Virolahdella viihtyy

Anonyymi-ap

Itse viihdyn Virolahdella. Mitä täältä ei löydy, sitä ei tarvita.

23

1693

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä taida moni viihtyä kun haluatte Haminan riesaksi. Haminan ei todellakaan kannata ottaa kiviriipakseen jotain syrjäseutua rajanpinnasta.

• Anonyymi

Minä taas en halua Haminan alaisuuteen, joku ylpeys kotiseutua kohtaan pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en halua Haminan alaisuuteen, joku ylpeys kotiseutua kohtaan pitää olla.

Siellähän se kotiseutusi on rajan takana.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17982391C

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Virolahdella syntyneenä voi kertoa että elämäni paras päätös oli nuorena muuttaa sieltä pois..Siitäkin jo 33v aikaa.Alkoholisoitunetita kelan elättejä siellä tuntuu paljon tänä päivänä olevan.

• Anonyymi

Sepä se, kaakonkulman vitsaus. Kela maksaa muodossa jos toisessakin. Lienee romaneissakin vähemmän sairaseläkeläisiä.

• Anonyymi

Juuri niin. Itse kanssa muutin heti pois kun oli mahdollista.

• Anonyymi

Huutista

• Anonyymi

Jutuista päätellen sivistyksen raja kulkee yhä Kymijoen läntisimmässä haarassa. Terveiset sinne rajan toiselle puolelle.

• Anonyymi

Ennen Virolahti oli mukava paikka, mutta nyttemmin en sinne muuttaisi. Pikkusieluisia ja ilkeitä ihmisiä täynnä koko kunta. Olen ihmetellyt syytä, mutta kait se itärajan läheisyys ja mökkihöperyys on tehnyt sakista tuollaisia vihamielisiä tyyppejä. Ja jotkut suvut luulevat olevansa maailman napoja, kun sikiävät kuin syksyiset siemenet lähimaastoon.
      Oi, oli se kiva paikkaunta ennen näiden tollojen minäminä-maata.

• Anonyymi

Samoin tullin henkilökunta kaikki samaa sukua koittavat olla omaa mafiaa omine lakeineen.

• Anonyymi

Tosi mukavia venäläisiä naisia siellä asui joskus, miten lie nykyään

• Anonyymi

Periferia, asukkaat "Syvä joki" jengiä.

• Anonyymi

Yhtään banjon soittajaa en alueelta tunne, muiden soittimien taitajia kyllä useitakin.

• Anonyymi

Ollut jo yli 40 vuotta tuota porukkaa

• Anonyymi

Nyt kannattaa haminalaisten olla hereillä! Virolahti tuottaa ainakin pari miljoona tappiota per vuosi ja pahemmaksi menee. Siksi he tarvitsevat Haminaa apuun ja pian!

• Anonyymi

hyvä mesta ompi :--)

• Anonyymi

Voi voi onpahan katkeroitunutta tekstiä joillakin.

Totuus on, että Haminan talous on myös kuralla.
      Samoin, juoppoja ja Kelan elättejä löytyy joka kunnasta ja kaupungista.

Jokainen saa asua siellä missä haluaa. Kukaan ei pakota asumaan Virolahdella.

Jotenki tuntuu, että joidenkin viha esim nyt virolahtea kohtaan on omaa pahaa, katkeroitunutta oloa.

• Anonyymi

Tuleva suurkaupunki Vi-Ha-Ko.

• Anonyymi

Virojoella asuneen olen onnellinen sieltä pois muuttaneena.

• Anonyymi

Ilmanko täällä viihtyvyys parani.

• Anonyymi

Kun ei vaan rakas itänaapurimme pitäis liian viihtyisänä.
      Myykää kämpät vielä kun jotain vastinetta niistä saatte. Välirikko naapurin kanssa johtaa nopeasti arvon nollaantumiseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      567
      5347
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      75
      3449
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      43
      1819
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1666
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      35
      1608
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1384
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1303
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      195
      1138
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1099
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      1055
    Aihe