Moro onko Parkanossa vanhempia naisia eli milf mitkä hakee Seksiseuraa ?
Treffiseuraa
27
2849
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Eikä nuorempia. Kannattaa muualta kysellä.
- Anonyymi
Se on huomattu ,tai on varmasti mutta ei uskalla näyttäytyä ..
- Anonyymi
Parkanosta taida saada minkään ikäistä nais-seuraa.
- Anonyymi
Kihniönkin naiset on vieny tumma thaikku ori!
- Anonyymi
Ja sitten ei saa kuitenkaan olla rasisti.
- Anonyymi
Reffi seuraa saa vasta Tampereella, tuu sääkin tänne!🐥
- Anonyymi
Mää oon jo siällä tai ainaki kämppä o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oon jo siällä tai ainaki kämppä o.
Määki tuun sinne sanoi lammas.
- Anonyymi
Kannattaa seurata kruisailusivustoa. Siellä paikalliset hakevat sopivaa seuraa. Rännärillä varsinkin rapussa on ruuhkaa. Kannattaa telakoitua ensimmäisenä, niin saa omakin kakkonen nautinnon.
- Anonyymi
Eipä näy ketään rännärissä.
- Anonyymi
Parkanossa on seksuaalisuus jäänyt linja-auton alle seksuaalisuutta ei myöskään ole enään risusavotoissa. On menetetty seksuaalisuuden pesä nimittäin käenkoski. Nyt kovat miehet taistelee eturauhasen kanssa ja mitään ei jäänyt käteen kuin syylät.
- Anonyymi
Tai rakot.
- Anonyymi
tän on pakko olla vitsi.parkanon naiset lähti viimeiset -90 luvun alussa.ei tänne jääny kun siiderivalaat ja muut alkon tuotteilla toimivat ja muutama horo.menkää tampereelta tai helsingistä katseleen sinne ne meni .ja jos on järkeä vähänkin eivät tule takaisin .tämä on vuosia ollut kuoleva pitäjä .ei tänne kukaan halua tai jos eksyy lähtee pian pois kun näkee mikä meno.
- Anonyymi
Eikö se riitä että on edes muutama horo. XD
- Anonyymi
Notta soon ny silleen naiset että tänään olis paree tulla toosaa tai setä on hyvin vihainen.
- Anonyymi
Toosat lähti muualle.
- Anonyymi
Pohojanmualle vai Tampereelle?
- Anonyymi
Eikö siä Jyväskylän tien levähdysalueella enää käy sitä matkailuauto bordellia?
- Anonyymi
Oli siä ainaki Heinäkuussa joku matkailuauto Metsämuseon levähdysalueella parkissa. Tiedä sitte oliko siä ketää. En käyny kattomassa.
- Anonyymi
Paljonkin Rauhalassa ja Rantakodossa on himokkaita 80+ naisia vaikka kuinka paljon. Siitä vaan valkkaamaan.
- Anonyymi
Sieltä saa kypsempää naista? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä saa kypsempää naista? xD
tämä on taivahan tosi vanhat naiset on seksissä aina täysillä mukana .ei ne esitä mitään koska voi olla viimeinen kerta .on vanha sanonta että iskee ytimiin ja luihin kun vanha muori kammarissa ottaa suihin.
- Anonyymi
Mulukkua hae, mut ku toi sun mulukkus niin pieni, että älä kysele. Ei täytä kriteeriä sun pätkä.
- Anonyymi
Itse en ole saanut edes Tampereelta naista. Onko miähessä sillon jotain pahasti vialla jos ei ole saanut pillua kertaakaan melkein 5 vuoteen?
- Anonyymi
Juu ja turha vetää tähän nyt sitä korttia ettei naisilta tuollaisia kysellä, enpä ole kysynytkään mutta yrittänyt lähestyä kohteliaasti, ei näytä toimivan.
- Anonyymi
Täälläpä on nainen vaille nuorempaa miestä .
Parkano ja +50..- Anonyymi
Kuinkahan sitä tohtis ottaa yhteyttä ettei vaan tule höynäytetyksi. Nykyään niin paljon kaikenmaailman naisena esiintyviä setämiehiä.
- Anonyymi
Kihniössä on ainakin paljon setämiehiä jotka ramppaa tuolla rännärissä järvisuomentiellä.
- Anonyymi
Onko siä vieläki joku asuntoauto?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961