Kun olin tänään tunnilla meillä oli sen niminen opettaja kuin Kristiina pitämässä tuntia. Noh olin kuullut siitä jo aikaisemmin että ei mikään hirveän kiva opettaja ole mutta kuitenkin kun tänään menin tunnille Fany ponilla niin opettaja oli ihan mukava sitten kun olin ratsastanut hetken moittiminen alkoi. Opettaja muistutti minua että kädet ovat väärin korjasin ne ja ajattelin että no nyt ainakin pitäisi olla hyvä mutta sitten kun yritin kääntää ponia ympyrällä en saanutkaan sitä ihan heti no opettaja huusi minulle siitä ja kun sitten sain tehtyä puoli ympyrän joka oli siis väärin opettaja huusi minulle että tuo oli huono ympyrä eihän tuo ollut ympyrää nähnytkään ja yritin uudestaan ja opettaja kirosi ja huusi että nyt se ympyrän pitää mennä no se sitten meni jotenkin ja pidäkin siinä itkua samalla:( Opettaja kehui minua vain kun menin ravissa ihan hyvin mutta muuten moitti. En sano että opettaja ei saa moittia mutta tuo oli minulle liikaa!
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493