Eräässä palstassa keskustellaan Kotkan nopeusrajoituksista. Väitin että vielä 60:luvun lopussa ei ollut minkäänäköistä rajoitusta, ei Hyväntuulentiellä eikä keskustassa. Taksikuskit tuli täysillä risteykseen ja katteli vaan oikealle. Yöllä ajettiin Keskuskadulla ja Kirkkokadulla toista sataa! Milloin tuli rajoitus?
Nopeusrajoitus Kotkassa
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
muistaakseni tuossa 70 luvun alussa tulivat rajoitukset
- Anonyymi
Hyväntuulentiellä ei ollut rajoituksia 60-luvun lopulla, sillä tietä ei ollut.
Hyväntuulentie tehtiin 1975. Olin autokoulussa kesällä ja vielä silloinkaan
ei Kyminlinnan suora ollut valmis, vaan kaupungista tuleva liikenne
ohjattiin vesitornin kohdalla vanhalle Kotkantielle. - Anonyymi
En rajoituksista niinkään tiedä,mut mielelläni noudatan.Mut nää liikenneympyrät(saakuli)joita on viimevuosina tullut kuin sieniä sateella,,,helkutti joka paikkaan!yhtä saatanan pyörimistä lyhyelläkin matkalla et pääset perille!en vaan ymmärrä?ennen osattiin ajaa ihan oikeissakin risteyksissä.ei vissiin enää?kuka huuhaa tänkin keksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881367Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481174- 671030
- 401000
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V117981Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59955- 69924
- 97907
- 73881