Hei.
Olen miettinyt Sugarbaby juttua, monta vuotta sitten sponsoroin yhtä SM tason yleisurheilijaa ja hän ehdotti tapaamista illalliselle ja vietteli minut helpolla luokseen ja meille tuli vuoden mittainen puhtaasti seksisuhde, sponsoroin häntä yritykseni kautta jotta hänen veryttelyasussa oli yhtiöni logo ja sponsoroin omalla kassalla taas tapaamistamme. Harmikseni hän muutti opiskelujen perässä ulkomaille ja se suhde tyrehtyi. Viestittelimme edelleen satunnaisesti ja hän myös muistelee kaiholla yhteisiä treffejämme :)
Tiedän että tämä aihe aiheuttaa monessa mielipahaa mutta toisaalta jos autan taloudellisesti nuorta aikuista ja molemmat nauttii suhteesta niin onko se sitten väärin?
Onko muilla kokemusta aiheesta ja mistä löytyisi aidosti sellainen kuka olisi sopiva tälläisen järjestelyyn Pirkanmaalta?
Turhat moraalisaarnat voi jättää väliin kiitos!
Sugarbaby kokemuksia
7
998
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä voiko laskea tohon kuvioon mutta mulla on joskus ollu kaikenlaisten yksittäisten kauppojen lisäksi pari miestä ketkä on ostanut mulle alusvaatteita ja oon vaihdossa antanut ne päällä kuvia. Toinen oli etänä ja toista näin livenä ku anto rahat ja lähdin ostaa alusvaatteita. Seksiä ei ollut mukana. Toki yks kuka ostanut muutaman vuoden pikkareita on alkanut ehdottelee jos ottaa seksin mukaan,maksaisi mulle 200e seksistä. En suostunut. Ei tollanen kuvio oo täysin poissuljettua mutta siinä pitäis kaiken natsata. Yhtä oon välillä nähnyt ja se on maksanut mulle sata euroa ja oon runkannu.
- Anonyymi
Onkohan Seinäjoella ketään ketään miestä ketä kiinnostaisi tälläsen sponsorointi juttu. Elämäni ensimmäinen paikka vois olla auki mutta vain yhdelle. Kiinnostaisikohan ketään 35v toisen miehen vaimo, äiti-ihminen ketä nuoret miehet himoissa lähestynyt ehdottelujen kanssa mutta jääneet nuolee näppejään. Kiimainen, seksi mielessä aina. Kuulemma oikein hyvät tissit, peppu, hiukset.. c-tissit.. ei enää mikään pikkutytön kokoinen mutta ei lihavakaan..
- Anonyymi
Toki Tampereelta tulee juna alle tunnissa Seinäjokeen niin miksei vois asiaa suunnitella paremmin ;) en laittanut tohon ilmoitukseni tosiaan mitään miten olla yhteydessä, laita s-postia jos sinäkin kiinnostuit: karihelminen75 at gmail piste com
- Anonyymi
Vaasasta löytyy mielen kiintoa, olisko sulla joku paikka missä tapaamiset voisi onnistua?
- Anonyymi
Ei ole. Ja Vaasa onki lähempänä missä asun mutta löysin jo etsimäni. Ja halusin van yhden sopivan. Toivottavasti tää on sopiva molemmin puolin.
- Anonyymi
voi harmi, ei ollut heti laittaa s-postiosoitetta mistä kukaanei tunnistais, mulla olis vähän samanlaiset ... toivottavasti saat kuitenkin haluamasi ja kaikki menee hyvin.
T. Vaasalainen - Anonyymi
Onko vielä jollain vaasassa natsannut tällainen sugarbaby kuvio. Itsellä ollut hakusessa mutta ei ole mieleinen osunut vastaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004403
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!452051- 631723
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706