Unelmasalkku peli
Aiheesta lisää
https://www.kauppalehti.fi/unelmasalkku/
KL: Suurin salkku voittaa - peli alkaa 13.9.!
7
558
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaisena vinkkinä kaksi osaketta. Muut saatte poimi itse.
Suomesta kannattaa napata kisaan ainakin seuraavaat
Remedy Entertainment
Perustelen asian vain: Osakkeessa on nousupotentiaalia.
Lapwall
Perustelen asian vain: Halvempaa saa paljon ja vahva toimija Suomessa. - Anonyymi
Aivan, kiitti vinkeistä - sinnehän tulikin saman tien laitettua satatonnia sileäksi : )
Luotin kotimaisista samoin Remedyyn ja mm. Nurmiseen.- Anonyymi
Ei huono. Jos hyvin käy näillä pönkittää omaa sijoitustaan, ellei sitten muut ole tehneet samoja valintoja. Uskaltaako moni edes leikkimielisessä pelissä katsoa Remedy korttia. Toivoa sopii ettei niiden, jotka sitä itse ovat salkkuunsa poimineet.
Nurminen ehkä vähän enemmän toivotaan, koska saisi nousta aika hurjasti, jotta sitä myymällä vois tehdä rahaa ja ostaa jotain muuta. - Anonyymi
Remedyn lähteekö nousuun tosin vasta näkee aikaisintaan Marraskuuussa, koska Lokakuun lopulla jukaistaan Alan Wake 2 ja miten osake reagoi riippu millaisen vastaanoton peli saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remedyn lähteekö nousuun tosin vasta näkee aikaisintaan Marraskuuussa, koska Lokakuun lopulla jukaistaan Alan Wake 2 ja miten osake reagoi riippu millaisen vastaanoton peli saa.
Remedyllä ois kisassa pärjänny. Lapwallilla ei juuri nyt.
- Anonyymi
obama 🤣🤣🤣 jollain sama huumorintaju , kun mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994