Vill du se utan glasögön

😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla olisi, kun näytöstä puolet on ulkomaankielillä.

Tälläisinä aamuina varsinkin on hyvä kirjoittaa rekattuna, kun palsta on täynnä toisenlaista juttua. Jonkun romanttisemman pläjäyksen tein äskettäin in cognito, kun tunnelman vuoksi en halunnut siihen tavanomaisia kommentteja. Ikävöinnin kohde oli kuitenkin sama, kuin aina.

28

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohhoijakkaa tällekin hahmolle

      • Anonyymi

        Mikä tässä miehen luomassa hahmossa sitte triggeröi noin kovasti sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä miehen luomassa hahmossa sitte triggeröi noin kovasti sinua?

        Lounas tai ajatus, ehkä kumpikaan ei sovi triggeröityvälle tai sitten niitä on ollut liikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lounas tai ajatus, ehkä kumpikaan ei sovi triggeröityvälle tai sitten niitä on ollut liikaa

        Lounas.ajatus tarkoittaa, että ajattelen lounasta yhden tyypin kanssa. Nainenkin olen, enkä mikään mies tai hahmo. Mulla ei ole kummallekaan teille mitään asiaa, joten ihmettelen miksi väkisin vääntäydytte näihin mun aloituksiin. Eihän sitä oikeassa elämässäkään jatkuvasti kälkätetä sellaiselle, joka on sanonut, ettei seura kiinnosta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Lounas.ajatus tarkoittaa, että ajattelen lounasta yhden tyypin kanssa. Nainenkin olen, enkä mikään mies tai hahmo. Mulla ei ole kummallekaan teille mitään asiaa, joten ihmettelen miksi väkisin vääntäydytte näihin mun aloituksiin. Eihän sitä oikeassa elämässäkään jatkuvasti kälkätetä sellaiselle, joka on sanonut, ettei seura kiinnosta.

        Sekin vielä menisi läpi, että joku näistä sinun miehen luomista fiktiivihahmoista luo paranoidisia ajatuksia, että henkilö on tuttu, mutta että ihan jokainen siitä huolimatta mitä esittelytekstissä lukee. Psykoottista käytöstä se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä menisi läpi, että joku näistä sinun miehen luomista fiktiivihahmoista luo paranoidisia ajatuksia, että henkilö on tuttu, mutta että ihan jokainen siitä huolimatta mitä esittelytekstissä lukee. Psykoottista käytöstä se on.

        Aika hassua, että sinä mainitsit tuon psykoottisen käytöksen. Nimittäin täältä aloittajanaisen näkökulmasta katsoen vaikuttaa ihan siltä, että olet tunnistavinasi aloituksen jonkun tuntemasi miehen tekemäksi. Vaivasi nimi on deluusio.

        Miten voit kuvitella, että tälläisella julkisella palstalla olisi vain sinä ja tuo mies? Tännehän tulee sadoittain aloituksia päivittäin. Lukukertoja on vielä enemmän samoin kommentteja. Äijä saisi takoa konettaan kolo ajan ilman ruokataukojakaan saati et ehtisi veskissä käydä.

        T. Vieläkin Nainen.


    • Anonyymi

      No siis näen kyllä, mutta en voi kehua näkeväni hyvin. Lukea tosin näen hyvin, sillä ongelma on kaukonäössä. Olen tässä miettinyt, että jos menisi linssileikkaukseen, vaikka se hinta onkin ihan tolkuton.

      • Vaikka taudit yleensä on inhottavia, niin silmälääkäri sanoi mulle että jos silmässä jotain vikaa on, niin se on hyvä että on kaihi. Mulla oli toisessa silmässä kaihin takia näkö niin huono, että sain silmäleikkauksen palvelusetelillä 45€. Nyt nään toisella silmällä ihan hyvin kun siinä on mykiöimplantti. Jollain aikataululla saan saman toiseenkin silmään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vaikka taudit yleensä on inhottavia, niin silmälääkäri sanoi mulle että jos silmässä jotain vikaa on, niin se on hyvä että on kaihi. Mulla oli toisessa silmässä kaihin takia näkö niin huono, että sain silmäleikkauksen palvelusetelillä 45€. Nyt nään toisella silmällä ihan hyvin kun siinä on mykiöimplantti. Jollain aikataululla saan saman toiseenkin silmään.

        Ei tarvisi saada edes noin halvalla, mutta jos sais edes molemmat silmät sillä mitä se yhden silmän leikkauttaminenkin maksaa. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvisi saada edes noin halvalla, mutta jos sais edes molemmat silmät sillä mitä se yhden silmän leikkauttaminenkin maksaa. 🙂

        Alkoi naurattaa, kun mulla on nyt yksi hyvä silmä mikä näkee ilman laseja. Ihan hyvin sen kanssa olen pärjäillyt. Ei sitä katsellessa huomaa. Joskus jos väsyttää niin käytän vielä laseja lukiessa, kun operoimattomassa silmässä on hajataittoa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Alkoi naurattaa, kun mulla on nyt yksi hyvä silmä mikä näkee ilman laseja. Ihan hyvin sen kanssa olen pärjäillyt. Ei sitä katsellessa huomaa. Joskus jos väsyttää niin käytän vielä laseja lukiessa, kun operoimattomassa silmässä on hajataittoa.

        No mä tiedän, että itselleni vain yhden silmän operointi aiheuttaisi päänsärkyä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän, että itselleni vain yhden silmän operointi aiheuttaisi päänsärkyä. 🙂

        Onneksi mun ei tartte kaua enää odottaa, kun saan toisenkin silmän edullisella hinnalla. Nimittäin siinäkin on kaihi joka on pahentunut niin etten näe sillä kunnolla 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän, että itselleni vain yhden silmän operointi aiheuttaisi päänsärkyä. 🙂

        Mul on operoitu toinen silmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mul on operoitu toinen silmä

        Mä en edes huomaa katsellessa sitä, että vain toinen silmä on leikattu. Mun nuorempi broidi sai paljon aikaisemmin molempiin silmiin leikkauksen yhtäaikaa työn puolesta. Hän ei halunnut pitää aurinkolaseja etelässäkään. Jotkut väittää, että UV-säteily pahentaa kaihia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on operoitu toinen silmä

        No mitäpä tuohon sanoisi. Hyvä sulle? Mä tiedän, että näköero silmieni välillä aiheuttaa mulle päänsärkyä. Jos sulle ei, niin sehän on sitten hyvä.


    • Anonyymi

      varför skapar du trådar anonymt?

      • Joskus kun on ikävämpi niin saatan illalla tehdä jonkun hempeämmän aloituksen. Saan täällä moitteita liiasta esiintymisestä niin siksi anonyyminä. Useimmiten ne alkaa kolmella emojilla. Turhaahan se on kun niillä ei ole muuta vaikutusta kuin että mun ikävä vähän helpottuu.

        Tuli tässä kauppareissulla mieleen kun joku tuossa kiusausketjussa kysyi olenko joku hehku/nallen haukkuja (en siis ole kumpsskaan, en edes lue niitä aloituksia) niin mulla ei ole tarvetta esittää täällä mitään muilla nimillä. Mähän olen sinkku eikä näissä mun kirjoituksissa pitäisi olla ketään loukkaavaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joskus kun on ikävämpi niin saatan illalla tehdä jonkun hempeämmän aloituksen. Saan täällä moitteita liiasta esiintymisestä niin siksi anonyyminä. Useimmiten ne alkaa kolmella emojilla. Turhaahan se on kun niillä ei ole muuta vaikutusta kuin että mun ikävä vähän helpottuu.

        Tuli tässä kauppareissulla mieleen kun joku tuossa kiusausketjussa kysyi olenko joku hehku/nallen haukkuja (en siis ole kumpsskaan, en edes lue niitä aloituksia) niin mulla ei ole tarvetta esittää täällä mitään muilla nimillä. Mähän olen sinkku eikä näissä mun kirjoituksissa pitäisi olla ketään loukkaavaa.

        Oletko työntekijä siellä missä näit miehen? Olen ihastunyt yhteen työntekijä naiseen paikasta missä syön lounasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko työntekijä siellä missä näit miehen? Olen ihastunyt yhteen työntekijä naiseen paikasta missä syön lounasta.

        Kannattaa istua johonkin hänen lähelleen ja jutella jostain tavanomaisesta. Niinkuin vaikka siitä, että onpa perunat tänään ylikeitettyjä. Tms. En ole tarkoittamasi nainen, koska me käytiin lounaalla ravintolassa miehen kanssa, eikä me oltu samasta työpaikasta. ENkä siis ollut siinä ravintolassakaan töissä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kannattaa istua johonkin hänen lähelleen ja jutella jostain tavanomaisesta. Niinkuin vaikka siitä, että onpa perunat tänään ylikeitettyjä. Tms. En ole tarkoittamasi nainen, koska me käytiin lounaalla ravintolassa miehen kanssa, eikä me oltu samasta työpaikasta. ENkä siis ollut siinä ravintolassakaan töissä.

        Kannattaisiko sinunkin istua lähellä ”häntä” ja jutella vaikka perunoista, säästä tai jotain muuta liibalaabaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sinunkin istua lähellä ”häntä” ja jutella vaikka perunoista, säästä tai jotain muuta liibalaabaa?

        Aika vaikeaa se on kun välissä on nyt toistasataa kilsaa 😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Aika vaikeaa se on kun välissä on nyt toistasataa kilsaa 😅

        No voi, melko hankalaa tosiaan taitaa olla


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Joskus kun on ikävämpi niin saatan illalla tehdä jonkun hempeämmän aloituksen. Saan täällä moitteita liiasta esiintymisestä niin siksi anonyyminä. Useimmiten ne alkaa kolmella emojilla. Turhaahan se on kun niillä ei ole muuta vaikutusta kuin että mun ikävä vähän helpottuu.

        Tuli tässä kauppareissulla mieleen kun joku tuossa kiusausketjussa kysyi olenko joku hehku/nallen haukkuja (en siis ole kumpsskaan, en edes lue niitä aloituksia) niin mulla ei ole tarvetta esittää täällä mitään muilla nimillä. Mähän olen sinkku eikä näissä mun kirjoituksissa pitäisi olla ketään loukkaavaa.

        Tässä nyt on yksi syy, miksi kirjoitan joskus ilman rekkautumista. Tein näet runokyhäelmän yhtenä päivänä kun palstalla oli niin paljon kaikkea masentavaa. En sitten kehdannut laittaa sitä omalla nikilläni, kun se oli vain pikaisesti tuherreltu. Mietin sitä kirjoittaessani, että olikohan Hän käynyt uimassa Klobbenilla. Tälläinen se oli:

        Nouset vedestä silmissäni komeana
        kuin kreikkalainen jumala
        miljoonat suolaiset vesipisarat
        valuvat miehekästä vartaloasi pitkin
        tuuli tuivertaa lyhyitä hiuksiasi
        kun katsot minuun
        silmissäsi läikkyy
        kuutamoöiden salaisuus

        on vain yksi sinä ❤


    • Anonyymi

      Pakko ruotsi on poistettava kouluista, niin jää aikaa harrastuksille!🙊🙈🙉

      • Joas ylipäätään oppii kieliä, niin oppii se ruotsinkin. Sehän on toinen kotimainen kielikin. Lisäksi ruotsin osaaminen vahvistaa kuulumista Skandinaviaan. Skandinaaviset kielet muistuttavat läheisesti toisiaan. Suomean taas ei puhuta kuin meillä ja ulkomaalaisten on vaikea oppia sitä.

        Tälläinen pieni maa ei pärjää jos kyhjötetään täällä omassa nurkassamme ilman kansainvälistä yhteistyötä. Näkeehän sen Ukrainastakin miten paljon apua se on saanut eri mailta.


      • Mä just ostin Västeråsin museosta kirjan, jossa kerrotaan västmansläänin kulttuurihistoriallisista rakennuksista. Tosi mielenkiintoista luettavaa ja ajelin autollakin kattomassa montaa kohdetta. Engelsbergin ruukki oli tosi hieno nähdä. ja kävin myös Taalainmaalla ja värmlannissa asti. Fröviforssin papertehdasmuseo oli myös mielenkiintoinen ja avestan masuuni. Kävin myös hylätyssä mielisairaalassa ja parissa hylätyssä tehtaassa. Myös viime vuonna olin ruotsissa ja sitä ennen koronan takia pari vuotta väliä, mutta muuten oon kerran pari vuodessa käyny.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joas ylipäätään oppii kieliä, niin oppii se ruotsinkin. Sehän on toinen kotimainen kielikin. Lisäksi ruotsin osaaminen vahvistaa kuulumista Skandinaviaan. Skandinaaviset kielet muistuttavat läheisesti toisiaan. Suomean taas ei puhuta kuin meillä ja ulkomaalaisten on vaikea oppia sitä.

        Tälläinen pieni maa ei pärjää jos kyhjötetään täällä omassa nurkassamme ilman kansainvälistä yhteistyötä. Näkeehän sen Ukrainastakin miten paljon apua se on saanut eri mailta.

        Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ruotsi on kyllä helppo kieli minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ruotsi on kyllä helppo kieli minusta.

        Muilla kielillä Suomi mainitaan Skandinaviaan kuuluvaksi. Suomen lounaisosa kuuluu kuitenkin Skandinaviam niemimaahan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe