Vaimo ei suostu kokeilemaan kimppaa

Anonyymi-ap

Se ei kertakaikkiaan käy, se ei siis käy. Olen ehdotellut kaikkea, mutta sekään ei käy. " Mulla on ollut elämässä yksi hyvä kyrpä ja se saa riittää..." " Miltä sinusta tutuisi , jos vieras mies työntyisi sisääni ?" Tuohon heittoon en uskalla vastata mitään, tai joudun ulkoruokintaan.

17

1263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli samanlainen tilanne. Ei, niin ei sitten mitenkään. Minulla on nuorempi sisko, naimisissa ja ns. estoton ja kaunis nainen. Tiedän, että hän harrastaa miehensä kanssa noita swinger juttuja ja kimppoja. Julkisesti niistä ei kyllä tiedä kukaan. Kerroin siskolle tuosta ongelmasta ja hän lupasi auttaa vaimoni suhteen ? Hän alkoi kertoilemaan noista seksielämäänsä rikastuttaneista tapahtumista. Ensin kesyimmistä jutuista ja sitten rajuimmista. Vaimo ei alkuun halunnut kuunnella, mutta pikkuhiljaa häntä alkoi kiinnostaa. Ja kysymyksiä alkoi myös tulla esille kuten onko sulle tullut sukupuolitauteja ja onko pillerit ehdottoman varma ehkäisy ? Entä jos tulee raskaaksi, eikä ole varma kuka on isä ? Miten Te aloititte ? En halua, että kukaan ulkopuolinen tietäisi, onko se mahdollista ? Sisko informoi mua asian edistymisestä. Hän kysyi täysin tietämättömänä, mitä olin hänelle kertonut. Miten miehesi suhtautuisi, jos tietäisi, että harrastat seksiä vieraan kanssa. Oli tullut pitkä hiljaisuus. Vaimo oli katsonut siskoani pitkään mietteliäänä ja vastannut, että ei osaa sanoa. Pitäis mua varmaan huorana. Kaksi viikkoa myöhemmin he menivät kahdestaan ostamaan seksikkäitä alusvaatteita ja korkkarit. Vaimo oli siskon kotona sovittanut vaatteita ja katsellut itseään pitkään peilin edestä. Jos jätän nämä takin alle ja näytän kotona miehelleni. Kadulla kaksi poikaa vihelsi vaimoni perään. Siitä se sitten alkoi, sisko oli vielä antanut viimekäden neuvoja ja ohjeita. Syyslomaviikolla olimme Lapissa ja vaimolla oli tarjokkaita yllin kyllin. Viimeisen tanssin partneri oli nuori laskettelijapoika, joka saattoi tanssin jälkeen vaimoni pöytäämme. Annoin hänelle osoitteemme ja pyysin jatkoille. Kaveri nyökkäsi ja lupasi tulla puolen tunnin päästä. Vaimo oli ottanut rohkaisua reilusti, kun Mutkamäkimatti tuli. Matti heitti vaatteet pois, vaimo istui alusvaatteisillaan sängyllä. Mä en oo sitten koskaan aikaisemmin ollut tälläisessä tilanteessa, sanoi poitsu. Eka kerta tää on mullekin sopersi vaimo. Poika keräili vaateensa ja kysyi saako käydä suihkussa. Ja kuten noissa uusissa ja oudoissa tilanteissa tuppaa käymään, vaimo ilmoitti pelästyneenä... ei käyttänyt kondomia ja laski mun sisään. Siitä on jo aikaa vuosia ja nyt nuo kolmannet jutu on melko tavallisia.

      • Anonyymi

        Komppaisin tuota sen verran, että kyllä asioita ja ideoita joutuu joskus jallittamaan. Meillä vaimo ei suostunut 20-30 vuotiaana, 30 -40 vuotiaana olis voinut, jos olis ollut mielenkiintoa. 40 -50 vuotiaana oli sekä kiimaa, että mielenkiintoa. Jos annoin luvan, niin vaimo nussi kaikki talonmiehestä, bussikuskiin ja postinkantajasta, lintubongariin. Ja oli niitä paljon muitakin. Nyt hän on 55 v. ja eipä ole jarrua tuossa asiassa. Onneksi tai miten vain, hän kuitenkin kysyy luvan. Saanks panna ton kaa ?


    • Anonyymi

      Jos mun mies kysyisi tuollaista, niin suostuisin, ennen kuin hän saisi lauseen sanottua loppuun. Mutta sitä päivää ei tule minulle tässä elämässä. Miten voi olla, että toiset miehet iloisella mielellä suostuvat ja toiset ei millään ehdoilla. Minä vaihtaisin tuon nykyisen niiskuttajan, reippaaseen... vaikka sitten aisuriin. Eikä varmaan olisi häneltä pois, sen voin luvata.

      • Anonyymi

        Mieheni ehdotti vierasta et kokeilisin noin kahdeksan vuotta sitten. Aisuri isolla Aalla, suostuin silloin saman tein. Sexsitrehvit lehti käytiin yhdessä ostaa Hyvinkään erotiikka liikeestä myös asuja valmiiksi. Vihdistä ponkattiin nuorehko varattu mies, tosi ihana kaveri joka tuli sovitusti kotiamme. Seksi ihaninta koskaan, nautin useamman tunnin hänen kanssaan. Siitä alkoi meidän uusi elämä josta nautitaan edelleen. T. Pari 50v


      • Anonyymi

        Vaihdetaanko puolisoita päittäin?

        Avovaimo on muuttunut koko ajan pihimmäksi seksin suhteen ja esimerkiksi tänään avovaimoa kiinnosti ruoka enemmän kuin seksi. Hän ei osaa edes ajatella tai suunnitella mitään seksikästä ja olen luovuttanut yrittämästä. Muuten on kaikin puolin hyvä ja miehesi saisi hänestä oivan kumppanin joka on uskollinen, ahkera ja tunnollinen ja osaa keskustella. Vähän on vuosien mittaan pientä ulkoista kulumista, mutta sisin on kultaa paitsi sen seksielämän osalta, mitä hänellä ei ole.

        Sinä ja minä voisimme harrastaa niitä asioita mistä pidämme ja mitä ymmärrämme kuuluvan meihin. Saisit rakastella muiden miesten kanssa ja sen jälkeen sinä ja minä voisimme nauttia sinun muistoista ja pitää kahdestaan hauskaa ja suunnitella tulevia tapahtumia. Pysyisi kipinä yllä.


      • Niinpä. Minulla ihan sama juttu. Vaimoni on nii. Konservatiivinen ja ennakkoluuloinen ettei ole tosi. Olisi mahtavaa kun olisi oma hotwife. Olisi mahtavaa kuulla kuinka oma vaimo on pannut vieraan kanssa. Sekä tietysti kimpoissa ja gb touhuisss olisin mukana 😉


    • Anonyymi

      Tämän parin mies kaivaisi vieraan parin rouvan rinnat liiveistään ja alkaisi nuolla tissejä kiihkeästi..

      • Anonyymi

        Voisin tuoda todella kiimaisen vaimoni mukana niin hän puolestaan kaivaisi kullin suuhunsa.
        Vaimoni on antanut suuseksiä jokaiselle miehelle jonka olemme ottaneet kimppaan mukaan, miehet ovat kyllä nauttineet vaimoni antanasta suuhoidosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tuoda todella kiimaisen vaimoni mukana niin hän puolestaan kaivaisi kullin suuhunsa.
        Vaimoni on antanut suuseksiä jokaiselle miehelle jonka olemme ottaneet kimppaan mukaan, miehet ovat kyllä nauttineet vaimoni antanasta suuhoidosta

        Wau. Mahtavaa kun vaimo nauttii. Olisin mielelläni teidän mukana. Missäpäin asutte?


    • Anonyymi

      Pitäiskö järjestää sellaiset vaimonvaihtoviikot. Joku mustis mies olisi iki onnellinen totaalipihtaajasta, joka ei anna edes kotona. Ja toisaalta jos vaimon jatkuvan kiukuttelun syyksi paljastuisi seksin puute, olisi Aisurimies tai rankemmanpuoleinen Alfa uros hyvä valinta.

      • Anonyymi

        Vaimonvaihtoviikot olisi hyvä järjestelmä. Pitäisi laissa säätää että avo- ja avioliitot saavat kestää vain viisi vuotta. Sen jälkeen alkaa kuuden kuukauden harkinta-aika jolloin naimisissa olevan on löydettävä itselleen toisesta naimisissa olevasta puoliso. Kaikki olisi tietysti listattuna netissä. Tuolloin puolisot saisivat listata puolisostaan sellaisia asioita mitkä pitäisi ottaa suhteessa huomioon. Viekö puoliso esimerkiksi roskat usein, tekeekö puoliso aloitteita, onko kiihkeä sängyssä, haiseeko pahalle jne. Noilla tägeillä pystyisivät muut sitten etsimään sellaisen kumppanin joka heitä tyydyttää. Jos joku haluaa puolison kuka ei harrasta seksiä, he saisivat sellaisen ja seksin puutteessa riutuvat saisivat himokkaan kumppanin.

        Jos pariskunta ei haluaisi erota, silloin heidän hakemuksensa käsiteltäisiin ja jos tilanne olisi onnellinen, silloin he saisivat jäädä suhteeseen. Jos taas tilanne olisi sellainen että toinen listaa negatiivisia asioita ja toinen kuvittelee elävänsä hyvässä suhteessa, suhde mitätöitäisiin ja hyvässä suhteessa oleva määrättäisiin mielentilatutkimukseen ja terapiaan jossa löydettäisiin elämän realiteetit ja oma itse.

        Jos taas paljastuisi että puoliso on väkivaltainen tai muutoin renttu, heidän liittonsa mitätöitäisiin ja renttu tai väkivaltainen henkilö päätyisi suljetulle hoidettavaksi ja heiltä evättäisiin lupa avo- ja avioliittoon toistaiseksi kunnes he ovat parantuneet.

        Jos taas paljastuisi että joku ei avioidu tai päädy avioliittoon 30 ikävuoteen mennessä, tai he tulevat täyttämään seuraavan viisivuotiskauden aikana 30 vuotta eivätkä ole avioituneet tai elä avoliitossa, heille määrättäisiin kumppani. Kumppanin määrittelyssä ei otettaisi sukupuolta tai toiveita huomioon, ja se voisi olla samaa tai vastakkaista sukupuolta, tietokoneen parametrien mukaan määriteltynä. Tätä seuraava viisivuotiskausi olisi koeaika, jonka jälkeen joko heidän avo- ja avioliittolupansa mitätöitäisiin lopullisesti ja heidät karkotettaisiin erakkosaarelle tai sitä suhdetta jatkettaisiin taas seuraavaksi viideksi vuodeksi.

        Tuollainen järjestelmä ei poistaisi ihmisen vapaata valintaa eikä onnellisuutta suhteessa, mutta tekisi taatusti selvän onnettomista suhteista.


    • Anonyymi

      Ei se suostu meilläkään. En oo kyllä vielä kysynytkään ihan suoraan mutta vihjaillut oon. Ei oikein ole tullut vastakaikua. Ollaan 44v pari. Sen verran oon saanut selville että jos kolmas tulis niin nuori ei saa olla. Mieluummin joku reilu viiskymppinen 17-20cm melalla varustettu tervejärkinen jätkä.

    • Anonyymi

      Kimppa olisi kiva. Vaimo sanoo ettei ole mikään kimppapimppa. Vierasta munaa se ottaa kyllä mielellään ja haluaa tarjota nautintoa muillekin miehille. Pillu ja kulli ovat nautinnon välineitä. Kahdelle miehelle se ei suostu edes peräkkäin. Jos vaimoa on nussittu, se tietää ainakin vuorokauden selibaattia minulle.

    • Anonyymi

      Minä kerroin vaimolleni haluavani panna häntä kimpassa toisten miesten kanssa.
      Vaimoni sanoi ettei tuo kuulosta pahalta ja kahden päivän päästä pantiin vaimoani kimpassa ensikertaa.
      Tämän jälkeen useat miehet ovat olleet meillä kimpassa panemassa.
      Vaimoni on ollut aina mielellään kimppanaisena meille.

    • Anonyymi

      En ollut koskaan innostunut kimppajuttuihin, vaikka niitä joskus meillä olikin. Kerran mieheni toi jenkeistä sellaista naisten viegraa. En tiedä mitä se oli, mutta hän sekoitti sen viinilasilliseeni. Meillä oli pikkujoulut ja siellä usein tapahtui yhtä ja varsinkin toista. Viidentoista minuutin jälkeen sydän alkoi hakata, posket olivat kuin hiistolenkin jäjiltä, kuumat ja punaiset. Pippiä kutitti ihan tolkuttomasti ja sellainen oikein sitkeä lima kasteli pikkarini. Pelästyi tuota vaikutusta. Panetti ihan hitosti ja olisin voinut naida vaikka koko yön. Pikkujoulut loppuivat puolen yön aikaan ja väki postui huvilatamme. Kerroin miehelleni tuosta tuntemuksestani. Niinpä mieheni pyysi kolmea harkkapoikaa jäämään mökillemme, koska he eivät olleet humalassa ja voisivat ajaa kaupunkiin tarvittaessa. Kaverit jäivät ja menivärt nukkumaan eri huoneisiin. Mieheni pani mua kaksi kertaa ja kiima ei helpottanut. Kiersin nuo kundit lävitse yksi kerrallaan. Ei ollut kondomia, ei mitään, sinne vain paljalla ja laskettiin sisälle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe