Seurustelen miehen kanssa, joka ilmoitti olevansa "aisurihenkinen"

Anonyymi-ap

Siis täh... mikäs tuo sitten on. Näin hän asian ilmoitti. Olen 44 v. nainen, eronnut ja minulla ei ole ollut kuin kaksi seksisuhdetta elämäni aikana. Tapasin ihanan miehen kuukausi sitten tansseissa ja viikonloppuna hän kertoi tuosta fetissistään. Miten tuohon pitäisi suhtautua ? Ja mitä kaikkea tuo aisurijuttu pitää sisällään. Siinä touhussa näkyy olevan monenlaista muotoa. Mitään alistamisia en halua ja muutenkin tuntuu aika ällöltä jutulta. Ensialkuun vastaukseni oli ei mitään sellaista, toisaalta en osaa edes kuvitella tuollaista tilaisuutta tai sessiota. Kokeneet kanssasisaret, kertokaa millaista on elää tuollaisessa suhteessa ?

22

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ukko hamuaa, että vieraat miehet naivat sinua ja hän katselee vieressä.

      • Anonyymi

        Noin tuo varmaan perusjuttuna menee. Mies kiihottuu katsellessan, kun vaimo harrastaa seksiä vieraan kanssa. Mutta kyllä tuossa on monenlaisia kuvioita. MItähän jos kysyisit hiemen tarkennusta, mitä hän tahtoisi ?


    • Anonyymi

      Ei tuo juttu kaikille sovi, tulee ongelmia ongelmien jälkeen. Mutta toki tunnen pariskunnan, jolla tuo fetissi menee yksi yhteen. Seksi ja tunteet pitää osata pitää erossa, muuten ei onnistu tuo juttu.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin alistuvien miesten juttu. Mies runkkaa nauttien nöyryytyksestä kun naisensa nauttii vieraasta kalusta. Miehen pitää olla todella oikeasti alistuva ja nauttia siitä. Jotkut naiset ovat laittaneet miehensä imemään toisen kullia tai ottamaan kalun sisäänsä.

        Noihin kuvioihin kun liittyy usein bi henkisyys. Tunteet täytyy osata erottaa tässä ainakin jossain määrin seksistä. Naisen pitää myös todella aidosti haluta olla suhteessa tuollaisen täysin orjaksi alistuvan miehen kanssa.

        On ristiriitaista mutta toimiakseen suhteen kummankin pitää olla myös pohjimmiltaan monogaminen. Aisurius ei ole mikään suhdemuoto vaan fetissi.


    • Anonyymi

      Mulla oli hiukan samantyyppinen juttu. Asiasta keskusteltiin useaan otteeseen ja päätökseni oli kielteinen. Sitten mieheni ehdotti, että menisimme yksityiselle fetissi clubille tuollaiseen teemailtaan. Jos voin vain katsella, niin lähden. Pukukoodin kanssa tuli eka ongelma. Pukuni ei ollut tarpeeksi paljastava. Riisuin ritsikat ohuen t- paidan alta ja sitten kelpasi portsarilla, kun nännit törröttivät paidan läpi. Minihame oli 15 cm.n levyinen ja oikeasti helma vesirajan yläpuolella. Kolme tuntia kiertelimme ja katselimme... monenlaista ja monenlaisia. En listaa tässä näkemääni. Tilaisuus oli eka kerta mulle.
      Kotimatkalla mies kysyi, mikä oli kaikista kiihottavinta tuolla. No vaikka se, kun pieni ranskatar esiintyi kahden tumman pojan kanssa yleisölle vapaalla esiintymislavalla. Huomasin kiihottuvani ainakin katselemisesta. Nyt on kulunut kymmenen vuotta ja tuo aisurifetissi on jäänyt päälle. Kerran kuukaudessa tai milloin mitenkin. Jo pari viikkoa ennen h-hetkeä ajattelen tulevaa juttua ja huomaan kiihottuvani. Rakastan miestäni ja seksi meidän välillämme sujuu hyvin. Mutta silti tuo muutama tunti ennen sessiota syntynyt adrenaliinimyrsky ja sen vaikutuksen alaisena kaikki mielikuvat ja tuntumat sisääni työntyvistä peniksistä, mieheni kiihottunut katse, äänet ja tuoksut ja lopulta laukeaminen.

      • Anonyymi

        Onko teillä vakituinen vai joka kerta eri mies ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä vakituinen vai joka kerta eri mies ?

        Yleensä eri kaveri joka kerta, silleen ei tuu tuttuja.


    • Anonyymi

      Kokeile kerran, ei siihen kuole. Voihan se olla hyvinkin hauskaa aikuisten leikkiä.

    • Anonyymi

      Olen ollut monen parin kolmantena, swingereissä tai noissa aisurijutuissa. Hyvin onnellisilta ja tasapainoisilta heidän suhteen on vaikuttanut. Noista jutuista ei juuri huudella, ollaan kaapissa mieluummin. Ehkä tuohon liittyy häpeän tunteita puolin tai toisin. Tai sitten ajatellaan, tää on meidän kivaa, ei kerrota kellekkään.

    • Kaunis asia, mikäli molempien intressit kohtaavat. Ei kannata suostua mikäli koet, ettei ole juttusi.

      Harmi kun aisuri naisia ei ole markkinoilla juurikaan....

      • Anonyymi

        Noita aisurinaisia ei ole valmiina, kyllä ne pitää opettaa. Jos mies on fiksu ja osaa esittää asiansa kauniisti, niin kyllä joka kolmas nainen suostuu. Asiasta pitää osata puhua kauniisti, ei mitään törkymöykkyilyä.


    • Onhan toi vähän vaikea juttu, jos rakas torjuu koko asian, ei siinä voi kuin yrittää keksiä jotain leikkejä jotka toimisivat välimuotona ja toivottavasti myös "johdatuksena" vähän pidemmälle

    • Anonyymi

      Aloimme seurustelee olin 27v mieheni 39v rakkautta ensi silmäyksellä. Aikaisempi avokki sairaan mustis jopa puuttui pukeutumiseeni, nykyinen mieheni tykkäsi olen seksikkäästi pukeutunut. Nautti kun miehet kiinnitti huomion jopa vislailivat yhdessä liikkuessa mieheni kanssa. Seksiä harrastimme useamman kerran päivässä, mieheni kiihotti rakastellessa puhumalla kolmannesta. Tajusin heti hän aisuri joka nautti muiden miesten ihaluista kun liikuimme yhdessä. Eka mies etsittiin vajaan vuoden yhdessä olon jälkeen hän yli 40 vuotias.
      Mies tuli perjantai iltana kotiimme joimme kahvit yhdessä, keskustelimme avoimesti että eka kerta meillä. Mies ymmärsi aisuri miestäni oli kokemusta ennestään, siteerasi lyhyesti, tärkeintä vaimo hoidetaan kunnolla. Olin samaan aikaan pelokas ja kiihottunut, sovittiin vieras viettää yön kanssani, mieheni lähti mökille yöksi joka 30 km päässä. Onneksi tää mies siisti ja empaattinen, aluksi otimme lasilliset viiniä, juttelimme hyväilimme, suutelimme kuin ensi ihastukset. Kunnes molemmat kiihotuimme äärimmilleen, riisuimme toinen toisemme, mies otti mut syliinsä vei sänkyymme. Yhdyimme aamun saakka, koskaan saanut useempia orgasmeja yön aikana nyt tuntui ettei loppua tulekkaan. Mietitty mieheni kanssa miten kohtalon ivaa, löytää pystyvä mies saman tein.
      Olemme nyt minä 50v mieheni 60+ harrastus jatkuu edelleen.

    • Anonyymi

      Meillä tuo aisurijuttu sai alkunsa naapurimökin pojan saunareissusta. Oli auttamassa laiturin asentamisessa ja olimme kahdestaan saunassa. Kysyi suoraan, haluaisiko hän rakastella tai panna vaimoani ? En tiedä oli vastaus. Se oli ymmärrettävä myöntymisenä. Muitakin myöntymiseen viittaavia fyysisiä merkkejä oli nähtävissä. Lähdin pois saunasta ja poika lupasi ottaa vielä löylyt ja käydä uimassa. Kutsuin vaimoni katsomaan, kun poika juoksi alasti uimaan. Panisitko, kysyin. No en, vastasi vaimo. Tai siis kysyit sä leikilläs ? Vaimo jäi vielä ikkunaan katsomaan. Laita jotain seksyä päälles ja keitä kahvit, urakka on loppusilausta vaille. Vaimo katsoi pitkään, ei sanonut mitään, mutta meni kuitenkin makkarriin. Puolen tunnin päästä vaimo oli juonut puolipulloa punkkua ja hän tokaisi pojalle ihan suoraan. Mun mies sano, että sä haluisit panna mua. Ja niinhän siinä sitten kävi.

    • Anonyymi

      Miksi en tekisi mieheni mieliksi. Ja voihan siitä olla minullekin pientä iloa. Ei tuota kannata niin vakavasti ottaa. Minä olen tehnyt aikoinaan mieheni meiksi ja nyttemmin myös omaksi ilokseni.

      • Anonyymi

        Minä ajattelin aivan samoin, kun mies sitä niin valtavasti halusi, niin suostuin hänen mielikseen. Muutaman kerran jälkeen oli morkkis olo. Kymmenenen kerran jälkeen oli vain kiihottavaa pukeutua seksikäästi vieraan miehen kiimaisille katseille, ja tietenkin myös riisuuntua. Oma mies katselee vieressä, se tuo myös oman kiihottavan mausteensa juttuun. n. 47v.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa tietää miten tuo ehkäisy on järjestetty ? Käytetäänkö kondomia, vai lasketaanko sisään tai roiskitaan päälle ? Kuinka usein tuollaista yleensä harrastetaan ? Entä ne jotka ovat lopettaneet syystä tai toisesta ? Miten teillä menee suhteessa ?

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta aktiivisesti etsittiin ja harrastettiin nyt kolme vuotta harrastus jäissä.
        Ehkäisy vaimolla kierukka, kerran mies halusi käyttää kumia, johon myös homma läsähti vaimolla. Suuseksi josta vaimo tykkää yli kaiken kumin kanssa maistunut. Miehet osa ruiskii myös rinnoille ja kasvoille, yleensä siemennys syvälle pilluun. Kaipuu tällä hetkellä aloittaa uudelleen kun jälki kasvu muuttanut pois kotoa. T. Pari 45/ 57v


    • Anonyymi

      Mulla on tuollainen mies. Hän ei itse hallua mitään vapaata suhdetta, mutta tykkää, kun minua naidaan. Mitä useampi mies, sen kiimaisempi mulle. Haluan olla aivan läpinussittu, Joskus 8-9 miestä on pannut minua swigerclubilla illan aikana slingiin kiinni sidottuna, huppu pään yli vedettynä ja mieheni katsellesa vierestä.

      • Anonyymi

        Aisuri olen vaatii yliaktiivisen puolison, silloin molemmat nauttii. Meilläkin ollut kolme miestä panemassa vaimoani, silloin huppu vaimolla päässä. Aivan mieletön kiihko kun näki miesten vuoron perään yhtymässä, vaimo huusi orgasmissa jotain tosi kaunista kun häpyhuulet turpoo käsittelyssä ja spermat pursuu ulos miesten pannessa. Pari 45/ 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisuri olen vaatii yliaktiivisen puolison, silloin molemmat nauttii. Meilläkin ollut kolme miestä panemassa vaimoani, silloin huppu vaimolla päässä. Aivan mieletön kiihko kun näki miesten vuoron perään yhtymässä, vaimo huusi orgasmissa jotain tosi kaunista kun häpyhuulet turpoo käsittelyssä ja spermat pursuu ulos miesten pannessa. Pari 45/ 57v

        Varmaan upeeta seurata vierestä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisuri olen vaatii yliaktiivisen puolison, silloin molemmat nauttii. Meilläkin ollut kolme miestä panemassa vaimoani, silloin huppu vaimolla päässä. Aivan mieletön kiihko kun näki miesten vuoron perään yhtymässä, vaimo huusi orgasmissa jotain tosi kaunista kun häpyhuulet turpoo käsittelyssä ja spermat pursuu ulos miesten pannessa. Pari 45/ 57v

        Kun on yli 40v on ainakin se ilo ettei kumeja enää tarvita ainakaan tiineeksi tulon pelossa. 45v nainen ei tule enää luomusti raskaaksi 100% varmuudella.


    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe