Auringon säteily Säteilyteho 61 W/m2 866 W/m2 UV-indeksi 0 3.5

Anonyymi-ap

Auringon säteily
Säteilyteho
61 W/m2
866 W/m2
UV-indeksi
0
3.5

10

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elikää noin 1/8! S osa maksimista kesäpäiväsyä mika on vähän ylim400 w m2

• Anonyymi

Auringon säteily klo 18 49
      Säteilyteho
      30 W/m2
      866 W/m2
      UV-indeksi
      0
      3.5

• Anonyymi

Alle 10ms osa

• Anonyymi

3kw h järjesyelmå,tuotaa 300 w

• Anonyymi

Meeneekö pakjon myyntiin illalla nyt

• Anonyymi

Päivällä tuli niin paljon että ylituotanto kuittaa yön kulutuksen ja vielä jää silti tuottoa myyntiin, sai ladattua auton akun täyteen ja illalla töihin ajellessa n. 70km saa ajella ILMAISELLA aurinkosähköllä, saman jos joutuisi ajamaan bensa autolla (2×70km) niin tulisi helposti näillä bensan hinnoilla maksamaan 20e, laske tästä säästö ja änkytä sitten. ps. Järjestelmä maksoi 7800e ja 14kw paneeli tehoa😎

• Anonyymi

Meinaatko kaunakin ladata aurinko teholla

• Anonyymi

Niin pitkään kuin mahdollista, se riittää että saa 8kk vuodesta tehdä sen ilmaiseksi, talvella ei niin paljoa saa hyötyä vaikka vähän sieltä saakin. Miten niin hankinta hinnasta puuttuu 10te, saattehan te hölmöt maksaa vaikka 40te järjestelmästä kun otatte ne ovelta ovelle kauppiaalta. Tavarat ostin itse Onniselta ja paikallinen sähköurakoitsija kävi kytkemässä verkkoon, sen lasku oli n.400e, itse laitoin paneelit katolle ja rakensin johtoreitit sekä maadoitukset.

• Anonyymi

Hankinta Hinnasta puuttuuko 10 000 e

• Anonyymi

Tälläh hetkelä paneelien teho on 1/4 osa maksimista ja tehot laskee kokoajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8378
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3582
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      156
      1091
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      746
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      633
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe