Oriveden seurakunta

Anonyymi-ap

10000 käyntikerran raja ylittyi alle 5 kuukaudessa. Olen itse seurannut tätä palstaa useita vuosia ja tässä keskusteluketjussa on mielestäni ollut kaikkein vilkkainta keskustelua.Yli 470 viestiä tällä hetkellä ja poistettujakin yli 170. Seurakunnan toiminta herättää tunteita vastaan. Puolustaa niitä tuskin voi.
Muistaako joku vastaavaa viestiketjua?

26

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule heti mieleen.On joitakin missä on ollut lähes 10000, mutta se määrä tullut 2-3 vuoden aikana ja kirjoituksia ollut muutamia kymmeniä. Oriveden seurakunta työnantajana herättää keskustelua muuallakin. Ei ole pitkä aika kun Orituvalla syödessä kuulin naapuripöydässä keskusteltavan aiheesta.

      • Anonyymi

        Mulla oli Herkkuhetkessä sama tilanne. Naapuripöydässä juttelivat seurakunnasta, tuttu johtajan nimi mainittiin ja sitten kuulin sanan pallonpotkija.Sen jälkeen naureskeltiin. Mä luulen että yksi olisi seurakunnan työntekijä tai joskus ainakin ollut siellä töissä.. kyllä ihmiset vaan paljon puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli Herkkuhetkessä sama tilanne. Naapuripöydässä juttelivat seurakunnasta, tuttu johtajan nimi mainittiin ja sitten kuulin sanan pallonpotkija.Sen jälkeen naureskeltiin. Mä luulen että yksi olisi seurakunnan työntekijä tai joskus ainakin ollut siellä töissä.. kyllä ihmiset vaan paljon puhuu.

        Minä kuulin kerran yläpubissa, että joku oli kuullut jonkun äsken kertoneen, että hän oli shellillä kahvilla ollessaan kuullut jonkun puhuneen, että missähän lienee se Oriveden kirkko, kun ekaa kertaa kylällä käymässä.
        Että kyllä nää kirkollisasiat on tosi kova puheen aihe kylällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuulin kerran yläpubissa, että joku oli kuullut jonkun äsken kertoneen, että hän oli shellillä kahvilla ollessaan kuullut jonkun puhuneen, että missähän lienee se Oriveden kirkko, kun ekaa kertaa kylällä käymässä.
        Että kyllä nää kirkollisasiat on tosi kova puheen aihe kylällä.

        Kukahan viestiketjuun kirjoittelee lähes 500 kertaa ja yli 10000 kävijää sivuilla jos ketään ei kiinnosta? Ehkä siellä pubissa missä aikasi kuluu ei asioista puhuta, mutta on muutakin elämää kuin sinulla. Jos sitä elämäksi voi sanoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan viestiketjuun kirjoittelee lähes 500 kertaa ja yli 10000 kävijää sivuilla jos ketään ei kiinnosta? Ehkä siellä pubissa missä aikasi kuluu ei asioista puhuta, mutta on muutakin elämää kuin sinulla. Jos sitä elämäksi voi sanoa .

        Ip osoitteiden perusteella kaikki kirjoittajat mahtuvat yhden käden sormiin.
        Tuolla pubissa olen käynyt tasan kerran ja heti oli kuten edellä kerroin kovat kirkollis puheet.🤣
        Katsos kun on sitä muutakin elämää työ ja vapaa-aikana, joten ei ole aikaa kytätä päiväkaupalla mitä naapurit tai kaupan asiakkaat yms keskenään höpäjää. Ehkä teillä joutilailla sitten tuohon aika riittää, kun muu elämä on liian tylsää.


    • Anonyymi

      En ole viitsinyt edes avata koko keskusteluketjua koska ei kiinnosta tuollainen viestipaljous selata. 15 vuotta orivedellä asuneena en kertaakaan ole edes kuullut mitään juttua seurakunnan asioista eli jos muutama uskonnollinen täällä kirjoittelee keskenään se ei aiheesta mitään yleistä tee.

      • Anonyymi

        Ei ole uskottavaa, ongelmat ja vanhat talouskuprut on tiedossa hyvin mm. Jämsässä.


    • Anonyymi

      Ip-osoitteiden perusteella. Niin nehän täällä julkisesti näkyvät . Hauskaa juttua.

      • Anonyymi

        Eipä niiden selvittely ihmeellisempää tietokone osaamista vaadi.
        Ehkä naapurikyttääjiltä tuo ei onnistu, kun kaikki aika menee muiden elämän seuraamiseen.😅


    • Anonyymi

      Ip-osoitteet kertovat täällä kirjoittaneen aktiivisesti 17 ihmistä joiden viestien määrä on välillä 11- 52, yht 322. Loput viestit kertyvät 37 ihmisen viesteistä.Poistettujen viestien kirjoittajien osoitteita ei näy. Viestien lukijoita yli 10000. Vaikka kuinka yrittäisi nykytyyliin mitätöidä, väheksyä yms. niin kyllä luvut kertovat puolestaan.

      • Anonyymi

        Laitahan niiden osoitteiden loppuosat, koska kirjoittajia ei todellisuudessa ole muutamaa enempää? Muuten menee taas faktan vääristelyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan niiden osoitteiden loppuosat, koska kirjoittajia ei todellisuudessa ole muutamaa enempää? Muuten menee taas faktan vääristelyksi.

        Laita tse. Esitä oikeat faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tse. Esitä oikeat faktat.

        Ei vastaus siis mielyttänyt, kun se ei tukenut sinun faktan vääristelyäsi.🤣
        Niin, pyysin todisteita mitä sinulla ei ole näyttää joten aloit jankkaamaan vastakysymyksillä. Totuushan on se, että ip osoitteiden perusteella tuonne kirjoittaa vain muutama henkilö.
        Se ei tästä viestistä asiatonta tee, mutta mikäli näet tarpeen tehdä viestistä ilmon se vain todistaa, että yrität valhein saada oman mielipiteesi julki.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vastaus siis mielyttänyt, kun se ei tukenut sinun faktan vääristelyäsi.🤣
        Niin, pyysin todisteita mitä sinulla ei ole näyttää joten aloit jankkaamaan vastakysymyksillä. Totuushan on se, että ip osoitteiden perusteella tuonne kirjoittaa vain muutama henkilö.
        Se ei tästä viestistä asiatonta tee, mutta mikäli näet tarpeen tehdä viestistä ilmon se vain todistaa, että yrität valhein saada oman mielipiteesi julki.😅

        Koska kirjoitit kirjoittajia olevan korkeintaan viisi, sinun on helpompi nämä osoitteet kirjoittaa kuin minun selville ottamani 54 kirjoittajan osoitteet.
        Luulenpa ettei juuri sinun tekninen osaamisesi riitä. Sinulla menee osoitteiden kirjoittamiseen muutama minuutti. Näytä että puhut totta. Hyvin helppoa, joten en ymmärrä miksi et sitä tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kirjoitit kirjoittajia olevan korkeintaan viisi, sinun on helpompi nämä osoitteet kirjoittaa kuin minun selville ottamani 54 kirjoittajan osoitteet.
        Luulenpa ettei juuri sinun tekninen osaamisesi riitä. Sinulla menee osoitteiden kirjoittamiseen muutama minuutti. Näytä että puhut totta. Hyvin helppoa, joten en ymmärrä miksi et sitä tekisi?

        En ole mikään tietokoneguru ja en tiedä mistään IP osoitteista, mutta kyllä "kirjoittajat ovat yhden käden sormilla luettavissa" on reilusti alakanttiin. Itse olen kirjoittanut yhden kirjoituksen ja lähipiiristä tiedän kaksi ihmistä jotka ovat kirjoittaneet kumpikin pari. Jää vain kaksi kirjoittajaa viidestä joiden olisi pitänyt kirjoittaa kaikki loput 500 viestiä. Tuohon en usko ja näkeehän sen kirjoitustyyleistäkin.
        Voisin pojaltani kysyä ip-osoitettani minkä siis pitäisi olla näiden viiden osoitteen joukossa. Sinä joka tiedät kirjoittajia olevan korkeintaan viisi, kirjoita näiden ip-osoitteiden loppuosa, mitä itse ehdotti, tänne. Kerron kyllä rehellisesti onko siinä oma osoitteeni. Voin vielä yrittää selvittää kahden muun tietämäni kirjoittajan osoitteet. Jos 5 lähettämäsi osoitteen joukossa on 3 oikein mennyttä osoitetta niin se ei voi olla sattumaa.
        P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään tietokoneguru ja en tiedä mistään IP osoitteista, mutta kyllä "kirjoittajat ovat yhden käden sormilla luettavissa" on reilusti alakanttiin. Itse olen kirjoittanut yhden kirjoituksen ja lähipiiristä tiedän kaksi ihmistä jotka ovat kirjoittaneet kumpikin pari. Jää vain kaksi kirjoittajaa viidestä joiden olisi pitänyt kirjoittaa kaikki loput 500 viestiä. Tuohon en usko ja näkeehän sen kirjoitustyyleistäkin.
        Voisin pojaltani kysyä ip-osoitettani minkä siis pitäisi olla näiden viiden osoitteen joukossa. Sinä joka tiedät kirjoittajia olevan korkeintaan viisi, kirjoita näiden ip-osoitteiden loppuosa, mitä itse ehdotti, tänne. Kerron kyllä rehellisesti onko siinä oma osoitteeni. Voin vielä yrittää selvittää kahden muun tietämäni kirjoittajan osoitteet. Jos 5 lähettämäsi osoitteen joukossa on 3 oikein mennyttä osoitetta niin se ei voi olla sattumaa.
        P

        Tuo nyt oli huono kun kerroit 3 ihmisen kirjoittaman viestien määrän. On suurempi mahdollisuus osua oikeaan jos yksi tai kaksi viestiä kirjoittaneita on vähän. Mutta kyllä tämän ihmisen joka väittää kirjoittajia olevan vain muutama on helpompi nämä korkeintaan 5 osoitetta tänne laittaa. Se lisäisi uskottavuuttasi ja kolme matchia voi tulla. Itse en tarkkaan ymmärrä tietokoneista, mutta ihmettelen voiko kuka tahansa saada osoitteet selville. Operaattori varmaan voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kirjoitit kirjoittajia olevan korkeintaan viisi, sinun on helpompi nämä osoitteet kirjoittaa kuin minun selville ottamani 54 kirjoittajan osoitteet.
        Luulenpa ettei juuri sinun tekninen osaamisesi riitä. Sinulla menee osoitteiden kirjoittamiseen muutama minuutti. Näytä että puhut totta. Hyvin helppoa, joten en ymmärrä miksi et sitä tekisi?

        Ei, vaan kyse on siitä että et itse todista väitettäsi jonka heitit tuonne hatusta heti kun itse selvitin ip osoitteet. xD
        Projisoit siten minuun omaa osaamattomuuttasi.
        Koska et tiedä ensimmäistäkään osoitetta et siten edes osaa heittää ensimmäistäkään osoitteen loppuosaa. xD
        Onko trollaaminen siis mukavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli huono kun kerroit 3 ihmisen kirjoittaman viestien määrän. On suurempi mahdollisuus osua oikeaan jos yksi tai kaksi viestiä kirjoittaneita on vähän. Mutta kyllä tämän ihmisen joka väittää kirjoittajia olevan vain muutama on helpompi nämä korkeintaan 5 osoitetta tänne laittaa. Se lisäisi uskottavuuttasi ja kolme matchia voi tulla. Itse en tarkkaan ymmärrä tietokoneista, mutta ihmettelen voiko kuka tahansa saada osoitteet selville. Operaattori varmaan voi.

        Hyvä että todistit siten valheesi ylempää, että et omaa tietoteknistä osaamista, joten tuo keksimäsi kirjoittajien kappalemääräkin oli harhainen heitto hatusta.
        Kuten sanottua siksi kysyin osoitteiden loppuosia, koska arvasin että valehtelet. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että todistit siten valheesi ylempää, että et omaa tietoteknistä osaamista, joten tuo keksimäsi kirjoittajien kappalemääräkin oli harhainen heitto hatusta.
        Kuten sanottua siksi kysyin osoitteiden loppuosia, koska arvasin että valehtelet. xD

        Sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Kyseessä oli täysin toinen henkilö joka kommentoi tietoteknistä osaamistaan. Minun viestini oli tämä:
        -osoitteet kertovat täällä kirjoittaneen aktiivisesti 17 ihmistä joiden viestien määrä on välillä 11- 52, yht 322. Loput viestit kertyvät 37 ihmisen viesteistä.Poistettujen viestien kirjoittajien osoitteita ei näy. Viestien lukijoita yli 10000. Vaikka kuinka yrittäisi nykytyyliin mitätöidä, väheksyä yms. niin kyllä luvut kertovat puolestaan.
        OLET IHAN SEKAISIN TAI SIELLÄ LÄHIPUBISSA JO PALJON NAUTTINEENA.
        SÄÄLITTÄVÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Kyseessä oli täysin toinen henkilö joka kommentoi tietoteknistä osaamistaan. Minun viestini oli tämä:
        -osoitteet kertovat täällä kirjoittaneen aktiivisesti 17 ihmistä joiden viestien määrä on välillä 11- 52, yht 322. Loput viestit kertyvät 37 ihmisen viesteistä.Poistettujen viestien kirjoittajien osoitteita ei näy. Viestien lukijoita yli 10000. Vaikka kuinka yrittäisi nykytyyliin mitätöidä, väheksyä yms. niin kyllä luvut kertovat puolestaan.
        OLET IHAN SEKAISIN TAI SIELLÄ LÄHIPUBISSA JO PALJON NAUTTINEENA.
        SÄÄLITTÄVÄ

        Ei, vaan sinä olet sekaisin koska et vastaa oikealle henkilölle jonka jos todella tietäisit ip osoitteet erottaisit toisistaan. xD Vääristelet siis faktoja ja elät harhoissa.
        Miltä trollaaminen siis tuntuukaan? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä olet sekaisin koska et vastaa oikealle henkilölle jonka jos todella tietäisit ip osoitteet erottaisit toisistaan. xD Vääristelet siis faktoja ja elät harhoissa.
        Miltä trollaaminen siis tuntuukaan? xD

        Täysin sekava viesti. Minä en ainakaan enää ymmärrä mitään tuosta.
        Jääkö lääkkeet ottamatta tänään?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sekava viesti. Minä en ainakaan enää ymmärrä mitään tuosta.
        Jääkö lääkkeet ottamatta tänään?
        😁

        Mitäs sekavaa faktojen kysymisessä on? Jäikö naapuri kytikset tänään vaille vastausta vai? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli huono kun kerroit 3 ihmisen kirjoittaman viestien määrän. On suurempi mahdollisuus osua oikeaan jos yksi tai kaksi viestiä kirjoittaneita on vähän. Mutta kyllä tämän ihmisen joka väittää kirjoittajia olevan vain muutama on helpompi nämä korkeintaan 5 osoitetta tänne laittaa. Se lisäisi uskottavuuttasi ja kolme matchia voi tulla. Itse en tarkkaan ymmärrä tietokoneista, mutta ihmettelen voiko kuka tahansa saada osoitteet selville. Operaattori varmaan voi.

        Käyttäjät ei voi edes saada selville.


    • Anonyymi

      Kyse siis Oriveden seurakunta työnantajana keskustelusta.

    • Anonyymi

      Lisäksi seurakunnan ongelmat on hyvin syviä, moninaisia ja kestäneet tosiaan sen 15 vuotta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe