mopoilu

mopotyttö

Saakohan kukaan muu mopolla ajaessa orgasmia? Ite kun ajan pikkumopolla pehmeessä maastossa niin mopo etenee hitaasti tai juuttuu paikalleen ruopimaan niin silloin se tärisee siinä tosi mukavasti. Pehmeetä tärisevää nahkasatulaa vasten on hauska painautua...

10

7480

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka_2

      mä oon jätkä enkä kyllä pelkästä mopoilusta orkasmeja mutta ajelu usein kiihottaa ja välillä ajelenki jonnekkin vähän syrjempään ja rupeen runkkaamaan mopon päällä!!!

      oon otellu jopa muutamia kuvia siitä ;)

      • mopotyttö

        Mikä sua kiihottaa ajelussa, sekö tärinä? Tykkäätkö maastossa ajosta kans?


      • pekka
        mopotyttö kirjoitti:

        Mikä sua kiihottaa ajelussa, sekö tärinä? Tykkäätkö maastossa ajosta kans?

        Joo se on musta ihanaa ku se tärisee se saa paikat koviks!!! joo maasto ajo on ihan mielettömäm ihanaa!!!! kunnon pomppuja!!!
        Ja mua kiihottaa ihan mielettömästi mopotytöt en tiiä mikä siinä on mutta on ihanaa katella kun tytöt ajaa....


      • mopotyttö
        pekka kirjoitti:

        Joo se on musta ihanaa ku se tärisee se saa paikat koviks!!! joo maasto ajo on ihan mielettömäm ihanaa!!!! kunnon pomppuja!!!
        Ja mua kiihottaa ihan mielettömästi mopotytöt en tiiä mikä siinä on mutta on ihanaa katella kun tytöt ajaa....

        Joo tietty me mopotytöt ollaan ihania... mikä sua muuten kiihottaa siinä kun tyttö ajaa? ootko ajanu tyttöjen kanssa mopollasi ja tykkäätkö katella kun tyttö ajaa maastossa? mä opin ite ajaan silloisen poikakaverin suzuki pv:llä ensin kyydissä kakspäällä ja sitten itse aloin ajaan. Oli kans kiihottavaa kakspäällä sen jätkän kans pienellä mopolla maastossa kun se ryyty aika lailla. Millä mopolla sä ajat?


      • urheilija
        mopotyttö kirjoitti:

        Joo tietty me mopotytöt ollaan ihania... mikä sua muuten kiihottaa siinä kun tyttö ajaa? ootko ajanu tyttöjen kanssa mopollasi ja tykkäätkö katella kun tyttö ajaa maastossa? mä opin ite ajaan silloisen poikakaverin suzuki pv:llä ensin kyydissä kakspäällä ja sitten itse aloin ajaan. Oli kans kiihottavaa kakspäällä sen jätkän kans pienellä mopolla maastossa kun se ryyty aika lailla. Millä mopolla sä ajat?

        mopo on liijan pieni!! kannattee kokeilla 125:ta se on paljon parempi ku pv!!


      • pekka_2
        mopotyttö kirjoitti:

        Joo tietty me mopotytöt ollaan ihania... mikä sua muuten kiihottaa siinä kun tyttö ajaa? ootko ajanu tyttöjen kanssa mopollasi ja tykkäätkö katella kun tyttö ajaa maastossa? mä opin ite ajaan silloisen poikakaverin suzuki pv:llä ensin kyydissä kakspäällä ja sitten itse aloin ajaan. Oli kans kiihottavaa kakspäällä sen jätkän kans pienellä mopolla maastossa kun se ryyty aika lailla. Millä mopolla sä ajat?

        Sehän on aivan mahtavaa kun ajaa kakspäällä ja tyttö nojaa muhun tunnen sen mun lähellä. ja vielä jos se innostuu hiplamaan ja mopo tärisee samalla aijai jaiii...

        Ja se että näkee tytön mopon selässä on jotenki vaan ihanaa. tykkään katella kun ne ajelee. maastossa tai tasasella tiellä... mutta maastossa miettii aina miltä tytöstä tuntuu...

        Mä ite ajelen peugeotin viva city skootterilla...
        onks sulla sit PV? kauanko oot ajellu??

        musta mun skootterin satulan muoto sopii todella hyvin mulle se oikeen korostaa sitä tärinää mikä lähtee... ;)


    • nina

      sama juttu! joskus teininä ajelin mankilla, kokeilin kanssa maastoajoa ja tärinä tuntui aika hyvältä. varsinkin kun mopon sai juuttumaan johonkin niin että se ruopi ja mönki hitaasti eteepäin ja tärisi samalla. ei tää varmaan ihan harvinainen juttu oo, taitaa olla aika monellakin tytöllä tämmöisiä kokemuksia. kommentteja?

    • pekka_2

      Sehän on aivan mahtavaa kun ajaa kakspäällä ja tyttö nojaa muhun tunnen sen mun lähellä. ja vielä jos se innostuu hiplamaan ja mopo tärisee samalla aijai jaiii...

      Ja se että näkee tytön mopon selässä on jotenki vaan ihanaa. tykkään katella kun ne ajelee. maastossa tai tasasella tiellä... mutta maastossa miettii aina miltä tytöstä tuntuu...

      Mä ite ajelen peugeotin viva city skootterilla...
      onks sulla sit PV? kauanko oot ajellu??

      musta mun skootterin satulan muoto sopii todella hyvin mulle se oikeen korostaa sitä tärinää mikä lähtee... ;)

    • pekka_2

      Huhuuu mihin mopotyttö oot hävinny??

    • Mopolla kolme tai neljä pääl on kyl kiimasta :3
      Kaverinkans kakspäällä ajellu peeveel ja minimönkijäl mökillä ja tulee kyllä aika nopeesti kovaks. Soratie ja pehmeet mettäpolut, mopo ruopii eteenpäi eikä melkee jaksa ees kakspääl iskarit pohjas.

      Varsinki kuumana kesäpäivänä ku mopo seissy pihal auringonpaistees tunteja ja kaverinkaa lähettii ajelee. Peeveen pehmee penkki mukavan lämmin ja molemmilla pehmeet addut jalas. 50cc käy kivasti kuumana 25 asteen heltees ja mukavalta tuoksuvat savut. Niitä voi kädellä tunnustella ku istuu takan. Sit mettäpoluille rääkkäämään ja sutimaan hitaasti eteenpäin. Pikkumönkkärilläki kiva ajella mäkiä vaikka tarkotettukki max 50kg mut kakspääl meneee hitusen yli :D alkaa isommis mäkis valumaa taakseppäi jossei toine nouse pois. Ois kiva joskus vielä päästä jonku mopojonnen kyytii ja ajella pitkin kyliä tai mettiä. Ite nyt 19v mut tuun miellää :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe