Lopetin lääkkeet ja hämmästyin siitä ettei mun päässä kiertäneet oudot satanistiset riimittelevät ajatukset enää, muuta kun naurattamalla mua, et mitä tässä on ollut meneillään kun nyt tuntuu puhtaalta alulta. Tosin kuulen vieläkin ääniä mutta ne ei häiritse niin paljon. Enkä enää usko olevani ihmiskunnan häpeän ja tuskan kantaja. Lääkkeet on perseestä.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Miksi sinä haluaisit palata sinne aikaan ennen lääkkeitä?
- Anonyymi
Lopetin myös lääkkeet ja alussa olo oli parempi. Sitten ajan mittaan harhat pahenivat ja pelot muita ihmisiä kohtaan. Pelkään aina sairastuvani muista ihmisistä enkä muutenkaan luota muihin. Lääkkeiden alla luottamus on parempi.
Joo, 12 tuntia nukun yössä kun käyn töissä. Asiantuntijatyö ja pää koko ajan ylikuormitettu. Olen todennut työmuistini huonoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535