https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9632723a-ac6f-44b4-8624-84933feb1837
"Ruotsalaiset asiantuntijat huolestuivat tutkimuksen tuloksista."
Ja lopussa
"Aftonbladetille Henningsohn kertoo, että Ruotsissa penikset eivät ole kasvaneet. Ruotsalaisten penikset ovat hänen mukaansa pysyneet jotakuinkin samoissa mitoissa, eli keskimäärin 12,5–13 senttimetrissä."
HA HA HA HA HA
5
777
Vastaukset
- Anonyymi
Ton jutun mukaan joka toinen ruotsalainen käyttää erektiolääkkeitä.
- Anonyymi
Joka toinen ruotsalainen on nainen, siis kaikki miehet käyttävät. Ihmekkös tuo jos on noin pienet vehkeet. Varmaan hävettää naisten seurassa niin paljon että tarvitsee lääkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toinen ruotsalainen on nainen, siis kaikki miehet käyttävät. Ihmekkös tuo jos on noin pienet vehkeet. Varmaan hävettää naisten seurassa niin paljon että tarvitsee lääkettä.
Ja suomi äijä on lapatossu tumpelo buaahaa
- Anonyymi
"– Nämä ovat mielenkiintoisia löydöksiä, mutta ne ovat silti heikkoja tutkimustuloksia. Suurin osa tutkimuksen yli 55 000 ihmisestä on vapaaehtoisia, Henningsohn sanoo.
– On suuri vaara, että päätelmät ovat virheellisiä, koska mahdollisesti vain ne, joilla on isot penikset, haluavat esitellä ja mittauttaa vehkeitään."
Entä ne aikaisemmat tutkimukset? Eikö niissäkin iso munaiset ole halunneet esitellä vehkeitään? - Anonyymi
Normaalia kehitystä. Pienimunaiset ei saa naista ja suurimunaisten geenit siirtyvät eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086