Koirille on jo olemassa

🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan lastenvaunut joissa hän työnteli ylipulleaa iäkästä mopsiaan.

Mitähän ihmiset tuumaisi jos kaipauksen kanssa työnnettäisiin vaunuja yhdessä ja niissä köllöttäisi tämä mun Viipurin katujen kasvatti.

65

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ongelma se nyt olisi, jos olisi kauppoja vain koiran kanssa asioville... Koirat ja hygienia on kai, katsojan silmässä.

      • Totta. Vähemmän koiran tassuissa likaa tulee kauppaan kuin ihmisteb röpöläpohjaisissa kengissä. Koiran sylky on antiseptista. Sanotaan että kissat on siistejä kun ne peseekin itseään kaiken päivää. Mutta mun edellinen peto oli niin siisti että se pesi kissanpentunsa aina kun ne kävivät hiekkalaatikolla.


    • Anonyymi

      Vaikka itse omistan parikin koiraa, niin mä en tajua miksi koiria pitää viedä kauppoihin. En vaan keksi yhtään ainoaa syytä siihen miksi sitä koiraa ei voi jättää kauppareissun ajaksi kotiin. Opaskoirat tietenkin ovat ihan oma lukunsa.

      • Anonyymi

        Kaikkia koiria ei vain voi jättää yksin kotiin tai edes kaupan ulkopuolelle kiinni. Tämä ihan kokemuksen pohjalta ja sivusta sanottuna.


      • Anonyymi

        Ihmiset liikkuu koiriensa kanssa eikä kaikilla ole isoa perhettä mitä raahata mukana.
        Jos olen vaikka kesälomareissulla koiran kanssa autolla niin se koira lähtee sieltä autosta mukaan ihan joka paikkaan. En jätä sitä kuumaan autoon yksin. Vähän kun laajentaa ajattelua oman kuplan ympärille niin kas, ajattelukin kehittyy ja alkaa ymmärtää omaa pärsettään pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia koiria ei vain voi jättää yksin kotiin tai edes kaupan ulkopuolelle kiinni. Tämä ihan kokemuksen pohjalta ja sivusta sanottuna.

        No kannattako sitten pitää koiraa, jos ei sitä kerta osaa ees kasvattaa? Ei kannata ottaa koiraa, jos ei kykene opettamaan sitä olemaan hetkeäkään yksinään. Älä ainakaan enää toista koiraa ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset liikkuu koiriensa kanssa eikä kaikilla ole isoa perhettä mitä raahata mukana.
        Jos olen vaikka kesälomareissulla koiran kanssa autolla niin se koira lähtee sieltä autosta mukaan ihan joka paikkaan. En jätä sitä kuumaan autoon yksin. Vähän kun laajentaa ajattelua oman kuplan ympärille niin kas, ajattelukin kehittyy ja alkaa ymmärtää omaa pärsettään pidemmälle.

        Jos et kykene asioita fiksusti hoitamaan, niin älä ota enää uutta koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset liikkuu koiriensa kanssa eikä kaikilla ole isoa perhettä mitä raahata mukana.
        Jos olen vaikka kesälomareissulla koiran kanssa autolla niin se koira lähtee sieltä autosta mukaan ihan joka paikkaan. En jätä sitä kuumaan autoon yksin. Vähän kun laajentaa ajattelua oman kuplan ympärille niin kas, ajattelukin kehittyy ja alkaa ymmärtää omaa pärsettään pidemmälle.

        Koira ei ole mikään perheen korvike, se on koira. Ei sitä kuulu raahata kaikkialle. Älä ota enää koiraa, kun et kerta osaa sellaista vastuullisesti omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset liikkuu koiriensa kanssa eikä kaikilla ole isoa perhettä mitä raahata mukana.
        Jos olen vaikka kesälomareissulla koiran kanssa autolla niin se koira lähtee sieltä autosta mukaan ihan joka paikkaan. En jätä sitä kuumaan autoon yksin. Vähän kun laajentaa ajattelua oman kuplan ympärille niin kas, ajattelukin kehittyy ja alkaa ymmärtää omaa pärsettään pidemmälle.

        Koiran paikka ei ole kaupassa. Vie se vaikka koirahoitolaan lomasi ajaksi, jos et kerta muuten kykene asiaa hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran paikka ei ole kaupassa. Vie se vaikka koirahoitolaan lomasi ajaksi, jos et kerta muuten kykene asiaa hoitamaan.

        Sen koiran on muutenkin parempi olla siellä koirahoitolassa, kun noin kädettömän omistajan hoivissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran paikka ei ole kaupassa. Vie se vaikka koirahoitolaan lomasi ajaksi, jos et kerta muuten kykene asiaa hoitamaan.

        Haluan matkustaa koirani kanssa. Sinä et tajua perheettömiä ihmisiä yhtään. Se koiranhan on mut matkaseura, osasyy siihen reissuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan matkustaa koirani kanssa. Sinä et tajua perheettömiä ihmisiä yhtään. Se koiranhan on mut matkaseura, osasyy siihen reissuun.

        Niin, eli olet yksi niistä tampoista, jotka kuvittelevat koiran olevan ihminen. Ei mullakaan perhettä ole, mutta noin kilahtanut en ole. Koiraparka, millaisten käsiin niitä annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia koiria ei vain voi jättää yksin kotiin tai edes kaupan ulkopuolelle kiinni. Tämä ihan kokemuksen pohjalta ja sivusta sanottuna.

        Kaikkea jotkus ihmiset kehtaavat edes myöntää. Sulla on koira, etkä ole kyennyt opettamaan sitä pärjäämään yksin, edes kauppareissun ajan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen koiran on muutenkin parempi olla siellä koirahoitolassa, kun noin kädettömän omistajan hoivissa.

        Onnistuin loukkaamaan sinua ja hyvä. Elät oikeasti omassa kuplassasi etkä pysty ymmärtämään muita. En tietenkään vie sitä koiraa ruokakauppaan, koska se EI OLE SALLITTUA eli hoidan asian muuten. Mutta tuollaiset kaupat helpottaisi elämää. Sinuna luopuisin koirista, jos et pysty niitä ottamaan mukaasi reissuillesi. Olet väärä niille. Koira elää ja hengittää sinun seuraasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et kykene asioita fiksusti hoitamaan, niin älä ota enää uutta koiraa.

        Ole sinä kuplaväjäkki hiljaa. Sua vaan vtuttaa kun se mitä sanoin oli totta. Elät kuplassasi yksinkertaista hyssykän elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattako sitten pitää koiraa, jos ei sitä kerta osaa ees kasvattaa? Ei kannata ottaa koiraa, jos ei kykene opettamaan sitä olemaan hetkeäkään yksinään. Älä ainakaan enää toista koiraa ota.

        Aina ei ole kasvatuksesta kiinni se, miten koira käyttäytyy. On tilanteita ja tapahtumia, jotka vaikuttavat tuohon eli äläpäs nyt saarnaa, kun oot hakoteillä tästä asiasta. En halua riidellä aiheesta toisen henkilön ketjussa. Kuitenkin tämä on päivänselvä juttu niille, jotka tietävät asian päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuin loukkaamaan sinua ja hyvä. Elät oikeasti omassa kuplassasi etkä pysty ymmärtämään muita. En tietenkään vie sitä koiraa ruokakauppaan, koska se EI OLE SALLITTUA eli hoidan asian muuten. Mutta tuollaiset kaupat helpottaisi elämää. Sinuna luopuisin koirista, jos et pysty niitä ottamaan mukaasi reissuillesi. Olet väärä niille. Koira elää ja hengittää sinun seuraasi.

        Mä säälin koiraasi. Se kuuluis jonkun kunnollisen omistajan hoiviin raikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira ei ole mikään perheen korvike, se on koira. Ei sitä kuulu raahata kaikkialle. Älä ota enää koiraa, kun et kerta osaa sellaista vastuullisesti omistaa.

        Uskomaton pskaa. En tunne ketään joka ei ottaisi koiraa kesäisille autoreissuille mukaan. Herää jo pahvi kuplastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuin loukkaamaan sinua ja hyvä. Elät oikeasti omassa kuplassasi etkä pysty ymmärtämään muita. En tietenkään vie sitä koiraa ruokakauppaan, koska se EI OLE SALLITTUA eli hoidan asian muuten. Mutta tuollaiset kaupat helpottaisi elämää. Sinuna luopuisin koirista, jos et pysty niitä ottamaan mukaasi reissuillesi. Olet väärä niille. Koira elää ja hengittää sinun seuraasi.

        Koira ei kuulu mihinkään paikkaan, missä on elintarvikkeita myynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira ei ole mikään perheen korvike, se on koira. Ei sitä kuulu raahata kaikkialle. Älä ota enää koiraa, kun et kerta osaa sellaista vastuullisesti omistaa.

        Koira on perheenjäsen. Meillä se on aina ollut niin. Piste. Sivuhuomio vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira ei ole mikään perheen korvike, se on koira. Ei sitä kuulu raahata kaikkialle. Älä ota enää koiraa, kun et kerta osaa sellaista vastuullisesti omistaa.

        Mistään perheen korvikkeesta en puhunut, Ymmärsit TAAS omiasi. Tarkoitin ettei se auto ole täynnä vikiseviä kakaroita tai narisevia puolisoita, jotka vahtii sitä koiraa kauppareissun ajan. Vai siihen viittasin sillä perheelle. Koira ei ole perheen korvike enkä minä halua perhettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei ole kasvatuksesta kiinni se, miten koira käyttäytyy. On tilanteita ja tapahtumia, jotka vaikuttavat tuohon eli äläpäs nyt saarnaa, kun oot hakoteillä tästä asiasta. En halua riidellä aiheesta toisen henkilön ketjussa. Kuitenkin tämä on päivänselvä juttu niille, jotka tietävät asian päälle.

        Kyllä se on ja jos ei ole, niin se koira kuuluu piikille. Te kasvatatte mielisairaita olentoja, jotka eivät osaa edes olla koiria. Ne eivät ole ikinä eläneet kunnollista koiran elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei ole kasvatuksesta kiinni se, miten koira käyttäytyy. On tilanteita ja tapahtumia, jotka vaikuttavat tuohon eli äläpäs nyt saarnaa, kun oot hakoteillä tästä asiasta. En halua riidellä aiheesta toisen henkilön ketjussa. Kuitenkin tämä on päivänselvä juttu niille, jotka tietävät asian päälle.

        Asian pitäisi todella olla päivänselvää jokaiselle, joka edes jotakin koirista tietää, Mutta ei kun sinä kaltaisesi ette edes tajua mikä koira on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sinä kuplaväjäkki hiljaa. Sua vaan vtuttaa kun se mitä sanoin oli totta. Elät kuplassasi yksinkertaista hyssykän elämää.

        Sinä elät kuplassa, johon ei saisi ikinä yhtään koiraa antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomaton pskaa. En tunne ketään joka ei ottaisi koiraa kesäisille autoreissuille mukaan. Herää jo pahvi kuplastasi.

        No hei eivät olekaan tuollaisia idiootteja kuin sinä. He osaavat hoitaa koiransa ja kasvattaa sen koiraksi, toisin kuin sinä. Onnellisia koiran elämää eläviä koiria, joita ei ole kasvatellu mielenvikaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira on perheenjäsen. Meillä se on aina ollut niin. Piste. Sivuhuomio vain

        Perheenjäsen kyllä, ei perheenkorvike, kuten tuolle yhdelle hullulle. Perheenjäsenille taataan onnellinen elämä, eikä niitä raahata niille sopimattomiin paikkoihin. Koska eläinsuojelujärjestöt viimein alkaisivat vaatia koirille oikeutta lajityypilliseen käytökseen ja lajityypilliseen elämään ja elinolosuhteisiin. Tässäkin taas huomaa, että koira on se kaikkein rääkätyin eläin kaikista. Ne eivät edes saa olla koiria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli olet yksi niistä tampoista, jotka kuvittelevat koiran olevan ihminen. Ei mullakaan perhettä ole, mutta noin kilahtanut en ole. Koiraparka, millaisten käsiin niitä annetaan.

        Ei kukaan kuvittele koiran olevan ihminen, muutakuin koiravihaajat. Vähänkin koiran sielunelämästä jotain ymmärtävät tietävät, että koira on laumaeläin. Ihminen, joks ottaa sen hoiviinsa kuuluu koiran laumaan. Koiralle puhutaan siksi, että ihmisen ääni vahvistaa koiran laumasielua. Se on tyytyväisempi, mitä enemmän sille puhutaan. Koirat pitävät siitä, että ne otetaan mukaan mahdollisimman moneen paikkaan. Kokemukset sosialistavat koiraa niin, että se oppii olemaan eri tilanteissa ja erilaisessa koirien ja ihmisten seurassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei ole kasvatuksesta kiinni se, miten koira käyttäytyy. On tilanteita ja tapahtumia, jotka vaikuttavat tuohon eli äläpäs nyt saarnaa, kun oot hakoteillä tästä asiasta. En halua riidellä aiheesta toisen henkilön ketjussa. Kuitenkin tämä on päivänselvä juttu niille, jotka tietävät asian päälle.

        Joillakin koirilla on synnynnäinen eroahdistus, eikä se oikein katoa vaikka mitä tekisi. Esim. kerrostalossa eroahdisteinen koira häiritsee naapureita jatkuvalla ulvonnallaan, Joskus kauppojen parkkipaikoilla on tälläisiä koiria, jotka ikävissään ulisevat niinkauan kunnes omistaja saapuu.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei kukaan kuvittele koiran olevan ihminen, muutakuin koiravihaajat. Vähänkin koiran sielunelämästä jotain ymmärtävät tietävät, että koira on laumaeläin. Ihminen, joks ottaa sen hoiviinsa kuuluu koiran laumaan. Koiralle puhutaan siksi, että ihmisen ääni vahvistaa koiran laumasielua. Se on tyytyväisempi, mitä enemmän sille puhutaan. Koirat pitävät siitä, että ne otetaan mukaan mahdollisimman moneen paikkaan. Kokemukset sosialistavat koiraa niin, että se oppii olemaan eri tilanteissa ja erilaisessa koirien ja ihmisten seurassa.

        Kyllä. Juurikin näin. Puhut täyttä asiaa! T. Tuo yksi kommentoija, ettei kaikkia koiria voi jättää yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koira ei kuulu mihinkään paikkaan, missä on elintarvikkeita myynnissä.

        Uutisissa ollut koirakärry oli nimenomaan elintarvikekaupassa. Mitähän sun mielestä kärryssä oleva koira sotkisi? Kärryssä oli vielä pohjalla vilttikin, että ei edes karvat tipu kaupan lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira ei kuulu mihinkään paikkaan, missä on elintarvikkeita myynnissä.

        Sanosin tohon että myöskään räkivät, aivastelevat rai yskivät sekä käsiään pesemättömät ihmiset ei kuulu minnekään missä myydään elintarvikkeita. Enemmän ne tsuteja levittävät kuin koirat koskaan. Ja silti niillä ei ole porttikieltoa kauppoihin.

        Taidat olla joku luonnosta vieraantunut hysteerikko.

        -sivusta


    • Anonyymi

      Mä taasen aloin miettiä, mitä se sun kaipauksesi mahtaisi tykätä asiasta 😬😊 ihan huumorin piikkiin tää

      • Voisin laittaa tälle otukselleni pinkin rusetin päähän ja kaulaan söpön pitsisen röyhelökauluksen. Olishan se silloin sievä "vauva" työnneltäväksi.


    • Anonyymi

      Kannattaisko sitä koiraa nyt kuitenkin ulkoiluttaa niin, että se koirakin saa liikuntaa? Ei sitten olis tollasta ongelmaa, että työntelee läskipalloksi syötettyä koiraa vaunuissa, kun ei se enää kykene edes itse kävelemään. Sori, mutta mun mielestä se on elänrääkkäystä.

    • Anonyymi

      Jahas, tällainen aivopieru ap trolliukolta tänään 🥱🥱

    • Anonyymi

      Pitääkö ottaa kahdet kärryt. Toisessa koira ja toiseen ostokset. Jos koira on painava, niin eihän sitä jaksa niihin kärryihin nostaa. Ennemmin vaikka ulos muutama lukollinen koirakaappi, johon koiran voi jättää kauppaan mennessä.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä ajatus ja sellaisiahan onkin jo monessa paikassa. Sinne vaan kaikkien avuttomien piskit, joita ei ole kyetty opettamaan olemaan sekuntiakaan. Ai niin mutta kun eihän ne edes siellä pärjää. Huostaan kuuluisivat kaikki tuollaset koirat. Kädettömille ei saisi myydä koiria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä ajatus ja sellaisiahan onkin jo monessa paikassa. Sinne vaan kaikkien avuttomien piskit, joita ei ole kyetty opettamaan olemaan sekuntiakaan. Ai niin mutta kun eihän ne edes siellä pärjää. Huostaan kuuluisivat kaikki tuollaset koirat. Kädettömille ei saisi myydä koiria!

        Älä siellä valita. Ite menny aina jalkasin kauppaan, kun en omista autoa. Ottanut koiran mukaan, että saa samalla lenkkeilyä ja ulkoilla. Kaikki ei kato omista autoa. Istuta sinä vain omaa koiraasi auton takaluukussa läähättämässä. Monet sitä tekee, että koira jätetään kaupan eteen. Siinä saa kumpikin liikuntaa ihminen ja koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siellä valita. Ite menny aina jalkasin kauppaan, kun en omista autoa. Ottanut koiran mukaan, että saa samalla lenkkeilyä ja ulkoilla. Kaikki ei kato omista autoa. Istuta sinä vain omaa koiraasi auton takaluukussa läähättämässä. Monet sitä tekee, että koira jätetään kaupan eteen. Siinä saa kumpikin liikuntaa ihminen ja koira.

        Jos se koiran ulkoiluttaminen on kerta niin rankkaa, niin anna se koira pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se koiran ulkoiluttaminen on kerta niin rankkaa, niin anna se koira pois.

        Et nyt ymmärtänyt, mistä tuo kommentoija kirjoitti. Hänhän juuri kehui ulkoiluttavansa koiraa aina kun se on mahdollista. Koira pääsee mukaan kauppareissullekin, mikä on ihan kivaa koiran mielestä.

        Mulla itellä on sellainen koira, jota ei voi jättää kaupan ulkopuolelle odottamaan. En usko, että se varastettaisiin, mutta koiran vihaajia on meilläpäin liikkeellä ja monottajia. En halua, että koira saa mitään traumoja odottaessaan. Toinen syy on se, että koira on rescue-koira Viipurin kaduilta. Sitä ei saa köytettyä mitenkään kiinni niin etteikö se pääsisi karkaamaan.


    • Anonyymi

      Hei, miten voit Anteeksi, että otin sinuun yhteyttä, näin juuri profiilisi ja ajattelin, että olet oikea henkilö minulle. Minulla on vakava sairaus, joka tuomitsee minut kuolemaan, se on kurkkusyöpä. Minulla on 250 000 euron summa, jonka haluaisin antaa luotettavalle ja rehelliselle ihmiselle hyödynnettäväksi. Olen autotarvikkeiden maahantuontialalla ja menetin mieheni 3 vuotta sitten koronavirukseen, joka iski minuun kovasti ja minulla ei ollut lapsia. Haluaisin lahjoittaa tämän summan ennen kuolemaani, koska Shimin katsotaan olevan vapaa tästä taudista, johon ei ole parannuskeinoa. Haluaisin tietää, voitko auttaa minua keräämään lahjoitukseni.

    • Anonyymi

      Helpommalla pääsee, kun ei ota koiraa ollenkaan. Harvoilla kuitenkaan on aikaa niin paljon, että voisivat tarjota sen määrän liikuntaa, mitä koira oikeasti päivässä tarvitsee.

      • Anonyymi

        Koira on monella, vaan eipä noi kauheesti liiku niiden kanssa. 5-10 Min kerralla, mitä siinä, nyt, koira sitten nauttii elämästään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koira on monella, vaan eipä noi kauheesti liiku niiden kanssa. 5-10 Min kerralla, mitä siinä, nyt, koira sitten nauttii elämästään..

        Luulevat, että koira nauttii siitä, kun se jätetään aina yksin kotiin, tai istumaan auton takakonttiin. Koirat on tehty liikkumaan. Miksi ottaa koiraa, jos sen kanssa ei voi ikinään mennä mihinkään, vaan sen pitää olla yksin kotona aina makaamassa.


      • Anonyymi

        No siis todellakin. Nämä ulkoiluttavat koiraa jossain kaupassa, ostoskärryissä. Herranmunjee mitä touhua. Älkää ottako niitä koiria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulevat, että koira nauttii siitä, kun se jätetään aina yksin kotiin, tai istumaan auton takakonttiin. Koirat on tehty liikkumaan. Miksi ottaa koiraa, jos sen kanssa ei voi ikinään mennä mihinkään, vaan sen pitää olla yksin kotona aina makaamassa.

        Joo, ulkoiluta sinä koiraa kaupassa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulevat, että koira nauttii siitä, kun se jätetään aina yksin kotiin, tai istumaan auton takakonttiin. Koirat on tehty liikkumaan. Miksi ottaa koiraa, jos sen kanssa ei voi ikinään mennä mihinkään, vaan sen pitää olla yksin kotona aina makaamassa.

        Mun koira ei halua täällä lähteä mukanani kauppaan vaan on mieluummin yksin kotona sen ajan. Monesti olen yrittänyt ottaa sitä mukaan, mutta kun se kieltäytyy tulemasta autoon kun huomaa mihin olen menossa, niin olen luovuttanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulevat, että koira nauttii siitä, kun se jätetään aina yksin kotiin, tai istumaan auton takakonttiin. Koirat on tehty liikkumaan. Miksi ottaa koiraa, jos sen kanssa ei voi ikinään mennä mihinkään, vaan sen pitää olla yksin kotona aina makaamassa.

        Höpsistä. Koirat nukkuu suurimman osan ajastaan. Ei koira nukkuessaan välitä siitä onko joku kotona vai ei.


    • Anonyymi

      Nyt meni hermot kun naisena esiintyvä äijä vie tilaa minun estradilta. Alkaa olla jo melkein poliisiasia, lähdenpä siis kiusaamaan nettivinkeillä niitä

      • Sun estradilta? Eiköhän tämä jo nimensäkin perusteella ole avoin kaikille (suomi24). Ja niinkuin sinulle profiilissani olen kirjoittanut niin olen nainen. Näytät sen unohtavan usein! Onko sulle tehty dementiatestit?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sun estradilta? Eiköhän tämä jo nimensäkin perusteella ole avoin kaikille (suomi24). Ja niinkuin sinulle profiilissani olen kirjoittanut niin olen nainen. Näytät sen unohtavan usein! Onko sulle tehty dementiatestit?

        Menin poliisille, ei saa häiritä toista tahoa ahdistelen myös tehkää tantat tekin työnne


    • Anonyymi

      Joo, mäkin haluan viedä mun hevosen kauppaan. Kyllä pitäis olla sellasia kauppoja, johon mä saan mennä hevosen kanssa.

      • Anonyymi

        Hevonen on ehkä aika iso, mutta tämä ei ole edes herja. Jos koirien kanssa voi mennä kauppaan, niin vaadin ehdottomasti yhdenvertaisuuden nimissä, että mä saan viedä possuni kauppaan. Se on sentään elukkana paljon fiksumpi, kuin yhdenkään näistä urpoista koirat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevonen on ehkä aika iso, mutta tämä ei ole edes herja. Jos koirien kanssa voi mennä kauppaan, niin vaadin ehdottomasti yhdenvertaisuuden nimissä, että mä saan viedä possuni kauppaan. Se on sentään elukkana paljon fiksumpi, kuin yhdenkään näistä urpoista koirat.

        Samalla periaatteella vaadin, että voin tulla kauppaan rottieni kera. Kyllä niilläkin on siihen yhtäläinen oikeus kuin koirilla.


      • Mikä ihmeen änkyröitten kokoontuminen tähän aloitukseen tuli. Nykyisin on olemassa koira/kissa kahviloitakin.


    • Anonyymi

      Itse olin kerran koiranpennun kanssa vieraassa kaupungissa ja se oli niin pieni ettei sitä vielä raaskinut jättää yksin hotelliin eikä ainakaan kaupan eteen. Pakko oli saada iltapalaa mukaan iltalenkiltä. Laitoin koiran povariin ja kysyin luvan saanko käydä tosi äkkiä. Sain käydä. Pää vaan näkyi vetskarin välistä.

      Kyllä noita sattuu kaikille, etä tarvetta olisi joku maitopurkki hakea. Turha tuon yhden besserwisserin isotella koiranhoitoloillaan. Koiranomistajatkin on vaan ihmisiä eikä mitään kaikkitietäviä jumalia, jotka toimii aina oikein. Ollaan ihmisiä vaan ja tehdään virheitä jatkossakin.

      • Anonyymi

        Sillä tavallahan noita juuri kasvatetaan noita koiria, jotka eivät pärjää sekuntiakaan yksin. Kun ei niitä raaski jättää. Tuokin kuvaamasi tilanne olisi ollut täydellinen hetki opetaa koiranpennulle yksinoloa, koska sä todellakin kävie vain pikaisesti sen maitopurkin. Mutta ei kun ei raaski. Mielummin kasvatat ahdistuneen koiran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavallahan noita juuri kasvatetaan noita koiria, jotka eivät pärjää sekuntiakaan yksin. Kun ei niitä raaski jättää. Tuokin kuvaamasi tilanne olisi ollut täydellinen hetki opetaa koiranpennulle yksinoloa, koska sä todellakin kävie vain pikaisesti sen maitopurkin. Mutta ei kun ei raaski. Mielummin kasvatat ahdistuneen koiran.

        Se on niin helppo vierestä antaa toisille neuvoja. Etenkin jos on kokenut koulutuksen saanut kasvattaja.

        En ymmärrä miksi täällä suhtaudutaan niin negatiivisesti kaikkeen mitä muut tekevät. Jokainen kasvattaa lemmikkinsä niinkuin itselle parhaiten sopii. Eri asia, jos joku kysyy neuvoa, niin silloin voi asiallisesti auttaa.


    • Anonyymi

      Musta noi koirakärryt on hyvä keksintö, kunhan pidetään joku raja ettei ihan niitä vasikankokokoisia hurttia aleta niissä lykkimään. 👍 Ei haittaa mua koirat yhtään niinku näitä kiihkoilijoita.

      • Anonyymi

        Bernhardilainen
        Husky
        Samojedi
        Kaikki karhukoirat..


      • Onhan siinä joku raja, minkäkokoisen koiran jaksaa sinne kärryyn nostaa. Kun katselin koirakärryä, niin tuommoinen vajaa kolkytkiloinen pörrö siinä näytti täyttävän sen kärryn kokonaan. jollain tanskandogilla tai irlannin susikoiralla olis ollut liian ahtaat paikat.
        https://yle.fi/a/74-20045968


    • Anonyymi

      Jännä että maailma missä halutaan, että ihmiset eivät käytä hajuvesiä ym. hajusteita julkisissa tiloissa, sallittaisiin kuitenkin koirien työntäminen ostoskärryissä. Ei kiitos. Ei eläimissä toki vikaa ole, mutta monet koiraihmiset ovat vieraantuneet todellisuudesta, eivätkä koirat kuulu marketteihin.

      • Anonyymi

        No niinpä. Hajusteallergia on paha juttu, mutta mitäpä väliä eläinallergisilla on. Noin koiranomistajana itse otan huomioon myös sen, että osa ihmisistä pelkää koiria ja monilla on siihen jopa hyvät syyt.


      • Haajusteyliherkkyys on aika paha ilman allergiaakin. Oma kantaprisma on nykyisin niin täynnä tietynlaisen hajuveden tuoksia, että sisään tullessa on jo huono olo. Vähän kauempana hyllyjen välissä on helpompi olla, mutta kassoilla se taas lehahtaa vastaan.

        Itse kaipaan niitä vanhanaikaisia kioskeja, joissa saattoi asioida luukulla ostoksilla. Sellaisessa voisin koiran kanssa käydä asioimassa. Ei sinne marketteihin kaikenlaisia koiria tietenkään tuoda. Pienet pulloharjat ns. seurakoirat tykkää olla omistajansa lähettyvillä ja niitä on helppo nostella ostoskärryihin. Monet eivät uskalla jättää isoissa kaupungeissa koiraansa kaupan ulkopuolelle, kun niitä usein pöllitään. Varsinkin jos on arvokkaita rotukoiria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe