Itse viihdyn Virolahdella. Mitä täältä ei löydy, sitä ei tarvita.
Virolahdella viihtyy
15
1284
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida moni viihtyä kun haluatte Haminan riesaksi. Haminan ei todellakaan kannata ottaa kiviriipakseen jotain syrjäseutua rajanpinnasta.
- Anonyymi
Minä taas en halua Haminan alaisuuteen, joku ylpeys kotiseutua kohtaan pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en halua Haminan alaisuuteen, joku ylpeys kotiseutua kohtaan pitää olla.
Siellähän se kotiseutusi on rajan takana.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17982391C
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Virolahdella syntyneenä voi kertoa että elämäni paras päätös oli nuorena muuttaa sieltä pois..Siitäkin jo 33v aikaa.Alkoholisoitunetita kelan elättejä siellä tuntuu paljon tänä päivänä olevan.
- Anonyymi
Sepä se, kaakonkulman vitsaus. Kela maksaa muodossa jos toisessakin. Lienee romaneissakin vähemmän sairaseläkeläisiä.
- Anonyymi
Juuri niin. Itse kanssa muutin heti pois kun oli mahdollista.
- Anonyymi
Huutista
- Anonyymi
Jutuista päätellen sivistyksen raja kulkee yhä Kymijoen läntisimmässä haarassa. Terveiset sinne rajan toiselle puolelle.
- Anonyymi
Ennen Virolahti oli mukava paikka, mutta nyttemmin en sinne muuttaisi. Pikkusieluisia ja ilkeitä ihmisiä täynnä koko kunta. Olen ihmetellyt syytä, mutta kait se itärajan läheisyys ja mökkihöperyys on tehnyt sakista tuollaisia vihamielisiä tyyppejä. Ja jotkut suvut luulevat olevansa maailman napoja, kun sikiävät kuin syksyiset siemenet lähimaastoon.
Oi, oli se kiva paikkaunta ennen näiden tollojen minäminä-maata. - Anonyymi
Tosi mukavia venäläisiä naisia siellä asui joskus, miten lie nykyään
- Anonyymi
Periferia, asukkaat "Syvä joki" jengiä.
- Anonyymi
Yhtään banjon soittajaa en alueelta tunne, muiden soittimien taitajia kyllä useitakin.
- Anonyymi
Nyt kannattaa haminalaisten olla hereillä! Virolahti tuottaa ainakin pari miljoona tappiota per vuosi ja pahemmaksi menee. Siksi he tarvitsevat Haminaa apuun ja pian!
- Anonyymi
hyvä mesta ompi :--)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812