Purra kritisoi Marinin talouspolitiikkaa

Anonyymi-ap

16

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luojan kiitos Sannan hallitus ei saanut jatkaa. Me oltaisiin muuten täysin lirissä. Nytkin tulee vaikeeta, mutta tästä voidaan vielä jotenkin selvitä. Helppoa se ei ole.

• Anonyymi

Kiitä siinä nyt vaan luonasi et vielä ole nähnyt mitä tuleman pitää

• Anonyymi

Tyhmät , natsipurra vain huumorimielellä satuja puheli . Ettekö te persujen huumorii jymmärrä .

• Anonyymi

Puma Sanna istui parturin tuolissa ja nautti hyväilystä unohtaen suomen talouden.

• Anonyymi

Demarit on taivaanrannan maalaajia. Ei mitään todellisuudentajua. SDP töppäilee ja muut kärsii.

• Anonyymi

Koska demareista tuli utipistisia unelmahöttöön uskovia? Vasta Sannan aikana vaiko jo ennen sitä?

• Anonyymi

On totta, että Marinin kyvytön hallitus harrasti täysin vastuutonta politiikka ja sen seurauksia tullaan maksamaan pitkään.

• Anonyymi

Jos Purra nyt vaan keskittyisi omiin hommiinsa ja jättäisi kritsemisen silleen , kyllä Sanna teki asiat hyvin enemmistön kanssa samalla kannalla .ähalpaa hommaa tuo naukuminen nythän hän saa mahdollisuuden näyttää miten kova nainen on itse hoitelemaan asioita , sillä ei hänen kritiikki uppoa moneenkaan .
      Kaikki ovat ymmärtäneet kriisi vuosien tilanteen , ja jokainen puolue olisi joutunut tekemään samoin, vai luuleeko Purra että hän olisi hoidellut asiat toisin. Turhaan yrittää ei viisas pane painoa noille jutuille yhtään.

• Anonyymi

Sinä varmasti luit kaikki PS:n varjobudjetit oppositio aikana ???

PS olisi joka vuosi ottanut lainaa jokseenkin yhtä paljon kuin hallitus.
      Kokonaisuus olisi ollut 3-5% halvempi kuin hallituksen paperi.

2021 persut olisi säästänyt kehitysavusta (yllätys,yllätys) tuplasti sen mitä kehitysapuun edes kului:)))

• Anonyymi

Mitähän muuta persut keksivät ed hallituksesta. Vanhaa virttä alemmuudentilassaan jatkuvasti kiekuvat...Marin on sata kertaa pätevämpi kuin Orpopoika. Mitenhän perspuolueeseen vertaisi...rasistit johtajat nokkamiehenä versus vastuunkantajat.

• Anonyymi

Sdp on alunperinkin rukkaskansaa, 2 lesboa äiteinä ja pääministeriksi kanin hatusta, tulos on tämä.

• Anonyymi

Sanna pääsi kokoamaan kahukabinetin joka polki koko Suomen velkasuohon, Nyt siitä maksetaan jo kovaa hintaa.

• Anonyymi

Purra ei todellakaan ole ainoa joka kritisoi Sannan talouspolitiikaa että Sannan talousosaamista, mm. Fortumin uniper sotkujen hoitamista. Sannaa kiinnosti bilettäminen jauhojengin kanssa enemmän kuin talousasioiden hoito ja eihän siitä tainnut tulla kuin 6 miljardin euron lasku suomalaisille.

• Anonyymi

Sannan mielestä talouskasvu hoitaa Suomen velkaongelman, eikä velkoja edes vasemmiston mielestä tarvitse maksaa takaisin. Joten ei mitään hätää.

• Anonyymi

Sannan helmitaulussa ei ole kuin yksi "kuula".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      1917
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      86
      1470
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      994
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      936
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      859
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      54
      854
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      65
      843
    8. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      805
    9. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      801
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      156
      753
    Aihe