoita ja jos siltä tuntuu ,niin vaikka hiukan runkata kaluani.
M54 Anonyymi kirjoitti:
On se kiva. Tulisin mielelläni mukaan. Onko sinulla kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ensi viikolla Bruuveriin päivällä.Otetaan parit bisset ja mennään sen jälkeen Ruusuun.
M54 - Anonyymi
No miltä sielä kalsareissasi näytti. Samanlainen pikkukikkeli oli kun ennenkin. Vai mitä pikkukikkeli.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17982185w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mikä on glory?
- Anonyymi
Glory hole tarkoittaa niitä katselukoppeja , joiden ovessa on reikä josta voi työntää kalun imettäväksi tai nainen voi pyllistää sitä vasten saadakseen anonyymiä kalua pilluun.
- Anonyymi
Myös nuoremmat naiset voivat tulla kokeiemaa ja katselemaan .
Ei ole pakko nussia, ,voit rauhassa tyydyttää itsesi kopissa vanhemman miehen katsellessa vierelläsi videoita ,ehkä hillitysti kaluaan runkaten.
Eli on myös koppeja ilman reikää ..
M54- Anonyymi
Mikäpä sen kiimaisempaa kuin naida naista takaapäin tämän imiessä anonyymiä kullia gloryholesta.
Rutistaa tissejä ja läimäytellä pakaroita naisen lutkuttaessa hurmioituneena tuntemattomien kulleja.
Vetää kullin pois pillusta ja kääntää naisen pyllistämään vasten reikää,ja työntää pillumehuista märän kyrvän naisen suuhun.
Tule kiimainen nainen kanssani Ruusuun.
Voit myös vain runkata kaluja ilman nussimispakkoa.
M54
- Anonyymi
Kirkkonummen kartanolla iso gb 2. 9. Miespaikat jo loppuunmyyty,mutta pareja ja naisia mahtuu vielä. Liput Tiketistä.
- Anonyymi
Siinähän tuli kaikki oleeliset sinusta.
- Anonyymi
Sellastahan se sun poruikkassa on. Peiliiskö just kattelit.
- Anonyymi
Etkö no ei tuossa monta järkevää sanaa olekkaan. Osaatko muutakin.
- Anonyymi
En ole varma mitä tarkoitat glory holella tässä yhteydessä. Mulla on ollut joskus semmoinen fantasia että olisin itse gloryholessa sillä lailla niin kuin että olis yläruumis seinän toisella puolella ja kuka vaan sais nussia alapäätä joka olis vyötäröstä asti paljaana ja pillu auki levitettynä. Hottttt ajatus kun ei yhtään tietäisi kuka nussii ja onko edes kumia!
- Anonyymi
Sellaistakin vois kokeilla Keltsussa.
Pyllistät paljaan perseen sitä reikää vasten.
Kuka vain voi silloin työntää pilluusi sormen tai kalun.
Voisin itse imettää sulle kullia samalla.
M54
Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984